Məqsədimiz
Teatrımızı beynəlxalq səviyyədə
tanıtmaqdır
“Biri var ki, insan hər
hansı bir əsəri özü oxusun, biri də var ki, onu
canlı olaraq səhnədə görsün. Ona görə də
teatrın həyatımızdakı rolu böyükdür.”
Ulu öndər Heydər Əliyevin bu tezisinin davamı olaraq
Prezident İlham Əliyev bildirir: “Yüksək səhnə mədəniyyəti
ilə seçilən Azərbaycan teatrının zəngin
repertuarı sayəsində xalqımız milli ədəbiyyatın
parlaq nümunələri ilə yanaşı, dünya ədəbi
fikrinin inciləri ilə daha yaxından tanış olmaq
imkanı əldə etmişdir. Ölkəmizin bir sıra digər
sənət sahələrində qazandığı
uğurlar ilk növbədə Azərbaycan teatrı ilə
sıx bağlı olmuşdur.”
İrəvan Dövlət
Azərbaycan Dram Teatrının direktoru İftixar Piriyevlə
söhbətimizə də məhz dövlətimizin teatr sənətinin
inkişafına yönələn addımları, teatr xadimlərinin
qarşıda duran əsas vəzifələrinin nədən
ibarət olması ilə körpü saldıq.
- İftixar müəllim,
ölkəmizdə fəaliyyət göstərən dövlət
teatrlarından birinin rəhbəri kimi deyə bilərsinizmi,
Azərbaycan teatrı inkişafın hansı dövrünü
yaşayır?
- Prezident İlham Əliyevin
“Azərbaycan teatr sənətinin inkişaf etdirilməsi
haqqında” sərəncamına əsasən təsdiq
edilmiş “Azərbaycan teatrı 2008-2018-ci illərdə”
Dövlət Proqramı bu sahəyə diqqətin və
qayğının bariz nümunəsidir.
Azərbaycan teatr
şəbəkəsinə daxil olan dörd dövlət dram
teatrı Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ
münaqişəsi nəticəsində erməni silahlı dəstələrinin
işğalına məruz qalaraq ata-baba yurdlarından didərgin
düşməsinə baxmayaraq, öz fəaliyyətini davam
etdirir.
Azərbaycanın
dövlət müstəqilliyini bərpa etməsi ilə
qarşısında geniş üfüqlər açılan
milli teatr bu gün milli-mənəvi dəyərlərimizin təbliği,
qorunub yaşadılması naminə mədəniyyətimizin
inkişafına töhfələr vermək
iqtidarındadır.
Azərbaycan
teatrları öz işlərini həmin proqram əsasında
qurur. Bu teatr sənətinə böyük diqqət və
qayğıdır. Həmin proqrama uyğun olaraq
teatrlarımızın binaları yenidən təmir olunur,
işlərini yüksək səviyyədə qurmaları
üçün mühüm şərait yaradılır. Həmin
sənədə uyğun olaraq rəhbərlik etdiyim İrəvan
Dövlət Azərbaycan Dram Teatrının da yerləşdiyi
binada təmir-bərpa işlərinin həyata keçirilməsi
nəzərdə tutulub.
- Bu diqqət teatr
xadimlərinin qarşısında hansı məsuliyyəti
qoyur?
- Təbii ki,
bunların fonunda teatr xadimlərinin üzərinə
böyük məsuliyyət düşür. Əlbəttə,
şəraiti yaxşı olan məkanda yüksək səviyyəli
tamaşanı səhnəyə qoymamaq günahdır. Əgər
lazımi səviyyədə tamaşa hazırlanmırsa, demək
teatr inkişafa yox, tənəzzülə gedir. Mən hesab
etmirəm ki, Azərbaycan teatrı belə bir vəziyyətlə
razılaşar. Çünki bu gün respublikamızda öz
istedadı, zəngin yaradıcılıq ampluası ilə fərqlənən
peşəkarlarımız çoxdur. Bu diqqətin,
qayğının qarşılığında teatr xadimləri
də həmin məsuliyyəti özlərində dərk
edib, işlərini yüksək səviyyədə quracaq,
dünya teatrlarına diqqət yetirərək, yeni qaydalarla, bədii
zövqlə tamaşalar hazırlamağa səy göstərəcəklər.
- Rəhbərlik
etdiyiniz teatr daha çox hansı janrda olan əsərlərə
müraciət edir?
- Torpaqlarından didərgin
düşmüş teatr olaraq bütün janrlarda- faciə,
komediya, musiqili komediya, romantik-psixoloji janrda tamaşalar
hazırlayırıq. Bu teatr Qərbi Azərbaycanda yeganə
Azərbaycan teatrı olduğu üçün bütün
tamaşaçıların zövqünü əhatə etmək
məqsədi ilə müxtəlif mövzulara müraciət
edirdik. Həmin ənənə bu gün də davam etdirilir.
Amma hazırda teatrın bir “əsgər” həyatı
yaşadığını nəzərə alıb, vətənpərvərlik
ruhunda olan tamaşalar hazırlamağa daha çox
üstünlük veririk.
- Fəaliyyətinizdə
hansı prinsiplərə üstünlük verirsiniz?
- Tamaşaçı
zövqünə cavab verəcək bütün əsərləri
hazırlamaq üçün potensialımız yetərincədir.
Bu gün qarşımızda dayanan əsas məqsəd
Teatrı beynəlxalq səviyyədə tanıtmaq,
imkanlarımızı genişləndirməkdir. Bu teatrın simasında İrəvan həqiqətlərinə
aydınlıq gətirilməsinə
çalışırıq.
Teatrın deportasiya həyatından,
yəni 1988-ci ildən bu günə
qədər teatr bir neçə mərhələdə
öz inkişafına
doğru irəliləyib. 2000-ci ildən teatra direktor təyin olunmuşam. Ötən bu müddət
ərzində birinci mərhələdə
teatrın ənənələrini bərpa etmək qarşıya ümdə
məqsəd kimi qoyuldu.
Digər məqsəd isə teatrı elə bir
səviyyəyə çatdırmaqdır
ki, onun adı öndə gedən mədəniyyət
ocaqları sırasında çəkilsin. Biz
buna da nail
olduq. Dövlət başçısı
İlham Əliyevin sərəncamı ilə
teatrımızın 125 illik yubileyi təntənəli
qeyd edildi.
Bundan başqa qarşıda duran digər məqsəd teatrın respublikadan kənarda tanınması istiqamətində işlər
aparmaqdır. Bununla bağlı
Mədəniyyət və Turizm
Nazirliyinin bir neçə
layihəsini həyata keçirmişik. Onlardan biri müəllifi olduğum “Körpü” pyesidir. Əsər Qafqazda
sülhün, əmin-amanlığın,
milli münasibətlərin
bərpasına həsr olunub.
Tamaşada Bakı Teatr Şəbəkəsi, Gürcüstandan,
Dağıstandan dəvət olunmuş aktyorlar iştirak edirdilər.
Tamaşanın premyeraları həm Bakıda, həm də Gürcüstanda keçirildi.
Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyinin
belə bir layihəsi var ki, Azərbaycandan kənarda yaşayan soydaşlarımızla əlaqələr
yaratmaq və onların qarşısında
çıxış etmək. Bununla bağlı ötən ilin noyabrın 25-dən
dekabrın 4-dək Gürcüstanda qastrolda olduq. Əsas məqsədimiz
azərbaycançılıq ideyasının təbliği, ümummillilik prinsiplərinin
inkişafıdır. Gürcüstandakı uğurlu
səfərimizdən sonra
mədəniyyət və turizm naziri Əbülfəs Qarayev Dərbənddə yaşayan soydaşlarımız
qarşısında çıxış etməyimizlə
bağlı tapşırıq verdi. Bu səfər 13 gün davam etdi. Martın 14-dən 27-dək 19 nəfərlik
heyətlə Dərbənddə olduq.
Tbilisidə, Dərbənddə
çıxışlarımıza ulu öndər Heydər Əliyevə
həsr olunmuş A.Babayevin
“Xilaskar” əsəri ilə
açılış etdik.
- Səfərlərdə
məhz bu əsərlə açılışlar etməyiniz
hansı istəkdən irəli gəlir?
- Heydər Əliyev
şəxsiyyəti, onun Azərbaycan xalqı, dövləti
qarşısındakı xidmətləri, ən əsası
dünyanın müxtəlif ölkələrində
yaşayan soydaşlarımızın bir amal, məqsəd
uğrunda, azərbaycançılıq ideyası ətrafında
birliyinə nail olması hər birimiz üçün önəmlidir.
- Dərbənd səfəriniz
hansı məqamlarla yadda qaldı?
- Dərbənddə
“Xilaskar” tamaşası ilə tamaşaçıların
qarşısına çıxanda onun əks-sədası
bütün şəhərə yayıldı. Sonrakı
günlərdə tamaşaların göstərilməsi ilə
bağlı kəndlərdə olarkən orada
rastlaşdığımız insanlar tamaşa haqqında
artıq məlumatlı idilər. Bu tamaşa ilə
açılışın edilməsi yüksək dəyərləndirildi.
Bunu yalnız orada yaşayan azərbaycanlılar deyil,
çoxsaylı millətlərin nümayəndələri də
etiraf etdilər. Çox maraqlıdır ki, azərbaycanlılardan
başqa qeyri-millətdən olanlar da ulu öndər Heydər
Əliyevdən, ona olan məhəbbətdən
danışırdılar. Heydər Əliyevin dünya azərbaycanlılarına
ünvanlanan müraciəti,
çağırışları məhz həmin əsərdə
bütün təfərrüatı ilə öz əksini
tapıb. Bu da öz müsbət nəticəsini göstərdi.
Bu tamaşa ilə
yanaşı xalq yazıçısı Elçinin “Qatil”,
şair-dramaturq Hidayətin “Bu dünyanın adamları”,
İsi Məlikzadənin “Subaylarınızdan görəsiniz”
əsərlərini də oynadıq. Səfər Novruz
bayramına təsadüf etdiyi üçün milli adət-ənənələrimizə,
el oyunlarına uyğun proqram da hazırlamışdıq. Ümumi
Dağıstanı əhatə edən Novruz tədbirlərinin
əsas hissəsi bizə həvalə olunmuşdu. Bunun nəticəsi
olaraq kollektivimiz Dağıstan Mədəniyyət Nazirliyinin
imzaladığı fəxri fərmanla təltif olundu. Daha
sonra ulu öndər Heydər Əliyevin obrazının
ifaçısı kimi fəxri fərmanla təltif olundum. Dərbənd
Rayon Administrasiyasının rəhbəri Qurban Qurbanovun mədəniyyət
və turizm naziri Əbülfəs Qarayevə
ünvanladığı təşəkkür məktubu təqdim
olundu. Kollektivə fəxri fərman təqdim edildi.
- İftixar müəllim,
növbəti səfəriniz hansı ölkələrə nəzərdə
tutulub?
- Təbrizdə,
Türkiyənin bir sıra şəhərlərində
olmağı nəzərdə tutmuşuq. Türkiyənin
müxtəlif bölgələrində - Qarsda, Ərzurumda,
İğdırda və digər vilayətlərdə XIX əsrin
sonu XX əsrin əvvəllərində Qərbi Azərbaycandan
didərgin düşmüş soydaşlarımız
yaşayır. Bu səfərlərdə də azərbaycançılıq
prinsiplərinin təbliği əsas məqsədimiz və fəaliyyət
prinsipimiz olacaq.
Yeganə Əliyeva
İki
sahil.-2010.-3 aprel.- S. 16.