Beynəlxalq hüququn norma və
prinsipləri bütün
dövlətlərə eyni şəkildə tətbiq
olunmalıdır
Prezident
Administrasiyasının rəhbəri, akademik Ramiz Mehdiyevin
“İkili standartların dünya nizamı və müasir Azərbaycan”
məqaləsində rəsmi Bakının bu mövqeyini
özündə əks etdirən fikirlər bir daha diqqətə
çatdırılır
Ölkəmizin ayrı-ayrı sahələrdə qazandığı uğurlardan bəhs edən dövlət başçısı İlham Əliyev daim bu əminliyi də ifadə edir ki, Azərbaycanın ərazi bütövlüyü təmin ediləcək, soydaşlarımız öz doğma yurd-yuvalarına qayıdacaqlar. Ölkə Prezidentinin bu inamını şərtləndirən əsas amillər sırasında dövlətimizin müstəqil siyasəti xüsusi rol oynayır. Bu müstəqil siyasət, ilk növbədə, Azərbaycan xalqının iradəsinə əsaslanır: “Bizim bu illər ərzindəki ən böyük uğurumuz ondan ibarətdir ki, müstəqillik yolundan dönməmişik. Müstəqillik sadəcə olaraq dövlət atributları deyildir. Müstəqillik o deməkdir ki, ölkə müstəqil siyasət apara bilir, yoxsa yox. Xüsusilə, böyük güc mərkəzlərinin maraqlarının kəsişdiyi bir coğrafi məkanda yerləşən ölkələr üçün bu aktualdır. Bu məkanda, bu qonşuluqda təbii sərvətlərlə zəngin olan Azərbaycan müstəqil siyasət aparır və aparacaqdır.”
Ölkəmizin
bu gün dünyada yeri və rolunun artması, beynəlxalq münasibətlər
sisteminin ən fəal üzvü
kimi nüfuz
qazanması da bu
gerçəkliyi təsdiqləyir ki, iqtisadi müstəqillik siyasi
müstəqillik üçün əsasdır.
İqtisadi qüdrətini günbəgün
artıran Azərbaycan regionda və dünyada söz sahibi olduğunu təsdiqləyir. Bu gün
ölkəmizin beynəlxalq aləmdə təşəbbüsləri
gerçəkləşdirən ölkə kimi
tanınması, hansısa bir iqtisadi və siyasi layihənin
Azərbaycanın iştirakı olmadan həyata
keçirilməsinin mümkünsüzlüyü
uğurlu siyasətin məntiqi nəticəsidir.
Azərbaycanın
beynəlxalq arenada əldə etdiyi uğurlardan geniş bəhs edən dövlət başçısı
İlham Əliyev ölkəmizin BMT Təhlükəsizlik
Şurasına qeyri-daimi üzv
seçilməsini dünya miqyasında nüfuzunun göstəricisi kimi
dəyərləndirərək bildirir ki, dövlətimiz beynəlxalq hüququ və ədaləti
müdafiə edir. Dövlətin
xarici siyasətinin proritet
məsələsi olan Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin
həllində də dəyişməz mövqe
müstəqil siyasətin, beynəlxalq hüquq
normalarına hörmətlə yanaşmanın təsdiqidir.
Ölkə Prezidenti İlham
Əliyev bildirir ki, bizim mövqe ədalətli
və beynəlxalq hüquq normalarına əsaslanan
mövqedir. Bu
mövqedən bir addım da
geri çəkilməyəcəyik.
Prezident Administrasiyasının rəhbəri, akademik
Ramiz Mehdiyev “İkili standartların dünya
nizamı və müasir Azərbaycan” məqaləsində
ölkəmizin son on
ildə qazandığı uğurları diqqətə
çatdıraraq bir daha
bu reallığı önə çəkmişdir
ki, indiki şəraitdə
xarici siyasət və təhlükəsizliyin
təmin edilməsi, ilk növbədə, qüvvələr
balansı və etibarlı müdafiə sistemi
yaratmaq, milli mənafeləri
qorumaq deməkdir. Bu
mürəkkəb məsələnin həlli üçün
milli lider dövlətin
idarə edilməsi sənətinin bütün
nüanslarına yiyələnməlidir. Bu baxımdan tale Azərbaycan xalqı üçün
gözəl gələcək hazırlayıb. 2003-cü ildən
ulu öndər Heydər Əliyevin siyasi kursunu uğurla davam etdirən Prezident İlham Əliyev
hərtərəfli düşünülmüş
fəaliyyət strategiyasını daha da zənginləşdirib. Düşünülmüş və məqsədyönlü siyasət nəticəsində
əldə olunan uğurlar
dövlətimizə dünyanın 100-dən çox
ölkəsi ilə qarşılıqlı faydalı və bərabərhüquqlu
münasibətlər yaratmağa, 155
ölkənin dəstəyini qazanmağa imkan verib. Hər bir qlobal məsələyə
dair Azərbaycanın beynəlxalq hüquq normalarına əsaslanaraq bəyan etdiyi prinsipial və birmənalı
mövqeyi bu işdə
böyük rol
oynayıb.
Bu gün yeganə problemimiz Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsidir.
Məsələnin həllində möhkəm hüquqi bazanın mövcudluğuna
baxmayaraq, dünyanın hələ də
ikili siyasətdən əl çəkmək
barədə düşünməməsi problemin
nizamlanması prosesinin uzanmasına səbəb
olur. İşğalçı ölkənin
beynəlxalq təşkilatların qərar və qətnamələrinə
məhəl qoymaması və bunun
qarşılığında ona
qarşı hansısa təzyiqin göstərilməməsi daha böyük iddialarla yaşamasına stimul
verir. Rəsmi Bakı daim
bəyan edir ki, Azərbaycanın
ərazi bütövlüyü,
Dağlıq Qarabağa müstəqillik
verilməsi məsələsi qətiyyən müzakirə mövzusu ola bilməz. Ermənistan
tərəfi bunu nə qədər tez başa düşsə
və maksimalist, qeyri-realist,
qeyri-qanuni yanaşmalardan
imtina etsə, bu, onlar üçün də,
sülh prosesi üçün də bir
o qədər faydalı olar.
Münaqişənin
həllində ATƏT-in vasitəçilik missiyasını
yerinə yetirməsinə baxmayaraq rəsmi
Bakı bütün beynəlxalq təşkilatların
potensialından səmərli istifadə etmək niyyətini hər
zaman ortaya qoyur. İşğalçı Ermənistan və
ATƏT-in Minsk qrupu həmsədrləri
Azərbaycan dövlətinin digər beynəlxalq təşkilatlarda Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin
müzakirəyə çıxarılmasını Minsk qrupunun vasitəçilik
missiyasından imtina kimi
dəyərləndirsələr də rəsmi Bakı bunun qeyd olunan
məsələyə aidiyyəti olmadığını bildirir. Mövqe tarixi ədalətə, həqiqətlərə
əsaslananda təbii ki, diplomatik
mübarizədə də üstünlük
qazanmaq asandır. Bu gün dünya haqqın, ədalətin
kimin tərəfində olduğunu
görür və mövqeyini
açıqlayır. Bir məqamı da xüsusi vurğulamaq istərdik ki,
münaqişənin həllində dövlətin mövqeyi, xalqın iradəsi ilə
yanaşı beynəlxalq dəstəyin rolu
böyükdür. Dövlət
başçısı beynəlxalq ictimaiyyətin məsələnin
həllində fəal iştirakından geniş
bəhs edərək bildirir ki, beynəlxalq təşkilatlarda
qarşıya qoyduğumuz vəzifələrə
çatmışıq.
Akademik Ramiz Mehdiyevin
“İkili standartların dünya
nizamı və müasir Azərbaycan” məqaləsində
faktlara istinadən bu
məsələyə də xüsusi diqqət
yönəldilir. Bildirilir ki, əgər demokratiyanın inkişaf etdirilməsi ABŞ üçün
milli təhlükəsizlik məsələsidirsə,
onda Azərbaycan üçün
də işğal altında olan ərazilər üzərində nəzarətin
bərpa edilməsi milli təhlükəsizlik
məsələsidir. Başqa
sözlə desək, Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həlli məsələsi
də demokratik dəyərlərin inkişaf etdirilməsi strategiyasının tərkib
hissəsi olmalıdır. Qafqazdakı münaqişələr
həll edilmədən bütövlükdə bu regionda səmərəli
transmilli əməkdaşlığa nail olmaq mümkün
deyil. ABŞ Dağlıq Qarabağ
münaqişəsinin tənzimləməsi üzrə Minsk qrupunun həmsədri
kimi, bu problemin həllində lazımi maraq göstərmir.
Minsk qrupuna həmsədr
ölkələrin müxtəlif adlar
altında işğalçı Ermənistana, Dağlıq Qarabağ separatçılarına maddi və mənəvi dəstək göstərdiklərini
təsdiqləyən xeyli sayda
faktlar sadalamaq olar. ABŞ Konqresinin hər
il ölkələrə
ayırdığı yardımlara diqqət yetirdikdə
işğalçı Ermənistanın adının ön yerdə dayandığını
görməmək mümkün deyil. Hər il ayrılan məbləğdə
nəzərə çarpan artım da diqqətdən kənarda qalmır. Qeyd olunan məqalədə
də bu faktlar
açıqlanır. ABŞ 1992-ci ildən Ermənistana iki milyard dollardan
artıq , Dağlıq Qarabağ
separatçılarına isə 1998-ci ildən bəri 83 milyon dollardan çox maliyyə yardımı göstərib.
Bu fakt dövlət
başçısı İlham
Əliyevin çıxışlarında da
daim bəyan edilir ki, dünyada Azərbaycana
qarşı əks təbliğat kampaniyası həyata
keçirən güclü erməni lobbisinin olduğunu
unutmamalıyıq. O da məlumdur ki, ABŞ erməni lobbisinin
ən güclü olduğu
ölkələrdəndir. Baxmayaraq ki, bu gün Azərbaycan dövlətinin uğurlu daxili və xarici siyasəti, diasporumuzun
gücü sayəsində erməni lobbisinin bu ölkədə
cərəyan edən proseslərə təsir imkanları
azalıb, amma müstəqilliyimizin ilk illərində ölkəmiz haqqında mənfi
rəyin formalaşmasında, ən əsası ədalətsiz
907-ci düzəlişin qəbul olunmasında erməni diasporunun rolu böyük olmuşdur.
ABŞ rəsmiləri tərəfindən olunan
etiraflar da akademik Ramiz Mehdiyevin məqaləsində xüsusi
qeyd olunur. Etiraflarda bildirilir ki, erməni lobbisinin
Konqresdə və Senatda mövqeləri güclüdür. Buna
görə də Dağlıq Qarabağ
münaqişəsinin həllində hər hansı təzyiq
metodları tətbiq edilə bilmir.
Məqalədə problemin mahiyyəti də
açıqlanır. Qeyd olunur ki,
ABŞ ikili standartlar
siyasəti apardıqca, bəzi ölkələrdə
işğalı pislədiyi halda, başqa ölkələrdə buna nəinki göz yumduqca, hətta faktiki olaraq bu vəziyyəti təşviq
etdikcə, başqa ölkələrin
hökumətləri ilə razılaşdırmadan,
onların milli mənafelərinə
və qanunvericiliklərinə məhəl qoymadan
hərəkət etdikcə onun səmərəli
xarici siyasət həyata keçirməsinə
heç bir güc- istər “yumşaq
güc”, istərsə də “sərt güc” kömək etməyəcək.
Bu
fikir hər zaman bəyan
edilir ki, istər beynəlxalq
təşkilatların hesabatları, istərsə də bu və ya digər
dövlətlərin müəyyən məsələlərlə
bağlı mövqeləri onlara
qarşı inamın hansı şəkildə
formalaşmasında mühüm rol oynayır. Ədalətsiz və qərəzli yanaşma
təbii ki, birmənalı
qarşılanmayacaq və mövqeyə kölgə salacaq. Bu günə qədər bəyanatlarında Azərbaycanın
mövqeyini dəstəklədiklərini
bəyan edib, konkret məqam
yetişəndə seyirçi mövqedə
dayanmağa daha çox üstünlük
verən ABŞ kimi dünyanın iri dövlətləri də özlərinə
qarşı inam hissinin
azalmasına səbəb olublar. Rəsmi
Bakı ən yüksək tribunalardan bəyan
edir ki, beynəlxalq hüququn norma və
prinsipləri bütün dövlətlərə
eyni şəkildə tətbiq
olunmalıdır. Yalnız bu halda ədalətli mövqedən
danışmaq olar. Bu
fikir də Azərbaycan dövlətinin bəyanatlarında
öz əksini tapır ki,
işğalçıya dəstək olmaq
işğalçılıq siyasətini qəbul etmək deməkdir.
Azərbaycanın öz xarici
siyasətində önəm verdiyi bu prinsip hər zaman önə çəkilir: “Əgər
kimsə fikirləşirsə ki, öz iradəsini bizə qəbul etdirə bilər,
səhv edir. Biz ancaq bərabərhüquqlu,
qarşılıqlı maraqlar, bir-birinin işinə qarışmamaq prinsiplərini
qəbul edirik.”
Yeganə Əliyeva
İki sahil.- 2014.- 9 dekabr.- S.12.