Azərbaycanın dinamik inkişafı
davamlı xarakter daşıyır
Milli Məclisin sədr müavini, Azərbaycanın ATƏT PA-da nümayəndə heyətinin rəhbəri,
YAP
İdarə Heyətinin üzvü Bahar Muradovanın
www.yap.org.az saytına müsahibəsi
- Bahar xanım, bildiyimiz kimi, martın 14-də Milli Məclisin növbəti iclasında Konstitusiyaya uyğun olaraq Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2013-cü ildə fəaliyyətinə dair illik hesabatı dinlənildi. Həm hesabat, həm də müzakirələrdə Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə həyata keçirilən sosial-iqtisadi siyasətin fonunda əldə edilən inkişaf göstəriciləri dolğun surətdə əks olundu. Ümumilikdə, əldə edilən inkişaf göstəricilərini və onun perspektiv tərəqqiyə təsirini necə dəyərləndirirsiniz?
- Azərbaycan son illər ərzində nümayiş
etdirdiyi yüksək inkişaf
tempi ilə həm yerləşdiyi regionda lider dövlətə
çevrilib, həm də beynəlxalq
qurumların və dövlətlərin diqqətini
özünə cəlb edə bilib. Bu inkişaf göstəriciləri
ayrı-ayrı sahələrin paralel tərəqqisi
fonunda ötən il də
müşahidə olundu. Xüsusu
vurğulamaq istəyirəm ki, dünya miqyasında iqtisadi kataklizmlərin, ictimai-siyasi
problemlərin mövcud olduğu
bir şəraitdə Azərbaycanın öz inkişaf tempini qoruyub saxlaması unikal hadisə kimi qiymətləndirilməlidir.
Bu müddət ərzində, həmçinin
möhkəm əsaslara söykənən ictimai-siyasi
sabitlik qorunub
saxlandı, eyni zamanda,
idarəetmənin səmərəliliyinin
artırılması məqsədilə yeni
mexanizmlər tətbiq edildi. Milli Məclisin
son sessiyasında Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin
2013-cü ildə fəaliyyətinə dair
illik hesabatı çərçivəsində
aparılan müzakirələr zamanı da
həyata keçirilən tədbirlər, əldə olunmuş nəticələr olduqca
yüksək qiymətləndirildi. Qeyd
edim ki, müzakirələrdə
gələcək inkişafla bağlı
inam ifadə olundu, eyni zamanda, bir
sıra təkliflər səsləndirildi. Bir
məqama toxunmaq istəyirəm ki, hökumət hesabat
zamanı səsləndirilən təkliflərə diqqətlə
yanaşır və bu təkliflərin
icrası nəticəsində əhəmiyyətli nəticələr
əldə edilir. Elə hesabatın bir hissəsi də təkliflərin icrası
və əldə edilən nəticələrə həsr olunur ki, bu
da parlamentlə hökumətin faydalı
işbirliyinə malik olduğunun
göstəricisidir.
Hesabat zamanı səsləndirilən fikirlər
həm də onu göstərdi ki, ötən müddət ərzində idarəetmənin
səmərəliliyinin artırılması məqsədilə
də mühüm işlər görülüb. Artıq ayrı-ayrı
dövlət qurumlarına, millət vəkillərinə vətəndaşlar
tərəfindən edilən müraciətlər kifayət qədər
azalıb. Bu, Prezident İlham
Əliyev tərəfindən həyata keçirilən siyasətin,
vətəndaşların sosial-məişət problemlərinin
aradan qaldırılması istiqamətində
görülən işlərin, həyata keçirilən
Dövlət proqramlarının və idarəetmə mexanizmlərinin
təkmilləşdirilməsinin səmərəli nəticələr
verdiyini göstərir. Bütün
bunlar, eyni zamanda, vətəndaş-məmur münasibətlərinə
müsbət təsir göstərir, mövcud
problemlərin bürokratik əngəllərə
məruz qalmadan həll edilməsini təmin
edir.
Müzakirələr
çərçivəsində bütün
bu məqamlar vurğulandı və əldə
edilmiş inkişaf
göstəricilərindən məmnunluq ifadə edildi. Hətta müəyyən
tənqidi fikirlər səsləndirənlər də
hökumətin səmərəli fəaliyyəti nəticəsində
əldə olunmuş müsbət
göstəriciləri yüksək qiymətləndirdilər.
Ümumi qənaət ondan
ibarətdir ki, pozitiv
göstəricilər gələcək inkişaf
üçün müəyyən olunmuş hədəflərə daha tez çatmağa
imkan verir. Bir sözlə, Azərbaycan inkişaf
yolunda uğurla irəliləyir,
beynəlxalq miqyasda öz
mövqeyini davamlı olaraq
möhkəmləndirir. Bu gün
Azərbaycan beynəlxalq arenada dinamik inkişaf tempinə
malik olan, ictimai-siyasi sabitliyin təşəkkül
tapdığı ölkə və etibarlı tərəfdaş
kimi tanınır. Milli
dövlətlər, beynəlxalq təşkilatlar Azərbaycanla
əməkdaşlığa xüsusi
önəm verirlər. Məhz bu əməkdaşlıqdan
bəhs edərkən ötən il əldə
edilmiş mühüm
bir göstəriciyə nəzər salmaq istəyirəm. Bəlli olduğu kimi, ötən il XXI əsrin layihəsi olan
- “Şahdəniz-2” üzrə yekun investisiya qərarı imzalandı və bu, uzunmüddəti tərəfdaşlığın
təməlinin atılması idi. Əgər
“Əsrin müqaviləsi” iqtisadi
dirçəlişin əsasını qoymağa
və digər ölkələrlə bərabərhüquqlu tərəfdaşlıq münasibətlərinin
formalaşmasına xidmət edirdisə, əminliklə
söyləyə bilərəm ki, bu proyekt Azərbaycanın
davamlı inkişafına mühüm
töhfələr verəcək, ölkəmizin səmərəli
beynəlxalq əlaqələrinə müsbət təsir göstərəcək
layihədir. Bu layihə, eyni
zamanda, gələcək üçün
strateji stimul kimi qiymətləndirilə bilər.
Beləliklə,
ötən ilin inkişaf
göstəriciləri, qarşıya qoyulmuş
hədəflər cari ildə də
ölkəmizin sürətli tərəqqisinin davam edəcəyini deməyə əsas verir. Bir sözlə, Azərbaycanın
dinamik inkişafı davamlı xarakter daşıyır.
- Prezident İlham Əliyevin Sərəncamı ilə Azərbaycan Respublikasında 2014-cü ilin “Sənaye ili” elan edilməsi ilə bağlı Tədbirlər Planı təsdiq edildi. “Sənaye ili” çərçivəsində görüləcək strateji xarakterli tədbirlərin ümumi inkişafa verəcəyi töhfələr barədə nə deyə bilərsiniz?
- Məlumdur ki, ölkəmizdə həm aqrar
sektorun, həm də sənayenin
inkişafı üçün kifayət
qədər potensial var.
Biz həm insan
resurslarımızı, həm təbii sərvətlərimizi,
həm də ayrı-ayrı sahələrdəki potensialı
səfərbər etməklə sənayenin davamlı
inkişafını təmin edə bilmişik.
Cənab Prezident İlham Əliyevin “Sənaye ili”
çərçivəsində bu sektorun inkişafına dair
strateji əhəmiyyətli vəzifələri
qarşıya qoyması təsadüfi xarakter
daşımır, bu, əldə edilən
inkişafa, zəngin potensiala,
inkişaf naminə həyata keçirilən
tədbirlərə söykənir. Məlum
olduğu kimi, ötən
il bir sıra sənaye
müəssisələri istifadəyə verildi,
sənayenin inkişafı üçün
əsaslı tədbirlər görüldü.
Bu il isə sənayenin
inkişafı istiqamətində konkret
layihələrin həyata keçirilməsi nəzərdə
tutulub ki, bu da Azərbaycanın
sənaye ölkəsi kimi əhəmiyyətli
inkişaf göstəriciləri əldə
etməsinə təkan verəcək. Xüsusilə də kosmik sənayenin inkişaf
etdirilməsi, yüksək texnologiyaların tətbiq edilməsi
yönündə əhəmiyyətli nəticələrin əldə
edilməsi gözlənilir. Təsadüfi deyil
ki, bu sahənin müəyyən
müddətdən sonra neft-qaz
ehtiyatlarına bərabər gəlirlər gətirəcəyi
proqnozlaşdırılır.
Ümumilikdə isə,
Tədbirlər Planı qısa müddətdə səmərəli
nəticələrin əldə edilməsini hədəf kimi müəyyənləşdirmiş inkişaf konsepsiyası olaraq
qiymətləndirilə bilər.
- İdarəetmənin səmərəliliyindən bəhs etmişkən, sirr deyil ki, ölkəmizdə bu istiqamətdə sistemli tədbirlər görülür, eyni zamanda, korrupsiya, rüşvətxorluq, məmur özbaşınalığı kimi neqativ hallara qarşı prinsipial mübarizə aparılır. Bu barədə düşüncələrinizi bilmək istərdik...
- Qeyd
etdik ki, Azərbaycan ictimai-siyasi sabitliyin təmin
olunduğu, sürətli inkişafa
malik olan ölkələr
sırasında yer alır. Bütün bunlarla
yanaşı, müxtəlif sahələrdəki problemlər
də ən yüksək səviyyədə davamlı olaraq gündəmə gətirilir və
onların həlli dövlətin qarşısında duran başlıca vəzifələrdəndir.
Nazirlər Kabinetinin 2013-cü
ilin sosial-iqtisadi
inkişafının yekunlarına və 2014-cü ildə
qarşıda duran vəzifələrə
həsr olunmuş iclasında, həmçinin
Azərbaycan Respublikası regionlarının sosial-iqtisadi
inkişafı Dövlət proqramlarının icrasına həsr
olunmuş konfransdakı
çıxışları zamanı Prezident
İlham Əliyev ümumi
inkişafa mane ola biləcək neqativ hallara xüsusi olaraq toxundu və bu cür halların aradan qaldırılmasının zəruriliyini
bildirdi. Məhz bu vəzifəyə
müvafiq olaraq əhəmiyyətli
tədbirlər həyata keçirilir və
neqativ hallara qarşı
ciddi mübarizə mexanizmi
formalaşdırılıb.
Ümumiyyətlə,
demək olar ki, bütün cəmiyyətlərdə
rüşvətxorluq, korrupsiya, məmurların
öz vəzifə səlahiyyətlərindən
sui-istifadə etmələri kimi neqativ hallar mövcuddur. Əsas olan məqam
bu cür mənfi hallarla hansı ciddiliklə və necə
mübarizə aparılmasıdır. Ölkəmizdə də sadaladığımız neqativ hallarla ciddi və qətiyyətli mübarizə
aparılır, bu istiqamətdə üstün siyasi iradə
nümayiş etdirilir.
Bu, bütövlükdə, vətəndaşların
dövlətə inamını daha da artırır və mövcud
problemlərin çevik, səmərəli
həllini mümkün edir.
Bu, eyni zamanda, onu göstərir ki, dövlətimizin
başçısının rəhbərliyi ilə həyata
keçirilən siyasətin mərkəzində Azərbaycan
vətəndaşı dayanır.
Eyni zamanda, ölkə rəhbəri
qəti siyasi iradə nümayiş
etdirməklə yanaşı, həm də bu
cür hallarla birlikdə
mübarizə aparmaq üçün
cəmiyyət üzvlərinə açıq
çağırışlar edir. Bu, bir tərəfdən, ictimai nəzarət mexanizminin
gücləndirilməsinə, digər tərəfdən, ümumi inkişafa xidmət
göstərir.
- Son zamanlar ölkəmizdə dinin siyasiləşdirilməsi, yaxud dindən siyasi vasitə kimi istifadə olunması hallarına rast gəlinir. Ümumiyyətlə, Azərbaycanda dini vəziyyəti və bu cür hallara qarşı aparılan mübarizəni necə dəyərləndirirsiniz?
- Sirr deyil ki, Azərbaycan dünyaya tolerantlıq modeli bəxş edib. Ölkəmizdə hər zaman
insanların bir-birilərinə
qarşı dini və milli mənsubiyyətlərindən
asılı olmayaraq çox müsbət və tolerant münasibətləri
mövcud olub. Bu ənənə hazırkı dövrdə
də qorunub saxlanır. Eyni zamanda, hər
bir vətəndaş
öz etiqad azadlığından sərbəst
şəkildə - qanunlara
müvafiq olaraq istifadə edə bilir.
Lakin
təəssüflər olsun
ki, dini zəmində bəzən
mənfi hallara rast gəlinir - ya dindən siyasi vasitə kimi istifadə olunur, ya da
ayrı-ayrı dini qruplaşmalar, təriqətlər
milli maraqlara və ictimai dəyərlərə zidd
əməllərlə çıxış
edirlər. Bu, əslində, bir çox cəmiyyətlərə
xas haldır. Hətta ayrı-ayrı ölkələrdə
dini zəmində qarşıdurma və ziddiyyət yaradılması
cəhdlərinə rast
gəlinir. Müəyyən dini təriqətlərə
qoşulmuş şəxslər,
xüsusilə də gənclər ayrı-ayrı
ölkələrə gedərək
silahlı mübarizələrə
qoşulurlar. Şübhəsiz, dövlət bu istiqamətdə müvafiq
tədbirlər görür.
Həm cinayət məsuliyyətinin
müəyyən olunması,
həm də dini maarifləndirmə işinin ardıcıl olaraq aparılması təqdirəlayiq hal kimi qiymətləndirilə
bilər.
Qeyd
edim ki, mübarizə çərçivəsində
dini siyasəti həyata keçirən müvafiq dövlət strukturları səmərəli
tədbirlər görürlər
- yerlərdə vətəndaşlarla,
ayrı-ayrı dini icmaların nümayəndələri
ilə görüşlər
keçirilir, eyni zamanda, dini maarifləndirmə
işi uğurla aparılır. Həmçinin dini icmaların fəaliyyətinə nəzər
yetirilir, spesifik problemlər müəyyən
olunur və müvafiq işlər görülür.
Onu
da vurğulamaq istəyirəm ki, bu cür hallarla
mübarizədə mətbuatın,
xüsusilə də sosial medianın rolu və fəaliyyəti
xüsusi əhəmiyyət
daşıyır. Şübhəsiz, mətbuat bu
məsələyə xüsusi
diqqət yetirməli,
öz informasiya siyasətini milli maraqlara və ictimai dəyərlərə
uyğun həyata keçirməlidir. Eyni zamanda,
sosial şəbəkələrdə
bu məsələlərlə
bağlı maarifləndirici
məlumatlar paylaşılmalı
və ciddi müzakirə platformaları
yaradılmalıdır. Beləliklə, bütün imkanlar
dəyərləndirilməli və dövlət strukturları ilə ictimaiyyət nümayəndələri
birgə, koordinasiya olunmuş formada işləməlidirlər.
- Siyasi palitranın autsayderinə çevrilmiş
radikal müxalifət
yenə də anti-milli çağırışlarla
çıxış edir,
hətta bir sıra ölkələrdə
baş verən ictimai-siyasi kataklizmləri
mətbuat üzərindən
Azərbaycana transfer etməyə
çalışır...
- Radikal müxalifətin
özünün fəaliyyəti
elə mətbuat üzərindədir. Çünki onlar nə normal - səmərəli fəaliyyətə,
nə də sosial dəstəyə malikdirlər. Ümumiyyətlə, cəmiyyət radikalizmi qəbul etmir, ona görə də radikal müxalifət xalqdan heç bir dəstək ala bilmir.
Azərbaycan müstəqillik
əldə etdikdən sonra mövcud mühitdən istifadə olunaraq bir sıra siyasi cərəyanlar yarandı. Təəssüflər
olsun ki, bu sırada radikallar da özlərinə yer tutdu. O zamankı hakimiyyət boşluğunun
nəticəsində radikal düşərgə
nümayəndələri özləri iqtidar
oldular. Amma onlar nəinki xalqın dəstəyini qazana bilmədilər, hətta qısa müddət
sonra cəmiyyət tərəfindən qəbul
edilmədilər. Hadisələr göstərdi ki, Azərbaycan cəmiyyəti radikalizmi
tamamilə inkar edir. Amma radikal müxalifət başqa yol və vasitə
bilmədiyindən, həmçinin normal
fəaliyyət mexanizminə malik
olmadığından dağıdıcılıqdan imtina etmədi. Odur ki, bu gün
cəmiyyətdən dəstək ala bilməyənlər
bu dəstəyi ölkə sərhədlərindən
kənarda axtarır, bu və ya digər dairələrə üz
tuturlar. Məsələn, bəzi ölkələrdə
baş verən dağıdıcı
hadisələrin, ictimai-siyasi katakizmlərin
surətini qiyabi olaraq
- mətbuat üzərindən Azərbaycana
köçürməyə çalışır, antimilli çağırışlarla
çıxış edirlər. Lakin anlamırlar ki, nə Ukraynada, nə də ərəb ölkələrində
baş verən hadisələri süni şəkildə Azərbaycana
köçürmək mümkün deyil. Çünki hər
bir ölkənin özünəməxsus
ictimai-siyasi reallıqları mövcuddur və proseslər, hadisələr bu reallıqlar əsasında baş
verir. Azərbaycan dinamik
inkişafa və möhkəm ictimai-siyasi sabitliyə malik
olan ölkədir. Həmçinin
xalqın mütləq əksəriyyəti ölkə
başçısının rəhbərliyi ilə həyata
keçirilən inkişaf siyasətini dəstəkləyir.
Başqa sözlə, xalq-iqtidar
birliyi milli
inkişafımızın əsasını təşkil edir. Ona görə də
ölkəmizdə bu cür
cəhdlər heç bir
nəticə verə bilməz.
Nəticə etibarilə,
radikal müxalifət sosial
dayağa və praqmatik
fəaliyyətə malik
olmadığından siyasi səhnədən
çəkilməlidir. Biz bunu beynəlxalq təcrübədə - bir çox ölkələrin
nümunəsində müşahidə etmişik.
Bu, artıq mütləq zərurət kimi çıxış edir.
İki
sahil.- 2014.- 20 mart.- S.7.