Prezident İlham Əliyevin
müəllifi olduğu
iqtisadi model Azərbaycanın
davamlı
sıçrayışlı inkişafını təmin
edib
Milli
Məclisin Regional məsələlər komitəsinin
üzvü
Azər
Badamovun www.yap.org.az saytına müsahibəsi
- Azər
müəllim, 2014-cü il başa çatdı. Sizcə,
geridə qoyduğumuz il hansı ictimai-sosial özəllikləri
və uğurları ilə yadda qaldı?
-2014-cü il müasir Azərbaycanın
inkişafında mühüm bir dövr kimi yadda qaldı. Vurğulamaq
lazımdır ki, «Sənaye ili» kimi tarixə çevrilən
2014-cü il mühüm sənaye obyektlərinin tikilməsi,
o cümlədən, mühüm iqtisadi nailiyyətlərlə
müşayət olundu. Ümumiyyətlə, yüksək tərəqqi
dövrünü yaşayan ölkəmizin inkişaf
trayektoriyası ildən-ilə yeni iqtisadi proseslərin fonunda
daha da zənginləşməkdədir. Sözsüz ki,
respublikamızın yüksək artım templəri əldə
etməsinin və indiki meqainkişaf erasına
çatmasının başlıca məntiqi, elmi-iqtisadi məzmunu
Ulu öndər Heydər Əliyevin yaratmış olduğu
mükəmməl inkişaf doktrinasının təməlləri
üzərində inkişaf etdirilən və yeni iqtisadi
qanunauyğunluqlar üzərində diversifikasiya olunan
fundamental konsepsiyanın həyata keçirilməsi ilə
bağlıdır. Prezident İlham Əliyevin
yaratdığı yeni makroiqtisadi platforma və inkişaf
formulu Azərbaycanın son illər proqressiv meyillərlə
irəliləməsinin əsas konseptlərini təşkil
edib.
Son 12 ildə həyata keçirilən
davamlı siyasi konsepsiya
ölkəmizin yeni iqtisadi
model yaratmasına gətirib
çıxarıb. Bu gün
Azərbaycan dövləti istər dayanıqlı
iqtisadiyyatına, istərsə də regionların qısa zaman akəsiyində böyük
inkişafına görə dünyaya yeni bir model
təqdim edir. Prezident
İlham Əliyevin müəllifi olduğu bu iqtisadi model Azərbaycanın
son illərdə davamlı
sıçrayışlı inkişafını təmin edib və yeni nailiyyətlərə
zəmin yaradıb. Regionların inkişafı
Azərbaycanın iqtisadi diversifikasiya
siyasətinin ön komponenti
olmaqla yanaşı, yeniləşmə,
davamlı inkişaf, sosial-iqtisadi
tarazlıq, modern reformalar,
innovativ iqtisadiyyata
hazırlıq, kreativ quruculuq
və digər sistemli hədəflərin
reallaşmasında mühüm bir dövlət siyasətinin tərkib hissəsini
təşkil edir. Neftin
qiymətinin ucuzlaşması isə ölkə
iqtisadiyyatına o qədər də böyük ziyan vura bilməyib. Bunun səbəblərindən biri də
ölkəmizdə qeyri-neft sektorunda mühüm
nailiyyətlər əldə olunmasından irəli gəlir.
Ötən il qeyri-neft
sektorunun artımı 10 faizə yaxın olub ki, bu
da olduqca böyük göstəricidir.
İnvestisiyaların böyük əksəriyyətinin
isə daxili sərmayənin təşkil
etməsi bir daha
göstərir ki, ölkəmizdə bu sahədə münbit
şərait yaradılıb. Möhtərəm Prezidentimiz İlham Əliyevin
də qeyd etdiyi kimi, Azərbaycanda çox
müsbət sərmayə iqlimi
vardır, yerli və xarici
investorlar bizim ölkəmizə
inanırlar, ölkəmizin gələcəyinə
inanırlar. Yeni investisiyalar,
yeni sənaye və iaşə obyektlərinin
tikilib istifadəyə verilməsi isə
ölkədə işsizliyin aradan qaldırılması yönündə
aparılan siyasətə böyük
tövhədir. Belə ki, arxada
qoyduğumuz 2014-cü ildə yüz mindən çox yeni iş yeri
açılıb ki, bunun
lda mütləq əksəriyyəti daimi iş yerləridir.
Arxada qoyduğumuz ilin əsas özəlliklərindən biri də beynəlxalq dəniz ticarəti
limanın yaradılması idi ki, bu da
ölkəmizin qarşıdakı illərdə su yolu ilə ticarəti daha da genişləndirməsinə
yol açacaq. Bu dəniz ticarət limanı ölkəmizin
inkişafının yeni mərhələsidir.
Bundan başqa, ən yaddaqalan hadisələrdən biri
"Cənub" qaz dəhlizinin təməlinin
qoyulmasıdır ki, bu
da ölkəmizin gələcək
inkişafının mühüm bir komponenti qismində
çıxış edir. Bu
layihə XXI əsrin layihəsi sayılır və dövlət,
millət olaraq bu layihədən
çox böyük
gözləntilərimiz var. Birmənalı
şəkildə vurğulamaq olar ki, 2014-cü il mühüm hadisələrlə
zəngin olub. Buna ilin sonunda keçirilən
bələdiyyə seçkilərini də əlavə etsək
2014-cü ilin siyasi dinamizmini də təsəvvür etmək mümkün olar.
- Vurğuladığınız kimi, ötən ilin sonunda keçirilən bələdiyyə seçkiləri ilin ən mühüm siyasi hadisələrindən biri sayıla bilər. Radikal müxalifət düşərgəsi istəsə də, bu seçkilərin nəticələrini şübhə altına qoya bilmədi və ölkəmizdə azad, sərbəst, demokratik seçki baş tutdu. İstərdik, bələdiyyə seçkiləri və onların nəticələri ilə bağlı fikirlərinizi bölüşəsiniz…
- Ötən
ilin dekabrın 23-də ölkəmizdə
sayca dördüncü
bələdiyyə seçkiləri keçirilib.
İşğal olunmuş
ərazilər istisna olmaqla,
118 seçki dairəsi üzrə 1607 bələdiyyəyə
keçirilən seçkilərdə 15 035 bələdiyyə
üzvü seçilib. Vurğulayım ki, millət vəkili olaraq
mən də parlamentdə təmsil etdiyim
Qusar rayonunda
seçkiləri müşahidə edirdim
və orada da böyük seçici fəallığı
qeydə alındı. Əslində budəfəki seçkiyə
vətəndaşların marağının daha
yüksək olmasında bir sıra
səbəblər mövcud idi. Belə ki, artıq vətəndaşlarımız
yerli özünüidarə
strukturlarının iş prinsipi
ilə yaxından tanış olur, bələdiyyələrin
onların həyatında oynadığı rolu
dəyərləndirirlər. Digər tərəfdən, bələdiyyələrin
gördükləri işlər də artıq nəzərə
çarpır. Bu sistemdə aparılan islahatlar, bələdiyyələrin birləşdirilməsi
yönündə atılan addımlar yerli
özünüidarə strukturlarının fəaliyyətinin
daha da effektiv
xarakter almasına gətirib
çıxarıb. Bu mənada, vətəndaşlarımız bələdiyyələrin
yaradılmasında, fəaliyyətində daha
aktiv iştirak etmək
istəyirlər. Ölkəmizdə mövcud
olan mükəmməl seçki
qanunvericiliyi və seçiklərin azad, demokratik şəkildə
keçirilməsini təmin edən münbit
şərait vətəndaşlarımızın öz seçib-seçilmək hüququqndan azad şəkildə
istifadə etməsinə imkan yaradır.
Vətəndaşlarımız konstitusiyamızın tanıdığı
hüquqları reallaşdırmaqda azaddırlar. Bu mənada ötən ilki
bələdiyyə seçikləri özündən əvvəlkilərdən
müsbət mənalda fərqlənirdi. Seçkiləri
50 mindən artıq müşahidəçi izlədi və bütün müşahidəçilər də
seçkilərin gedişatında qanun
pozuntularının baş vermədiyini
bildirdilər. Şəffaflığın yüksək səviyyədə
təminatı, seçki məntəqələrində
veb-kameraların quraşdırılması ölkəmizdə
yüksək standartlara malik
seçki mühitinin
varlığını ortaya qoyur.
Bu seçkilər Yeni
Azərbaycan Partiyası üçün
də mühüm nailiyyətlərlə
müşayət olundu. Sevindirici
haldır ki, partiyamız bu
dəfə də qatıldığı seçkini
böyük zəfərlə başa vurdu. Xalqımız hər zaman olduğu kimi, bu seçkilərdə də Ulu
öndər Heydər Əliyevin əsasını qoyduğu və bu gün möhtərəm Prezidentimiz
İlham Əliyevin Sədrlik etdiyi Yeni Azərbaycan
Partiyasını dəstəkləməklə hər zaman dövlətçiliyin keşiyində dayanan, milli maraqlarımızı
qoruyan siyasi təşkilata
öz inamını və sevgisini
nümayiş etdirdi.
Radikal müxalifətin danışdığı
yalanların, atmağa
çalışdığı çirkabların
arxasında hansı səbəblərin durduğu
da məlumdur. Ötən ilin
son aylarında bu partiyalar şəhərin mərkəzində
mitinq keçirməyə
çalışdı və buna nail ola bilmədilər. Sözün əsl
mənasında fiasko yaşandı. Onlar hətta icazəli mitinqə belə
200-300 nəfərdən artıq adam
çıxara bilmirlər. Bu özü xalqın onlara
inamsızlığının bariz
göstəricisidir. Fakt odur
ki, radikal düşərgə
partiyalarının hətta bələdiyyə
üzvlüyünə namizəd kimi irəli
sürməyə potensial üzvləri yoxdur. Onlar etiraf
etməlidirlər ki, ətraflarında üç beş nəfərdən
artıq adam qalmayıb. Bu
partiyalar sadəcə olaraq
xarici ermənipərəst qurumlardan ianə almaq və
ölkəmizdə keçirilən seçkilərə ləkə
yaxmaq əmrini alırlar və onu da yerinə yetirirlər.
Necə olur ki, dünənə
qədər Seçki Məcəlləsinin
dəyişdirilməsi bəhanəsi ilə bələdiyyə
seçkilərinə qatılmaqdan imtina
edənlər bu gün
artıq 2015-ci il parlament
seçkiləri haqqında danışırlar. Demək ki, onlar sifarişlər əsasında
seçkilərə qatılır və ya
bundan imtina edirlər.
Bu isə növbəti dəfə
onların Azərbaycana qarşı olan
qüvvələrin oyuncağına çevrildiklərini təsdiqləyir.
- Regionlarımızın inkişafı məsələsinə toxundunuz. Bu istiqamətdə imzalanan dövlət proqramlarının bu sahədə əldə olunan nailiyyətlərdə hansı rolu oynayıb?
- Azərbaycanın
iqtisadi inkişafının əsas baza sütunlarından birinə çevrilən
“Regionların sosial-iqtisadi inkişafı
Dövlət proqramları respublikamızın
sıçrayışlı inkişafını təmin etməklə
yanaşı, insanların sosial həyatının
dəyişməsində, rayonların simasının əhəmiyyətli
dərəcədə dəyişərək
yeni proqressiv çalarlar almasında mühüm
rol oynamaqdadır. Prezident İlham
Əliyevin gərgin əməyi və əzmkarlığının
nəticəsi olaraq hazırlanan və həyata
keçirilən bu mükəmməl proqram Azərbaycanın son
12 ildə ən mütərrəqi islahatları
reallaşdıran ölkə statusuna malik olmasını da
şərtləndirib. “Regionların sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət
proqramları ” elmi-iqtisadi-nəzəri mahiyyətinə
görə, fundamental strateji
inkişaf konsepsiyası sayılmaqla,
bölgələrin tarazlı və yüksək
inkişafını təmin edən, ölkəmizin iqtisadi-siyasi doktrinasının başlıca məzmununu
təşkil edir.
Qeyd etmək yerinə düşər ki,
regionların inkişafını özündə ehtiva edən bu
proqramların vaxtında və yüksək səviyyədə
icra olunması Azərbaycanın ümumi iqtisadi gücünü artırmaqla yanaşı, itstehsal müəssisələrinin fəaliyyətinin
bərpasına, yeni istehsal
müəssisələrinin yaradılmasına, yerli resurslardan istifadənin səmərəsinin
artırılmasına, regionların inkişafı üçün zəruri infrastrukturun
yaradılmasına, aqrar sektorda
islahatların ikinci mərhələsinin
sürətləndirilməsinə, fermerlərə və digər
kənd təsərrüfatı işçilərinə
kömək məqsədilə müxtəlif servis mərkəzlərinin yaradılmasına
yol açıb. Bundan başqa
bu Dövlət proqramlarında
investorların regionlara cəlb olunması
üçün əlverişli şəraitin
yaradılması, yeni iş
yerlərinin açılması, əhalinin kommunal
xidmətlərlə təminatının
yaxşılaşdırılması regionların sosial-iqtisadi inkişafında həlledici dönüş yaradıb. Dövlətin
inkişafı və zənginləşməsi son nəticədə vətəndaşların
yaxşı yaşamasına, onların sosial
tərəqqisinə səbəb olur.
2013-2018-ci ili əhatə edən Dövlət proqramında respublikamızın yeni inkişaf mərhələsinə qədəm qoyması, yeni meyarların, texnoloji dəyişikliklərin, mühüm iqtisadi-sosial çağırışların meydana çıxması və buna uyğun olaraq daha pozitiv addımların atılması nəzərdə tutulur. 2013-2018-ci illərə dair regional inkişaf proqramı yeni dövrün iqtisadi reallıqları, Azərbaycanın qarşısında duran yeni çağırışları özündə əks etdirir.
- Azər müəllim, sizcə, 2015-ci il ölkəmiz üçün hansı perspektivlər vəd edir?
- Əsas gözləntilərimiz
Azərbaycanın bir nömrəli
probleminin-Dablıq Qarabağ
münaqişəsinin ədalətli həlli ilə
bağlıdır. Bu gün
istər hərbi sferada, istərsə də
beynəlxalq hüquq çərçivəsində
Azərbaycan mühüm
üstünlüklər əldə edib və
buna da Prezident
İlham Əliyevin apardığı düzgün və qətiyyətli siyasət
nəticəsində nail olunub.
Mən arzu edirəm ki,
Ermənistan özünün qeyri-konstruktiv mövqeyindən əl çəksin
və işğal etdiyi
Azərbaycan torpaqlarını boşaltsın. Təbii
ki, bu gün
möhtərəm Prezidentimizin rəhbərliyi
altında aparılan xarici siyasət kursu, o cümlədən,
ordumuzun daha da mütərəqqi və yüksək standartlara uyğunlaşdırılması
torpaqlarımızın işğaldan azad olunacağına tam əminlik
yaradır. Azərbaycan dövləti öz
ərazi bütövlüyünü təmin
etmək iqtidarındadır. Cənab Ali Baş Komandanımız İlham
Əliyev də bildirib ki,
Azərbaycan torpaqlarında ikinci erməni
dövlətinin yaradılmasına imkan
verilməyəcək.
Ümumilikdə, gələn
il mühüm tədbirlərlə
zəngindir. Belə ki, ilin
ortalarında keçirilməsi nəzərdə tutulan Avropa Olimpiya Oyunları dünyada
bir ilkə atılacaq imzadır. Bu oyunlar istər iqtisadi nöqteyi-nəzərdən, istərsə
də siyasi müstəvidə olduqca böyük bir hadisədir. Bu gün Azərbaycanın beynəlxalq
aləmdə özünə mühüm
yer qazanması, demokratik
inkişafın yeni modelini
yaratması bütün dünya
tərəfindən etiraf olunur.
Əminəm ki, ölkəmizə gələn
turistlər də ölkəmizin inkişafı ilə
yaxından tanış olacaqlar, Azərbaycanın
dünyaya bəxş etdiyi tolerantlıq modelini
öyrənəcəklər. Azərbaycan dövləti hər
zaman inkişafı hədəfləyən
siyasi kurs yürüdür. Bu inkişaf isə istər dövlətimizin dünya dövlətləri arasında əhəmiyyətli
yer tutmasında, istərsə də vətəndaşlarımızın
sosial rifahının yüksəlməsində
böyük rol
oynayır.
İki
sahil.- 2015.- 9 yanvar.- S.9.