Tamaşaçıların sevgisi məni
bu günə qədər zirvədə
saxlayıb
Müsahibimiz Xalq
Artisti, Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram
Teatrının aparıcı səhnə ustası Rafael
Dadaşovdur
- Rafael müəllim, ad
gününüz mübarək. 70 yaş, insan
ömrünün belə desək zirvəsidir. Siz artıq o
zirvəni fəth etmisiniz...
-
Çox sağ olun, 70 yaş Allahın mənə bəxşişidir.
Ümumiyyətlə, ömrün hər artan
yaşını Allahın hədiyyəsi kimi qəbul
etmişəm. Tanrı bu yaşı da mənə nəsib
etdi, bundan gözəl nə ola bilər?
- Ömrün zirvəsini fəth edən
Rafael Dadaşov Azərbaycan kino və teatr sənətinin zirvəsini
necə fəth etdi?
- Zirvəyə
çatmağımın 50%-i tamaşaçıların,
50%-i isə mənim payıma düşür. Bu sahədə
tanınmaq, uzun müddət külüng vurmaq, müəyyən
yer tutmaq olar. Amma populyar olub sevilmək və zirvəyə
çatmaq hamıya nəsib olmur. Bu, tək-tək aktyorlara
qismət olur. Allah-Təalanın köməyi ilə bu, mənə
də nəsib oldu. Zirvəyə çatmağımın ən
əsas səbəblərindən biri sənətimə
qarşı məsuliyyətli olmağımdır. Mən
teatra 30 yaşında gəlmişəm. Gec gəlişimin səbəbi
o idi ki, çox ehtiyat edirdim. Mənim üçün ikiqat
çətin idi. Çünki atam da, anam da
tanınmış sənətkarlar idilər. Hətta
anamın anası da aktrisa olub. Bildiyiniz kimi, anam Sofya xanım
Xalq Artisti, Prezident təqaüdçüsü olub. Atam Məlik
Dadaşov görkəmli teatr və kino aktyoru olub. Mən də onların
davamçısıyam. Teatra gəlməmişdən əvvəl
qərar vermişdim ki, ilk sınağım uğurlu olsa, bu
sahədə qalacam, əgər uğursuz olsa birdəfəlik
uzaqlaşacam. Uğurumun digər səbəbi isə o idi ki,
mənim vizual görünüşüm var idi. Mənə Azərbaycanın
Alen Delonu deyirdilər.Yəni ürəkləri fəth edə
bilirdim. Tamaşaçıların sevgisi məni bu günə
qədər zirvədə saxlayıb.
- Şöhrəti gündəlik həyatınızda
hansı şəkildə hiss edirsiniz?
- Cavan
olanda mənə yaraşıqlı oğlan kimi münasibət
bəsləyirdilərsə, indi sənətkar kimi
baxırlar. Heç vaxt şöhrətpərəst
olmamışam. Hətta özüm bəzən
tanınmağın kompleksini yaşamışam, bəzi yerlərdə
rahat ola bilməmişəm. Tanınmaq insanı məcbur edir
ki, özünü yığışdırsın. Anam həmişə
mənə deyirdi: İstəsən də, istəməsən
də Allah sənə şöhrəti, sevilməyi verib. Bu,
hər aktyora nəsib olmur. Şöhrət rütbəyə
çatmaq, ad qazanmaq deməkdir. Qazandığın sevgini
qorumaq da adama asan başa gəlmir. İndiyə qədər
özümü elə aparmışam ki, bir adam haqqımda əyri
danışa bilməz.
- Rasim, Həmid, Hamlet, yoxsa Sahib? bu
obrazların hansı sizə daha yaxındır?
- Hərəsinin
öz yeri var. Axı, yaradıcı insan obrazlara canını
qoyur. Məsələn, “Topal Teymur””dakı Orxan obrazına
daha çox zəhmətim olub. Rollarım içərisində
“Don Juan”” rolu mənim teatra ilk tramplinim oldu. Həmin roldan isə
tələb olunan əsas cəhət gözəl bədən
quruluşu və vizual görünüş idi.
- Səhnədəki tərəf
müqabillərinizdən razısınızmı?
- Mənim
teatra gəlişim çox gözəl bir vaxta
düşdü. Hələ müəyyən sənətkarlar
sağ idilər. O sənətkarlar ki, indi korifey hesab olunurlar.
Əliağa Ağayev, İsmayıl Osmanlı,
Ağasadıq Gəraybəyli, İsmayıl
Dağıstanlı, Hökümə Qurbanova, Nəcibə Məlikova
hələ də işləyirdilər. Bu aktyorlarla tərəf-müqabili
olmuşam.
- Atanızla tərəf müqabili
olmusunuz?
- Bəli
olmuşam. “Cehizsiz qız” tamaşasında rəhmətlik Məlik
Dadaşovla tərəf-müqabil olmuşuq. Sonradan isə mən
həmin tamaşada atamın rolunu oynadım. Mənim rolumsa
başqa aktyora verildi. Atamla Moldova filminə də çəkilmişəm.
Doğrudur, orada elə də böyük səhnələrim
olmayıb.
- Maraqlıdır, hansı
xüsusiyyətinizə görə, özünüzə
ürəkdolusu bir əhsən deyə bilirsiniz?
- Təvazökarlığıma
görə. Başqalarında da bu keyfiyyəti qiymətləndirirəm.
Heç vaxt yekəxana, yerini bilməyən adamları sevməmişəm.
- Bəs özünüzdə bəyənmədiyiniz
və zaman-zaman onunla mübarizə apardığınız
xüsusiyyətiniz varmı?
-
Əslində, səbrli insanam, lakin bəzi məqamlarda
hövsələsiz oluram. Tutalım, bir işi axıra
çatdırmaq lazımdır, amma mənim həvəsim,
hövsələm çatmır və o işi
yarımçıq qoyuram. Bu da mənə mane olur. Çox
adam ali məktəbdə dərs deməməyimin səbəbini
soruşur. Bunun bir səbəbi də hövsələsizliyimlə
bağlıdır. Bir də çox kövrək insanam. Ancaq tez sınan deyiləm.
Mübarizə aparmağı xoşlayıram. Hər zaman
mübarizədən qalib çıxdığımı deyə
bilmərəm, amma təslim də olmuram. Nadir hallarda uğursuzluğa
düçar oluram. Mübarizlik xüsusiyyəti
doğulduğum oğlaq bürcünə də xasdır.
Torpaq adamıyam, torpağa bağlıyam. Haqq uğrunda
mübarizə aparan insanam.
- Sevilən aktyor, şanslı aktyor,
böyük aktyor... Siz bunların hansını seçərdiniz?
-
Çox zaman mənə deyirlər ki, böyük aktyorsan,
özünü qoru, sonuncu magikansan, əvəzolunmazsan və
s. Bu, çox xoşuma gəlir.
- Tamaşaçıların
çox bəyəndiyi “Səni axtarıram” televiziya
tamaşasındakı professor obrazınız, oradakı rəqsiniz
haqqında bu gün də danışılır...
- Bir var
verilən rolu ifa etmək, bir də var, onu yaratmaq. Təbii ki,
rejissorun tapşırığını mükəmməl
şəkildə yerinə
yetirmək özü bir sənətkarlıqdır. Amma rolu
yaratmaq ayrı bir ustalıqdır. Rollarımı
yaratmışam, bu səbəbdən onlar yaddaşlarda
qalıb, sevilib. Dediyiniz tamaşa 1985-ci ildə çəkilib,
onda heç 40 yaşım tamam olmamışdı. Üstündən 30 il keçib.
İndi də sevilə-sevilə izlənilir. Mən
rollarımı səhnədə yaradıram, oynamıram.
- Bəzən yerli aktyorlarla əcnəbiləri
müqayisə edirlər...
-Bizim
aktyorlar heç də onlardan geri qalmır. Sadəcə, fərq
ondadır ki, onlar nə qədər qazanacağını
bilir, hətta ödəniləcək yüksək məbləğlə
razılaşmayaraq məbləği özləri təklif
edirlər. Amma biz qazancımızın nə qədər
olacağını bilmirik. Bir də görürsən zəng
edirlər Rafael müəllim, filan filmi səsləndirin, sizə
bu qədər məbləğ ödəniləcək”. Mən
bu cür qiyməti özümə qarşı hörmətsizlik
kimi dəyərləndirirəm. Belə təkliflər gələndə
cavab verirəm ki, gəlib sizin xatirinizə pulsuz səsləndirərəm,
amma o məbləği mənə deməyin.
- Son olaraq yeni nəsillə
bağlı bir neçə kəlmə...
- Mən onlara istedadsız deyə bilmərəm. Çünki müəyyən müsbət şeyləri görürəm. Görmədiyim odur ki, gənclərdə sənətə qarşı ciddilik zəifdir. Səhnəyə münasibət, məsuliyyət azdır. Axı, səhnə müqəddəs bir yerdir.
Şəmsiyyə
Əliqızı
Röya
Şahbazi
İki sahil.- 2016.- 4 may.- S.13.