NAXÇIVANDAN BAŞLANAN QURTULUŞ
MİSSİYASI
Yaxın
və uzaq keçmişimizə
nəzər salıb müqayisələr apardıqda
xalqın taleyində dahi şəxsiyyətlərin necə əhəmiyyətli
rol oynadığının şahidi oluruq. Azərbaycanın görkəmli siyasi liderlərinin
və milli qüvvələrinin mübarizəsi nəticəsində
qurulmuş və iki ilə yaxın Şərqin ilk demokratik
respublikası olaraq fəaliyyət göstərmiş Azərbaycan
Xalq Cümhuriyyətinin 1920-ci ilin aprelində Sovet Rusiyası
tərəfindən işgal edilməsindən sonrakı 70
illik kommunist sisteminin antimilli siyasəti milli
özünüdərk prosesinə nə qədər buxov
vursa da, Sovet Azərbaycanının siyasi elitasında poststalin
dövründə milli düşüncəli şəxsiyyətlər
zaman-zaman irəli çıxır, milli-mənəvi dəyərlərrin
dirçəldilməsi üçün müəyyən səylər
göstərirdilər. Lakin belə halların
qarşısı Moskva tərəfindən qətiyyətlə
alınır və təşəbbüskar partiya və sovet
rəhbərləri müvafiq şəkildə cəzalandırılırdılar.
Xalqımızın tanınmış simaları, respublika rəhbərliyində olan
İmam Mustafayev, Mirzə İbrahimov, Şıxəli Qurbanov
da bu və ya digər şəkildə belə təzyiqlərə
məruz qalmışdılar.
Heydər Əliyevin 1969-cu ilin 14
iyulunda Azərbaycan rəhbərliyinə gətirilməsi
xalqımızın tarixi taleyində dönüş nöqtəsi
oldu. Əlbəttə, Kremlin məqsədi güclü iradəyə
və yüksək mənəvi-siyasi keyfiyyətlərə
malik olan bir şəxsiyyəti respublika rəhbərliyinə
gətirməklə SSRİ-nin çox
geridə qalmış, lakin ən mühüm xammal
ehtiyatları, xüsusilə neft, pambıq, üzüm,
tütün istehsalında Mərkəzi qane edəcək bir respublikanı ayağa
qaldırmaq, onun ümumittifaq büdcəsinə daha çox
fayda verməsini təmin etmək idi. Lakin Heydər
Əliyevin respublika rəhbərliyinə gəlişi
artıq xalqımızın sonrakı taleyində qalıcı,
qarşısıalınmaz ictimai-iqtisadi-mənəvi
inkişaf xəttinin, Azərbaycan respublikası
üçün umumxalq təəssübkeşliyinin yeni nəfəslə
başlanğıcı oldu. Bu, o zamanlar idi ki,
bütün SSRİ-də “sovet xalqı” insanların yeni
tarixi birliyi kimi təlqin edilir, “sovet vətənpərvərliyi
və proletar beynəlmiləlçiliyi” siyasəti sistemli
şəkildə yeridilir və dövlətin bütün
ideologiya maşını bu sahədə ümumi ictimai rəy
formalaşdırmaq üçün səfərbər
edilirdi. Belə bir şəraitdə, Heydər Əliyevin
respublikaya rəhbərlik etdiyi on dörd il ərzində Azərbaycan
dilini, mədəniyyətini, milli adət və ənənələri,
ana vətən - tarixi Azərbaycan
düşüncəsini yaşatmaq əlbəttə, asan məsələ
deyildi. Heydər Əliyev respublikanı iqtisadi cəhətdən
ən qabaqcıl sıralara çıxarmaqla, ona mərkəzin
əvvəllər heç də xoş olmayan münasibətini
müsbət məcraya yönəltməklə milli-mənəvi
tərəqqi, milli özünüdərk və Azərbaycan
təəssübkeşliyi üçün də geniş yol
açmış olurdu. Azərbaycan daim intensiv
şəkildə inkişaf edən, hər il “sosializm
yarışının qalibi” olan, “keçici
qırmızı bayraqlar” qazanan, SSRİ-nin yüksək
mükafatlarına layiq görülən bir müttəfiq
respublika olmasaydı, əlbəttə, Heydər Əliyev
xalqımızın dəyərli milli ziyalılarını,
alimlərini, yazıçılarını, bəstəkarlarını
irəli çəkib onların ölkə miqyasında tanıdılmasına və dəyərləndirilməsinə
nail ola bilməzdi, xalqımızın milli-mənəvi dəyərlərini
yaşadan ədəbi-bədii əsərlərin , kino və
teatr sənətimizin milli ruhlu film və
tamaşalarının ərsəyə gətirilməsini təmin
edə bilməzdi.
Heydər
Əliyev sadəcə olaraq müttəfiq respublikanın
qabiliyyətli başçısı deyildi, eyni zamanda Azərbaycan xalqının qəlbində
get-gedə özünə yer
alan, insanlarla keçirdiyi müntəzəm görüşlərlə,
xalqın öz dilində etdiyi nitqləri ilə, müxtəlif
təbəqələrə mənsub yüzlərlə-minlərlə
respublika sakini ilə şəxsi tanışlığı və
ünsiyyəti ilə xalqın böyük əksəriyyətinin
hüsn-rəğbətini qazanan və sevilən milli rəhbər
idi. Azərbaycanın sənayesinin, kənd təsərrüfatının
yüksək inkişafını təmin etməsi ilə
yanaşı, xalqın milli-mənəvi inkişafına daim
qayğı göstərməsi və bu sahədə əvvəllər
görünməmiş köklü canlanma və tərəqqinin
əldə edilməsi Heydər Əliyevin böyük
nailiyyəti idi.
Ulu Öndərin 1990-cı ilin
iyulunda Moskvadan doğma Vətənə xilaskar missiyalı
qayıdışı, təqiblərə məruz qalıb
Bakıdan Naxçıvana getməsi ilk növbədə
Naxçıvan Muxtar Respublikasının qorunması, onun
düçar olduğu burulğandan və düşmən təcavüzündən
xilas edilməsində həlledici rol
oynadı. Heydər Əliyevin Naxçıvanda kütləvi
ümumxalq məhəbbəti ilə qarşılanması, hər
kəsin bu dahi insana ümid və pənah yeri kimi baxması,
dualar edib xalqı bu bəladan qurtarmasını istəməsi
böyük rəhbərin mübarizə əzmini daha da
artırdı, üzərinə düşən
ağır və məsuliyyətli vəzifənin öhdəsindən
bacarıqla gəlmək üçün ona qüvvət
verdi. Həmin dövrdə mürəkkəb vəziyyətə
baxmayaraq, ölkəmizdə demokratik dövlət
quruculuğunun ilk və qətiyyətli addımları Heydər
Əliyev tərəfindən məhz Naxçıvanda
atıldı.
Ulu Öndər Naxçıvan
MR Ali Məclisində deputat olan zaman dönməz iradə və
qətiyyətinin gücü ilə ictimaiyyəti
qarşıdakı hadisələrdən xəbərdar edir,
gözlənilən dəyişikliklərə
hazırlayırdı. Bütün xalq Heydər Əliyevi dəstəkləyirdi,
lakin Moskvanın diktəsi ilə hərəkət edən
Azərbaycanın kommunist rəhbərliyini dəstəkləyənlərin
müqaviməti də var idi. Buna baxmayaraq, Heydər
Əliyev qısa müddətdə bütün demokratik
qüvvələrin qəbul etdiyi liderə çevrildi.
1991-ci ilin ortalarında sovet rəhbərliyinin Azərbaycana
qarşı ədalətsiz siyasətini kəskin tənqid etməklə
Ulu Öndərin Sovet İttifaqı Kommunist Partiyası
sıralarını nümayişkaranə şəkildə tərk
etməsi “bəlkə də qaytardılar” düşüncəsi
ilə yaşayan Naxçıvan MR Ali Məclisindəki
keçmiş rəsmi şəxslərin və məmurların
bir çoxunun da mövqeyinin dəyişməsinə səbəb
oldu. Heydər Əliyevin dönməz iradəsi və qətiyyətli
vətəndaşlıq mövqeyi çoxları
üçün örnək oldu. Hətta, ən
inadkar kommunistlər və sovetpərəstlər belə Heydər
Əliyevin bu addımından sonra özləri
üçün əminlik hiss etdilər ki, Sovet hakimiyyətinin
və Kommunist Partiyasının daha bir perspektivi
qalmamışdır və qorxmadan, çəkinmədən
istiqlaliyyət yolu seçilməlidir.
Heydər
Əliyevin sədrliyi ilə 17 noyabr 1990-cı il tarixində
Naxçıvan MSSR Ali Sovetinin sessiyasında Naxçıvan
Muxtar Respublikasının adından “Sovet Sosialist” sözlərinin
çıxarılması və Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin
üçrəngli, ay-ulduzlu bayrağının iclas salonuna
gətirilməsi müstəqil dövlətçiliyin bərqərar
edilməsi yolunda əvəzsiz xidmət idi. Bu təqribən
190 illik işğal və ilhaqdan qurtuluşun
başlanğıcı idi, XX əsrdə müstəqil
dövlətçiliyimizin yenidən bərpasının ilk
addımları idi. Həmin iclasda “Ali Sovet” adı da “Ali Məclis”lə
əvəz olundu. Həmin anların heç bir vaxt
unudulmayacaq coşqusu Muxtar Respublika Ali Məclisinin deputatı
olaraq bu sətirlərin müəllifinin də
yaddaşında dərin iz buraxmışdır.
Naxçıvan əhalisinin iradəsi
ilə Ulu Öndərin Naxçıvan MR Ali Məclisinin Sədri
seçilməsi Azərbaycan dövlətçiliyinin ilk
atributlarının qəbulundan tutmuş, köklü inqilabi
islahatlar da daxil olmaqla, müstəqilliyə aparan yolun və
vasitələrin müəyyən edilməsini şərtləndirdi.
Bu, Heydər Əliyev yolu idi.
Ümummilli liderin
Naxçıvan MR Ali Məclisinə Sədr seçilməsi
ilə Azərbaycanın ayrılmaz bir hissəsində
müstəqil dövlət quruculuğu işinə
başlanıldı. O zaman üçün ən ümdə
və aparıcı vəzifə Naxçıvan Muxtar
Respublikasının işğalçı Ermənistanın
getdikcə genişlənən təcavüzündən
qorumaq idi. Ermənilər tərəfindən
şose və dəmir yolu bağlanan, elektrik enerjisi, təbii
qazı, telefon rabitəsi kəsilən, yeganə hava yolu da təhlükələrdən
xali olmayan Naxçıvan Muxtar Respublikası tam blokada şəraitində
ən ağır günlərini keçirirdi. 1991-1993-cü
illərdə, Naxçıvan Muxtar Respublikasının Ali Məclisinə rəhbərlik etdiyi zaman Heydər
Əliyev həm Naxçıvanı erməni
işğalından qorumaq, həm də müstəqilliyinin
kövrək addımlarını atmaqda olan, lakin səriştəsiz
və dəyanətsiz rəhbərlərin fəaliyyətsizliyi
üzündən, yad xarici qüvvələrin aşkar və gizli təzyiqləri altında az
qala varlığını itirmək təhlükəsi ilə
üzləşən Azərbaycan Respublikasını fəlakətdən
qurtarmaq üçün yollar axtarırdı. Dondurucu
qış gecələrində Ali Məclisin ikinci mərtəbəsindəki
iş otağında, neft lampası işığında Heydər
Əliyev bütün Azərbaycan xalqını
işığa çıxarmaq üçün
çalışırdı. Lakin bu çətin vəzifəni
yalnız şəxsiyyətinin nüfuzu və
diplomatiyasının gücü ilə həyata keçirmək
mümkün deyildi. Dövlətçiliyin ən vacib və
birinci dayağı olan nizami milli ordusuz nə dövləti
qurmaq, nə də onu qorumaq olardı.
Məhz Heydər Əliyevin dərin
zəkası və tədbirliliyi, sovet idarə sisteminin
bütün incəliklərini bilməsi nəticəsində
və əlbəttə ki, keçmiş İttifaqda qazanmış
olduğu nüfuz sayəsində Naxçıvan MR ərazisindəki
sovet ordusu hissələri nizamlı şəkildə yola
salındı. Həmin zaman ərəfəsində ulu öndərin Rusiyanın yüksək rəsmiləri
ilə düzgün münasibət formalaşdırması elə
bir imkan yaratdı ki, həmin hərbi hissələrin
döyüş texnikasının və silahların əksəriyyətinin
Naxçıvan hakimiyyətinə verilməsi təmin edildi.
Heydər Əliyevin Fərmanı ilə Azərbaycanda ilk dəfə
olaraq Naxçıvan Dövlət Müdafiə Komitəsi
yaradıldı və sovet hərbi hissələrinin texnika və
silahları həmin quruma təhvil verildi. Beləliklə,
Naxçıvanın müdafiəsinin təmin olunması
üçün ən zəruri addımlar atılmağa
başlandı. Bir çox könullü peşəkar hərbçilər
Heydər Əliyevin çağırışlarına
böyük coşqu ilə səs verdilər. Xüsusi
vurğulamaq lazımdır ki, hələ Sovet hakimiyyəti illərində
Heydər Əliyev orduda azərbaycanlı milli zabit
kadrlarının çox az olduğunu görərək bu sahədə
sistemli uzaqgörən tədbirlər həyata
keçirmişdi.
Heydər Əliyev bir millət vəkili
kimi Azərbaycan parlamentinin iclaslarında ölkəmizin
düşdüyü ağır ictimai-siyasi və iqtisadi
böhrandan çıxış yollarını göstərir,
buna rəvac verən M.Qorbaçov hakimiyyətini və onun
diktəsi ilə hərəkət edən respublika rəhbərliyini
qətiyyətlə ittiham edirdi. O, yeni İttifaq adı
ilə SSRİ-ni dirçəltmək cəhdlərini qətiyyətlə
rədd edərək deyirdi: “Mən yeni İttifaqa daxil
olmağın və bunun üçün referendum keçirməyin
heç bir şərt qoymadan əleyhinəyəm. Azərbaycan
Respublikası iqtisadi və siyasi müstəqillik yolu ilə
getməli, tam istiqlaliyyət uğrunda mübarizə
aparmalıdır”.
Ulu Öndərə, böyük
siyasət ustadına dərindən inanan, arxayınlıqla
güvənən, onun müstəqillik
ideyalarını dəstəkləyən Naxçıvan MR əhalisi
elliklə həmin İttifaqa dair ölkə referendumuna getmədi,
müstəmləkə boyunduruğunu qətiyyətlə rədd
etdi, müstəqil dövlətçilik yolunu
seçdi. Heydər Əliyevin iradəsi ilə
Kommunist Partiyasının Naxçıvan Muxtar
Respublikasındakı strukturlarının ləğv edilməsi,
8 sentyabr 1991-ci ildə Azərbaycanda keçirilən prezident
seçkisinin baykot edilməsi barəsində Naxçıvan
Ali Məclisinin qərarları bütün Azərbaycana bənzər
addımların atılması üçün cəsarətli
çağırışlar idi.
20 Yanvar hadisələrinə, erməni
işğalçılarının Xocalıda törətdikləri
kütləvi qırğınlara hüquqi-siyasi qiymətin
verilməsi və Naxçıvan MR Ali Məclisində bu
hadisələrlə əlaqədar qərarlar qəbul edilməsi,
Xocalı faciəsinin Azərbaycan xalqına qarşı həyata
keçirilən soyqırımı siyasəti
olduğunun dünya ictimaiyyətinin diqqətinə
çatdırılması o zaman Heydər Əliyevin təşəbbüsü
və rəhbərliyi ilə həyata keçirilən çox zəruri tədbirlər
idi.
Heydər Əliyevin həyati əhəmiyyətli,
uzaqgörən və məqsədyönlü
addımlarından biri də Türkiyə Cümhuriyyəti və
İran İslam Respublikasının
rəhbərləri ilə təmasa keçərək
Naxçıvan MR əhalisini iqtisadi fəlakətdən
qurtarmaq idi. Bakıda Xalq Cəbhəsi-Müsavat
hakimiyyəti onun bu zəruri fəaliyyətlərinə nə
qədər qısqanclıqla yanaşsa, müxtəlif vasitələrlə
mane olmağa çalışsa da, Azərbaycan dövlətinin xarici siyasətinin əsil təməl daşları məhz Naxçıvanda qoyulurdu. Heydər Əliyev Ali Məclisin deputatlarına, tədqiqatçılara,
jurnalistlərə təkidlə Naxçıvanın
yaxın tarixini, xüsusilə 1921-ci il Moskva və Qars müqavilələrini
öyrənməyi tövsiyə edirdi. Əvvəlki tarixi təcrübələri
nəzərə alaraq ölkəmizin bu qədim guşəsini
qoruyub saxlamaq üçün Türkiyə Cümhuriyyətinin
və İran İslam Respublikasının dövlət
başçıları səviyyəsində
görüşlər keçirir, sənədlər
imzalayır və qarşıya qoyduğu məqsədlərə
nail olurdu. Onun şəxsi nüfuzunun, siyasi
sanbalının nəticəsi idi ki, Türkiyənin o
vaxtkı Prezidenti Süleyman Dəmirəl Naxçıvana gəldi,
Heydər Əliyev İranın həmin dövrdəki
Prezidenti Haşemi Rəfsəncaninin dəvəti üzrə
Tehranda səfərdə oldu, beləliklə blokadada olan
Naxçıvan Muxtar Respublikasına yeni nəfəs
verildi. Bakıda bütün bunları
qısqanclıqla izləyən, hətta əngəllər
yaratmağa çalışan qüvvələrə məhəl
qoymayan Ulu Öndər öz diplomatik tədbirləri ilə
erməni işğalçılarını da
Naxçıvana təkrar həmlə etməkdən çəkindirdi.
Bütün bu müdrik addımlar olmasaydı, 1918-1919-cu illərdəki
erməni işğalı təkrarlana, həmin illərdə
olduğu kimi Azərbaycan dövləti Naxçıvan
bölgəsinin qorunmasında aciz qala bilərdi. Buna görə də, əminliklə deyilə bilər
ki, Azərbaycanı xarici işğaldan və daxili
bölücülükdən, labüd fəlakət və
dağılmadan qurtarmaq görəvinə Heydər Əliyev
Naxçıvanda ikən başlamış, Vətənin
ayrılmaz bir parçası olan bu diyarın qurtuluşunu təmin
etdi. O vaxtlar mərkəzdən edilən təzyiqlərə
baxmayaraq Azərbaycanın tanınmış elm, təhsil, mədəniyyət
xadimləri, ölkənin əksər ziyalı təbəqəsi,
vətənpərvər jurnalistlər və çəsarət
göstərən bəzi kütləvi informasiya vasitələri
Heydər Əliyevin milli dövlətçilik və
onun qorunub saxlanması sahəsindəki fəaliyyətlərini
bütün Azərbaycan xalqının diqqətinə
yetirirdilər. Heydər
Əliyevin yenidən böyük siyasətə
qayıdışını əngəlləmək
üçün hakimiyyətin əsassız
hüquqi və fiziki təzyiqlərinə baxmayaraq
xalqımız yeganə nicat yolunu Heydər Əliyevi hakimiyyətə
dəvət etməkdə görürdü.
Heydər Əliyevin Azərbaycanda ikinci dəfə
hakimiyyətə gəlişi də birinci dəfə
olduğu kimi, respublikanın üzləşdiyi ağır
sosial-iqtisadi, mənəvi mühitlə şərtlənirdi.
Lakin bu dəfə ölkəmiz həm də,
xarici qüvvələrin himayə göstərdiyi Ermənistan
tərəfindən başlanan hərbi təcavüz, xaricdən
dəstəklənən daxili bölücülük, səriştəsiz
rəhbərlikdən, əslində rəhbərsizlikdən
qaynaqlanan kütləvi xaos və hərcmərclikdən
dərin və təhlükəli siyasi-iqtisadi və mənəvi
böhran keçirirdi.15 iyun 1993-cü ildə Heydər
Əliyevin Azərbaycan Ali Sovetinin Sədri seçilməsi və
on gün sonra isə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin səlahiyyətlərinin
icrasına başlaması xalqımızın milli müstəqilliyində, eləcə də Azərbaycan
dövlətçiliyinin qorunub saxlanması və inkişaf
etdirilməsində dönüş nöqtəsi oldu.
1990-cı illərin əvvəllərindən ölkədə
başlayan hakimiyyət böhranı bu və ya digər şəkildə
1993-cü ilin 15 iyun tarixinədək davam edirdi və
xüsusi vurğulanmalıdır ki, məlum
xarici təsirlərlə yanaşı, xalqa zidd daxili qüvvələrin
təxribatçı fəaliyyətləri, millətin və
dövlətin taleyinə hakimiyyətdəki müəyyən
qüvvələrin biganəliyi ölkəmizi uçurumun
bir addımlığına gətirib
çıxarmışdı. Daxili çəkişmə və
ziddiyyətlər, şəxsi və qrup mənafelərinin
toqquşması xalqı və dövləti çətinə
salmış, çıxılmaz bir xaosa sürükləmişdi.
Vətəndaş qarşıdurmasının
qarşısı dərhal alınmasaydı,bu vəziyyət
ölkəmizin bir neçə yerə parçalanmasına,
nəticədə dövlət müstəqilliyinin itirilməsinə
gətirib çıxaracaqdı. Belə bir mürəkkəb
ictimai-siyasi şəraitdə Heydər Əliyevin
Naxçıvandan Bakıya gəlişi sözün əsl
mənasında, böyük Qurtuluş missiyasının
başlanması idi.
Olduqca ağır və mürəkkəb
siyasi şəraitdə hakimiyyət məsuliyyətini
çiyinlərinə götürən Heydər Əliyevin məqsədyönlü
daxili və xarici siyasəti dövlətçiliyimizi həm
qaçılmaz yoxolmadan xilas etdi, həm də onun sonrakı
inkişafına geniş və etibarlı yol açdı. Bir
çox ölkələrlə bərabərhüquqlu
münasibətlər quruldu, etibarlı tərəfdaşlıq,
xarici əlaqələrdə milli maraqların əsas
götürülməsi ölkəmizin beynəlxalq
nüfuzunu artırdı, bəzi dövlətlərlə əvvəlki
hakimiyyətin yanlış siyasəti üzündən
yaranmış etimadsızlıq münasibətləri
aradan qaldırıldı. Məhz Heydər Əliyevin xarici
siyasət kursunun məqsədyönlülüyünə, dəyişməzliyinə,
müstəqilliyinə, qərarlığına və
perspektivliyinə inam 1994-cü ilin sentyabrında, hakimiyyət
böhranından cəmi bir il sonra “Əsrin müqaviləsi”
adını almış neft müqavilələrinin
bağlanmasına yol açdı. Xarici siyasətin
dördqütblü yönü: Qərb-Şərq-Şimal-Cənub
arasında seçim etmədən, bütün tərəflərlə
Azərbaycan dövlətinin mənafeyi naminə əməkdaşlıq
öz bəhrəsini verdi.
Diqqətəlayiqdir ki, ölkəmizdə
1993-cü ilin 15 iyunundan bu günə kimi daxili və xarici
siyasətdə Heydər Əliyevin müəyyənləşdirdiyi
siyasi xətt dəyişmədən uğurla davam etməkdədir.
Ulu Öndərin dövlətçilik ənənələrini
Prezident İlham Əliyev yüksək ustalıq və
yaradıcılıqla davam etdirərək bu siyasəti
dünyada formalaşmış daha mürəkkəb beynəlxalq
münasibətlər sistemində yeni məzmunla, ikitərəfli
və çoxtərəfli əməkdaşlıq
formatları ilə zamanın
çağırışlarına uyğun olaraq daha da zənginləşdirmişdir.
Bu gün Azərbaycan Prezidentinin dünya ölkələrini
və xalqlarını dəvət etdiyi sülh və əməkdaşlıq,
çoxmədəniyyətlilik şəraitində ahəngdar
birgə yaşayış, cəmiyyətdə dini xoşrəftarlıq
və həmrəylik siyasəti məhz ötən əsrin
90-cı illərində Heydər Əliyevin
ideyalarının əməli şəkildə həyata
keçirilməsinin bəhrəsidir. Heydər Əliyev
deyirdi: “Müstəqil Azərbaycan dövləti bizim
üçün ən qiymətli tarixi nailiyyətdir və
onun qorunması, əbədiyaşar edilməsi hər bir azərbaycanlının
müqəddəs borcudur”. Məqsədyönlü
və ölçülüb-biçilmiş daxili siyasət
nəticəsində bütün Azərbaycan xalqının
ölkə prezidentinə inamı, ölkəmizdə bərqərar
olmuş xalq-dövlət birliyi, yaradıcı vətəndaş
həmrəyliyi, xaricdə yaşayan soydaşlarımızla
bərabər Ulu Öndər tərəfindən əsası
qoyulmuş birgə Vətən təəssübkeşliyimiz
bu gün bizim ən böyük uğurumuzdur. Prezident
İlham Əliyevin vurğuladığı kimi, bizi əsrlər
boyu bir millət, bir xalq kimi qoruyan, saxlayan dəyərlərimiz
olmuşdur. Bu gün bu məsələyə çox
böyük diqqət göstərilir. Bu gün qloballaşan,
çətinliklərlə üzləşən dünyada
milli dəyərlərimiz dövlətçiliyimizin təməlini
təşkil edir. Dövlətçiliyimizin çox möhkəm
ideoloji əsasları vardır. Azərbaycançılıq
məfkurəsi bizim əsas ideoloji dayağımızdır”.
Müstəqilliyimizin üçüncü
onilliyində qazandığımız ən dəyərli nailiyyətlər sırasında, əlbəttə,
Azərbaycançılıq məfkurəsi Ulu Öndərin
Qurtuluş missiyasının təməl daşı,
gücümüzün və gələcək qələbələrimizin
ilham qaynağıdır.
EYNULLA
MƏDƏTLİ
İki sahil.- 2020.- 11
iyul..- S.4.