Elmar Qasımov : “Tələbələr təhsilverəndən güzəşt
yox, keyfiyyətli təhsil tələb etməlidir”
Müsahibimiz Bakı Ali Neft Məktəbinin
rektoru Elmar Qasımovdur.
1. Elmar müəllim, mövcud
vəziyyətlə əlaqədar
təhsil sahəsində
istər dövlət
tərəfindən, istərsə
də sahəyə aidiyyatı qurum kimi Təhsil Nazirliyi tərəfindən
tələbələrə dərs prosesində və imtahanlarda xeyli güzəştlər
olundu. Təhsil sahəsində uzunmüddətli
təcrübəsi olan
biri kimi bu güzəştləri
necə xarakterizə edərdiniz?
Ümumiyyətlə, qeyd edim ki,
Azərbaycan pandemiya dövründə ən uğurlu strategiya seçən ölkələrdən
biridir. Pandemiyanın mənfi təsirlərini
minimuma endirmək məqsədilə Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti
cənab İlham Əliyevin rəhbərliyi,
Birinci vitse-prezident Mehriban xanım Əliyevanın dəstəyi
ilə preventiv tədbirlərin görülməsi
həm ölkə əhalisinin sağlamlığının,
həm də iqtisadi dayanıqlığın
təmin edilməsi baxımından bir çox ölkələr
üçün uğurlu
nümunədir.
Təhsil sisteminə
gəlincə isə,
pandemiya ümumilikdə
dünyada tədrisin formatını dəyişdi.
Təhsil sistemində
tədrisin fasiləsizliyinin
təmin edilməsi əsas şərtdir və bunu klassik
üsullarla təmin edə bilmədikdə, alternativ mexanizmlər işə salınmalı
idi. Sevindirici haldır ki, dünyanın bir sıra ölkələrində
tətbiq edilən distant təhsilə keçid ölkəmizdə
uğurla və sürətlə baş verdi.
Ölkə başçımızın
birbaşa təşəbbüs
və göstərişləri,
Nazirlər Kabinetinin qərarları, Təhsil Nazirliyi tərəfindən
həyata keçirilən
tədbirlər sayəsində
yerli təhsil idarəetmə sistemi vaxtında avtomatlaşdırıldı.
Təhsil Nazirliyi tərəfindən
teledərslərin təşkili,
“Virtual məktəb” layihəsinin reallaşdırılması,
müəllimlərə təlimlərin
keçirilməsi və
mentor dəstəyinin
göstərilməsi, şəxsən
təhsil naziri Ceyhun Bayramov tərəfindən bir neçə dəfə ali təhsil müəssisələrinin rəhbərləri,
Tələbə Gənlər
Təşkilatlarının təmsilçilərilə aparılan
onlayn müzakirələr
də bu prosesə öz töhfəsini verdi. Ümumiyyətlə, cənab
nazir bu müddətdə səmərəli
təkliflərimizi yüksək
qiymətləndirdi və
onların icrası
istiqamətində dəstəyini
əsirgəmədi.
Bilirsiniz ki,
ötən müddət
ərzində ali və orta ixtisas
təhsili müəssisələrində
müxtəlif onlayn platformalar üzərindən
dərslərin təşkili
uğurla təmin edilib. Son statistikaya
görə, dərslərə
100 mindən artıq tələbə və professor-müəllim heyəti
qoşulub.
Bundan başqa,
Nazirlər Kabinetinin “Sosial baxımdan həssas əhali qrupuna aid edilən
ailələrin üzvü
olan tələbələrin
təhsil haqqı xərclərinin ödənilməsi
barədə” qərarı
da zamanında həssaslıqla verilmiş
bir qərar idi. Qərarın ali, orta ixtisas
və peşə təhsili müəssisələrində
təhsil alan 22 mindən artıq həssas əhali qrupuna aid olan
tələbəyə şamil
edilməsi bu çətin günlərdə
vətəndaşlara önəmli
dəstəkdir. Məlum olduğu
kimi, qeyd edilən kateqoriyalardan olan tələbələrin
təhsil haqqı xərcinin 50 faizi
2019-2020-ci ilin yaz semestri üzrə, 50 faizi isə 2020-2021-ci tədris ilinin payız semestri üzrə elektron qaydada dövlət büdcəsi hesabına ödəniləcək. Yeri
gəlmişkən, onu
da qeyd edim
ki, tələbələr
təkrar imtahanlar üçün ödənişlərdən
də azad edilib.
Ümumi təhsil müəssisələrində
yekun qiymətləndirmələrin
aparılması, buraxılış
imtahanlarının təşkili,
ali təhsil müəssisələrində və təhsilin digər pillələrində
yay imtahan sessiyaları ilə bağlı aidiyyatı qurumlar tərəfindən
düzgün qərarlar
qəbul edildi. Bu kontekstdə mən ayrı-ayrı təhsil müəssisələrinin
də tələbələr
üçün etdiyi
güzəştləri yüksək
qiymətləndirirəm. Tələbələrin lehinə bir çox önəmli qərarlar qəbul edildi, ali təhsil
müəssisələri istər
onlayn dərslərdə
iştirakla bağlı,
istər imtahan və buraxılış işləri ilə bağlı, istərsə
də təhsil haqqı ilə bağlı yumşaldıcı
tədbirlər həyata keçirdi.
2. Elmar müəllim,
bu müddət ərzində bəs rəhbərlik etdiyiniz Bakı Ali Neft
Məktəbi hansı
işlər gördü?
Bakı Ali
Neft Məktəbi
(BANM) onlayn təhsilə
keçiddə bir çox ilklərə imza atdı. Elmi Şuranın vaxtında verdiyi qərarlarla, distant təhsili uğurla formalaşdırmaq mümkün
oldu. Onlayn təhsilin nəticələrinin
qiymətləndirilməsi üçün
ölkəmizdə ilk
dəfə olaraq onlayn final imtahanları
BANM-də keçirildi.
İmtahanlar LMS (Learning Management System – Öyrənmənin idarəolunması
sistemi) üzərindən
reallaşdırıldı. Ənənəvi imtahanlardan
fərqli olaraq bu dəfə imtahanlar test üsulu ilə keçirildi ki, bu da, qismən də olsa sualların yumşaldılması demək
idi.
Bundan əlavə, ABŞ-ın Stanford Universitetinin lisenziyalı
“Coursera for Campus” qlobal
distant tədris proqramının
təklif etdiyi kurslarda uğurla iştirak edərək sertifikatlar əldə edən Bakı Ali Neft Məktəbinin tələbələrinə müvafiq
fənlər üzrə
final imtahanlarından azad
olmaq imkanı yaradıldı. Buraxılış işlərinin onlayn
müdafiəsi prosesi
də problemsiz başa çatdı.
2019/2020-ci təhsil ilində
tədris planlarının
bütün şərtlərini
yerinə yetirmiş və tədris olunan bütün fənlər üzrə attestasiyalardan müvəffəqiyyətlə
keçmiş V kurs tələbələri buraxılış
işlərini və magistrantlar isə dissertasiya işlərini onlayn şəkildə müdafiə etdilər. Müdafiə prosesi “MS Teams” onlayn platforması üzərindən
canlı formada Yekun Dövlət Attestasiya və İxtisaslaşdırılmış Elmi Şuranın üzvlərinin iştirakı
ilə təşkil olundu.
Sosial baxımdan
həssas əhali qrupuna aid edilən ailələrin üzvü
olan tələbələrin
təhsil haqqı xərclərinin dövlət
tərəfindən ödənilməsi
üzrə Nazirlər
Kabineti tərəfindən
təsdiq edilən tədbirlər planına əsasən, Bakı Ali Neft Məktəbinin bu kateqoriyaya uyğun olan tələbələrinə sözügedən
kompensasiyadan yararlanmaq
imkanı yaradılıb.
Bütün bunlarla yanaşı,
bir məqama da diqqət çəkmək
istəyirəm ki, bizim Ali Məktəbin tələbələri tətbiq
edilən güzəştlərdən
ən az
yararlanan tələbələr
oldu. Birinci imtahan güzəştləri
ilə bağlı qərar qəbul edilənədək bizim tələbələr artıq
final imtahanlarını verib,
bitirmişdi. Bu da
BANM-in Böyük Britaniyanın
Heriot Vatt Universitetinin
tədris proqramları
əsasında təhsil
həyata keçirməsi
ilə bağlıdır.
Biz semester dərslərinə
də digər universitetlərə nəzərən
daha tez başlayırıq.
İkinci bir səbəb isə, Ali Məktəbdə
tədrisin, dərslərin
və imtahanların keyfiyyətini təmin etməklə bağlı
təsdiq olunmuş standarlar var ki, biz bu tələblərə
əməl etməliyik. Tələbələrimiz də bu qaydaları
çox yaxşı bilir.
Onlarla onlayn görüşlərdə də
mən dəfələrlə
bildirmişəm ki, müasir əmək bazarında əldə edəcəyiniz diplomlardan
daha çox sizin biliyinizə, sosial bacarağınıza
və təcrübənizə
önəm verəcəklər. Bu baxımdan hər hansı güzəştlər
kontekstində dərslərdən
azad olmaq, imtahanlarda güzəşt
əldə edərək
böyük bir semesteri başa vurmaq gələcəkdə
onların xeyirinə olmaya bilər. Sevinirəm ki, tələbələrimiz
də bunu anlayışla qarşıladı.
Fürsətdən istifadə edib,
onların hər birinə təşəkkür
edirəm.
Hesab edirəm
ki, müasir dövrün tələbələri
imtahan güzəşti
gözləməməlidir, var gücü ilə çalışmalı,
çətin vəziyyətə
uyğunlaşmağı, gələcəyə
yönəlik qərarlar
qəbul etməyi bacarmalıdırlar. Lakin, mən gedən
prosesləri izləyirəm
və şahidi oluram ki, digər
universitet tələbələri
hələ də daha çox güzəşt olunmasını
tələb edir.
Onların hər biri bizim övladlarımızdır,
təbii ki, hamımız onların ən az
zərərlə bu proseslərdən çıxmasını
istəyirik. Amma, eyni zamanda onların gələcək
təminatını da düşünməliyik.
Bu gün onlar
təhsilverənləri anlamaya
bilərlər, əmin
olsunlar ki, indi verilən qərarlar gələcəkdə
daha çox köməklərinə çatacaq.
İki sahil.-ç2020.- 24 iyun.- S.5.