“Salam olsun”
kitabına - Salam
Böyük
ədəbiyyatı yaradanların hər birinin, hissləri həssas,
duyğuları həlim, məfkurəsi ülvi, əqidəsi
düz, idrakı dərin, zəkası nurlu, təfəkkürü
geniş, təxəyyülü qaynar, ağlı kəsərli,
ilhamı yüksək, eşqi tükənməz, məhəbbəti
səmimi, insanlığı mükəmməl, vicdanı saf
və təmizdir. Çünki onların hər birinin ruhu
Tanrı hökmü ilə əfsunlanmış,
Tanrının hökmü ilə “yaradıcılar şəcərəsi”nə mənsubluq
haqqı verilmiş şəxsiyyətlərdir.
Məhz bu haqqa görə də onların, hansı millətə
mənsubluğundan və ya hansı inancı əxs etmələrindən,
eləcə də harada yaşamalarından asılı
olmayaraq, hər birinin, bir-biri ilə təhtələn
yaradanlar yaxınlığı, bağlılığı və
ya qohumluğu, simsarlığı vardır. Yəni
bütün yaradıcı insanların Tanrıdan gələn
yüksək, əlahiddə qabiliyyətləri onları bir vəhdətdə
birləşdirir və məslək qohumuna çevirir.
(Heç şübhəsiz ki, onların arasında əfsunu
pozulanlar və dəngəsini itirənlər də
mövcuddur!). Odur ki, böyük ədəbiyyatı
yaradanların hər biri əlçatmaz üfüqlərin
sakinləridirlər. Bu üfüqlərdə bərqərar
olmaq üçün xüsusi canfəşanlığa
heç bir lüzum yoxdur. Hər bir yaradıcının
yaradıcılığının cövhəri, onun
yaradıcılıq xəzinəsi onu həmin zirvəyə
sövq-təbii yüksəldir. Bir şərtlə ki, əgər
o xəzinə zəngindirsə.
Azərbaycan
ədəbiyyatının ölməz nümayəndələrinin
yaradıcılıq xəritəsi şifahi xalq ədəbiyyatından,
daha sonra isə ulu Dədə Qorquddan üzü bəri
sonuncu ədəbiyyat yaradan nümayəndəsinə qədər
uzun bir yolun işığında bizi aydınladır. Bu
aydınlıqda hər kəsin boyu, görkəmi, fəlsəfi
qüdrəti, poetik gücü xəritə boyu öz yerini
müəyyənləşdirir. Bu günlərdə hədiyyə
aldığım “Salam olsun” adlı bir şeir kitabı,
tarixin qədim səhifələrindən bu günə qədər
uzanıb gələn ədəbi xəritəmizin silinməz
səhifələdrindən birində özünə yer tuta
biləcək bir ilhamla məni salamladı, kitabxanama daxil oldu
və kitabxanamı zənginləşdirdi. Odur ki, mən də
həmin salama, “Əleykümsalam...!” - deməyi, özümə
borc bildim. Ən əsası isə ondan ibarətdir ki,
kitabdakı şerilərin hər biri məni “əleykümsalam”- deməyə vadar etdi. Şeirlərin
bədii keyfiyyəti, poetik səviyyəsi və vətənpərvərliklə
cilalanmış məzmunu, həmin şerilərə biganə
qalmağa imkan vermədi. Bu qədər vətənpərvər
bir şairin, bu qədər vətən sevgisi ilə ürəyinin
şamını əridən bir ananın şerilərini su
içimi kimi içməmək olmadığı
üçün kitabı birnəfəsə oxudum. Oxuduqca,
şairin tükənməz ilhamla qələmə
aldığı şeirlərin hər biri vətənpərvər
ruhuma yeni ruh qatırdı. Şair qəlbinin ana ürəyi
ilə çırpınan vətəndaşlıq
mövqeyinin zirvələrə yüksələn
böyük təbi və qaynar ilhamı hər şeiri ilə
ürəyimdə coşqu yaradırdı. Vətəni bu qədər
böyük məhəbbətlə sevən Azərbaycan
şairinə eşq olsun! – bu alqış, könlümdən
qopan səmimi duyğudur. Kitabı oxuyub bitirdikdən sonra,
müəlliflə ilk görüşümüzü
xatırladım. “Nəsimi ili” çərçivəsində
C.Cabbarlı adına İrəvan Dövlət Azərbaycan
Dram Teatrının səhnəsində
hazırladığım, müəllifi olduğum “Haqq mənəm”
əsərinin tamaşasında İmadəddin Nəsiminin
işığına toplaşmışdıq. Tamaşadan
sonra əsər haqqında və ümumən Nəsimi
yaradıcılığı ilə bağlı tamaşadan
aldıqları təəssüratları bölüşən
mütəxəssislər sırasında onun da dəyərli,
səmimi fikirlərini dinləmişdim və xoş təsir
bağışlamışdı.
“Salam
olsun” kitabı, Azərbaycan ədəbiyyatında
mühüm yer tutan qadın şairlərimizdən birinə,
Mahirə xanım Nağıqızına mənsub şeirlər
toplusudur. Bu toplu özünün bədii keyfiyyəti, poeziya
qüdrəti ilə yanaşı, həm də, məzmun
mahiyyəti ilə həddindən artıq diqaqətçəkəndir.
Kitabda sanballı bir şairin həssas hissləri, həlim
duyğuları ilə yanaşı, onun ülvi məfkurəsi,
düz əqidəsi, dərin idrakı, nurlu zəkası,
geniş təfəkkürü, qaynar təxəyyülü,
bütün bunlarla yanaşı saf vicdanı, böyük vətənpərvərlik
ruhu ilə tükənməz VƏTƏN eşqi, bir də,
Tanrıdan gələn poetik əfsunu öz heyranediciliyi ilə
oxucuya şeirlərini birnəfəsə oxumağa sövq
etdirir.
Müəllif,
kitaba məxsusi olaraq, əsasən, VƏTƏN eşqli
şeir nümunələrini, vətənpərvərlik
ruhunu yüksəldən poetik tablolarını daxil
etmişdir. Bütün ruhu və könlü ilə Azərbaycan
sevdalısı olduğunu ifadə edən bu poeziya nümunələri
ilə, bir kitabda, Mahirə xanım bütün Türk aləminə,
öz soydaşlarına SALAM OLSUN!- deyə,
səslənir. Həm də elə bir zamanda ki, millətimiizi
dünyanın dörd tərəfindən məngənə
arasında sıxmaqdan əl çəkməyən
böyük güclərə qalib gəldiyimiz bir zamanda. Otuz
ilə yaxın bir müddət ərzinə
xalqımızı və millətimizi məcburən məğlub
kökünə salan haqsızlsara qarşı Ali Baş
Komandanımızın rəhbərliyi altında haqq
mücadiləsinə qalxdığımız və zəfər
bayrağını mənfur düşmən üzərində
dalğalandırdığımız bir vaxtda. Belə anlarda
yaradıcı insanlar hisslərini öz bədii qüdrətləri
ilə ifadə etməklə, vətəndaş mövdelərini göstərir,
övladlıq, vətəndaşlıq borclarını yerinə
yetirir, həqiqətin tablosunu poetik dillə təcəssüm
etdirməyə çalışırlar. Məhz “Salam Olsun”
kitabının müəllifinin də şair ürəyi
öz tükənməz ilhamı ilə qaynayır,
hüdudlara sığmayan VƏTƏN eşqi coşur və
onu Tanrı qədər uca tutacaq bir məhəbbətlə
sevdiyini bəyan edir:
Azərbaycan
–
Baş
əydiyim Tanrı.
Sənə
kömək olsun,
Anamın
duaları.
Vətəni
bu qədər müqəddəs zirvəyə ucaldan, onu
Tanrı qədər ali dəyərlərə malik fenomen kimi
tərənnüm edən müəllif, bununla da, öz idrak
fəlsəfəsinin hikmətini ifadə edir. Müəllifin
vətənə olan belə dərin məhəbbətini
gördükdən sonra, hesab edirəm ki, minillik dərdləri
bütün ruhu ilə yaşayan və dərmanını
bulmaq üçün heç vaxt pəs etməyən bir
millətin bütün övladları, öz ruh yüksəkliyi
ilə məhz hər zaman yaşamaq eşqini özündə
qoruyub saxlamalı və böyük anlamda VƏTƏN
sevdasından bir an belə, ayrılmamalıdırlar. Bu
sevdanın fəlsəfi dırinliyini dərk etməyə
çalışmalı, onu əbədi məhəbbətlə
sevməlidirlər. Böyük bir millətin ürəyinin səsini
susmadan hayqıran Mahirə xanımın misralarında
olduğu kimi:
Azərbaycan
–
Göyərən
ümidlərim.
Dərmanı,
davasısan,
Min
illik dərdlərimin.
Müəllifin
“Salam olsun” kitabında cəmlənən şeirləri təpədən
dırnağa qədər oxucunu Vətən eşqi ilə
ruhlanmağa, Vətən uğrunda döyüşməyə,
Vətən, torpaq fəlsəfi hikmətinin mahiyyətini dərk
etməyə və onu candan əziz tutmağa, Vətənin əvəzsiz
olduğunu əxs etməyə və təlqin etdirməyə
çağırır. Mahirə xanım həm bir ana olaraq,
həm də bir şair kimi Azərbaycan övladlarını
torpaqlarımızın azadlığı uğrunda zəfər
cənginə qalxmağa, şanlı yürüşə səsləyir:
Komandanın
özü verib dəyər sənə,
O
güvəndi, arxalandı, ey ər, sənə.
Milyonlarını
gözü baxır, əsgər, sənə,
Bu
məqamdır, zəfərini çalmağa get.
Mahirə
xanımın bu kitabda yer tutan bütün şeirləri ANA qəlbinin,
ANA ürəyinin məlhəmi ilə yoğrulur, o qaynar
ürəyin istisinə isinir və oxucusunun ruhuna qida verir.
Ümumiyyətlə, ANA ürəyi hər zaman Mahirə
Nağıqızının şeirlərində sövq-təbii
olaraq ön plana qədər yüksəlir, oxucuya məlhəm
olmağa çalışır.
Baxın,
Vətən uğrunda şəhid olan
övladlarımızın qəhrəmanlığını
bir Azərbaycanlı şair – ananın şah damarında axan
qanı hansı cöşqu ilə nəzmə çəkir
və necə oxşayır:
Analar
ər doğar, oğul böyüdər,
Hər
oğul dünyası – nağıl, böyüdər.
Torpağı
sevərlər
analar qədər,
Düşmənin
qəddini bükər şəhidlər...
və
ya,
Özü
qocalmaz ki, əsri
qocaldar,
Gələcək,
gedəcək nəsli qocaldar.
Qəlblərdə
vətənə heykəl ucaldar,
Azadlıq
ağacı əkər şəhidlər.
Mahirə
xanım üçün ŞƏHİD anlayışı təkcə
vətən uğrunda candan keçməkdən ibarət
deyildir, əsaən, vətənə böyük sevgi ilə
bağlılıqdan keçən bir məhəbbətin,
sönməz eşqin qüdrəti ilə heç “of” demədən
canını vətənin yaşaması uğrunda cəsarətlə
qurban verməkdən keçən bir qalibiyyət vəzifəsidir.
Ümumiyyətlə, Mahirə xanımın şeirləri
göstərir ki, onun ruhu daim cöşub-daşan mübarizə
əzmindədir. Bir şair üçün isə, belə
ruh, əvəzsiz bir sərvətdir. Ona görə də,
şair – ana Vətən sevgisi ilə yaşayan, Vətən
üçün cəsarətlə canından keçən
qəhəman igidlərimizi ağlamamğı,
sızlamamağı, əksinə, onların ruhlarının
şad olması üçün qürurla dayanmağı,
mübariz olmağı tövsiyyə edir:
Vətən,
qurbanınam – üzdə demədi,
Əməldə
göstərdi, sözdə demədi.
Mahirə,
ağlamaq, sızlamaq nədi,
Sənin
göz yaşəndan küsər şəhidlər.
Ana ürəyinin
simfoniyası övlad, bala nəğməsi ilə havalanar.
Çünki, ananın bətnindən doğulan varlıq,
onun simfoniyasıdır. Bu hikməti, bu fəlsəfəni
daim uca tutan ana qəlbi şəhidlik zirvəsinə yüksələn
övladalrı bir nəğmə kimi yad edər, şəhidlik
zirvəsinin üfüqlərindən boylanan gözəgörünməz
baxışlarına ehtiram olaraq həmin nəğməni
öz ürəyinə daima səslənər. Mahirə
xanımın səsləndiyi kimi. Çünki onların məzarı
vətənin istehkamıdır:
Yerə qan
tökdülər, ruh göyərtdilər,
Tarixi yazdılar Vətən
daşına.
Minillik xalqlara dərs
öyrətdilər,
Bu ərən
oğullar cavan yaşında.
və ya,
Boy vermiş məzarın
qəbir daşları,
Bir ömrün
daşlaşan arzu – kamıdır.
Onların
sağlığı döyüşən əsgər,
Məzarı – Vətənin
istehkamıdır.
Nağıqızının
Qarabağ haqqında yazdığı “Salam” şeirindəki
misralarda şair ürəyinin, ana qəlbinin can
yanğısı oxucunun içini göyüm-göyüm
göynədir. Otuz il bundan əvvəl tapdağa
düşmüş Qarabağ bir andaca gözlər
önünə gəlir. Biz o zamanlar Qarabağa yalnız
uzaqdan boylanardıq. İçimizdə kükrəyən
hiddət içimizi təlatümə gətirərdi. Uzaqdan
göndərilən salamın göynərtisinə dözmək
mümkün deyildi. Lakin indi biz Qarabağa salamı, onun
qoynuna vararaq söyləyə bilirik. Ona görə də
şeiri oxuduqca həsrətli günlərin göynərtisi
yada düşür və qaysaq bağlamış yaralar
sızlayır, hazırkı sevinc hisslərinə
qovuşaraq çılğın bir həyəcan yaradır :
Dönüb
başına dolannam,
Salam,
Qarabağım, salam.
Qadan allam, balan
allam,
Salam,
Qarabağım, salam.
yaxud,
Mahirə sevincdən
ağlar,
Sinəsində
ümman çağlar.
Dinər saza həsrət
dağlar,
Salam,
Qarabağım, salam.
Bir başqa
şeirində isə müəllif, Qarabağa olan sevgisini ən
gözəl və ən duyğusal hisslərlə belə
şəkilləndirmişdir:
Mahirədir mənim
adım,
Dedim Qarabağ! –
ağladım,
Qəlbim ilə
qucaqladım,
Diləyi əllərdi
yazan...
Ümumiyyətlə
müəllif, kitabda , Vətən
kontekstində Qarabağ mövzusuna geniş yer
ayırmışdır. “Salam olsun” seirinin biri
Qarabağdakı döyüşlərin azman qələbəsindən
ruhlanaraq qələmə alınmıdır. Haqq işimizə
dəstək göstərən Türkiyə Cümhuriyyətinin,
onun liderinin və türk qardaşlarımızın həmrəyliyini
vəsf edən bu şeirdə Nağıqızının
şair duyğuları daha da cövlana gəlir və ikinci
Qarabağ savaşında, bütün dünyanı
önünə alaraq bizə böyük dəstək
göstərən Türkiyə dövlətinin əzmini, təəssübkeşliyini
və qardaşlığını, həmrəyliyini tərənnüm
edir:
Nağıqızı,
az de, deyin,
Qardaş verər
dərdə çiyin.
Kəlbəcərdə
mehmetciyin,
Salamına salam
olsun.
Əziz oxucu,
razılaşmalıyıq ki, “Salam” məvhumu müqəddəs
varlığın adı ilə bağlı olduğu
üçün, o məvhumda bir doğmalıq, qovuşma,
birləşmə, həmrəylik, birlik və
bütövlük, eyni zamanda məfkurəni zəfərə
yüksəldən bir hikmət var. Ona görə də məhz
Mahirə xanım “Salam” fəlsəfəsi ilə yola
çıxaraq, kitabın məzmununa xeyli zənginlik gətirmişdir.
Kitabda bənzər mövzuları fərqli deyimlərlə tərənnüm
edən şair, üç şeiri “Salam olsun”
adlandırmışdır. Bundan başqa, ayrıca, “Salam”
adlandırdığı şeirində də müəllif
bizi məhz eyni ovqatla birliyə, bütövlüyə
qovuşmağa səsləyir.
“Salam olsun” məfkurəsi
ilə yola çıxan Mahirə
Nağıqızının qəlbindəki Vətənə
olan sevgisi, eşqi parlaq şəkildə göstərir ki, bu
sevda ovuc boyda bir ürəyin sərhədləri çərçivəsində
məhdudlaşmır. Geniş arealda qanad açıb, məsafələr
qət edir. Böyük Azərbaycan arzusu ilə
çırpınan ürəyinin durmadan
döyündüyünü göstərir. Vətən
haqqında yazdığı bütün şeirlərində
onun Vətənə olan sevgisinin təkcə bir vətəndaş,
insan, ana sevgisi ilə hüdudlanmadığını
görürük. Yüksək amallarla yaşayan,
böyük Vətən sevdası ilə ürəyi durmadan
döyünən Mahirə xanımın düşüncəsindəki
VƏTƏN anlayışı, onun həyat və əqidə
məsələsidir:
Bitər sərhədlərin
bu yer üzündə,
Qəlbimdə sərhədin
nədən bitmədi?
Gəmisən,
üzürsən eşq dənizində,
Sənə məhəbbətim,
Vətən, bitmədi.
Bir başqa
şerində:
Dizinə döymə,
dözmərəm,
Qaralar geymə,
dözmərəm.
Yurdumda oğlun
var, Vətən,
Qəddini əymə,
dözmərəm. – deyə, fəğan qoparır.
Mahirə
xanımın kitaba daxil etdiyi, yanğı ilə dolu Vətən
sevdalı bayatıları da orijinaldır:
Sinəmdə oxum
Vətən,
Gecələr yuxum
Vətən.
Mənsiz də
otun bitər,
Mən sənsiz
yoxam, Vətən.
Dediyimiz kimi, “Salam olsun”
kitabının məfkurəsi, bir şair qəlbinin Vətən
sevgisini, yüksək poetik duyğularını təcəssüm
etdirən bədii topludur. Bu topluda şair – ananın Vətənə
olan məhəbbəti müxtəlif rakurslardan boy verir, qanad
açır, geniş fəzada göz işlədikcə
uçur. Milli ruhu, milli məfkurəni, milli-mənəvi dəyərləri
heç bir fenomenə dəyişməyən Mahirə
Nağıqızı üçün, Vətən qədər,
Ana Dili də keçilməsi mümkün olmayan sevgiyə
layiq bir fenomendir. Ana dili məhz elə, Ana Vətən deməkdir!
Ona görə də şair – ana “Ana dilim” şeirində soyumuzu,
kökümüzü məhz Ana Dilinə əmanət edir:
Bu dünyanın
yaşı qədər tarixin var,
Sonu qədər,
başı qədər tarixin var,
Dağı qədər,
daşı qədər tarixin var,
Ha baş vursam bitməz
qatı, ana dilim,
Dədəm-babam
amanatı, ana dilim.
“Tapşırar”
şeirində isə soya, kökə
bağlılığın hikmətini, nəsillərin davam
etdirilmə fəlsəfəsini bir başqa cəhətdən
nəzm edir:
İnsan gedər
diləyiylə,
Halal duzu,
çörəyiylə.
Oğul olan əməliylə,
Adını ada
tapşırar.
“Göyərər”
şeirində də məhz, milli bütövlüyün,
milli gerçəkliyin həqiqətləri, doğma vətənin
əbədilik kriteriyası şair qələmindən
ehtirasla süzülür:
Süzülməsə
zirvəsindən bir dağın,
Quruyacaq suyu olmaz
irmağın.
Ər qanından
su içməyən torpağın,
Nə o başı,
nə bu başı göyərər.
“Salam olsun” məcmuəsində
gözdən qaçmayan bir səmimiyyət öz poetik təcəssümü
ilə diqqət çəkir. Vətən ehtirası ilə
döyünən ürəyin şah damarında qaynayan, milli
ruhla pərvazlanan, gen-geniş fəzanın sonsuzluğuna qədər
uçmağa cəhd edən Ana – şair duyğuları, Vətəninə,
millətinə olan öz sevgisini bir də, “Dua” şeirində,
könlündən qopan alxışları, duaları ilə
qanadlandırır:
Xoş əməldə
bitəninə,
Hay-haraya yetəninə,
Sağ
canını vətəninə
Qıyanına
kömək olsun!
və,
Mahirə bir şər
vədəsi
Səslənər,
titrəyər səsi.
Kimdisə qərib
yiyəsi,
Həyanına
kömək olsun!
Bütün ruhu və
canı ilə doğma vətəninə bağlı olan və
onunla nəfəs alan Mahirə Nağıqızının tək
bir amalı vardır – milli dəyərlərlə, vətənə
sevgi və məhəbbətlə, dövlətə və
dövlətçiliyə sədaqətlə, milli atributlara
dərin sayğı ilə yaşamaq, yaratmaq! Həqiqətlərimizin
qorunması, haqqa söykənən əməllərimizin ləyaqətlə
yaşaması, bayrağımızın daim zəfərlə
dalğalanması Mahirə xanımın ən müqəddəs
arzularındandır. “Bayrağımız” şeiri qeyd
olunanları daha məzmunlu şəkildə ifadə edir:
Çöhrəsidir
arzuların,
Bizi aparan
yolların.
Haqq səsidi
milyonların,
Haqdan doğan
bayrağımız.
Bütün ürəyinin
çırpıntıları, hisslərinin,
duyğularının həssasiyyəti ilə
yazdığı “Salam olsun” kitab toplusuna daxil etdiyi şeirlərində
öz vətəndaşlıq mövqeyinin hüsnünün
poetik tablosunu yaradan Mahirə xanım Nağıqızı
Qarabağın zəfər cəngisinə rəvac verən
ölkə rəhbərimizin müqəddəs mətləbini
müxtəlif şeirləri ilə son dərəcə
böyük rəğbətlə tərənnüm
etmişdir. Heç kəsə qaranlıq deyil ki, biz otuz il
ağır təzyiqlər altında yaşamışıq.
Öz haqqımızı sübut etmək üçün nə
qədər mücadilə etsək də, həmişə
nahaqq duruma salınmışıq. Hətta qırx dörd
günlük savaş zamanı belə, dünyanın ən
qüdrətli dövlətləri Azərbacanımızı
təkləməyə qalxdılar. Mənfur düşməni
doğma torpaqlarımızdan qovmağımıza
maneçilik törətməyə
çalışdılar. Düşmənin silahlanması
üçün saysız-hesabsız maşın karvanları
ilə silahlar göndərdilər . Hər
tərəfdən, hər cür hücuma keçdilər.
Lakin bu gərgin savaşda təmkinlə qərarlar qəbul
edən, dünya qarşısında istər siyasi-ideoloji
baxımdan, istərsə də hərbi-taktiki cəhətdən
bütün üstünlükləri ilə diqqət çəkən
Ali baş komandanımızın cəsarəti və
ytüksək sərkərdəlik qüdrəti hər bir həmləni
anındaca dəf etdi. Hücuma qalxan hər kəsi mat vəziyyətinə
saldı. Nəhayətdə doğma torpaqlarımızı,
gözəl Qarabağımızı yağı düşmənin
əlindən zorla qopararaq özümüzə qaytardı. Bu
uğurları diqqətlə müşahidə edən və
biganə qalmayan Mahirə xanımın, ulu öndər Heydər
Əliyev ideyalarını qəhrəmancasına yaşadan
Ali baş komandanımıza olan rəğbəti və Heydər
Əliyev fenomeninə olan sonsuz məhəbbəti “Salam olsun”
şeir kitabında, bir neçə şeirdə poetik
qüdrətlə, qabarıq şəkildə təcəssüm
olunur. Coşqun şair ürəyinin dövlət rəhbərinə
olan sonsuz rəğbətini tərənnüm edən həmin
mənzərə poeziyanın kəhkəşanına
“Görünür” şeiri ilə belə həkk
olunmuşdur:
İlham yazdı
yeni dövrü, zamanı,
Odur xalqın
ümid yeri, gümanı.
Bu millətin
tarixinin hər anı,
Heydər baba
dastanından görünür.
Əziz oxucu, diqqətinizə
təqdim etmək istəyirəm ki, haqqında daha geniş
danımaq imkanı verən, lakin qısaca olaraq söz
açdığım “Salam olsun” kitabının ön
söz müəllifi, istedadlı qələm sahibi, əziz qələmdaşım
və qardaşım Firuz Kazımoğlu kitaba daxil edilmiş
bütün şeirləri geniş şəkildə təhlil
etmiş, hər bir şeirin məziyyətini, bədii keyfiyyətini,
poetik qüdrətini ədəbiyyatşünas nəzərləri
ilə süzgəcdən keçirmiş, onun, ədəbi
mühitdə yerini müəttənləşdirmişdir.
Ön sözünün yekunuda yazdığı bu fikirlə
mən də tam razıyam ki, “...əminik ki, kitabı oxuyan hər
kəs bu kitabdakı şeirləri Vətənin
bütövlüyü uğrunda qanlı döyüşlərə
girərək ya şəhid, ya da qazilik ucalığına
qalxmış insanlarımız üçün əbədiyyət
nəğmələri kimi qəbul edəcəklər”... Və Mahirə
Nağıqızının şeirlərinin Azərbaycan ədəbiyyatında
qadın şairləri sırasındakı mötəbər
yerini görəcəklər.
“Salam olsun”
kitabına, Salam, deməklə, bu kitabdakı ruhuma pərvaz
verən şeirlər üçün Sizə minnətdarlığımı
bildirir və davamlı olmasını arzu edirəm, əziz
Mahirə xanım.
İftixar Piriyev
Sənətşünaslıq
üzrə fəlsəfə doktoru
İki sahil.-2021.-18 iyun.-S.21.