Ulu öndər Heydər
Əliyev irsi
xalqımızın
milli sərvətidir
Tarix yazmış və adını
tarixə əbədi yazdırmış xalqların
inkişaf yolu müxtəlif, rəngarəng və
özünəməxsus olması ilə fərqlənir. Daha
dəqiq desək, tarix səhnəsində yüksəlişi
ilə nümunə yaratmış-bəşəriyyətin mənəvi-siyasi
xəzinəsinin zənginləşməsinə mühüm
töhfələr vermiş hər bir xalqın öz
inkişaf yolu, mütərəqqi, unikal və nümunəvi
təcrübəsi var. Onların hər biri fərqli örnək
və model kimi dəyərləndirilsə də, ümumi cəhət
liderlik amili və ya lider fenomeni ilə birbaşa əlaqədardır.
Tarixə səyahətin nəticələri və
bugünkü reallıqlar deməyə əsas verir ki,
güclü lider amili olmadan xalqın intibahını və
rifahını, dövlətin inkişafını və
yüksəlişini təmin və təsəvvür etmək
olmaz. Elə çoxəsrlik dövlətçilik tarixinə
malik olan Azərbaycan xalqının təcrübəsi də
bu nəzəri tezisi və praktik reallığı birmənalı
şəkildə təsdiqləyir.
İnkaredilməz
həqiqətdir ki, xalqımız istər XX əsrin
sonlarında, istərsə də XXI əsrin əvvəllərində
öz müdrik liderləri ulu öndər Heydər
Əliyevin və Onun ideyalarına sadiq qalan Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin
dövlətçilik ənənələrinə, milli
maraqlara və ümumbəşəri dəyərlərə əsaslanan
siyasəti nəticəsində Azərbaycanın tərəqqisinin,
müstəqilliyimizin rəmzi olan üçrəngli bayrağımızın
ən yüksək zirvələrdə qürurla
dalğalanmasının, ölkəmizin strateji zirvələr
fəth edərək dünya miqyasında söz və
nüfuz sahibinə çevrilməsinin sonsuz iftixarını
yaşamışdır.
Məlumdur
ki, müasir müstəqil Azərbaycanın xilası və
quruculuğu məhz xalqımızın ulu öndəri Heydər
Əliyevin adı ilə bağlıdır. Milli liderliklə
siyasi liderlik keyfiyyətlərinin bir dövlət adamında
birləşməsi bəşər tarixində nadir rast gəlinən
unikal haldır. Azərbaycan xalqının və dövlətinin
tarixin səhnəsində özünəməxsus yer
tutmasını, gerçək müstəqilliyini əldə
edərək qoruyub saxlamasını təmin edən məhz
ulu öndər Heydər Əliyev olmuşdur.
Böyük
tarixi şəxsiyyət Heydər Əliyev 1969-cu ilin iyulun
14-də Azərbaycan KP MK-nın I katibi seçildikdən
sonra respublikanın iqtisadiyyatında böyük irəliləyiş
başladı. Xilaskarlıq ali dəyər olmaqla bərabər,
bir insanın taleyinə yazılmış məsuliyyət
yükü, eyni zamanda, qürur təzahürüdür.
Tarixin çətin sınaqlarına sinə gərmək,
bütün təzyiqlərə baxmayaraq, var etmək və
yaşatmaq gücü hər kəsə məxsus keyfiyyət
deyil. Çətin sınaqlarda möhkəmlənmiş, zəngin
siyasi təcrübəyə malik olan dövlət xadimi
ümummilli lider Heydər Əliyev Azərbaycan xalqı
qarşısında həmin məsuliyyətli tarixi vəzifəni
qəbul etmiş, böyük xilaskarlıq missiyasını
dönmədən, qətiyyətlə həyata keçirmişdir.
Ümumiyyətlə, ulu öndər Heydər Əliyev fəaliyyətinin
hər bir məqamı ilə xalqın, dövlətin, cəmiyyətin
və onun üzvlərinin mənafeyinə xidmət etmiş,
Azərbaycan dövlətinin və xalqının
bütövlüyü uğrunda fədakarlıqla
çalışmış, müstəqilliyimizin möhkəmləndirilməsi,
dövlətçiliyimizin inkişafı, xalqın rifah
halının daha da yaxşılaşdırılması
üçün tarixi işlər görmüşdür. Bu
baxımdan ulu öndər Heydər Əliyevin bu fikiri daim
öz aktuallığını qoruyub saxlayır:
“İqtisadiyyatı güclü olan dövlət hər
şeyə qadirdir”.
Azərbaycana
rəhbərlik etdiyi illərdə ulu öndər Heydər
Əliyev ədəbiyyatımızın, incəsənətimizin,
mədəniyyətimizin inkişafı üçün tarixi
işlər görüb. Elm, ədəbiyyat, incəsənət
korifeylərinin yubileyləri keçirilib, adları əbədiləşdirilib,
İttifaq miqyasında təbliği mexanizmi müəyyənləşdirilib.
Azərbaycan xalqı ən çətin, mürəkkəb vəziyyətlərdə
öz liderinə inanır, əminliklə öz liderinin ən
çətin dövlətçilik sınaqlarından
üzüağ çıxacağını bilirdi. Tale
1993-cü ildə Azərbaycan xalqını növbəti dəfə
çətin sınaqlarla üz-üzə qoyanda xalqın
yeganə xilaskar kimi ulu öndər Heydər Əliyevi hakimiyyətdə
görmək istəyi də məhz bu gerçəklikdən
qaynaqlanırdı. Xeyirxahlıq və alicənablıq, inam və
etibar, təmkin və səmimiyyət, zəka, diqqət və
başqa cəhətlər də ümummilli lider Heydər
Əliyevin fərdi naturasının özgün
çalarları idi.
Eyni
zamanda, xarici investorların cəlb edilməsi, böyük
perspektivə malik neft-qaz kontraktlarının bağlanması
ilə neft-qaz sənayesinin, qeyri-neft sektorunun inkişafı,
bütövlükdə iqtisadiyyatımızın şaxələndirilməsi
istiqamətində də əməli işlər
görülmüşdür.
1993-cü
ilin oktyabrın 3-də Xalqın böyük əksəriyyətinin
səsi ilə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
seçilən ulu öndər Heydər Əliyevin olduqca
düşünülmüş və milli maraqlara əsaslanan
siyasətinə əsasən qısa müddətdə beynəlxalq
müqavilələr imzalanıb ki, bunlar da respublikanın
iqtisadi inkişafına güclü təsir göstərib. Bu
gün xalqımız əsası ulu öndər Heydər
Əliyev tərəfindən qoyulmuş siyasi və iqtisadi
uğurların nəticəsini yaşayır və
faydalanır. Üzləşdiyi çətinliklərə,
maneələrə, dövlət çevrilişi cəhdlərinə
cəsarətlə sinə gərərək, fədakarlıq,
işgüzarlıq, mübarizlik, əyilməz iradə, dəmir
məntiq, özünəinam və siyasi uzaqgörənlik
kimi fövqəl keyfiyyətlərdən məharətlə bəhrələnən
ulu öndər Heydər Əliyev xalqımızı vətəndaş
qarşıdurmasından, müstəqilliyimizi itirmək təhlükəsindən
qurtarmış, müasir tariximizə dövlətçiliyimizin
Xilaskarı, Qurucusu kimi daxil olmuşdur. O, bütün həyatı
boyu eyni yüksək prinsipləri və amalları, mənəvi
dəyərləri rəhbər tutmuşdur.
Bütövlük, tamlıq, ardıcıllıq, ədalətlilik
və prinsipiallıq onun xarakterinin mühüm cəhətləri
idi. Ulu Öndərin Azərbaycan qarşısında xidmətləri
haqqında günlərlə danışmaq, cildlərlə
kitablar yazmaq olar.
Bizlər
bu gün ulu öndər Heydər Əliyevin müdrik və
uzaqgörən siyasətinin parlaq nəticəsi olaraq Azərbaycanın
davamlı inkişafının şahidlərinə
çevrilməkdəyik. Milli-mənəvi irsimizin dəyərlərini
özümüzə qaytarması, çoxəsrlik adət-ənənələrimizi
yaşatması və milli ruhun hədsiz yüksəlişi,
milli özünüdərkin hər cür buxovlardan azad
olunaraq öz həqiqi təsdiqini tapması kimi fundamental
prinsiplər əsasında milli dövlətçilik
arzularımızın real siyasi amilə çevrilməsinə
nail olması Azərbaycanı bəşər
sivilizasiyasının beşiyi olan ölkələrdən
biri, xalqımızı isə zəngin və unikal bir mədəniyyətin
övladları adlandıran ulu öndər Heydər
Əliyevin ən böyük xidmətlərindəndir.
Ümumiyyətlə,
Heydər Əliyev siyasəti Azərbaycanı qurtuluşdan tərəqqiyə,
tərəqqidən Zəfərə aparan yol kimi möhtəşəm
nailiyyətlərimizin əsasını təşkil edir.
Ümummilli Liderin ideyaları və zəngin dövlətçilik
irsi əsasında inkişaf yolunda inamla və qətiyyətlə
addımlayan müasir Azərbaycan dövləti tarixinin ən
qüdrətli dövrünü yaşayır, ölkəmizin
müasir mənzərəsi, dünyanın siyasi sistemində
yeri və rolu xalqımızda böyük ruh yüksəkliyi,
gələcəyə böyük inam yaradır.
Ulu
Öndərin müstəqillik dönəmində ölkəmizə
rəhbərlik etdiyi dövr, eyni zamanda, Azərbaycanı
böyük Zəfərə aparan yolun
başlanğıcı olmuşdur. Müdrik dövlət
xadimi Heydər Əliyev o zaman işğal altında olan
torpaqlarımızın azad olunması istiqamətində
sistemli və məqsədyönlü fəaliyyətin əsasını
qoymuş, həm ölkə daxilində, həm də beynəlxalq
miqyasda ardıcıl işlərə
başlanılmışdır. Böyük siyasətin sirlərinə
dərindən bələd olan Ümummilli Lider bilirdi ki,
torpaqların işğaldan azad olunması - tarixi ədalətin
və ölkəmizin ərazi bütövlüyünün bərpa
edilməsi üçün güclü dövlət
konsepsiyasını reallaşdırmaq lazımdır. Bunun
üçün isə strateji hədəfləri dəqiq
müəyyənləşdirmək, xüsusi olaraq bir
neçə istiqamətdə milli məqsədləri
gerçəkləşdirmək gərəkdir. Bunlardan biri və
birincisi ilk növbədə ölkə daxilində sabitlik və
təhlükəsizlik mühitinin təmin olunması idi.
Ümummilli Lider həm daxili siyasətdə mühüm tədbirlər
həyata keçirməklə, həm də Azərbaycanın
dövlətçilik mənafeyini beynəlxalq miqyasda strateji
maraqlarla dəqiq uzlaşdırmaqla buna nail oldu. Paralel olaraq
mütərəqqi iqtisadi inkişaf strategiyasının
hazırlanması və uğurla tətbiq olunması da Azərbaycanın
milli gücünün artırılmasında və hədəfə
doğru inamla irəliləməsində mühüm rol
oynadı. Bu kontekstdə “Əsrin müqaviləsi”nin
imzalanması, beynəlxalq əməkdaşlıq
platformasının yaradılması, xarici tərəfdaşlarla
iqtisadi-ticari münasibətlərin təməlinin
atılması və digər addımlar da xüsusi
vurğulanmalıdır. Uğurlu ordu quruculuğunun həyata
keçirilməsi də böyük Zəfərə gedən
yolda xüsusi əhəmiyyət kəsb edən işlərdən
biridir. Digər tərəfdən, Ümummilli Liderin beynəlxalq
tədbirlərdə və qurumlarda Azərbaycanın ərazi
bütövlüyünü dəstəkləyən və
Ermənistanın işğalçılıq siyasətini
pisləyən qətnamələrin və bəyanatların qəbul
edilməsinə nail olması da ölkəmizin beynəlxalq
mövqeyinin möhkəmlənməsinə, diplomatik müstəvidə
üstünlük qazanmasına xidmət göstərdi. Nəticə
etibarilə Ulu Öndərin əsl müstəqillik qazanmaq,
dövlətçilik ənənələrini bərpa etmək
və milli inkişafa nail olaraq sabaha inamla addımlamaq
missiyasını öz üzərinə götürməsi
ilə Qurtuluşdan tərəqqiyə, tərəqqidən Zəfərə
aparan yolun əsası qoyulmuşdur. Müstəqillik
dövrünün sabitlik və inkişaf mərhələsi
kimi səciyyələndirilən 1993-2003-cü illərdə
Ulu Öndərin rəhbərliyi ilə görülən
işlər yeni Azərbaycanın parlaq gələcəyini
inşa etmişdir. Bütövlükdə, Azərbaycan
tarixinin müstəqillik zirvəsi bilavasitə Ümummilli
Liderin adı, siyasəti və ideyaları ilə
bağlıdır. Heydər Əliyev siyasəti çoxəsrlik
tarixə əsaslanan milli dövlətçiliyimizin və
dövlət müstəqilliyimizin inkişaf salnaməsidir.
Ümummilli
lider Heydər Əliyevin əsasını qoyduğu siyasətin
Prezident İlham Əliyev tərəfindən zamanın tələblərinə,
dövrün ictimai və siyasi qanunauyğunluqlarına
müvafiq surətdə uğurla davam etdirilməsi nəticəsində
milli tərəqqinin Azərbaycan nümunəsi adlı fenomen
yaranıb. Bu nümunə öz cəlbediciliyinə görə
bütün dünyada maraqla öyrənilən, nüfuzlu
reytinq agentliklərinin və tədqiqat mərkəzlərinin
hesabatlarında yüksək dəyərləndirilən
strateji model kimi xarakterizə olunur. Prezident İlham Əliyevin
ölkəmizə rəhbərlik etdiyi son 19 ildən artıq
müddət ərzində bütün sahələrdə
möhtəşəm və tarixi əhəmiyyətə
malik nailiyyətlər əldə olunmuş,
respublikamızın sosial-iqtisadi göstəriciləri mütəmadi
olaraq yaxşılaşmış, beynəlxalq reytinqi
artmışdır. Dövlət başçısının
müəllifi olduğu milli inkişaf modelinin uğurla tətbiq
olunması nəticəsində Azərbaycanda dayanıqlı
iqtisadi sistem formalaşmış, bölgələrin
davamlı və tarazlı sosial-iqtisadi inkişafı təmin
edilmişdir. Bununla yanaşı, Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi
ilə ölkəmizdə siyasi sistemin və ictimai-siyasi
münasibətlərin inkişafına xidmət edən
kompleks xarakterli islahatlar kursuna start verilmişdir. Yeni siyasi
konfiqurasiyanın formalaşdırılması, siyasi dialoq
prosesinin dərinləşdirilməsi, yeni siyasi partiyaların
qeydiyyatdan keçməsi, vətəndaş cəmiyyəti təsisatının
inkişafına xidmət edən addımların
atılması həm Azərbaycanın demokratik inkişaf
yolunda inamla irəliləməsinə, həm də milli həmrəyliyin
gücləndirilməsinə təkan vermişdir.
Respublikamız ötən müddət ərzində bəşəriyyət
üçün taleyüklü məsələlərin həllində
mühüm rol oynamış, bu istiqamətdə əhəmiyyətli
təşəbbüslər irəli sürmüş və
sistemli fəaliyyət göstərmiş, regional və beynəlxalq
təhlükəsizliyə mühüm töhfələr
vermişdir. Bununla yanaşı, bir zamanlar xəyal kimi
görünən nəhəng enerji-nəqliyyat və
infrastruktur layihələri dövlətimizin təşəbbüsü
və liderliyi ilə reallaşdırılmış,
dünyada iqtisadi sahələrdə etibarlı tərəfdaş
imicini qazanmışdır. Bundan əlavə, Azərbaycan
regional güc mərkəzinə və Cənubi Qafqaz bölgəsinin
aparıcı dövlətinə çevrilmişdir. Bu
gün Azərbaycan dünyada təkcə davamlı və
dayanıqlı inkişaf yolu tutan müasir, demokratik ölkə
kimi, tolerantlıq nümunəsi və multikultiralizm diyarı
olaraq tanınmır. Ötən əsrin sonunda müstəqilliyini
bərpa etmiş respublikamız, eyni zamanda, öz ərazi
bütövlüyünü, tarixi ədaləti bərpa
etmiş, müsbət beynəlxalq imicə sahib və
müasir dünya siyasətinin nüfuz iyerarxiyasında
mütəmadi yüksəlişə malik prestijli dövlət
olaraq səciyyələndirilir.
Qeyd etməliyik
ki, 30 ilə yaxın müddət ərzində Ermənistan tərəfindən
işğal altında saxlanılmış
torpaqlarımızın şərəfli milli mübarizə,
haqq-ədalət mücadiləsi nəticəsində əsarətdən
xilas edilməsi, tarixi ədalətin bərpası və
ölkəmizin ərazi bütövlüyünün təmin
olunması ulu öndər Heydər Əliyev siyasətinin təntənəsidir.
Şübhəsiz ki, 2020-ci ildə baş vermiş 44
günlük Vətən müharibəsi bizim şanlı
tariximizdir. Vətən müharibəsində Azərbaycan
xalqı Prezident, Ali Baş Komandan cənab İlham Əliyevin
rəhbərliyi ilə öz gücünü səfərbər
edərək milli qürur və ləyaqətin bərpasına,
işğal faktının, tarixi ədalətsizliyin aradan
qaldırılmasına və separatizmin məhv edilməsinə
nail olmuşdur. Əlbəttə, bu Zəfər salnaməsinin
yaradılması, Qələbə dastanının
yazılması, yəni mürəkkəb geosiyasi şəraitdə,
dünya siyasətində toqquşan və kəsişən
strateji maraqların fonunda Azərbaycanın torpaqlarının
işğaldan azad edilməsinə müvəffəq
olunması çox böyük hadisədir. Biz qürurla və
iftixarla qeyd edirik ki, torpaqlarımız döyüş
meydanında Müzəffər Ali Baş Komandanımız
İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə qüdrətli və
rəşadətli Azərbaycan Ordusunun erməni faşizmini məhv
etməsi, işğalçıları darmadağın edərək
layiqincə cəzalandırması nəticəsində azad
olunmuşdur. Bu, XXI əsrin müharibəsini aparan Azərbaycan
Silahlı Qüvvələrinin gücünü, əzmini və
peşəkarlığını göstərən çox
mühüm faktdır. Amma, eyni zamanda, xüsusi qeyd etmək
lazımdır ki, Azərbaycanın öz ərazi
bütövlüyünü bərpa etməsi müstəqillik
illərində həyata keçirilən uğurlu, milli
maraqlara əsaslanan və müasir qlobal
çağırışlara müvafiq strateji kursun məntiqi
nəticəsidir. Ümummilli lider Heydər Əliyevin siyasətini
dövrün tələblərinə uyğun keyfiyyətcə
yeni müstəvidə uğurla davam etdirən Prezident
İlham Əliyevin ölkəmizə rəhbərlik etdiyi illərdə
atılan addımlar, həyata keçirilən tədbirlər
Azərbaycanın milli gücünün artmasını,
strateji hədəflərə və qələbəyə
doğru əmin addımlarla irəliləməsini təmin
etmişdir.
Nəticə
etibarilə, milli maraqlara əsaslanan xarici siyasət kursunun,
güclü iqtisadiyyat və ordu quruculuğunun həyata
keçirilməsi, həmrəyliyin, xalq-lider birliyinin təmin
olunması və Azərbaycanın imkanlarının milli hədəflər
uğrunda məqsədyönlü şəkildə səfərbər
olunması nəticəsində qazanılan böyük Qələbə
ölkəmizi yeni strateji nailiyyətlərə və zirvələrə
aparır. Postmüharibə dövründə məqsədyönlü
milli fəaliyyət bir neçə istiqamətdə sistemli
şəkildə ardıcıl olaraq davam etdirilir. Bu kontekstdə
işğaldan azad edilmiş ərazilərdə bərpa-quruculuq
işlərinin aparılması, Böyük
Qayıdışın qısa müddətdə və
yüksək səviyyədə təmin olunması
mühüm vəzifələrdən biri kimi müəyyənləşdirilərək
bu istiqamətdə müvafiq işlər görülür.
Digər hədəf Azərbaycanın yaratdığı
reallıqlar əsasında Cənubi Qafqaz regionunda yeni təhlükəsizlik
və əməkdaşlıq mühitinin
formalaşdırılmasıdır. Bu, siyasi, hərbi-strateji
baxımdan mühüm əhəmiyyətə malik olmaqla
yanaşı, iqtisadi cəhətdən də faydalı və
perspektivlidir. Yeni şəraitdə geosiyasi və geoiqtisadi
işbirliyi imkanları təkcə bölgə xalqları və
dövlətləri üçün deyil, bir çox dövlətlər,
o cümlədən regional və beynəlxalq güc mərkəzləri
üçün də mühüm dividendlər vəd edir.
Xüsusilə də Zəngəzur dəhlizinin
açılması, kommunikasiya xətlərinin bərpası
geniş formatda əməkdaşlıq imkanlarının
formalaşması, Azərbaycan başda olmaqla çoxşaxəli
işbirliyində maraqlı olan dövlətlərin
mühüm iqtisadi mənfəət qazanması deməkdir.
Bütün bunlar isə Azərbaycanın milli tərəqqisində
yeni mərhələnin başlanmasıdır. Prezident
İlham Əliyev bütün bu məsələlərin həll
olunmasında, strateji hədəflərin
reallaşdırılmasında güclü iradə
nümayiş etdirir, qətiyyətli mövqe sərgiləyir.
Reallıqlar və proseslər isə Azərbaycanın öz
strateji hədəflərini addım-addım gerçəkləşdirir.
Beləliklə, son olaraq qeyd etməliyik ki, əgər
ulu öndər Heydər Əliyevin şah əsəri
müasir müstəqil Azərbaycandırsa, Ümummilli
Liderin layiqli siyasi davamçısı Cənab Prezident
İlham Əliyevin şah əsəri isə ulu öndər
Heydər Əliyevin ideyalarının məntiqi nəticəsi
olan 44 günlük Vətən
müharibəsində qazanılan tarixi Zəfər, ərazi
bütövlüyünün bərpası və qüdrətli
Azərbaycandır.
Bəxtiyar Nəbiyev,
YAP Yasamal rayon təşkilatının
sədri
İki sahil.- 2023.- 8 fevral.- S.5.