Aktrisanın son ümidi
Həmişə danışırdı ki,
onu ruhu xəstə hesab edirlər. Həyatın və insanların
ona olan bu istehzasına görə olmazın iztirablar çəkirdi aktrisa.
Tanınmış
aktrisa Ofeliya Aslan 71 yaşında vəfat edib. Ailəsinin
verdiyi məlumata görə, aktrisa 2 ilə yaxındır, xəstə
imiş. Son günlər isə vəziyyəti lap
ağırlaşıb və ürək tutmasından
dünyasını dəyişib.
Aktrisanın tərcümeyi-halı
ilə maraqlandıqda yaddaqalan bir həyat yolu keçdiyinin
şahidi olmaq mümkündür.
Ofeliya Aslan Bakıda,
görkəmli aktyor Rza Əfqanlının ailəsində
doğulub. M.A.Əliyev adına Azərbaycan Dövlət
İncəsənət İnstitutunun musiqili komediya aktyoru
fakültəsini bitirib. 1963-cü ildən Musiqili Komediya
Teatrında əvvəl xor artisti, sonra isə aktrisa kimi
çalışıb. Uzun müddət fasilədən sonra 1997-ci
ildən yenidən teatra qayıdıb. Ancaq aktrisanın bu
dönüşü elə də yaddaqalan olmayıb. Özü
müsahibələrində dəfələrlə ona
rolların verilmədiyindən, haqsızlıqlardan şikayətlənirdi.
Aktrisa uzun illər
çalışdığı teatrın tarixinə yaddaqalan
obrazları ilə düşüb. İlk rolu «Durna»
komediyasında Lalə obrazı olan aktrisa bundan sonra
«Beşmanatlıq gəlin»-də Gülnaz, «Arşın mal
alan»-da Telli, «Hicran»-da Çarleston, «Axırı yaxşı
olar»-da Dilbər, «Bankir adaxlı»-da Səmayə və s.
rolları ifa edərək, tamaşaçıların rəğbətini
qazanıb. Keçmiş SSRİ-nin müxtəlif şəhərlərində
qastrol səfərlərində olan aktrisa Moskvanın Operetta
teatrında tamaşaya qoyulmuş R. Hacıyevin «Mama, ya jenyus» əsərində
Bibixanım rolunda çıxış edib.
Aktrisanın öz dilindən
eşitdiyim sözlərdir: “Özümü teatrda təsdiq
etdim. Belə olmasaydı, "Nənəmin şahlıq
quşu"nda üç rolu eyni vaxtada həvalə edərdilərmi
mənə? Sonra Afətə çağırdılar məni.
Bir günün içində hazırlaşıb oynamalı
idim. Bilmirəm, gərək ki, aktyor xəstələnmişdi.
Dedim bir günün içində Afəti oynamaq
mümkün deyil. Heç olmasa suflyor babat olmalıdır. Nəsibə
xanım da gileylənmişdi. Haqqı da var idi. Amma bir insan
kimi sındırmadı məni. Güldən ağır
söz demədi. Mən də qorxurdum ki, replikanı
düzgün verməyəm. Şükür Allaha ki, hər
şey öz qaydasınca getdi. Heç bir
peşimançılıq-zad olmadı”.
Maneələr
Ofeliya Əfqanlı
teatrda çoxlu maneələrlə qarşılaşıb. Həmişə
danışırdı ki, onu ruhu xəstə hesab edirlər. Həyatın
və insanların ona olan bu istehzasına görə
olmazın iztirablar çəkirdi aktrisa. Amma zaman göstərdi
ki, insanlar şüurunda qeyri-adi proseslər gedənləri
"dəli" hesab etməklə, əslində bir çox
müəmmalı suallardan yaxa qurtarmağa
çalışırlar. “Məni ruhi xəstə adı ilə
aparıb dəlixanaya atdılar. Nə oldu? Axırda mən
deyən yerini tapdı” deyə acı-acı şikayətlənirdi
aktrisa.
Ömür-gün yoldaşı Səyavuş Aslanla sevib evlənmişdilər. Bir məhəllədə böyümüşdülər. “Mən bacısı ilə dost idim, o da qardaşımla. O vaxtdan ünsiyyətimiz vardı” – söhbət düşəndə xatırlayırdı. Uşaqlıq illərinin sevgisi bir ailənin qurulmasına təkan vermişdi. Amma bu izdivac onlara iki övladdan savayı elə də xoşbəxtlik verməmişdi. Şəxsi həyatında da sınıqlıqlar vardı Ofeliya xanımın. “Buna insan ürəyi dözərmi?” deyə şikayətlənirdi. Ailəsinin dağılması haqqında danışmağı o qədər də sevmirdi. “Hər ailənin öz sirri var. Mən səhnədə aktrisayam, yaradıcılığım tamaşaçılar üçündür, şəxsi həyatım yox” deyirdi.
Teatrdan bir ara uzaqlaşmasını, ona istədiyi rolların verilməməsini özünə qarşı ədalətsiz davranmaları ilə əlaqələndirirdi. “Ətrafımdakılar mənə qarşı ədalətsiz oldular. Başa düşmədilər məni. Camaata düzgün təqdim etmədilər. Bir sözlə, atdılar məni! Bəlkə əlil olacaqdım, iki gözüm tutulacaqdı. Onda da atacaqdılar?” deyə gileylənirdi.
Ofelya xanımın son illər bir vərdişi də yaranmışdı - gözəgörünməz qüvvələrlə danışırdı. Deyirdi ki, dinin bütün ayinlərini əzbər bilir. Allaha dualar edirdi, yalvarırdı. “Allah mənə səbir əta edib. Bəzən indi də Allaha şikayət edirəm. Amma görürəm yox. O qüvvələr mənim pisliyimi istəmir. Qeyri-adi vəziyyətlər keçirirdim. İşə gələndə adamların içini görürdüm. Nə düşündüklərini hiss edirdim. Pis adamları da tanıyırdım o saat. Heç kimin də üzünə demək istəmirdim və pis olurdum. Hiss edirdim ki, mənə vergi verilir. Gərək harada olur olsun tək qalım, Allahımla qalım, ona tapınım”.
Aktrisa deyirdi ki, gözəgörünməz qüvvələrlə danışdıqca itirdiyi xoşbəxtliyi da arayır. O xoşbəxtliklərin içərisində səhnə də vardı… Bu onun son ümidi idi.
Təranə Məhərrəmova
Kaspi. -2010. – 19 may. – S.15.