İtaliyanın simvolu
Fellininin "Müsahibə"
filmində belə bir epizod var: "Mastroyanninin villasında
amerikalı jurnalist aktyora sual verir: "Sinyor Mastroyanni nə
vaxt hiss elədiniz ki, qadınlar sizə dəlicəsinə
aşiqdirlər?" Aktyor gülümsəyərək:
"Qadınların xoşuma gəldiyini hiss edəndən
sonra" deyə cavab verir.
O zaman Marçello Mastroyanni yorulmadan kinolara çəkilirdi. O, 140 filmə
çəkilmişdi. Bir çox
aktyorlardan fərqli olaraq, o, uzun zaman italyan və
Avropa kinosuna sadiq qalmış, Amerikaya getmək istəməmişdi. Hərçənd okeanın o tayındakı
Amerika Kino Akademiyası
30 ildən artıqdır
ki, onun o yan- bu yanına
keçir, aktyoru razı salmağa çalışırdı. Günlərin birində o, nəhayət
təslim olur.
"Çox illər
öncə - "Şirin
həyat", "İtalyansayağı
boşanma" və
"İtalyansayağı evlənmə" filmindən
dərhal sonra mən Hollivuddan şirnikləndirici təklif
aldım. Bir amerikalı prodüserə
cavab verdim ki, lap şerif roluna çəkilə bilərəm. Beləcə ilk Amerika filmində çəkilmək dəvətini
qəbul etdim. Dili dinc durmayanlar
danışırdılar ki,
Mastroyanni okeanın o tayına Avropada artıq heç kəsin onu kinoya çəkmək istəməməsi səbəbindən
gedib .
Aktyorun bir çox ölkələrdəki kimi,
ABŞ-da da eyni dərəcədə
populyar olduğundan istifadə edərək tez-tələsik onun bütün çılpaqlığı
ilə əks edildiyi bir kitab
hazırlayıb buraxdılar. Kitabın
müəllifi Donald Devyü
deyirdi: "Fiat" avtomaşınları,
"Kyanti" şərabı
və Mastroyanni son onilliklərdə amerikalılar üçün
İtaliyanın simvolları olublar".
Amerikaya gələn
Marçello həmvətənlərini söyürdü:
"Nyu-York tayms" qəzetinə müsahibəsində o,
italyan mətbuatını yamanlamışdı: "Onlar
"Mən fahişə oğluna ərə getmişəm"
başlığı altında məqalə dərc edib,
altından arvadımın imzasını qoyublar. Orda
yazılıb ki, mən qorxumdan müharibəyə getməmişəm,
valideynlərim faşist olub, homoseksual əlaqələrim olub
və qızım öz yaşıdları içərisində
buna son qoymağımı xahiş edib".
Mətbuat yazırdı
ki, Marçello pulunu havaya sovurmağı sevir. İdman
maşınlarına, şəraba, arağa, siqaretlərə
çoxlu pul xərcləyir. Müntəzəm olaraq ildə
iki dəfə öz sağlığını yaxşılaşdırmaq,
çoxlu siqaret və içki qəbulunun nəticələrini
aradan qaldırmaqdan ötrü klinikada yatır. Adətən
bu cür sanatoriya dövrlərini o, növbəti film üzərində
işə başlaması ərəfəsində həyata
keçirirdi. Onunla işləyən rejissorlardan hansısa
"Piril" həftəliyinin səhifələrində
demişdi: "Marçello qocalmış ana
uşağıdır. O, düzgün bir qərar qəbul etməyi
belə bacarmır. Çox asanlıqla arvad təpiyinin
altına düşür. Bu azmış kimi, onu özünə
tabe edə biləcək, güclü xarakterə malik
qadınlan sevir və həmişə belələrini arayıb-axtarır.
Bu qadınlar onu yaxından tanıdıqda isə onun özləri
üçün çox darıxdırıcı olduğunu
görürlər". Ancaq qadınlar onu, o da
qadınları sevirdi. Janna Moro, Pey Danauey, Ursula Andres, Anri
Mariya Toto, Katrin Denöv - bu, yalnız bəziləridir. O,
kamera qarşısında məhəbbət əhvalatlarını
oynamış və bu macəraları elə həmin
aktrisalarla təkrarlamışdı. "Amerikalı
aşnalar" filmində çəkildiyi Fey Danaueylə və
"Məhəbbət çağı" filmində tərəf
müqabili Katrin Denövlə məhəbbət macəraları
xüsusilə dillərdə dastana çevrilmişdi. Onun
Katrinlə əlaqəsindən Kyara adlı qızı da
doğulmuşdu.
"Qadınlar mənim
həyatımda? Onların
hamısı anamdan
başlayaraq həyatımda eyni dərəcədə əhəmiyyət
kəsb edir" -deyə o söyləyirdi: "Ümumiyyətlə
isə həmişə mənə itaət edəcək zərif
qadınlar haqqında düşünmüşəm. Lakin beləsinə
rast gəlməmişəm. Yəqin buna görə ki, onlar
ümumiyyətlə, kişilərdən
güclüdürlər.
Danışırlar ki, mən şəxsən həmişə
feminist qadınların diqqət mərkəzində
olmuşam. Bəli, bu belədir. Lakin sizə onu da deyim ki, mən
əsl kavalerəm".
Amma qadınlar sonradan
onu atıb gedirdilər. Məsələn, Katrin Denöv onu
atan yeganə qadın deyildi. "Katrin məni atanda ..." -
deyə Marçello xatırlayırdı:"... təskinləşdirci
sözlər eşitməkdən ötrü Fellininin
yanına getdim. İstəyirdim ki, mənim halımı
duysun. Lakin mən inildəmirdim. Məni iki dəfə
atıb getmişdilər. Bu sayaq korriziyalar da məhəbbətin
hadisələridir".
Başı
daşdan-daşa dəyən Marçello illər keçəndən
sonra "ideal qadın kimdir?" sualını belə
cavablandırırdı: "Bilmirəm o necə
olmalıdır? Güman edirəm ki, ideal qadın
hazırkı məqamda sevməkdə olduğumuzdur. Hərçənd
belə də olur ki, ehtiras qurtaranda qəfildən aşkar
edirsiniz ki, rəfiqəniz ideal deyilmiş. Lakin axı bizlər,
kişilər də özümüzü ideal alandıra bilmərik.
Bəs nə etməli? Yalnız müqəddəslər
qüsursuzdur. Odur ki, mən də italiyanın
hüdudlarından çəkilməyə onun naminə
razılıq verdim ki, dolaşıq məhəbbət vəziyyətlərindən
çıxa bilim". O, qocalanda da qadınları gözdən
keçirməkdə davam edirdi: "Fikirləşmək,
işləmək və yaşamaqdan ötrü onlar mənə
sadəcə gərəkdirlər. Bazar günləri çimərliyə
gələndə çimərlik kostyumlarında sütül
qızları görəndə ağlım başımdan
çıxır. Fantaziyalar bir-birini əvəz edir.
Bütün bunlardan imtina edə bilmərəm, lap
yüzü haqlasam belə".
Təranə
Kaspi.- 2010.- 28 sentyabr.- S.15.