"Bakı şəhərinin təhsil
sistemində ciddi irəliləyiş mövcuddur"
Nailə Rzaquliyeva: "Ötən
il məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinin
maddi-texniki bazasının
təkmilləşdirilməsi istiqamətində konkret addımlar atılıb"
Təhsil istənilən cəmiyyətin
inkişafında aparıcı rol oynayır ki, bu da bizdən
ona xüsusi diqqət ayırmağımızı tələb
edir. Müstəqil Azərbaycan Respublikasının rəhbərliyi
təhsil sferasına hər zaman diqqətlə yanaşıb.
Məhz bu qayğının nəticəsində bir sıra
mühüm strukturlar yaradılıb. Onlardan
biri də paytaxtda təhsilin inkişafı və
yaxşılaşdırılması üçün
çalışan Bakı Şəhəri üzrə Təhsil
İdarəsidir. Ötən 2009-cu il ərzində idarənin
əldə etdiyi uğur və nailiyyətlər barədə
qəzetimizin əməkdaşlarına adıçəkilən
strukturun müdiri Nailə Rzaquliyeva müsahibə verib.
- Rəhbərlik etdiyiniz
Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin
2009-cu ildə seçilən fəaliyyət istiqamətləri
hansılar idi?
- Məlum olduğu kimi,
Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi
prezident İlham Əliyevin 31 mart 2006-cı il tarixli sərəncamına
müvafiq olaraq, Nazirlər Kabinetinin 28 iyul 2006-cı il tarixli
189 saylı qərarı əsasında yaradılıb. İdarəmiz
fəaliyyətinin ilk dövründən paytaxtda təhsilin
keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması, eləcə
də demokratik idarəetmənin təkmilləşdirilməsi
istiqamətində konkret tədbirlər həyata keçirir.
Məhz bunun nəticəsində həm dövlətin, həm
də Azərbaycan cəmiyyətinin dəstəyini
qazanıb. Təhsil sistemində şagirdlərin bilik səviyyələrinin
qiymətləndirilməsində yeni mexanizmin tətbiqi, mərkəzləşdirilmiş
buraxılış imtahanlarının keçirilməsi təhsilin
ümumi keyfiyyətinə müsbət təsir göstərib
və təhsil alanların bilik səviyyələrinin qiymətləndirilməsində
subyektivliyin aradan qaldırılmasına səbəb olub.
Bununla yanaşı, ötən
il Bakı şəhərinin təhsil müəssisələrində
İKT-nin inkişafına xüsusi yer verilib. Məlum
olduğu kimi, prezident İlham Əliyevin 10 iyun 2008-ci il tarixli
sərəncamı ilə "2008-2012-ci illərdə Azərbaycan
Respublikasının təhsil sisteminin
informasiyalaşdırılması üzrə Dövlət
Proqramı" qəbul edilib. Bu proqram çərçivəsində
təhsil sistemində İKT-nin tətbiqi sahəsində
müxtəlif layihələr həyata keçirilir.
2009-cu ildə Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsi tərəfindən həyata
keçirilmiş islahatlar çərçivəsində təhsilin
məzmununun yeniləşdirilməsi, yeni proqram, dərslik və
dərs vəsaitlərinin hazırlanması, təhsilin idarə
olunmasının təkmilləşdirilməsi,
tabeçiliyimizdə olan təhsil müəssisələrinin
maddi-texniki və tədris bazasının möhkəmləndirilməsi,
tədrisdə müasir informasiya texnologiyalarının tətbiqi,
ictimaiyyətlə əlaqənin genişləndirilməsi
yolu ilə təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi
kimi istiqamətlərə və digər bu kimi prioritet sahələrə
üstünlük verilib.
- Paytaxtda məktəbəqədər
təhsil haqqında nə deyə bilərsiniz?
- Məktəbəqədər
təhsil ölkəmizdəki təhsil sisteminin birinci pilləsidir
və uşaqların intellektual, fiziki və psixoloji inkişafı, onların şəxsiyyət
kimi formalaşması və ibtidai təhsilə
hazırlanması nöqteyi-nəzərindən çox
böyük əhəmiyyət kəsb edir. Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinin tabeçiliyində 309 məktəbəqədər
tərbiyə müəssisəsi, o cümlədən 303
uşaq bağçası, 1 körpələr evi,
sağlamlıq imkanları məhdud olan uşaqlar
üçün 2 məktəbəqədər xüsusi təhsil
müəssisəsi, 3 sanator tipli məktəbəqədər
təhsil müəssisəsi var. 1394 qrupun fəaliyyət
göstərdiyi həmin müəssisələrdə
uşaqların sayı 31037 nəfərdir və 3572 pedaqoji işçi
çalışır.
Qeyd etmək lazımdır
ki, bizim idarə məktəbəqədər təhsil sahəsindəki
fəaliyyətini 2007-2010-cu illəri əhatə edən
"Azərbaycan Respublikasında məktəbəqədər
təhsilin yeniləşdirilməsi üzrə Proqram" əsasında
qurur. 2009-cu ildə biz bu sahədə fəaliyyətimizi davam
etdirdik. Bununla yanaşı, 2009-cu ildə daha 2 yeni uşaq
bağçası - Binəqədi rayonundakı 327 saylı
uşaq bağçası və Qaradağ rayonundakı 333
saylı körpələr evi istifadəyə verilib.
Ötən il məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinin maddi-texniki
bazasının təkmilləşdirilməsi istiqamətində
də konkret işlər görülüb. Misal
üçün, 19 məktəbəqədər müəssisədə
əsaslı təmir işləri aparılıb, onların
maddi-texniki bazası yeniləşdirilib, binaları müasir
avadanlıqlarla təchiz olunub. Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinin müvafiq tədbirlər
planına əsasən, daha 14 məktəbəqədər təhsil
müəssisəsində cari təmir işləri
görülüb, istilik sistemləri, dam örtükləri,
sanitar qovşaqları təzələnib. Bundan əlavə,
bizim idarə ötən il bütün rayonların məktəbəqədər
müəssisələrini 24 adda uşaq ədəbiyyatı
və əyani vəsaitlərlə təchiz edib. Eyni zamanda, həmin
müəssisələrdə çalışan pedaqoji kadrlara kömək məqsədi ilə
metodiki ədəbiyyat və stolüstü kitablar da
hazırlanıb.
- 2009-2010-cu dərs ilində
abituriyentlərin uğurlarını necə qiymətləndirirsiniz?
İstedadlı şagirdlərin üzə
çıxarılması istiqamətində hansı işlər
həyata keçirilir?
- Ötən illərdə
olduğu kimi, 2009-2010-cu dərs ilində də ali təhsil
müəssisələrinə daxil olmuş tələbələrin
əksəriyyətini məhz paytaxt orta məktəblərinin
məzunları təşkil edib. Belə ki, 2009-cu ildə məzunlarımızın
42,17%-i tələbə adını qazanıb. Qeyd etmək
lazımdır ki, ötən illə müqayisədə bu rəqəm
artıb, belə ki, 2008-ci ildə o, 39,50% təşkil edirdi.
İstedadlı şagirdlərə
gəlincə, onların üzə çıxarılması
və inkişafı hər zaman fəaliyyətimizin prioritet
istiqamətlərindən biri olub, çünki istedad milli sərvətdir.
İstedadın gücünü doğru yönə yönəltmək
hər bir təhsil işçisinin borcudur. Bununla
yanaşı, "Xüsusi istedada malik uşaqların (gənclərin)
yaradıcılıq potensialının inkişafı üzrə
Dövlət Proqramı (2006-2010-cu illər)" çərçivəsində
idarə ümumtəhsil məktəblərində təhsil
alan və xüsusi istedadı ilə fərqlənən
şagirdlərin fəaliyyəti və inkişafının təşkili
ilə bağlı tədbirlər planı hazırlayıb. Bu
nöqteyi-nəzərdən müxtəlif fənlər
üzrə olimpiadalar böyük rol oynayır. Ötən il
olimpiadalar çox yüksək səviyyədə keçdi.
Bunu şagirdlərimizin əldə etdikləri nəticələr
də təsdiqləyir. Belə ki, əgər 2006-cı ildə
paytaxtdan olan olimpiada qaliblərinin sayı 48-ə, 2007-ci ildə
69-a, 2008-ci ildə 92-ə bərabər idisə, 2009-cu ildə
onların sayı 105-ə çatıb. Bu cür inkişaf
göstərir ki, qeyd olunan istiqamətdə məqsədəuyğun
və məhsuldar fəaliyyət həyata keçirilir.
Bununla belə, paytaxt məktəblərinin
"Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi" və
"Ən yaxşı müəllim" müsabiqələrindəki
uğurlarını da yada salmaq istərdim. Dövlət
başçısının sərəncamı ilə ötən
il Bakı şəhərində 24 məktəb "Ən
yaxşı ümumtəhsil məktəbi", 41 müəllim
isə "Ən yaxşı müəllim" adına layiq
görülüb. Keçən il bu göstəricilər
müvafiq olaraq, 41 və 14-ə bərabər olub. Bu nailiyyətlər
bir daha sübut edir ki, Bakı şəhərinin təhsil
sistemində ciddi irəliləyiş mövcuddur.
- Məzunlara attestatların
verilməsi ilə bağlı hansısa çətinliklərlə
qarşılaşmısınızmı? Ümumiyyətlə,
ümumtəhsil məktəblərinin rəhbərliyi ilə
problemlər olubmu?
- İlk növbədə
qeyd etmək lazımdır ki, Bakı Şəhəri üzrə
Təhsil İdarəsinin "Təhsil sənədlərinin
məktəblərə və məzunlara
çatdırılmasının təşkili barədə"
əmrinə uyğun olaraq, məzunlara verilən bütün
orta təhsil haqqında attestatlar məktəblərdə
doldurulduqdan sonra bizim idarədə sinif jurnalları, imtahan protokolları, uçot kitabları ilə
tutuşdurularaq yoxlanıb. Daha sonra XI sinfi bitirən
şagirdlərin siyahısı hazırlanıb, hər bir məktəblə
əlaqədar akt tərtib olunub. Yoxlama nəticəsində məlum
olub ki, attestatların doldurulmasında, eləcə də yekun
qiymətlərin çıxarılmasında ciddi
nöqsanlara yol verilib. Bəzi hallarda isə texniki qüsurlar
nəticəsində qiymətlərdə uyğunsuzluqlar
aşkar edilib. Nəticədə 125 ədəd attestat
korlanmış kimi qəbul edilərək yenisi ilə əvəz
edilib və bütün nöqsanlar aradan qaldırılıb.
Bundan əlavə, bizim idarə bu nöqsanların səbəblərini
araşdırıb, attestatları korlayanlar barədə
intizam tənbehləri görülüb.
Orta məktəblərin rəhbərliklərinə gəlincə, ötən il fəaliyyət planına müvafiq olaraq 38, 110, 141, 208 və 321 saylı məktəblərdə rəhbərlik və nəzarətin təşkili vəziyyəti öyrənilib və ümumiləşdirilərək müzakirəyə təqdim edilib. Məsələ orta məktəblərin direktorlarının iştirakı ilə Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsində geniş müzakirə olunub. Müzakirələr nəticəsində 110 və 208 saylı məktəblərin direktorları tutduqları vəzifədən azad olunub, 38 saylı məktəbin direktoruna töhmət verilib, 192 və 321 saylı məktəblərin direktorlarının məsuliyyət məsələlərinə sonra baxılması nəzərdə tutulub. Bütün ümumtəhsil məktəblərinin direktorlarından məktəbdaxili nəzarətin təşkili məsələsində mövcud olan nöqsanları aradan qaldırmaq tələb olunur və bununla əlaqədar olaraq, bizim idarə onlara lazımi köməklik göstərməyə hazırdır.
Bununla yanaşı, 2009-cu ilin yanvar-fevral aylarında 60-dan çox məktəbdə məktəbdaxili nəzarətin təşkilinə dair reydlər keçirilib. Reydlərin məqsədi şagirdlərin dərsə davamiyyəti, məktəbli formasına keçid, sinif jurnallarının aparılması, müəllimlərin fəaliyyətinə nəzarətin təşkili kimi məsələlər olub. Bütövlükdə Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin 2009-cu il ərzində fəaliyyətini məhsuldar kimi qiymətləndirmək olar və gələcəkdə biz öz fəaliyyətimizi daha da genişləndirmək niyyətindəyik.
Quliyev İsgəndər
Kaspi. -2010. – 28 yanvar. – S.8.