“Mən əsgərdən birbaşa
general rütbəsini aldım”
Ramil Qasımov: “Artıq sıradan
olan rollara getmirəm və getməyəcəm də”
“Azadinform”un
suallarını Musiqili Komediya Teatrının solisti Ramil
Qasımov cavablandırıb.
- Yay mövsümü artıq bitib,
hər kəs iş başına dönüb. Necə istirahət
etdiniz?
- Hər
bir insan istirahətini müxtəlif cür qura bilər. Mən
bizim bölgələrimizə getdim. Amma çox istirahət
etmədim. Nəyə görə? Paralel iki kitab üzərində
çalışıram, bu yay mən daha çox bu kitablarla
məşğul oldum. Şübhəsiz ki, öz üzərində
çalışan və daim yenilik axtaran şəxs dincəlmək
haqqında az düşünür və o cümlədən
də mən dincəlməyə o qədər də yer
ayırmadım. Və buna görə heç də peşman
deyiləm.
- Musiqi təhsilinizi daha da professional
səviyyəyə qaldırmaq haqqında düşünürsünüzmü?
- Bu bu il
həm də Gürcüstanda oldum. Gürcüstanın məşhur
professoru, akademik heyəti və onların məşhur
vokalçıları ilə görüşüm oldu,
onların bəzi tövsiyyələrini aldım.
Düşünürəm ki, bu, təhsilimi daha da genişləndirmək
və inkişaf etdirmək üçün dəyərli
olacaq. Bununla yanaşı, gələn il İtaliyada təhsil
almaq barədə də fikrim var. İtaliyada konservatoriyalar
çoxdur, amma mənim arzum Mario Dermonikanın oradakı tələbəsinin
yanına getməkdir. Ancaq indi fərdi dəslər olaraq
Gürcüstanın böyük ifaçısı, Xalq
artisti, professor Temuraz Ququqşvilinin yanında məsləhətlər
alıram.
- Siz Musiqili Komediya Teatrının
solistisiniz. Yeni mövsümdə hansı tamaşalarda rollar
almısınz?
- Musiqili
Komediya Teatrı ilə mənim sıx əməkdaşlığım
var. Deyim ki, mən sırf Musiqili Komediya Teatrının
aparıcı solisti, vokalçısıyam, yox. Mən həm
də Opera və Balet Teatrı ilə əməkdaşlıq
edirəm və Şərqin ilk gənc Koroğlusi kimi
yaradıcılığımı davam etdirirəm. Azərbaycan
mədəniyyəti, incəsənəti, onun inkişafı
üçün nə varsa mən orda varam. Musiqili Komediya
Teatrında mənim üçün nəzərdə tutulub
yazılan “Amerikalı kürəkən” tamaşasında
baş rolu oynayıram, gürcü rejissoru Qoçe
Kapanadzenin qurduğu tamaşada əsas obrazı ifa edirəm. Mən artıq sıradan olan rollara
getmirəm və getməyəcəm də. Çünki
rolun nəyə xidmət etməsi, mahiyyəti
olmalıdır. Hardasa gülüş doğuran rollar mənim
ampluamda deyil. Mən qəhrəman obrazlarını sevirəm
və artıq obrazların içərisindən baxıb
seçirəm. Libretto müəllifləri, teatr rəhbərləri təklif edirlər, amma hələ
ki, məni qane edəcək bir obraz yoxdur. Ancaq yeni başqa
obrazlar var. Sadəcə olaraq tam açıb demək istəmirəm,
sirr qalsın. Çünki dinləyicilər və oxucular bir
balaca həsrətdə qalsa, yaxşı olar.
- Konkret olaraq iş yeriniz haradır?
- Mən
Musiqili Komediya Teatrında çalışıram və həm
də Azərbaycan Dövlət Televiziyasının solistiyəm,
eləcə də Opera və Balet Teatrında müqavilə
ilə işləyirəm. Bunlarla yanaşı,
özümün istehsalat birliyim var.
- Siz Koroğlu obrazında
çıxış edən ən gənc ifaçı
oldunuz. 26 yaşında opera səhnəsində Koroğlu
obrazını ifa etmək çox vokalçıya qismət
olmayıb. Artıq 6 ay ötür. Hansı təəssüratlarınız
qalıb?
- Mən
artıq unutmuşam, o təəssüratla yaşamıram.
Heç elə bil o obrazı ifa etməmişəm, sadəcə
olaraq tarixdə qaldı və televiziyanın qızıl
fonduna çəkildi. Bir az təkəbbürlükdən
uzaq olsun, mən çətin və yeni operalar istəyirəm,
dünya səviyyəsində, Koroğlu səviyyəsində
olmasa da, ona yaxın operalar istəyirəm.
- Koroğlunu ifa etdikdən sonra
özünüzə tənqidi baxımdan yanaşanda
hansı səhvlərinizi tutdunuz?
- O qədər
səhvlər tuturam. Şübhəsiz səhvlər var.
Çünki əgər bir opera ifaçısı, bir
peşəkar sənətçi özündən
razıdırsa və deyir ki, “bəli, mən ən
yaxşı oxudum”, demək
artıq o tükənib və bitib. Düzdür, mən
özümdən çox da narazı deyiləm, amma
şübhəsiz ki, səhvləri tuturam və deyirəm ki,
gərək bunları etməzdim, bunları gələn dəfə
etməyəcəm. Yəni artıq səhvlərimi bilirəm.
- Bu tamaşanı Bülbülə
həsr etdiyinizi bildirmişdiniz? Bu ideya haradan
yaranmışdı?
- Mənim
müəllimim Mobil Əhmədov Bülbülün 6 tələbəsindən
biri olub. Ona görə Bülbülə ithaf etdim ki, mənim
bünövrəm Bülbül məktəbidir. Azərbaycanda
peşəkar vokal məktəbinin banisi Bülbüldür.
1937-ci ildə “Koroğlu” operası elə Bülbülə
yazılıb, onun üçün nəzərdə tutulub.
Şübhəsiz ki, Lütfiyar İmanov da bu rolu ifa edib.
Onunla mən hələ uşaqlıqdan dostluq edirdim. Amma
Bülbül Bülbüldür. Ona ithaf etməyim də
heç də təsadüfi deyildi.
- “Koroğlu” operası artıq 70 ildən
artıqdır ki, repertuardadır. Məlumdur ki, bu vaxta kimi
başda Bülbül olmaqla, böyük sənətkarlarımız
bu operada əsas rolu ifa edib. Siz ən çox kimi Koroğluya
bənzədirsiniz və onu bəyənirsiniz?
- Mən
Bülbül müəllimin ifasında Koroğlunu sevmişəm,
amma Lütfiyar İmanovun da Koroğlusunu çox bəyənirəm.
Lüfiyar İmanovda mən bu tamaşanı, bu obrazı
canlı görmüşəm, Koroğlunun bəzi sirlərini
də Lütfiyar müəllimdən öyrənmişəm.
- Səhnəyə atla girmək
çətinlik yaratmadı ki? Bu mizana necə
hazırlaşmışdınz, birdən atın səhnədən
qaça biləcəyindən qorxmadınız?
- Mən
bir ay Qobuda atla məşq etdim. Demək olar ki, hər gün
mən at çapmışam. Bəlkə ona görə də
mən indi at yarışlarına getmək istəyirəm,
özümü bu yöndə də sınamaq istəyirəm.
At çapmağı çox sevirəm, at azadlıqdır.
At çapa bilmədən necə Koroğlu olmaq
mümkündür?! Çapmaqdan başqa, atla
danışmağı, ünsiyyət qurmağı da bacarmaq
lazımdır. Əgər Azərbaycan musiqi tarixində 7-ci
Koroğlusansa, demək sıradan bir ifaçı deyilsən.
Sıradan bir ifaçı olmamaq üçün seçilməlisən,
seçilmək üçün də bütün kişilik
atributlarının hamısı yerində olmalıdır. O
ki qaldı atın qaçmağına, mən artıq onun
çəmini tutmuşdum.
- Obraza neçə
hazırlaşdınız? Özünüzdən əvvəlki
tamaşaları izləmişdinizmi və ya videolentə
baxmışdınızmı?
- 15
yaşından “Koroğlu” obrazı mənim qəlbimdəydi.
15 yaşımdan mən bu obrazla yaşayırdım. 15
yaşımdan mən deyirəm ki, xalqa sübut edəcəm:
“Bulbul, Lütfiyar İmanov, Ramil Qasımov”. Bilmirəm buna nə
dərəcədə nail oldum, amma onu deyə bilərəm
ki, içimdə olan böyük bir yanğı,
böyük bir alov bir az söndü. Bir az rahatlandım ki,
uşaqlaqdan arzuladığım bu obrazı nəhayət ki,
oynadım. Koroğlu haqqında kitablar oxudum, tarix boyu kimlər
ifa edib hamısını dinləmişəm və
çalışdım ki, öz Koroğlumu yaradım, bu rolu
özünəməxsus edim, onun bığını
oynatmasından tutmuş, yerişi, hərəkətləri,
ümumi fəlsəfi düşüncəsini yaradım.
- Daha hansı obrazlarla
çıxış etmək arzusundasınız?
-
Planlaşdırıram ki, bu ilin sonu da olmasa gələn ilin əvvəlində
bəzi operalarımıza müraciət edim. Onlardan biri Ramiz
Mustafayevin “Vaqif” operasıdır. “Nizami” operasında Nizami
obrazını ifa etmək istəyirəm. İkisi də Xalq
şairi, ikis də əbədiyaşar tarixi şairlərdir.
Bu obrazlar dramatikdir, mən də dramatik rolları sevirəm.
“Trubador” operasında əsas obrazı ifa etmək istəyirəm.
İstəyirəm deyəndə, mənə mane olan da yoxdur.
Amma Koroğlu Oprea və Balet Teatrına böyük bir vəsiqə
idi. Mən əsgərdən birbaşa general rütbəsini
aldım.
- Siz Koroğlunu Opera və Balet
Teatrının səhnəsində ifa etdiniz. Bu sənət
ocağından sizə dəvət gəldimi?
-
Şübhəsiz, teatr rəhbərliyi məni dəvət
edib. Sadəcə olaraq mən bir ampluada çıxış
etməyi sevmirəm. Siz görürsünüz ki, Ramil
Qasımov həm opera, həm mahnı, həm romans, həm də
estrada mahnıları ifa edir. Bir yerdə çox
qalmağı sevmirəm, darıxıram.
- Ola bilərmi ki, Musiqili Komediya
Teatrından çıxıb Opera və Balet Teatrına
işə girəsiniz?
- Musiqili
Komediya Teatrında işləməyin o qədər də
arzusunda deyiləm. Ora mənə lazım deyil, mən onlara
lazımam. Xətirlərinə dəysə də, bu,
reallıqdır. Bu gün teatrda baş qəhrəman mənəm.
Bu gün dövlətin mədəniyyətinə nə qulluq
varsa, orda olmaq mənim borcumdur. Sadəcə olaraq, mən
Musiqili Komediya Teatrından ayrıldığım zaman da
karyeram dayanmayacaq. Opera Teatrı da var, digər mədəniyyət
ocaqları da var. Opera və Balet Teatrında müqavilə ilə
işləyirəm və düşünürəm ki, bir
azdan Musiqili Komediya Teatrında da elə edəcəm.
Çünki vaxt məhdudiyyəti var, axı mənim solo
karyeram da var, solo yaradıcılığıma mane olmamaq
şərti ilə vaxtımı ölçüb
çalışıram ki, bütün yerlərdə
işimi çatdırım. Hara dəvət olsa, ora
düşünüb gedəcəm və haranı istəsəm
qalacam.
- Sizdə oxumaq istedadı və vokal
imkanlarını kim aşkar edib?
- Mən
orta məktəbdə oxuyanda Şəfiqə xanım
adlı musiqi müəlliməm var idi. Uşaqlarla dayanıb
oxuyurduq, o mənə dedi ki, çıxıb qarşıda
oxuyum və keçdim qarşıya solo oxumağa
başladım. Sonra Əbilov klubunda özfəaliyyət dərnəklərinə
getməyə başladım və gedib Mobil Əhmədovla
görüşdüm. Onun mənə böyük ruh verməyi
məni həvəsləndirdi. Müəllimlərin tələbəyə
müsbət enerji verməyi böyük şeydir. 15
yaşında mən Musiqili Komediya Teatrında işə
düzəldim. Tarixdə nadir hadisə oldu ki, 15
yaşında uşaq teatrda ştatda işlədi.
- Müğənni kimi də fəaliyyət
göstərirsiniz. Hansı yenilikləriniz var?
- 263 əsər
yazdırmışam, onların arasında 5 kontata, 4 oratoriya
var. “Bu yaşıl sahil” adlı diskim çıxıb.
İndi Ruhəngiz Qasımova mənim üçün əsərlər
yazıb. Onların içərisindən bəzilərini
seçmişəm. Rəhmətlik Oqtay Kazıminin son
yazdığı polislərə ithaf edilən “Polis
marşı” əsərini ifa etdim. Bu yaxınlarda Zərdab
haqqında himn ifa etdim. Nəriman Məmmədov, Nəriman Əzimovla
əsər yazdıq, Elvis
Preslinin reperturından olan bir mahnı ifa etmişəm. Elviz
Preslinin repertuarından olan yeni mahnım artıq radio
dalğalarında səslənir. Təəssüf ki, klassik əsərləri
radioların çox vermir. Mən bunu çəkinmədən
deyirəm. Əslinə qalsa, hər bir malın
özünün alıcısı var. Gənc bəstəkarlar
da mənə bir neçə mahnı təqdim edib. Amma
xoşuma gələni yoxdur. Çox bəsit və
oğurluq, plagiat mahnılardır. Mən 15 yaşımdan
mahnılar yazdırmağa başlamışam.
- Yeni mahnılara kliplər çəkdirəcəksiniz?
-
“Laçın”, “Bakı haqqında nəğmə”, “Bu
dünya”, “Əbədi rəhbərimiz” adlı
mahnılarımızın klipləri var. Ruhəngiz
Qasımovanın “Elegiya” adlı əsərinə klip çəkdirmək
istəyirəm. Bu klipə gürcüstanlı rejissor
Koçe Kapanadze quruluş verəcək. “Elegiya” əsərini
Teymur Göyçayevin dirijorluğu ilə Kamera Orkestri
müşayət edib və lirik mahnıdır.
- Solo konsert proqramı ilə
çıxış etmək fikriniz yoxdur?
- Dekabr
ayının sonu planlaşdırıram. Moskva və
Yekaterinburqda da konsertlərim olmalıdır. Əgər vaxt
baxımından çatdıra bilməsəm, qalacaq gələn
ilin mart ayına. Şübhəsiz ki, konsert Heydər Əliyev
Sarayında olacaq.
- Yaddan çıxan, unudulan sənətkarlar
barədə gənc nəsli məlumatlandırmaq
üçün layihəniz var. Onların disklərini öz
hesabınıza çıxartdırırsınız. Bu layihə
davam edirmi və sırada hansı sənətkar durur?
- Sədrlik
etdiyim bu istehsalat birliyini yaratmaqda məqsədim
yaradıcı gəncləri bir araya yığmaq, mənəvi
dəyərlərimizi inkişaf etdirməkdir. Bu layihədə
10-15-dən çox disk və bir neçə kitab
çıxıb. İstəyirəm indi də gənclərə
müraciət edəm. Konservatoriyada oxuyan tələbələr
var ki, doğrudan da səsləri var, amma disk
çıxarmağa imkanları yoxdur. İstəyirəm
onların təbliğat işləri ilə məşğul
olum. Bu mənim borcumdur, mən də dövlətin bir zərrəsiyəm.
Bu vaxta qədərsə Xan Şuşinskinin yeganə tələbəsi
olan Oqtay Hacıyev, Xalq artistləri Eldar Axundov, Elxan Əhədzadə,
Nəriman Əzimov, Mobil Əhmədov kimi sənətkarların
diskləri çıxıb. Hazırda isə
“Axırıncı aşırım” filmində oxuyan Firudin
Mehdiyev, Ağababa Bünyadzadə, Lütfiyar İmanovun
diskini çıxaraq haqqında fikirləşirəm.
- Dünya səhnələrinə
çıxmaq istəyirsinizmi və bu yolda hansı
addımlar atırsınız?
-
Arzularımdan biri La-Skalada Azərbaycan dilində Koroğlunu
oynamaqdır. Əlbəttə bu, birdən olmur, amma
yavaş-yavaş bu yöndə işlər görürəm.
- Sənətdə ən
böyük arzunuz nədir?
- Sənətdə
ən böyük arzum budur ki, Qarabağda – Cıdır
düzündə Koroğlunu oynayım. Mən and
içmişəm ki, Qarabağda atın belində canlı
olaraq, mikrofonsuz, orda ət bişə-bişə, qoyun təmizlənə-təmizlənə
mən də Koroğlunu ifa edim. İstəyirəm mənə
həmişə xalqın qəhrəmanı kimi baxsınlar.
Ümidə Həsənli
Kaspi.-2011.-12 oktyabr.-S.13.