Dünyanı
gözəllik xilas edəcək...
“Fransa inciləri” ilə tanışlıqdan yaranan
düşüncələr
Azərbaycan
Milli İncəsənət Muzeyində
açılmış Fransa təsviri sənət şedevrlərinin
– boyakarlıq, qrafika, heykəltəraşlıq və foto
nümunələrinin möhtəşəm sərgisi ilə
tanış olarkən bu məşhur
deyimin daşıdığı məna yükünün həqiqət
olduğunu bir daha anlayırsan
Azərbaycan
Milli İncəsənət Muzeyində
açılmış Fransa təsviri sənət şedevrlərinin
– boyakarlıq, qrafika, heykəltəraşlıq və foto
nümunələrinin möhtəşəm sərgisi ilə
tanış olarkən bu məşhur
deyimin daşıdığı məna yükünün həqiqət
olduğunu bir daha anlayırsan: Dünyanı gözəllik
xilas edəcək...
Heydər
Əliyev Fondunun prezidenti Mehriban xanım Əliyevanın, Azərbaycan
Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin, Fransa mədəniyyət
və kommunikasiyalar naziri Frederik Mitteranın təşəbbüsü
ilə təşkil edilmiş sərginin “Fransa inciləri”
adlandırılması bu ölkənin qədim və
müasir incəsənət nümunələrinin vahid məkanda
nümayiş etdirilməsinin doğurduğu hissləri
çox dəqiq səciyyələndirir. Şübhəsiz
ki, fransızlar həmvətənlərinin
yaradıcılığının bütün bəşəriyyətə
mənsub olan bu gözəl nümunələrini dünyaya təqdim
etməklə haqlı olaraq qürur duyurlar. Çünki bu şedevrlər artıq təkcə
fransızların deyil, ümumbəşəri mədəni sərvətlər
xəzinəsini zənginləşdirən sənət inciləridir.
Əlbəttə, belə nadir sənət inciləri
hər bir xalqın, o cümlədən Azərbaycan
xalqının da mədəniyyət xəzinəsində
vardır və bunlar bəşəri dəyərlər
platformasını formalaşdırır.
Sərgidə Parisin məşhur Luvr, Orse, Romantika muzeylərindən,
Fransanın bütün coğrafiyasını əhatə edən
qalereyalarından və şəxsi kolleksiyalarından təsviri
incəsənətin bütün növlərinə aid olan
484 eksponat nümayiş etdirilir. XVII-XIX əsrlərin
dekorativ tətbiqi sənət nümunələri – qobelenlər,
“Lalə” adlı zərgərlik məmulatı və
başqaları sərgidə geniş təmsil olunmuşdur.
Ogüst
Renuar, Ogüst Roden, Edqar Deqa, Anri Tuluz-Rotrek, Jan-Batist Simeon
Şarden, Ejen Delakrua və digər məşhur
fırça ustalarının əsərlərinin təmsil
edildiyi sərginin ilk dəfə məhz Bakıda
nümayiş etdirilməsi, digər dövlətlərin
paytaxtlarında isə yalnız Bakıdan sonra göstəriləcəyi
faktı çox rəmzi məna daşıyır.
Bu sərgi ölkəmizin mədəni həyatında
çox mühüm hadisəyə çevrilmişdir. Çünki
müxtəlif mədəniyyətlərin və
sivilizasiyaların qarşılıqlı nüfuz etməsinə
və zənginləşməsinə şərait yaradan mədəni
əlaqələr təkcə insanlar arasında anlaşmaya
xidmət etməklə məhdudlaşmayıb, həm də
nağıllar aləmini xatırladan romantik Şərqi
praqmatik Qərb ilə birləşdirən yollar,
körpülər salır. Mədəniyyətlərin
bu cür qeyri-adi və bununla bərabər, zamanın
hökmü baxımından zəruri olan əlaqəsində
yeni, sintez edilmiş möhtəşəm bir dünya
yaranır. Bu dünya bəşər
övladının mövcud olduğu bütün dövrlərdə
insanın yaratdığı gözəllikləri
özündə cəmləşdirir.
Qloballaşan dünyamızın üzləşdiyi
çağırışlar bəşəriyyətin
qarşısında yeni məsələlər qoyur. Bu məsələlər
birlikdə həll edilməlidir. Bu mənada
mədəniyyət xalqlar arasında ünsiyyəti
artırır, ümumi harmoniyanın bərqərar
olmasında əvəzsiz rol oynayır. Mədəniyyət
həm də siyasi dialoq və əməkdaşlıq
üçün məkan yaradır.
Milli
İncəsənət Muzeyinin zallarında böyük
fransız rəssamlarının əsərlərinə
tamaşa etdikcə, xəyal məni unudulmaz günlərə
- 1993-cü il dekabrın 19-22-də Azərbaycan
xalqının böyük oğlu Heydər Əliyevin
Fransanın o vaxtkı Prezidenti Fransua Mitteranın dəvəti
ilə bu ölkəyə rəsmi səfərində ulu
öndəri müşayiət etmək xoşbəxtliyinin nəsib
olduğu vaxta apardı. Yeri gəlmişkən
deyim ki, bu, Heydər Əliyev prezident seçiləndən
sonra onun Qərb ölkələrinə ilk rəsmi səfəri
idi. Beləliklə, Heydər Əliyev
Avropa ilə əməkdaşlıq siyasətinin həyata
keçirilməsi xəttini məhz Fransadan
başlamışdır. O vaxt Heydər Əliyev
Fransanın ali rəhbərliyi, bu ölkənin
parlamentinin, sənaye və işgüzar dairələrinin
nümayəndələri ilə bir sıra faydalı
görüşlər keçirmişdir. Bu səfər
çərçivəsində iki ölkə arasında
dostluq, qarşılıqlı anlaşma və əməkdaşlıq
haqqında müqavilə, Şərqi Avropanın
keçmiş sosialist respublikalarının və
keçmiş sovet respublikalarının demokratik inkişaf
yoluna və bazar iqtisadiyyatına transformasiyasını nəzərdə
tutan “Paris xartiyası” imzalanmışdır.
Elə həmin vaxt Fransua Mitteran bəyan etmişdi ki,
onun ölkəsi Azərbaycanın ərazi
bütövlüyünü və sərhədlərinin
toxunulmazlığını tanıyır.
Bir vaxtlar
Avropanın əsas paytaxtı sayılan, qitədəki digər
dövlətlərə təsiri çox böyük olan bu
şəhərdə bizim Prezidenti necə ehtiramla qəbul
etdiklərini, onun təkcə xoşniyyətli dinləyiciləri
deyil, hətta opponentlərini də öz tərəfinə
çəkməklə danışıqları necə məharətlə
aparmasının şahidi oldum. Azərbaycan
dövlətinin liderinə bu ehtiram bütün ölkəmizə
və xalqımıza şamil edilirdi. O vaxt Heydər Əliyev
bəyan etmişdi ki, Azərbaycan Fransa ilə əməkdaşlığa
böyük əhəmiyyət verir. 1995-ci ilin
dekabr ayında bu ölkəyə ikinci səfəri çərçivəsində
investisiya məsələsinə həsr olunmuş konfransda
iştirak etmiş Heydər Əliyev Fransa şirkətlərini
Azərbaycana dəvət edəndən sonra tərəflər
iqtisadi əlaqələri genişləndirməyə
başladılar.
Təsadüfi deyildir ki, cənab İlham Əliyev də
2004-cü ilin yanvar ayında Azərbaycan Prezidenti kimi ilk xarici
səfərini məhz Fransaya etmişdi. Fransa bunu qiymətləndirdi.
Məsələn, ölkənin Baş naziri Dominik de Vilpen
demişdi: “Azərbaycan sivilizasiyaların qovuşduğu, dini
tolerantlığın bir sıra ölkələr
üçün nümunə olduğu ölkədir”. O vaxt
Azərbaycan ilə Fransa arasında mülki müdafiə,
aeronavtika, elmi əməkdaşlıq, turizm və başqa məsələlərə
aid sazişlər imzalanmışdı. Elə həmin səfər
zamanı Azərbaycan Dövlət Neft Şirkəti ilə
Fransanın “Total” və “Elf Akiten” şirkətləri
arasında “Lənkəran-dəniz” və “Talış-dəniz”
yataqlarının birgə işlənilməsinə dair
kontrakt, habelə hava nəqliyyatı sahəsində əməkdaşlıq,
sərbəst gediş-gəliş və mədəniyyət
sahəsində sazişlər imzalanmışdır.
O vaxtdan,
necə deyərlər, çox sular axıb. Ölkələrimiz
arasında ictimai-siyasi həyatın bütün sahələrini,
o cümlədən iqtisadi, elmi-mədəni, humanitar və
digər sahələri əhatə edən sıx əməkdaşlıq
münasibətləri yaranmışdır.
Azərbaycan-Fransa əlaqələrinin bütün
tarixi ölkələrimiz və xalqlarımız arasında
etimada əsaslanan qarşılıqlı münasibətlərin
olduğuna dəlalət edir. Hətta Fransa Senatında qondarma “erməni
soyqırımı”nı inkar edənlərin
cinayət təqibi barədə qanun (Bəziləri səhvən
düşünürlər ki, bu qanun yalnız qardaş
Türkiyəyə qarşı yönəlmişdir. Əslində isə, həmin qanun, həm də Azərbaycana
qarşı yönəlmişdir və bütövlükdə
Azərbaycan-Fransa münasibətlərinə kölgə
salır.) qəbul edilməsinə
xeyir-dua vermiş indiki Fransa Prezidenti Nikola Sarkozinin siyasi
demarşına baxmayaraq, Fransa xalqı, onun qanunları və
postulatları bizim hisslərimizlə oynamağa, alternativi
olmayan və ola bilməyəcək dostluğa xələl gətirməyə
imkan vermədi. Fransa Konstitusiya Şurası
demokratiyanın beşiyi sayılan öz ölkəsinin ənənələrinə
dönmədən riayət edərək həmin qanunu
demokratik prinsiplərə və Konstitusiyaya zidd olan sənəd
kimi ləğv etdi. Bu, tamamilə
qanunauyğun haldır, çünki uzaqgörməz siyasətçilər
gəldi-gedərdir, ölkələr, onların qurduğu
humanitar əlaqələr isə əsrlər boyu qalır və
qalacaqdır. Çünki bu əlaqələr
xalqların humanitar ənənələrini zənginləşdirir,
mədəni dəyərlər məcmusunda əlvanlıq və
qarşılıqlı faydalanmaq meyilləri vardır.
“Fransa
inciləri” sərgisinin açılış mərasimindəki
çıxışında bu amilləri yüksək dəyərləndirən
Azərbaycanın birinci xanımı Mehriban Əliyeva
demişdir: “Fransa incəsənəti ölkəmizdə hər
zaman yüksək dəyərləndirilib və fransız
dilinə, ədəbiyyatına, musiqisinə olan rəğbət
bütün dövrlərdə hiss olunubdur. Keçmişə
nəzər salsaq, Fransa-Azərbaycan mədəni tellərini
sadalamaq mümkündür. Bu sırada hələ XIX əsrdə
məşhur yazıçı Aleksandr Dümanın ölkəmizə
səfəri və xan qızı Xurşidbanu Natəvan ilə
görüşü, dahi Üzeyir bəyin 1995-ci ildə
Parisin “Femina” teatrında fransız dilində tamaşaya
qoyulmuş “Arşın mal alan” operettası, Fransada vaxtilə
nəşr olunan “Qafqaz” jurnalının redaktoru Ceyhun Hacıbəylini
və Fransa ədəbiyyatına “Banin” imzası ilə daxil
olan və ilk fransızdilli yazıçımız
Ümbülbanu Əsədullayevanı xatırlamaq olar. Bütün bu şəxsiyyətlər Azərbaycan-Fransa
mədəni əlaqələrinə silinməz töhfələr
veriblər”.
Bu fikirlər tarixi köklərə malik olan Azərbaycan-Fransa
humanitar münasibətlərinin ən yaxşı
xarakteristikasıdır və mədəni əlaqələrin
dinamikasının möhkəm təməllər üzərində
qurulduğunu təsdiqləyir. Artıq humanitar sahədə
Azərbaycan-Fransa münasibətlərinin yeni mərhələyə
qədəm qoyduğunu təsdiqləyən kifayət qədər
zəngin faktlar vardır. Bu əlaqələrin yeni mərhələsində
Parisdə və Fransanın regionlarında Azərbaycan Mədəniyyəti
Günləri təşkil edilir, müxtəlif sərgilər,
festivallar və konsertlər keçirilir, Fransanın ən
yaxşı ali məktəblərində
yüzlərlə azərbaycanlı gənc təhsil alır,
bu ölkənin bir sıra ali məktəblərində Azərbaycan
dili öyrənilir, cari ilin sonunda isə Fransada Azərbaycan mədəniyyəti
mərkəzinin açılışı gözlənilir.
Təbii
ki, bütün bunlar Azərbaycan dövlətinin və onun
Prezidentinin düzgün qurulmuş siyasi vektoru, hərtərəfli
ölçülüb-biçilmiş xarici və daxili siyasəti,
öz xeyirxahlığı və şəfqəti ilə təkcə
Azərbaycanda deyil, onun hüdudlarından çox-çox
uzaqlarda da tanınmış ölkəmizin birinci
xanımının, sözün həqiqi mənasında, fədakar
əməyi sayəsində mümkün olur.
Heydər Əliyev Fondu Versal sarayının, Luvr muzeyinin
və Strasburqdakı tarixi kilsənin bərpa olunmasında
bilavasitə iştirak etmişdir. Fond başqa ölkələrdə
də xeyirxah işlər görmüş, xalqlar arasında
etimad və dostluq tellərinin möhkəmlənməsi naminə
yorulmadan çalışmışdır.
Çox sevindirici haldır ki, həyata keçirilən
tədbirlərə nazir Frederik Mitteranın şəxsində
Fransa tərəfi də böyük əhəmiyyət verir. Nazir “Fransa inciləri” sərgisinin
açılış mərasimindəki
çıxışında demişdir: “Fransada, ümumiyyətlə,
bu cür mədəni tədbirlər xüsusi nüfuza
malikdir və bu baxımdan biz hesab edirik ki, əgər Azərbaycan
tərəfi, azərbaycanlılar Fransa mədəniyyətinə
bu cür maraq nümayiş etdirirlərsə bu, o deməkdir
ki, Fransada Azərbaycanı tanıyanların da sayı
çoxalır. Xüsusən də Sizin Fransada
mövcud ictimai rəyə təsiriniz artır və kütləvi
informasiya vasitələri ilə ölkənizi
tanıtmağa imkanlarınız genişlənir.
Əslində, biz bu gün Fransanın mədəni
irsinin müəyyən incilərini burada Azərbaycan ictimaiyyətinə
nümayiş etdiririk. Lakin Sizin çoxsaylı nümayəndələrinizin
bu sərginin açılışında iştirak etməsi
və bundan sonra da ictimaiyyət nümayəndələrinin
ekspozisiya ilə tanış olması
Fransa tərəfindən çox yüksək dəyərləndiriləcək
və Fransanın, Fransa cəmiyyətinin Azərbaycana
marağını daha da artıracaqdır. Biz
bu baxımdan məlumatlıyıq ki, Azərbaycanın da
çox gözəl mədəni irsi vardır. Mən bu sözləri deyərkən Azərbaycanın
muzeylərini, poeziyasını, incəsənətini, baletini
nəzərdə tuturam”.
Fransalı
nazir fikirlərini inkişaf etdirərək
vurğulamışdır ki, bu sərginin ilk dəfə
Bakıda keçirilməsi Fransanın Azərbaycana hörmət
və ehtiramının əlamətidir, bu, bir daha onu göstərir
ki, Fransa Azərbaycan ilə mövcud mədəni münasibətlərə,
əməkdaşlığa xüsusi əhəmiyyət
verir.
Müasir müstəqil Azərbaycan haqqında bu
sözləri Fransa cəmiyyətində kifayət qədər
böyük nüfuza malik ictimai xadimin – Frederik Mitteranın
dilindən eşitmək qürurverici amil olmaqla bərabər,
həqiqət anıdır. Bütün bunlar sübut edir ki, Azərbaycan
daha uğurlu gələcək qurmağı hədəfə
alan və mükəmməl inkişaf
modelinə malik olan dövlət kimi beynəlxalq humanitar əməkdaşlıq
üçün böyük inam və nikbinlik yaradır.
İndi artıq hamı etiraf edir ki, dünyanın özü
qədər qədim olan Odlar Yurdu Azərbaycan tolerantlıq
nümunəsi olmaqla, sülhsevər mehriban qonşuluq siyasəti
yeridir, tərəqqi yolu ilə irəliləyir, regiondakı
digər dövlətlərin iqtisadiyyatını keyfiyyətcə
yeni səviyyəyə çatdırmaqda onlara kömək
edir və beləliklə, ümumi firavanlığa və
rifaha şərait yaradır. Azərbaycan
xalqının rifah halı günbəgün
yaxşılaşır və gələcək qələbələrin
qazanılmasında gənclərə böyük önəm
verilir.
Hazırda Azərbaycanda bütün sahələrdə
olduğu kimi, incəsənət aləmində də
çox istedadlı gənclər yetişmişdir. Yaşlı nəslin
milli yaradıcılıq estafetini qəbul edən bu gənclərin
səyləri sayəsində Azərbaycan avanqard rəssamlığın
və memarlığın növbəti dalğası ilə əlamətdar
olan bir ölkəyə çevrilmişdir.
Çox iddialı və orijinal layihələrlə
çıxış edən bu gənclərin yaradıcı
fikrinin misilsiz təxəyyülü, onların böyük
uğurları Azərbaycanda həyata keçirilən gənclər
siyasətinin nəticəsidir. Dövlətimiz tərəfindən
bu sahədə formalaşdırılmış
strategiyanın dəqiq oriyentirləri bəllidir. Bu strategiya bir neçə ildən sonra ölkəmizin
inkişafını müəyyənləşdirəcək
gəncliyin potensialından daha səmərəli istifadə
edilməsinə yönəlmişdir. Gənclik
sahəsində hərtərəfli
düşünülmüş və elmi cəhətdən əsaslandırılmış
proqramların işlənib hazırlanması və qəbul
edilməsi dövlətimizin bu sahəyə son dərəcə
ciddi yanaşmasına dəlalət edir. Ölkəmizdə
həyata keçirilən gənclər siyasəti
inkişafın Azərbaycan modelinin tərkib hissəsidir.
Bu modelin səciyyəvi cəhətləri onun
gələcəyə istiqamətlənmiş,
genişmiqyaslı, ardıcıl, müasir, qarşıya
qoyulmuş məqsədlərin aydın və praqmatik
olmasıdır.
Azərbaycan
dövləti keçən əsrin 70-80-ci illərində təməli
ulu öndər Heydər Əliyev tərəfindən
qoyulmuş ənənələri davam etdirərək gəncləri
dünyanın ən yaxşı ali məktəblərində
təhsil almağa göndərir, bunun üçün
milyonlarla vəsait xərcləyir. Yaradıcı
gənclərin inkişafına dövlət tərəfindən
Azərbaycanda olduğu qədər böyük diqqət
yetirilən ölkələrə az-az rast gəlmək olar.
Hər il incəsənətin müxtəlif
sahələrində xüsusi qabiliyyətlərini göstərmiş
onlarla gəncin adı istedadların “Qızıl kitab”ına
yazılır, onlara sanballı prezident təqaüdləri
ayrılır. Bu isə, əlbəttə,
yaradıcı gənclər üçün çox
böyük stimuldur.
Dövlətimiz
tərəfindən təbliğ və təşviq edilən
milli və ümumbəşəri dəyərlər
bugünkü gənclərin hər cür yenilik və tərəqqi
üçün açıq, eyni zamanda, adət-ənənələrimizə
sadiq, tolerant, hər şeyi bilmək istəyən, ətraf
aləmdə baş verənlərə laqeyd qalmayan, hər
işdə birinci olmağa, dünyamızı daha da
yaxşılaşdırmağa çalışan insanlar kimi
yetişdirməyə kömək edir. Buna
görə də heç də təsadüfi deyildir ki, indi
kino, musiqi və təsviri sənətdə yeni-yeni adlar
üzə çıxır, onları artıq təkcə Azərbaycanda
deyil, ölkənin hüdudlarından çox-çox
uzaqlarda da tanıyırlar. Bununla bərabər, əlbəttə,
bir məsələni də unutmamalıyıq ki, həmin
istedadların üzə çıxmasına yenə də
dövlətimiz və ölkənin ən iri qeyri-hökumət
təşkilatı olan Heydər Əliyev Fondu kömək
edir, bu gənclərə qayğı göstərir, onlar
üçün daha yaxşı şərait yaradır.
Bu
yaxınlarda Londonun məşhur sərgi qalereyasında Heydər
Əliyev Fondunun və “Baku” jurnalının ingilisdilli
versiyasının köməyi və təşkilati dəstəyi
ilə Azərbaycan rəssamlarının işlərindən
ibarət “Bakıya uçuş. Azərbaycanın
müasir incəsənəti” adlı sərgisi
keçirilmişdir. Sərginin təşkil
edilməsi təşəbbüsünü Heydər Əliyev
Fondunun vitse-prezidenti Leyla xanım Əliyeva irəli
sürmüşdür. Sərgidə
nümayiş etdirilən işlərin demək olar ki, yarısının
müəllifləri böyük incəsənətdə ilk
addımlarını atan gənclərdir. Avropanın
ən iri paytaxt şəhərlərindən birində bu
ekspozisiyanın təşkili Azərbaycandan olan gənc rəssam
və heykəltəraşların öz sənətini qitənin
məşhur sərgi salonlarında təqdim etmək üçün
nadir imkan oldu. Belə sərgilərə
düşməyi yəqin ki, artıq tanınmış sənətkarların
çoxu arzu edir. London elitasının
nümayəndələrinin çoxunun təşrif
buyurduğu bu sərgi incəsənətdən yaxşı
baş çıxaran və tələbkar
tamaşaçıların böyük marağına səbəb
olmuşdur. Ekspozisiyada Leyla xanım Əliyevanın da qədim
və müasir Bakı ilə assosiasiya doğuran maraqlı rəsmlərinin
yer aldığı “Bakıya uçuş” sərgisi ilə
yaxın vaxtlarda Paris, Roma, Moskva və dünyanın bir
sıra digər şəhərlərinin sənətsevərləri
də tanış ola biləcəklər.
İstedadlı gənc rəssam Aida Mahmudova tərəfindən
Azərbaycanda və xarici ölkələrdə sərgilərin
təşkili və təhsil proqramları vasitəsilə
müasir incəsənətin inkişafını dəstəkləmək
üçün təsis edilmiş “YARAT” adlı
qeyri-kommersiya özəl təşkilatının
yaradılması da gənclərin yenilik
axtarışlarının nəticəsi olmuşdur. “YARAT” təşkilatının
ciddi yaradıcılıq potensialına malik olmasını belə
bir fakt əyani şəkildə təsdiqləyir ki, bu təşkilat
“012 Baku Public Art” adlı ilk festival təşkil etmişdir.
Açılış mərasimi bu il
fevralın 24-də keçirilmiş bu festivalın
qeyri-adiliyi ondan ibarətdir ki, festival çərçivəsində
təqdim edilən əsərlərin əksəriyyətinin
müəllifləri gənc rəssamlardır, əsərlər
adət etdiyimiz məkanda – sərgi salonlarında və
qalereyalarda deyil, açıq havada nümayiş etdirilir və
bununla da yaradıcı fantaziya üçün geniş
üfüqlər açılır. Bu qayda ilə
nümayiş etdirilmiş bir neçə iş cəsarətli
eksperimentə, ideyanın orijinal ifadəsinə və avanqard
sənətə xas olan qeyri-adi formalar sayəsində
böyük maraq doğurmuşdur. Bu
festivalın keçirilməsi həm də bizim qədim və
müasir Bakını, onun zəngin tarixini, ənənələrini,
mədəniyyətini, nadir mənəviyyatını
nümayiş etdirmək üçün çox gözəl
fürsətdir.
Keçən ilin axırlarında Parisdəki məşhur “Vivyen” incəsənət qalereyasında azərbaycanlı gənc rəssam Məryəm Ələkbərlinin fərdi sərgisi açılmışdır. Məşhur fransız rəssamları Məryəmin böyük istedada, qeyri-adi yaradıcılıq imkanlarına malik olmasını, onun forma və rənglərlə əsl sənətkar kimi işləmək, parlaq və harmonik bir aləm yaratmaq bacarığını, dərin yaradıcılıq intuisiyasını, ətraf aləmin reallıqlarını könül süzgəcindən keçirmək qabiliyyətini qeyd etmişlər. Bu gənc rəssamın əsərlərində qeyri-adi səmimilik, xeyirxahlıq və həyatsevərlik duyulur. Bu məziyyətlərə isə yaşadığımız total rasionallıq dövründə çox güman ki, nadir hallarda rast gəlinir. Təsadüfi deyildir ki, Məryəm Ələkbərlinin Moskvada açılmış “Novruz – yeni gün” adlı sərgisi də geniş əks-səda doğurmuşdur. Sərgi ilə tanış olan incəsənət xiridarları Məryəm Ələkbərlini nadir istedad adlandırmışlar.
Beləliklə, bu gün Azərbaycanı beynəlxalq aləmdə təkcə neft və qaz ölkəsi kimi deyil, həm də qədim tarixə və mədəniyyətə malik olan, dünya sənət xəzinəsinə nadir incilər bəxş etməklə onu zənginləşdirən bir ölkə kimi tanıyırlar. Milli incəsənətdə nadir hadisə olan istedadlı gənclərimiz bu işdə mühüm rol oynayırlar.
Böyük rus yazıçısı Fyodor Dostoyevskinin “Dünyanı gözəllik xilas edəcək” kəlamını bu yazının sərlövhəsinə təsadüfən çıxarmamışıq. Doğrudan da, gözəllik dünyanı xilas edəcək, o, süni sərhədləri aradan götürəcək, insanlar arasında bir-birini başa düşməmək hallarını aradan qaldıracaq, onları birləşdirəcək, dünyadakı dəyərlərin ümumplanetar meyarlarla qavranılmasına istiqamətləndirəcəkdir. Bu baxımdan, Azərbaycanın da deməyə sözü, göstərməyə nümunələri vardır.
Aslan Aslanov,
AzərTAc-ın Baş direktoru
Kaspi.- 2012.-
4 aprel.- S.8-9.