Rolumun
arxasında dayanıram
Günel Məmmədova: “Elə tamaşaçılar var ki, mənfi obrazlarıma görə əlimdən yanıqlıdırlar”
Səhnədə qəhrəman olmaq asandır, amma həyatda vəziyyət heç də səhnədəki kimi deyil. Səhnə hər kəsin sehrli dünyasıdır. Tamaşaçılara nəyisə təqdim etmək, onun real olduğuna inandırmaq isə çox çətin məsələdir. Müsahibim teatra gəldiyi gündən bu günə kimi baş rolların qəhrəmanı Günel Məmmədovadır. Güneli tamaşaçılar daha çox çəkildiyi seriallardan, filmlərdən tanıyır. Aktrisa “Kişiləri qoruyun”, “Yalan”, “Yuxu yaddaşı”, “Ci-Mi” və sair filmlərdə rol alıb.
Aktrisa son dönəmlərin ən çox sevilən seriallarında baş rolların qəhrəmanlarını canlandıraraq, qəribə də olsa, tamaşaçıların nifrətini qazanıb. Belə ki, “Ləkə”, “Həyat çiçəyi” seriallarında mənfi obraz qəhrəmanı olan Günel Məmmədova bizimlə söhbətində “İfritə” olmaqdan imtina etdiyini söylədi. Dediyinə görə, Məhsəti Gəncəviyə həsr olunmuş “Sirli Bənövşə” filmində də rol alıb.
Teatra gəlmək fikrim yox idi
- Neçə
ildir ki, teatrda çalışırsan. Amma seriallara çəkildikdən sonra daha çox
sevilməyə və tanınmağa başladın.
- Bu fikrinlə
razıyam. Əslində
mən kinodan teatra gəlmişəm. Teatra gəlməmişdən
əvvəl 3-4 filmdə və bir neçə reklamda rol almışdım. Qəbul edirəm ki, efir insanı
daha çox məşhurlaşdırır.
Əfsuslar olsun ki, indi gənclər teatra çox az
hallarda gəlirlər. Bəlkə də
teatra maraqları yoxdur. Teatra üz tutanların əksəriyyəti
İncəsənət Universitetində oxuyan, oranı bitirən tələbələrdir.
- Səncə,
niyə
gəlmirlər?
- Deməzdim
ki, aktyor, aktrisa olmaq istəyən gənclərimiz azdır. Əksinə, indi hamı aktrisa
olmaq istəyir. Mənə görə,
aktyorun inkişafı elə
teatrdan başlayır. Teatr canlı ünsiyyət növüdür.
Aktrisanın yetişməsi
üçün teatr böyük imkanlar yaradır. Amma
teatrın öz çətinlikləri var. Teatrda
tamaşaçıları aldatmaq olmur. Çünki səhnədə
tamaşaçı ilə
qarşı-qarşıya oluruq. Serialdakı sistem teatrdan tamam fərqlənir. Kinoda isə hər şey tamam fərqlidir.
- Qeyd etdin ki, kinodan teatra gəlmisən. Sənin üçün bu,
çətin olmadımı?
- Xeyr. İlk dəfə 7-ci sinifdə oxuyarkən “Ad
gününün peşmançılığı” adlı
filmdə çəkilmişdim. Hələ o vaxtlar verilişlər aparıb, rəqslə, bədii qiraətlə, solo oxumaqla məşğul idim. Nəzərinizə
çatdırım ki, indi akrobatika ilə
məşğulam,
gözəl rəqs edirəm, fortepianoda ifa edə, rəsm çəkə bilirəm,
bacarıqlı qızam, amma bircə
səsim yoxdur
(gülür). Nə
isə, mövzudan
yayınmayaq. Deməli,
mənim teatra gəlmək, orada çalışmaq niyyətim yox idi. Ağlımın ucundan da keçirməzdim ki, nə zamansa teatrda işləyərəm.
Düşünürdüm ki, teatr pafoslu bir
yerdir. O zamanlar kinonu daha çox sevirdim. Teatra gəldim, buradakı şəraiti, iş rejimini
gördüm və bütün fikrim dəyişdi. Hər şey insanın
özündən
asılıdır. Aktrisa istəsə, obrazını pafoslu da oynayar, təbii də.
Rejissorlar
çəkinirdilər
- Teatrda uzun müddətdir ki, çalışırsan.
Orada iş sistemi elədir ki, tamaşa bir neçə il
repertuarda qalır. Belə olan halda, hər dəfə eyni obrazı canlandırmaqdan bezmirsənmi?
- Xeyr, əsla. Yaratdığım
obrazları çox sevirəm.
Həmin
obrazlar mənim
üçün çox doğmadır. Səhnədə
hər dəfə o obrazı canlandıranda, ona
özümdən nələrsə
əlavə edirəm. Özümdə
elə hesab edirəm ki, sanki hər dəfə başqa bir obraz
canlandırıram. Ümumiyyətlə, səhnədə şablon hərəkətləri
edəndə istər-istəməz insan bezir. Mən hər dəfə həddi
aşmamaq, yəni
rejissorun göstərişlərindən çıxmamaq
şərti ilə obrazımı
oynayanda yeni bir şey tapıb təqdim
etməyə
çalışmışam. Ona görə də işimdən
heç zaman yorulmuram.
- İndi çəkildiyin seriallarda daha çox
mənfi obrazlar canlandırırsan. İnsanların nifrətini qazanmaqdan qorxmursanmı?
- Əslində rejissorlar “Ağarmayan saçlar” serialına qədər mənə ancaq müsbət qəhrəman obrazları verirdilər. O zamanlar mənfi obrazlar yaratmağı
çox istəyirdim. Mən
bir aktrisa kimi, rolumun vəkili
kimi istəyirəm ki, öz rolumun
arxasında dayanım, onu müdafiə
edim. Həyatımda
mənfi obrazı
ilk dəfə “Ağarmayan
saçlar” serialında canlandırdım. Kənan MM
mənə “Ləkə” serialında mənfi bir obrazı
oynamağımı təklif
etdi, daha sonra bunun ardı gəlməyə başladı. Hətta bu
yaxınlarda mənə yenə də mənfi
bir obrazı yaratmaq üçün serial təklifi gəlib.
Ancaq burada çəkilib-çəkilməyəcəyimi
hələ də fikirləşirəm. Bilmirəm,
rejissorlar niyə məni mənfi obrazlarda
görürlər.
Mənfi obraza
çəkilməmişdən əvvəl rejissorlar bu tip rolları mənə həvalə etməyə sanki çəkinirdilər. Bilmirəm, mənim üz cizgilərimmi buna imkan vermirdi
və ya burda
başqa bir səbəb vardı, bu barədə bir söz deyə bilmərəm. Ancaq teatrda indiyə
kimi mənfi bir
obrazım yoxdur. Dekabrın 21-də teatrda “Hasarın o
biri üzü” tamaşasında rol aldım. Bu obrazımda cüzi miqdarda mənfilik var.
- İstərdim premyeradan yeni çıxmış “Hasarın o biri
üzü” tamaşası barədə danışasan.
-
Tamaşanın quruluşçu rejissoru Bəhram Osmanovdur. Mənim oradakı
obrazım müasir, Allahı inkar edən
azad bir qızdır. O, bir oğlanı sevir. Sevdiyi şəxs
onu aldadır. Qız oğlandan hamilə qalır, əsas hadisələr də
ondan sonra başlayır. Qızın
atası ona görə
dünyasını dəyişir,
anası onu düzgün yola gətirməyə çalışır, ancaq xeyri
olmur. Tamaşanın mövzusu ailənin içindəki konfliktlər, münaqişələrdən
ibarətdir.
Pis olmaq
istəmirəm
- Qəbul edək ki, sən
tamaşaçıların yaddaşında daha çox
“Ci-Mi” kinosu ilə qalmısan.
- Vay, vay,
vay (gülür)... O qədər obrazlar canlandırmışam, nədənsə hər kəs məni “Ci-Mi” filmindəki obrazıma görə xatırlayır. Mənim
ondan qabaq da filmlərim
olub. Amma həmin
filmdə
insanların diqqətini
çəkən nəsə olub.
- Günel, xarici filmlərə dəvət almısanmı?
- Bəli. Türkiyənin “Dağ
kartalları” serialına dəvət
almışdım. Hətta bu barədə bizim mətbuata da məlumat verilmişdi.
Serialda müəyyən problemlər olduğu
üçün bağlandı. Orada mənə Sara obrazını vermişdilər. Sara baş rollardan biri idi. Hər şey qismətdən asılıdır. Başqa xarici filmlərdə də çəkilişlərim olub. Misal üçün, italyanlarla “About love” filmində çəkilmişəm. Hazırda filmin montajı gedir.
Gürcüstanda, Moskvada, Qazaxıstanda filmlərdə rol almışam. Hazırda isə
Azərbaycandayam.
- Buradakı işini
yarımçıq qoyub, xaricdə kinoya çəkilməyə gedərdin?
- Əlbəttə. Əslində burada elə də böyük işim yoxdur. “Ləkə”
serialı bitir, yeni bir serial təklifi
var, ancaq hələ ki
düşünürəm.
Bilirsiniz, tamaşaçılara dalbadal mənfi obraz
canlandıraraq özümü pis təqdim
etmək istəmirəm. Həm də bu məni çox yorur.
İstəyirəm ki, tamam fərqli bir obraz
canlandırım. Mən
bildiyim qədər ilə, elə də çox işim olmamalıdır
(gülür). Teatrda da inanmıram ki, mənə bu barədə mane olsunlar. Çünki teatr rəhbərimiz bizə həmişə
bütün məsələlərdə kömək olub.
- Teatrda oynadığın
bütün tamaşalarda baş rolları
canlandırırsan. Rejissorlarla qohumluğun
yoxdur ki?
- (Gülür) Yox. Mən
teatra 2006-cı ildə
gəlmişəm. Həmin
gündən indiyə kimi də teatrda baş
rolları canlandırıram. Mənim simamda Avropa
xanımlarına məxsus
cizgilər var. Bəlkə də
bu, rejissorların daha çox diqqətini
çəkir.
Yerli dramaturqların əsərləri ilə
bərabər, həm də Avropa əsərlərində də rol alıram. Bizdə belə simalar çox
azdır. Bəlkə ona görədir ki, rejissorlar hər zaman məni baş rola layiq
görürlər.
Bu o demək
deyil ki, mən
ikinci, üçüncü dərəcəli obrazları canlandırmaram və yaxud da qəbul etmərəm. Bu mənim işimdir. Rolun mənim
üçün böyüyü, kiçiyi yoxdur. Hətta
“masovka” kimi oynayacağım tamaşaları elə canlandıra bilərəm ki, o birinci və ya ikinci dərəcəli rolları geridə qoya bilər.
Hər
şey aktyorun, aktrisanın öz əlindədir, hətta “masovka” olsa belə. Yəni mən heç zaman
özümdən
razılıq edib rejissorlara deməmişəm ki, mən yalnız baş
rollara çəkilirəm. Mənə nəyi həvalə edirlərsə, mən
də onu sevə-sevə oynayıram.
Mənə “ifritə” deyirlər
- Mənfi obrazlar həyatda psixoloji olaraq sənə təsir etmir ki?
- Əslində “Ləkə” serialına baxan xanımlar məni öldürmək istəyir (gülür). Film barədə dostlarımla danışanlar
obrazımın adını çəkib
deyirlər ki, “o
qız necə ifritədir”. Həmin
serialda Xəzər obrazını
canlandıran Rövşənə bir qadın
tamaşaçı deyib ki, “o ifritə
var a, o yaman oynayır”. Tamaşaçılar
adımı artıq “ifritə”
kimi səsləndirirlər. İndi yaxşı bir obraz axtarıram ki, mənfi obrazlarımdan
sonra tamaşaçılara özümü sevdirim. Elə
tamaşaçılar var ki, “Ləkə”, “Həyat çiçəyi”
seriallaındakı obrazıma görə
əlimdən
yanıqlıdırlar.
- Əslində komedik obrazlar sizdə daha maraqlı alınır.
- Mənim teatrda cəmi bir normal obrazım olub ki,
o da “Çimnaz xanım yuxudadır” tamaşasıdır. Ondan sonra mənə romantik qəhrəman obrazları həvalə
olunub.
- Bəlkə bizim vasitəmizlə rejissorlara “sizdən komik bir obraz istəyirəm” deyə mesaj göndərirsiniz.
- Mən artıq onlara
sözümü demişəm (gülür). Ancaq
yenə də mənə
qəhrəman obrazları verirlər. İstəyərdim xarakterli obraz
oynayım. Hətta
filimdə belə. Mənə gələn
təkliflər kinoda mənfi, teatrda isə qəhrəman
obrazlarla bağlıdır.
-
Günel, həm gözəlsən, həm məşhursan, bəs...
- Yox, həyatımda
özəl biri
yoxdur (gülür).
- Nə bildin ki, o sualı verəcəm?
- Adətən elə suallar təriflə başlayır. Buna vaxtım yoxdur. Mən sənətimə
çox bağlıyam. Demirəm ki, ömür boyu
subay gəzəcəyəm,
xeyr. Həyatı
bilmək olmur.
Bəlkə sabah
qarşıma elə bir insan çıxdı ki, mən ona bir könüldən min könülə aşiq oldum.
Xəyalə
Rəis
Kaspi.-2013.-25 dekabr.-S.13.