Mechule sürüldüm
doğmadan önce – Abdürrahim Karakoç
Kırım, Kerkük, Azerbaycan,
Gönlümüzde öç olsa da,
Ne şeref ki, Türk olmuşuz,
Türk olmamız suç olsa da.
Kafkaslardan Tanrı dağı,
Yırtarız engeli, ağı,
Türk
eline Türk bayrağı,
Asacağız güç olsa da.
Türk
dünyasının hansı
şairinin, yazarının
könül dəftərini
arasan orada nələr görməssən!?
Vətən hayqırtısı, zincirləri qırıb əbədi hürrə qovuşmaq arzusu, ruhlarından dünyaya türkçülük-mövlanalıq ismarıcı, ilahi eşqə hüdud tanımayan sevdalanmış
ürəklər, daha
nələr, nələr.
Türk ədəbiyyatında və
şerində sonsuzadək
yanan ulduzların sayı çoxdur. O
azmanların adlarını
sadalasaq bitməz, əsrlər öncə və əsrlər sonra əbədiyyətdə
tutduqları məkanda
hey parlayacaqlar, məkanları
cənnət olsun. Çünki yaratdıqları dünyaya və türk-islam aləminə
işıqlı yol göstərdi, hər kəlmələri, misraları
həqqi-təladır onların.
Mənsub olduqları xalqın
ruhudurlar, əbədiyyətin
fövqündə yanarlar
daima.
Onlardan biridir Abdurrahim Karakoç, divan ədəbiyyatının babalarından, türk ədəbiyyatı və düşüncəsinin önəmli şəxsiyyətlərindən biri, Anadolu insanın səsi. Müasirləri yaradıcılığını türk xalq şerinin minillik səs təcrübəsinə bənzədirlər. Türk divan ədəbiyyatının səs təcrübəsindən faydalanaraq yeni və təsirli ifadə tərzi ilə yazılmış şeirdir deyirlər və cahan şairi adlandırırlar onu. Həyatı boyu hakkın yanında olub, türk ədəbiyyatına şəxsiyyət, igid, bilgə kimi gəlib, eləcə yaşayıb və bu gün də yaşamağına davam edir. Sevdalıların sevgisində, eşqi nalədən ney avazı kimi bülənd olub tək-tək kəsilərək dağlanmış bədənlərdə, ayrılıqların göz yaşında, bütün türk elinə al bayraq sancmaq istəyənlərin qürurlu köksündə. Bir sözlə harada arasan oradadır Abdurrahim Karakoç. Doğmadan öncə məchulə sürüldüyünü bilən və yaşayan şair doğulduqdan sonra həyatın anlamını daha gözəl dərk edir. Ama bu dərk onu mangalda yandırır, dilini-dodağını qarsalayır:
Bən millətim uğruna adamışım kendimi,
Mukaddes davalarda
ölüm bile güzeldir.
Əsasən türkcənin heca vəznində yazıb. Divan ədəbiyyatının
ərdəm yazarlarından
olan Vehbi Sünbülzadə, mövlud
yazarı Nadir Baba, Nəcib
Fazil Qısakürək,
Erdem Beyazit və digər ünlü şair və yazarların fikrincə Karakoç türk şeirində rezonans doğuran, özgün, fərqli bir şair və
simadır. Bu cür şairlər hər əzaba qatlanarak ölümsüzlük
qazandılar. Nə
gözəl demiş Erdem Bəyazit: “Ölüm ne uzak bize, ne yakın bize ölüm! Ölümsüzlüyü tattık; ne yapsın
bize ölüm?”
Abdurrahim Karakoç 1932-ci ildə Kahramanmaraşda Elbistan bölgəsinin Ekinözü
kəndində doğulmuşdu. Hamı kimi
bir uşaqlıq yaşayıb, ama şeir duyğusu onun damarlarından axan qan kimiydi.
Babası, böyük qardaşları
da şeir yazarmışlar. İlk aşıqsayağı
qoşmaları da Elbistanda çıxan Engizek qəzetində dərc olunur. İki kitab həcmində şeirlərini bəyənməyib
cırıb atır.
1958-ci ildən başlayaraq yazdıqlarını
toplayır və
1964-cü ildə “Hasana
məktublar” adı altında 10 min nüsxə
ilə ilk şeir kitabını nəşr
etdirir. Və tezliklə dilbər
əzbərinə çevrilir,
aşiqlərin könlünə
yatır, bəstəkarların
nəğmələrinə çevrilir. Sevgisi hüdud
tanımayan ruh adamım içində həm də üsyan vardı. Haksızlığa, zəyifliyə,
Allahsızlığa üsyan
Ben zayıfları sevmem ey can,
Hakikatları sarıb sarmalayan
Zayıflardan uzak ol!
Geri dur, geru dur
ey can,
Nifret sarayındaki sultanlıktan,
İlim
ocağına çırak
ol!
Sana tavsiyyemdir ey can!
Zalimlerin
boynunda süslü kravat olacağına,
Var bir garip ölünün üstünde kefen ol.
Kimsesiz gelinlerin yüzünde duvak ol!
Bir də doğulub böyüdüyü
Kahramanmaraşı, Elbistanı
çox sevər, şeirlərində öyər,
vəsf edər, Şardağının təpəsinə
çıxmaq arzusu ilə yaşayardı. Hansı yöndə
olursa olsun şeirlərini musiqiçilər,
sənətçilər sevə-sevə
oxuyar, gözəl türkülər kimi xalqın yaddaşına yazılardı.
Tutuşsak el-ele bir yaz sabahı,
Çıksak Şardağının yücelerine.
Kovsak saaetleri, dakikaları,
Baksak Elbistanın
gecelerine.
Şeir və bədii yaradıcılığı ilə
yanaşı mətbuatda
da çalışır,
hər gün qəzet səhifələrində
yazısı dərc olunurdu. Bir ara
siyasətlə də
məşğul olmuş,
sonra bu məsləyin əqidəsinə
uyğun olmadığını
görüb geri çəkilir. Soranlara cavab verir ki, Allah rizası üçün getmişdim,
Allah rizası üçün
də geri döndüm. Abdurrahim Karakoçun
sevib qovuşmadığı
bir qara sevdası var idi. Mihriban onun bütün
həyat və yaradıcılığını, ruhunu kapsamış atəş olub, yaşamının sonunadək
tərk etməyib.
Yüregime kundakladım ben seni.
Yakacaksan yakta kurtul, ne deyim.
Mehriban həm ilham pərisi olub, həm oda atıb yandıb
şairi. Gerçəkdən bu sevdayla yanıb külə dönüb. Ölümsüz eşq yaşadığı,
lakin qara sevdasına çevrilmiş
mələk Mehriban adlı sarı saçlı Anadolu gözəli idi. Sanki bu sevgiyə
birləşmədən ayrılıq
nikahı qılınmışdı.
Bu dəli sevgisiylə
hər gəncin ürəyində bir Mehriban oyatmışdı
şair. Sonda nə
əli çatdı,
nə ünü yetdi. Ürəyini açmaq cəsarətini
gec tapır və onu şerlə
demək istəyir:
Sarı
saçlarına deli gönlümü,
Bağlamıştın, çözülmüyor Mihriban.
Ayrılıktan zor belleme ölümü,
Görmeyince sezilmiyor Mihriban.
Yar deyince kalem elden
düşüyor,
Gözlerim görmüyor, aklım şaşıyor.
Lambada titreyen alev üşüyor,
Aşk kağıda yazılmıyor
Mihriban!
Tarife sığmıyor aşkın
anlamı,
Ancak çeken
bilir bu derdi, qamı.
Bir gördügüm baştan
sona tamamı,
Çözemedim, çözülmüyor Mihriban.
Yazdığı şeirlərin bir çoxuna musiqi bəstələnərək sanətçilərin
dillər əzbərinə
xalqın sevimli musiqisinə çevrildi. “Mihriban” unudulmaz türkülər sırasına
daxil olub. Qəlbi imanla dolu, şeirləri türk və islam dünyasına
işıq salan Karakoç sevdasına qovuşa bilmir. Ama yaradıcılığının zirvə xəttinə çevrilir Mehriban. Sonda əlacı unutmağa qalır və bu dəfə
ürəyini ona açan Mehribana “Unutursun Mihriban” adlı şerilə cavab verir:
Zaman erir kelep-kelep,
Meyve dalında
kalmaz hep.
Unutdurur
bir çok sebep,
Unutursun
Mihribanım!
Gün geçer, azalır sevgi,
Degişir her şeyin rengi.
Bu gün deyil, yarın belki,
Unutursun
Mihribanım!
Süt emerdin gündüz-gece,
Unuttun ya büyüyünce.
Bu işte tıpkı öylece,
Unutursun
Mihribanım!
ZAMAN QISA... MƏN YORGUNUM... YOL UZUN...
Ömrünün sonlarına yaxın bir Mihriban yarasıyla
bir də ağır xəstəliyə
düçar olur şair. Mehribanlı dünyasından ayrılacağı gün
kimi aydın idi.
Tabiplerde
ilaç yoktur yarama,
Aşk degince ötesini arama.
Her nesnenin bir bitimi
var ama,
Aşka
hüdud çizilmiyor
Mihriban!
Ölümün haqladığı anlarda
qardaşına vəsiyyət
edir ki, onu dünyasını dəyişərkən doğulduğu
yerdə dəfn etsinlər: “Məmləkətimizin
hər yeri eyni. Orası da müsəlman
torpağı, burası
da. Biz sanatçı
deyiliz, milletvekili deyiliz. Ona görə də
arxamca alqışlar istəmirəm”. 2012-ci ilin iyun ayında
Vətən və Mehriban sevgisiylə yaşayan Abdurrahim Karakoç onu sevənlərdən və
sevgili millətindən
ayrılıb dan ulduzu tək göylərdə parıldamaq
üçün əbədi
yolçuluğa çıxdı.
Bu cür insanlar
üçün ölmək
bu dünyadan o dünyaya nur daşımaqdır. Bu ölüm Türk xalqını və sevənləri çox üzdü. Şair sevgisini
və ürəyini onlara qoyub getmişdi,
bir də cildlərdə kitabları,
nəsr əsərləriylə.
Bir il
öncə 80 yaşlı
Türk ədəbiyyatının
və şerinin ünlü səslərindən
biri Abdurrahim Karakoç Türk xalqının sevgisiylə
son mənzilə yola salındı. Bu parçanı
şair sanki məzardan özünə
yazmışdı:
Artık
ne kar yağar, ne ben üşürüm,
Ne de saçlarımı dağıtır rüzgar.
Sağ iken bir günde
bin kez ölürdüm,
Şimdi
ölüm yoktur, ölümsüzlük var
Rəsmiyyə RZALI
Kaspi.-2013.-7 fevral.-S.9.