Əvəzi olmayan vətəndaş
şair
Rövşən
Yerfi
İddiasızlar...
Dövrümüzün
Sabiri... Onun haqqında danışanda çox vaxt belə
deyirlər. Hamının qəbul etdiyi həqiqət budur ki,
o, sıradan adi bir şeir yazan deyildi, dünyaya şair olmaq
üçün gələn insan idi...
Ən
yeni ədəbiyyatımızın sevimli şairlərindən
biri olan Baba Pünhan təkrarı olmayan fərqli istedad,
qabiliyyət sahibi idi. Yaradıcılığa lirik qəzəllərlə
başlamış, nəzm formasında bir neçə poema,
sərbəst şeir, məhəbbət ruhlu qəzəllər
yazıb yaratmışdır. Belə bir sənətkarın təqribən qırx beş yaşınadək ədəbi
mühitdə tanınmağa cəhd etməməsi, işlədiyi
metro idarəsinin “Metro”
adlı sahə qəzetində dərc olunmaqla
kifayətlənməsi adamda təəccüb
yaradır. Bu hal
insanın daxili aləminin kamilliyi
və gözütoxluğundan başqa bir şey deyil.
Cavanından
başlamış ahılınadək illərlə
Yazıçılar Birliyinin üzvü olmaq
üçün növbəyə duran yüzlərlə
“şeir yazarlar” ordusunu təbəssümsüz
düşünməyə bilmirəm. Onların böyük əksəriyyəti
vəsiqə, şöhrət, imtiyaz uğrunda yollar, vasitələr
arayır, özlərini tanıtmaq üçün hətta
bəzən ağılagəlməz “gedişlər” edirlər.
Baba
Pünhan isə heç bir şöhrətin, təmənnanın
əsiri deyildi. Onun üzvülük vəsiqəsinə
ehtiyac yox idi. O, yalnız ilahidən verilən vəzifəsini,
borcunu yerinə yetirirdi.
Doxsanıncı
illərin əvvəllərində baş verən qəzet
bumu şairin şeirlərinin yayılmasında,
yaradıcılığının tanınmasında
dönüş yaratdı. Qəzetlər Baba Pünhanın qəzəllərini,
satirik şeirlərini heç bir minnətsiz, “göydəcə”
alır, həvəslə dərc edirdilər. O, lirikaya satirik
ruh gətirməklə satirik şair adını almaq əzmini
qazandı. Dövründə baş vermiş
haqsızlıqlara qarşı öz mübariz qəzəlləriylə
üsyan etdi. İki il müddətində "Zarafat" qəzetində
çalışdı. Şeirləri "Tək səbr",
"525-ci qəzet", "İmpuls",
"Azadlıq", "Bakı Xəbər",
"Olaylar", "Bakının səsi", "Yeni
Müsavat", "Ekspress", "Nəbz", "Ədalət"
və sair onlarla qəzetlərdə çap olundu.
Sonrakı
addım 1995-ci ildə şair Hacı Mailin rəhbərliyi ilə
təşkil olunmuş “Füzuli” məclisinə dəvət
edilməsi oldu. 1996-cı ildə “Təzəpir” məscidində
təşkil olunmuş yığıncağda mükafatlar təltif
olunarkən “Füzuli” məclisinin fəal
iştirakçısı kimi “Paklıq” mükafatına layiq
görüldü. Nəhayət, 1998-ci ildə ANS-ə, “Qulp”
verilişinə çağırıldıqdan sonra onu
bütün xalq tanımağa və qəlbən sevməyə
başladı. “Nolub ala?!” qəzəli, “İt günündə”,
“Sənk yu”, “Mən nə dedim ki..” adlı satirik şeirləri
dillər əzbəri oldu. 2000-ci ildə “Acı həqiqət”
adlı ilk kitabı çap edildi.. Bu kitabın ardınca
sağlığında daha üç – “Yalan çeynəyə-çeynəyə”,
2002-ci ildə “Mən nə dedim ki..”, 2004-cü ildə “Kim nə
götürdü” adlı kitabları nəşr olundu.
Baba
Pünhan satiralarında sələfi Sabir kimi insanları
narahat edən sosial problemləri ictimailəşdirir, həqiqəti
cəsarətlə açıqcasına, olduğu kimi
yazırdı. Buna görə də xalq onun
yaradıcılığını çox sevirdi.
Yoxdan
gələni var elədim, mən nə dedim ki?!
Haqq əhlin
ümüdvar elədim, mən nə dedim ki?..
Hər
kəs təsdiq edə bilər ki, “Qulp” verilişinin Azərbaycan
xalqı qarşıasında ən böyük xidməti Baba
Pünhanı hamıya təqdim etməsi, şeirlərini
dinlətməsidir.. Həmişə televiziya ekranında diqqət
və maraqla izlədiyim şairi yaxından görmək bir dəfə
mənə də qismət olub. 2003-cü ildə, günlərin
birində onu təsadqüfən metronun “İçərişəhər”
dayanacağında gördüm. Vaqondan düşüb
eskalotora tərəf gedirdi. Qış vaxtı olduğundan
paltoda idi. Ətrafındakılar tərəfindən ona dikilən
hörmət dolu baxışlardan sanki
sıxılırdı.Tövəzəkarlıqdan gözlərini
hamıdan qaçırıb sakit addımlarla eskalatordakı
insan axınına qarışdı. Mən də bir
çoxları kimi ayaq saxlayıb rəğbətlə onu
gözdən itənə kimi seyr etdim. Təsirlənmişdim,
daim ekranda sevə-sevə dinlədiyim bir insanla, böyük
şairlə qarşılaşmışdım...
Məni
udsun qara torpağ, Qarabağ getsə əgər,
Yoxdur
haqqım mən olum sağ, Qarabağ getsə əgər...
Dostlarımla
söhbətlərdə kəndimizlə bağlı hadisələrdən
biri də, 1946-cı ildə Səməd Vurğunun
seçiciləri ilə görüşə kəndə gəlməyidir.
Səməd Vurğundan sonra Yerfiyə gələn ikinci
sevimli şair Baba Pünhandır. Yəqin ki, Babanın
iştirakı ilə “Qulp”un yaylaqda çəkilmiş
verilişini görənlər xatırlayır. Nohur adlanan o
yaylaq kəndimizin qarşı tərəfində yerləşir.
Təəssüf ki, bu hadisədən mən veriliş efirə
gedəndən sonra xəbər tutdum...
Onun
yazı tərzindən başqa, Mirzə Ələkbər
Sabirlə bir oxşarlığı da odur ki, Sabir beş il ərzində
“Molla Nəsrəddin” jurnalında çap olunmaqla məşhurlaşdığı
sayaq Baba Pünhan da ANS-in efirində beş ilə xalqın
şairinə çevrildi.
Babanın
yazdığı bir çox misralar indi zərb-məsələ
çevrilmişdir. Mən “Bakının dərdi var”,
“Qarabağ getsə əgər”, “Ötdü cavanlıq,
Qarabağ” və sair şeirlərini əzbər bilən
onlarla adam tanıyıram. O, sözün tam mənasında əvəzi
olmayan satira ustası olmaqla yanaşı əsl vətəndaş
şair idi:
Nəfsə
qulluq edənin rütbəsi şeytan nökəri,
Haqqa
qulluq edənin rütbəsi insanlıq olar.
Günlərin bir günü Pünhan Babadan ayrı düşər,
Baba torpaqlıq olar, Pünhan asimanlıq olar...
Kaspi.-2013.-1-3 iyun.-S.21.