«Həyatımda sevgi var,
amma nakam sevgi deyil»
Gənc bəstəkar
Pərviz Mahmudov:
«Yazdığım
ilk mahnı hit oldu»
“Mənim
əvəzimə mahnılarım danışır”
Yaşlı nəslin ifaçıları gənc
şou biznes nümayəndələrinin
çalışmağa meylli olmadıqlarını, bu
gün ifaları ilə tamaşaçıların zövqlərini
korladıqlarını söyləyirlər. Gənclər isə
hər zaman efirlərdə və gündəmdə onların
olduqlarını söyləməklə bu kimi fikirləri təkzib
edirlər. Onlar yeni nəslin tələbata uyun olaraq
mahnılar yazdırdıqlarını, bu günün nəbzini
tutmağa çalışdıqlarını bildirirlər.
“Gənclik qəzeti”nin bugünkü qonağı da məhz
gənclər arasında tanınan, gənc ifaçılar
arasında gündəmdən düşməyən
mahnıların bəstəkarı Pərviz Mahmudovdur. Pərviz radio dalğalarında ən
çox səslənən və daha çox tələb edilən
“Çarəsiz xəstəlik”, “Sil getsin”, “Ola bilərdin”
mahnılarının bəstəkarıdır. Röyanın
ifasında “Bəlkə də”, “Son görüş”, Aygün
Kazımovanın “Alışdırma”, “Gəl, bax, gör”,
Sevda Yəhyayevanın “Buz kimi”, “O zaman”, “De mənə”, “Sən”,
“Saxta”, Günay İbrahimlinin ifasında “Səndən öncə,
səndən sonra”, “İzlər” kimi bir çox hit
mahnıların müəllifidir.
Qonağımız bizimlə söhbətində gündəmi zəbt etməyin yollarından, öz sevgisindən danışdı. Onun sözlərinə görə, mahnıları müğənnilərin səs tembrinə uyğun olaraq verməyə çalışır.
Ruh adamıyam
- Sizi ifaçı kimi tanıdıq, ancaq indi bəstəkar kimi məşhursunuz. İfaçılıq sənəti sizə çətin gəldi ki, ampluanızı dəyişdiniz?
- Mən ruh adamıyam. İfaçı kimi yaradıcılığımı davam etdirməyə heç bir maneçilik yoxdur. Məqamı gəldiyi zaman ifaçılığımı davam etdirəcəm. Düşünürəm ki, bəstəkar kimi fəaliyyət göstərirəmsə, dinləyicilərə mənim simam yox, mahnılarım lazımdır. Çox sevindirici haldır ki, sadəcə mahnılarımla dinləyicilərin rəğbətini qazanıram. İnsanlar tez-tez məndən görünməməyimin səbəbini soruşurlar. Çoxları elə düşünür ki, tez-tez görünmək daha çox fəaliyyət göstərməyin nəticəsidir. Qətiyyən belə deyil. Bəstələdiyim mahnılar yetərincə tanınmağıma bəs edir. Üzdə olanlar mənim gördüyüm işlərin heç yarısını belə edə bilmirlər. Çox görünməyəndə daha rahat oluram.
- “Səhnəyə yeni gələn bir çox gənc müğənnilərin “vizit kartı” məhz mənim bəstələdiyim kompozisiyalar oldu” kimi fikirlər səsləndirmirsiniz. Nə üçün o vizit kartdan siz istifadə edib, səhnədə digər ifaçılar kimi zirvəyə çıxmadınız?
- Mən bəstəkar kimi istədiyim yerdəyəm. Düzünü deyim ki, ifaçılıqda zirvəyə qalxmaq hələ mənə maraqlı deyil. Marağım və istəyim olan kimi ifaçılığın zirvəsinə qalxmaq da mənim üçün çətin olmayacaq. Mən yiyələndiyim peşəyə ən yaxşı formada təqdim etməyə, adıma layiq şəkildə tamaşaçılara çatdırmağa çalışıram. Deməzdim ki, artıq oxumuram. Bəzən özüm istəyəndə oxuyuram. Müğənni kimi yaradıcı fəaliyyətə başlayası olsam, bunu çox gözəl şəkildə edəcəyəm. Ancaq hələlik bəstəkar kimi fəaliyyət göstərməkdən zövq alıram. Bir çox sənətçimizə mahnı verəndə etiraz edirlər. Bildirirlər ki, bəstəkarın özü kimi ifa edə bilməyəcəyik. Hətta bəziləri mahnını mənim ifamın təsiri ilə oxuduğunu deyə bilərəm.
Dinləyicilər mənim ruhumu bəyənir
- Pərviz, daha çox gənclərlə işləməyinizin səbəbi nədir? Onlar daha yaxşı qonorar ödəyir, yoxsa yaşlı nəsillə işləmək sizin üçün çətindir?
- Görürük
ki, səhnədə aktiv fəaliyyət göstərən elə
daha çox gənc ifaçılardır. Uzun illərdir səhnədə
olan müğənnilərin çoxunun işləmədiyinin,
yeni mahnılar yazdırmadıqlarının şahidi oluruq.
Onlar nədənsə yaradıcılıqlarında yenilik
etmirlər. Belə olan halda mən də onlarla işləyə
bilmirəm. Ona görə də gənclərlə işləməyə
daha çox üstünlük verirəm.
- Bəs, indi gənc ifaçılar hansı mahnılara daha çox müraciət edirlər?
- Mən pop-estrada janrında mahnı bəstələyirəm.
Mənə daha çox bu janrda mahnılar üçün
müraciət edirlər. Musiqilərim arasında lirika da,
ritmik mahnılar da var. Düşünürəm ki, səhnədə
davamlı qalmaq istəyən müğənnin
repertuarında lirik üslub da, ritmik mahnılar da
olmalıdır. Çünki heç bir dinləyici
davamlı olaraq nə kədərlənə, nə şən
əhval-ruhiyyədə, nə də hər zaman oynamaq istəyə
bilər. Ona görə də hər növ insanların
zövqünü nəzərə almaq lazımdır.
Sevginin mənim
həyatımda
da
çox böyük rolu var
-
Dövrün nəbzini tutmağı necə
bacarırsınız?
- Hansı dövrdə yaşamağımdan
asılı olmayaraq həmin dövrün nəbzini
tutmağı bacarardım. Bunun da açıqlaması təhsil,
istedad, bacarıq, zəhmətkeşlik, duyumdur. Onu demək
kifayətdir ki, yazdığım ilk mahnı hit oldu. Məncə,
mahnının hit olması ürəklə və hisslərlə
bağlıdır. Yəqin ki, dinləyicilər mənim
ruhumu bəyənir. Həm də, ən əsası
mahnını müğənninin səsinə uyğun verirəm.
Çünki uyğun səsdə mahnı gözəl səslənir.
- Bilmək
olar bir mahnını neçəyə yazırsınız?
- Bu bir peşəkar sirridir. Məsələn,
mən heç kimdən nə qədər maaş
aldığını soruşmuram. Hər kəsin
gördüyü işin müqabilində öz zəhmətinin
haqqı var (gülür). Sizə ancaq onu deyə bilərəm
ki, mənim zəhmətin hər zaman bəhrəsini
görür və hər zaman da mənə düşən
haqqımı alıram.
- Bu qədər
nakam sevgidən yazırsınız. O hisləri yaşamadan
yazmaq mümkünsüzdür. Bəs öz sevginizdən bəhs
edən mahnınız varmı?
- Mənə özümdən daha
çox ətrafdakı insanların sevgi hisləri, sevgi hekayələri
maraqlıdır. Hər hansı bir sevgi hekayətini
yaşamasam da, ondan təsirlənərək mahnı bəstələyə
bilərəm. Bu da yaradıcı insanlara xas bir xüsusiyyətdir.
-
Hazırda həyatınızda kimsə varmı? Yoxsa, siz də
çoxları kimi “həyatımda heç kim yoxdur” – deyib
şəxsi həyatınızı mətbuatdan gizləyirsiniz?
- Əlbəttə ki, həyatımda sevgi
var. Amma nakam sevgi deyil. Məni nakam sevgidən musiqi bəstələməyə
şerin sözləri vadar edir. Digər tərəfdən də,
musiqini ətrafımdakı insanlardan qidalanaraq yazıram. Mən
heç zaman mətbuatdan da uzaq düşməmişəm, mənim
əvəzimə mahnılarım danışır (gülür).
Özəl həyatımla gündəmə gəlmək istəmirəm.
Daha çox yaradıcılığım və
mahnılarımın öndə olmasına
çalışıram. Mənə elə gəlir ki,
insanlar mənim şəxsi həyatım haqqında söhbətləri
deyil, mahnılarımı dinləmək istəyirlər.
- Bu qədər
sevgidən yazırsınız. İstərdim sevginin həyatınızdakı
rolundan danışasınız.
- Hər bir insan kimi sevginin mənim həyatımda
da çox böyük rolu var. Sevgi olmasa biz nə yaşaya, nə
işləyə, nə şer yaza, nə mahnı bəstələyə,
nə rəsm əsəri çəkə, nə heykəltəraşlıq
nümunələri yarada bilərik. Sevgi münasibətlərində
əsas olan qarşılıqlı hörmət,
anlaşmadır. Sevgidə də, dostluqda da insanlar biri-birini
dinləməyi, hörmət etməyi, anlamağı
bacarmalıdırlar.
Xəyalə
Rəis
Kaspi.-
2014.- 28 mart.- S.17.