15 sentyabr-Bilik bayramıdır!
“Təhsil
millətin gələcəyidir...”
Ümummilli lider Heydər Əliyev
XXI əsrin
özünəməxsus xüsusiyyətlərindən
biri də hər bir dövlətin
qüdrətinin silah potensialı ilə yox, elm, bilik, təhsilin səviyyəsi
ilə hesab olunmağa doğru irəliləməsidir. Məhz buna
görə də Birləşmiş Millətlər
Təşkilatı XXI yüzilliyi
“Təhsil əsri” elan etmişdir.
Ümummilli liderimiz
Heydər Əliyev demişdir: “Əgər bizim yüksək təhsil potensialımız
olmasa, biz nə iqtisadi potensiala, nə elmi potensiala,
nə də sosial potensiala malik ola
bilərik. Yaxşı
təhsil ölkənin
gələcək inkişafı
üçün yaxşı
əsas yaradılması
deməkdir... Hər bir
xalqın səviyyəsini
onun bilik səviyyəsi müəyyən
edir. Bilik səviyyəsinə nail olmaq
üçün isə
təhsil ardıcıl
surətdə inkişaf
etdirilməlidir”.
Danılmaz həqiqətdir ki, bu gün Azərbaycanda
təhsil dünyada baş verən qlobal dəyişikliklərlə,
qabaqcıl ölkələrin
təhsil sahəsindəki
mütərəqqi təcrübəsinin
öyrənilib mənimsənilməsi
ilə paralel inkişaf edir, milli dövlətçiliyimizin
qorunub saxlanılması
və daha da möhkəmləndirilməsi
kimi şərəfli
bir işin keşiyində durur. Dövlətimizin təhsil strategiyasını
müəyyən edərkən
onu özünün milli inkişaf strategiyasına uyğunlaşdırmış,
vahid mərkəzdən
idarəolunmaqla planlı
şəkildə həyata
keçirmək üçün
şərait yaratmışdır.
Bu gün iftixarla demək olar ki, Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
İlham Əliyev nəinki Ümummilli lider Heydər Əliyevin təhsil sahəsindəki bütün
tövsiyyələrini yerinə
yetirir, hətta onun tərəfindən təhsilimizin inkişafına
dövlət təminatı
verilmiş və milli inkişafımızın
öncül istiqaməti
kimi səciyyələndirmişdir.
İndi bu sahədə Respublikamız dünyanın
ən nüfuzlu beynəlxalq təşkilatları
ilə yaxından əməkdaşlıq edir
və ən iri beynəlxalq layihələrə qoşulur.
Faktdır ki, son 10 ildə ölkəmizdə təhsillə
bağlı 20-dən çox
dövlət proqramı
qəbul olunmuş və bu proqramlar
uğurla reallaşdırılmışdır. Xüsusilə Azərbaycan Respublikası
Təhsil Nazirliyi dövlətimizin bu sahədəki siyasətini
daha çevik həyata keçirmək üçün yeni layihələr hazırlayıb
reallaşdırır. İstər təhsilin keyfiyyətli təşkili, istər yeni dərsliklərin nəşri, istərsə
də pedaqoji kadrların hazırlanması
və yerləşdirilməsi
istiqamətində çox
ciddi addımlar atılır.
Həyat daim inkişafdadır. Dünən çoxlarını
heyrətə gətirən
yenilik, artıq bu gün üçün
adi hesab olunur. Dünya dəyişir, tərəqqi
edir. Bəşəriyyət zamanın sürətini
üstələyə bilərək
fövqəlsürət axtarışındadır.
Müasir dövr həm
də kəskin ziddiylətlər dövrüdür.
Elm və texnika
sahəsində misli görünməmiş kəşflər
edilmişdir, bu kəşflərin əksəriyyəti
bəşəriyyətin rifahına
xidmət etməklə
yanaşı, qlobal kataklizmlər üçün
potensial təhlükə
mənbəyinə çevrilirlər.
Bütün bunlar isə əlbəttə, tamamilə
yeni tipli, yüksək elmi və yaradıcı təfəkkürə malik
mütəxəssislər tələb
edir. Dünya dövlətləri sırasında özünə
məxsus yeri olan və dünya
təhsil sisteminə getdikcə daha inamla inteqrasiya olunan Azərbaycan və onun təhsili
təbii ki, bu proseslərdən kənarda qala bilməz.
Ölkəmizin yetirmələri, mütəxəssisləri
Azərbaycanın qızıl
fondudur. Onların potensial imkanlarının
vahid bir istiqamətdə-müstəqil Azərbaycanın sosial-iqtisadi
və mədəni quruculuğunda maksimum dərəcədə istifadə
olunması istiqamətinə
yönəldilməsi, bu
potensialdan müstəqillik,
milli dövlətçilik
prinsiplərinə uyğun
şəkildə istifadə
edilməsi çox vacibdir.
Tarixi faktlar və göstəricilər
sübut edir ki, XX əsrin II yarısında belə Azərbaycanda təhsilə
ciddi əhəmiyyət
verilmiş, Ulu Öndərimizin rəhbərliyi
altında Azərbaycanda
təhsilin bütün
sahələri sürətlə
inkişaf etmiş, onun maddi-texniki bazası durmadan möhkəmlənmişdir. Təkcə
10 il ərzində-1970-1980-ci
illərdə respublikanın
kənd, qəsəbə
və şəhərlərində
700-ə qədər məktəb
binası tikilmiş, ali məktəblərin sayı 12-dən 17-yə, burada
təhsil alan tələbələrin sayı
70 mindən 100 minə
çatmişdır. Bundan
əlavə 1981-ci ilin
statistikasına görə
SSRİ-nin ən qabaqcıl ali
məktəblərində 244 ixtisas üzrə 3600 azərbaycanlı gənc təhsil almışdır.
Müstəqillik dövründə
təhsilin ayrı-ayrı
pillə və səviyyələrinin inkişafına
yönəlmiş dövlət
proqramları və layihələrin həyata
keçirilməsi, təhsil
sisteminin gücləndirilməsi,
onun sturukturunun təkmilləşdirilməsi və
optimallaşdırılması, təhsil müəssisələrinin
informasiya-kommunikasiya texnologiyaları
ilə təmin edilməsi, təhsilin məzmununun müasir tələblərə və
standartlara əsasən
yeniləşdirilməsi və
keyfiyyətinin təmin
edilməsi Azərbaycanda
bilavasitə təhsilin
inkişafına güclü
təkan vermişdir.
Bütün bunların nəticəsidir
ki, təkcə
2012-2013-cü dərs ilinin
yekunlarına görə
təhsil aldığı
müddətdə xüsusi
nailiyyətlər qazanmış
238 şagird qızıl,
10 şagird isə gümüş medala layiq görülmüşdür. Məktəblilərimiz beynəlxalq olimpiadalarda 2 gümüş və 5 bürünc medal qazanmışdır.
Ölkəmizdə təhsilin infrastrukturunun
müasirləşdirilməsi istiqamətində 291 orta məktəb tikilmiş və ya əsaslı
təmir olunmuşdur.
Təhsil nazirliyi tərəfindən 177 təhsil
obyektində cari təmir işləri aparılmış, 240 məktəbdə
370 fizika, kimya və biologiya fənn laboratoriyası müasir tələblərə
cavab verən avadanlıqlarla təmin olunmuşdur.
Artıq bu gün Azərbaycanda 44 ali təhsil
müəssisəsi və
ayrı-ayrı sahələr
üzrə 9 Akademiya fəaliyyət göstərir.
Faktdır ki, Azərbaycan
Prezidenti İlham Əliyevin sərəncamı
ilə 12 iyun 2008-ci ildə yaradılmış
Fövqəladə Hallar
Nazirliyinin Akademiyası
bu sahədə də etibarlı şəbəkənin yaradılması
ideyasının təzahürünün
nəticəsi olaraq qiymətləndirilir. Fəxrlə
demək olar ki, Akademiyanın qısa müddət ərzində yaradılmasına
baxmayaraq artıq 200-dən
çox məzun dövlət səviyyəsində
xüsusi təyinatla istehsalatın ayrı-ayrı
sahələrində işlə
təmin edilmiş, Akademiyanın magistraturasına
qəbul həyata keçirilmiş, maddi-texniki
bazası möhkəmlənmiş,
beynəlxalq əlaqələrin
yaranması və genişlənməsi, xarici
dövlətlərin vətəndaşlarının
Akademiyaya marağını
artırmışdır.
“2007-2015-ci illərdə
Azərbaycan gənclərinin
xaricdə təhsilə
dair Dövlət Proqramı” üzrə 787
nəfər dünyanın
aparıcı ali məktəblərində
təhsil almaq hüququ qazanmışdır.
Dövlət Proqramı
çərçivəsində indiyədək 2612 azərbaycanlı
gənc Dövlət Neft Fondu hesabına
maliyyələşdirilməklə dünyanın inkişaf etmiş ölkələrinin
tanınmış universitetlərinə
ali təhsil
almağa göndərilmişdir.
Proqram çərçivəsində xaricdə təhsilini başa vurmuş 500-dən
artıq məzunun müəyyən hissəsi
təhsilini növbəti
səviyyədə davam
etdirir, digərləri
isə ölkəmizdə
müxtəlif dövlət
qurumlarında və özəl sektorda çalışmaqdadırlar.
Keçən il ikitərəfli razılaşmalar
və müxtəlif ölkələrin Azərbaycan
vətəndaşlarına ayırdığı təqaüdlər
çərçivəsində Türkiyə Respublikası,
Rusiya Federasiyası, Çin Xalq Respublikası və Rumıniyanın ali məktəblərinin bakalavriat,
magistratura,mütəxəssis, doktorantura, rezidentura və aspirantura səviyyələrində dövlət
xətti ilə 607 nəfər təhsilini davam etdirmişdir.
2013-cü ilin
dekabrında Azərbaycan
müəllimlərinin XIX qurultayı
keçirilmişdir. “Azərbaycan
2020 gələcəyə baxış”
inkişaf konsepsiyasında
və “Azərbaycan Respublikasında təhsilin
inkişafı üzrə
Dövlət Strategiyası”nda
nəzərdə tutulan
əsas strateji hədəflərə nail olunması
yolları müzakirə
olunmuş və müvafiq qətnamə qəbul edilmişdir.
Bütün bunlar tam əminliklə deməyə imkan verir ki, bilavasitə
dövlətimizin başçısı
İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə təhsil sahəsində həyata keçirilən
köklü islahatlar hərtərəfli biliyə
və savada malik insanlar yetirməklə, müstəqil,
demokratik Azərbaycanın
dünya birliyinə inteqrasiyasının daha da dərinləşdirilməsinə
gətirib çıxaracaqdır.
Fizuli İBRAHİMZADƏ,
Azərbaycan Respublikası
Fövqəladə Hallar
Nazirliyinin Akademiyasının
Humanitar fənlər kafedrasının dosenti, tarix üzrə fəlsəfə doktoru
Kaspi. - 2014.-
13-15 sentyabr.- S. 7.