İRƏVAN TEATRI-133
Teatr elə bir məkandır ki, bu sənətə gələn hər bir kəs onun mənəvi qida mənbəyi, özünü ifadə meydanı olduğunu bilməlidir. Yaşanan ömrün bütün mahiyyəti, bu sənəti seçənlər üçün yalnız burada öz mənasına qovuşa bilir. Ömrünü teatra bağlayanlar burada ən ağır çətinliklərlə üz-üzə dayanmaq, ən gərgin məqamlarla mübarizə aparmaq, bəzən maddi imkansızlıqla çox səmimi şəkildə qol-boyun olmaq və s. belə həqiqətlərlə dolu taleyi yaşamağa məhkum olunduğunu dərk etməli və bununla barışmaqdan çəkinməməlidir, əksinə, bununla, çox böyük ruh yüksəkliyi ilə qürurlanmalıdır. Çünki bu sənətin sahibləri hər kəsə nəsib olmayan, düşüncə, hiss, duyğu, daxili bütövlük, mənəvi rahatlıq və təmizlənmə, saflaşma, kövrək və istiqanlı qəlb dolğunluğu, idrak və təfəkkür dərinliyi, zövqlü və kübar zənginlik, alicənab və mükəmməl şəxsiyyət və sair kimi mütləq sərvət zənginliyi ilə Tanrının mükafatını qazanmaq imkanında ola bilirlər.
Və bu sənətə məhz sənət naminə gələnlər gec-tez həmin mükafata layiq mərtəbəyə çata bilir, özlərindən sonra həyatda qoyub getdikləri böyük sənət nümunələri ilə tarixin sənət salnaməsində öz yerlərini tuturlar. Bu yer, belə bir müstəvi isə insan olan kəs üçün ən mötəbər bir məkandır. Bu məkana daxil olmaq, həmin məkanın sakininə çevrilmək üçün yerli-yersiz, vaxtlı-vaxtsız, layiqli-layiqsiz, tələm-tələsik, haqlı-haqsız göstərilən canfəşanlıqlar həqiqi sənətkarların düşüncəsinə, onların arzu meyarlarına uyğun olmayan bir havacatdır ki, həqiqi sənətkarlar belə havacatlara oynamamaqla öz ruhlarını xəstələnməkdən həmişə qoruyurlar. Əsl sənətkarlar bütün varlıqları ilə, ömürlərinin sonuna qədər yalnız və yalnız sənətləri ilə məşğul olurlar. Fikrimcə bu meyarı İravan Teatrının kollektivi yarandığı gündən etibarən anlayır, dərk edir və elə bu qüdrət də həmişə onun bütün həyatının mənasını ifadə edir.
2 aprel 1882-ci ildən peşəkar fəaliyyətə başlandığı bilinən İrəvan Teatrının tarixinə nəzər saldıqda belə qənaətə gəlmək olur ki, bu sənət ocağı zamanın və dövrün ictimai-siyasi mənzərəsi fonunda o dövr ziyalı mühitinin yaratdığı tərəqqinin, cəmiyyətin teatr sənətinə olan tələblərinin təsir qüvvəsindən, böyük bir zərurətdən yaranmışdır. Teatrın fədakar kollektivi bütün fəaliyyəti boyu öz sənətkarlıq qüdrəti ilə cəfakeşlik, əzmkarlıq, mübarizlik nümayiş etdirmiş, yaratdıqları çoxjanrlı sənət əsərləri ilə cəmiyyətin həqiqi aynasına çevrilmiş, bütövlükdə çox dolanbac yollardan keçsə də, Azərbaycan Teatr sənətinin yaradıcılıq salnaməsinə böyük töhfələr verməklə yanaşı öz ənənələrini yaratmış, özünəməxsus bir sənət məkanına çevrilmişdir.
İrəvan Teatrının yaradıcılıq potensialının məzmun və mahiyyətində xalqımızın sənət sərvətini yüksək miqyasda inkişaf etdirib qorumaqla yanaşı, eyni zamanda vətəndaşlıq mövqeyindən və milli mənafedən çıxış etmək durur. Bu teatrın kollektivi bütün yaradıcılıq tarixi boyu – həm Qərbi Azərbaycandakı fəaliyyəti dövründə, həm də hal-hazırkı deportasiya həyatındakı fəaliyyəti zamanı bütün gücü ilə qoruyub saxladığı özünəməxsus ənənələrinin tərkib hissəsindən biri olan səmimi vətənpərvərlik missiyası ilə mənsub olduğu xalqına, torpağına, millətinə, dövlətinə və dövlətçiliyinə, Azərbaycan teatr sənətinin inkişaf etdirilməsinə vicdanlı xidmət göstərməklə nümunəyə çevrilə bilmişdir. Teatr respublikadaxili və xarici ölkələrə olan hər bir səfərində, geniş yaradıcılıq imkanlarının miqyasını göstərməklə yanaşı, həm də İrəvan və Qarabağ həqiqətlərinin carçısı olduğunu dönə-dönə və qəhrəmancasına sübut edir.
Son iki ildə M.F.Axundzadənin “Mürafiə vəkilləri” (2012), Hidayətin “Vətəndən ağırdı Vətənin yükü” (2012), İftixarın “Soyqırımı tarixinin dastanı” (2012), Anarın “Qaravəlli” (2013), İftixarın “Nurlu ömrün anları” (2013), “Qalx ayağa Azərbaycan” (2013), E.İoneskonun “Stullar” (2013), X.Əliyevin “Xan bəzəmə oyunu” (2014), X.Qocanın “Vəzifə dəlisi” (2014), E.Hüseynbəylinin “Qaçaq qocalar” (2014), Hidayətin “Burdan min atlı keçdi”(2014), D.Çizməlinin “Cümhuriyyətin ilk sədası” (2015) və N.Dumbadzenin “Didro” (2015), (son iki əsərin hər ikisi beynəlxalq layihə olaraq hazırlanmışdır!) kimi və və s. bir-birindən maraqlı premyeralarla öz sevimli tamaşaçılarını sevindirə bildi.
Teatrın repertuarını bəzəyən müxtəlif janrlı əsərlər sırasında vətənpərvərlik ruhu aşılayan əsərlərə xüsusi yer ayrılır və həmin əsərləri çalışırıq ki, geniş tamaşaçı auditoriyasında dəfələrlə nümayiş etdirək. Hətta həmin əsərlərin xarici ölkələrdə nümayişini həyata keçirmək də bizdən ötrü prioritet məsələlərdən olduğu üçün buna daha çox əmək sərf edirik. Bu mövzuda olan tamaşalarımızı biz adətən Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin böyük dəstəyi ilə beynəlxalq layihə miqyasına yüksəldirik.
2011-ci ildə Türkiyə Cümhuriyyətində həyata keçirdiyimiz, böyük coşqu ilə qarşılanan qastrol səfərindən sonra 2013-cü ildə Türkiyə Cümhuriyyəti tərəfindən soyqırımı hadisələrini əhatə edən məzmunda bir səfər üçün yeni dəvət aldıq. Lakin bu təklifdə bir məsələ şərt olaraq qarşımıza konkret şəkildə belə qoyulmuşdu ki, əsər mütləq mənzum olmalıdır. Belə olan halda gecikmədən “Soyqırımı tarixinin dastanı” mənzum, xronikal, tarixi dramını ərsəyə gətirdik. Yeni, orijinal, bir tamaşa hazırladıq və həmin tamaşa ilə 2013-cü il mart ayının 20-dən 27-dək Türkiyənin Qars, İqdır, Manisa, Quş adası və Uşak şəhərlərində qastrol səfərində olduq. Biz əvvəlki illərdə də Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin dəstəyi ilə iki dəfə geniş heyyətlə və Türkiyənin geniş coğrafi ərazisni əhatə edən qastrol səfəri həyata keçirmişdik. İlk səfərimiz Prezident sərəncamı ilə Teatrımızın 125 illiyi yubileyinin Bakı şəhərində təntənəli şəkildə keçirilən törənindən sonra yubiley tədbirləri çərçivəsində Türkiyə Cümhuriyyətində davam etdirilməsi məqsədi ilə həyata keçirilmişdi. Bütün bunlar İrəvan Teatrının tarixində parlaq səhifələrdir.
2013-cü ildəki səfər Heydər Əliyev fondunun vitse-prezidenti Leyla Əliyevanın başlatdığı “Xocalıya ədalət!” Beynəlxalq təbliğat və təşviqat kampaniyasının tədbirlər planı çərçivəsində, Türkiyə Cümhuriyyətinin Uluslararası Azərbaycan Kültür, Dil, Tarix, Araşdırma Mərkəzinin dəvətinə uyğun olaraq, Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi və Binəqədi Rayon İcra Hakimiyyətinin birgə həyata keçirdiyi təşkilatçılığı ilə gerçəkləşmişdi.
Qastrol səfəri 21 mart 2013-cü ildə Ulu öndər Heydər Əliyevin Qars şəhərində ucaldılmış abidəsinin ziyarəti ilə başlandı və elə həmin axşam kollektiv Qars şəhərinin İmperator salonunda keçirilən möhtəşəm Novruz Bayramı şənliyinə dəvət aldı. Qars-Azərbaycan Kültür və Dayanışma Dərnəyinin rəhbəri Göksəl Qayğısız, Qarsdakı Azərbaycan Konsulunun müavini Fariz Cəfərovun və digər rəsmilərin də qatıldığı mərasim iki qardaş xalqın ortaq mədəniyyətinin nümayişi ilə yaddaşlarda qaldı. Böyük ruh yüksəkliyi ilə keçən şənlikdə teatrın aktyorları Bahar qızı, Kosa və Keçəl obrazları ilə qonaqları salamladılar.
Martın 22-də İqdır vilayətinə yola düşən kollektivlə İqdır Əsilsiz Erməni İddialarıyla Mücadilə Dərnəyində görüş keçirildi. ASİM-DER Dərnəyinin Yönetim Kurul Başkanı Göksel Gücbey tərəfindən səmimi qarşılanan teatrın yaradıcı heyətinə dərnəyin gördüyü işlər barədə geniş məlumat verildi. Axşam İqdır Kültür Mərkəzində İqdırdakı Azərbaycanlı və Türk teatrsevərlər qarşısında “Soyqırımı tarixinin dastanı” tamaşası böyük uğurla oynanıldı. Tamaşadan sonra kollektivimizə ödüllər təqdim edildi.
Əsərdə həm bədii material, həm də maraqlı rejissor yozumu məharətli aktyor ifası ilə vəhdətdə dolğun və təsirli bir tamaşanın yaranmasına səbəb olmuşdu. Ölkəmizin ən çətin məqamlarında Nuru Paşanın türk bayrağı altında öz qoşunu ilə Azərbaycana gəlişi səhnəsində tamaşaçı salonu ayağa qalxırdı. Milli qəhrəmanımız Mübariz İbrahimovun nəşinin vətənə gətirilməsi səhnəsi və Azərbaycan Prezidenti cənab İlham Əliyevin o zaman dediyi “Biz hər birimiz torpaqlarımızın azadlığı uğrunda şəhid olmağa hazırıq, təki Vətən sağ olsun!” sözlərinin səsləndirilməsi səhnəsinin yaratdığı coşqu tamaşaçılara böyük həyəcan yaşadırdı.
Finalda aktyorların “Qalx ayağa, Azərbaycan!” xitabından sonra isə səslənən marşın sədaları altında bütün tamaşaçılar ayaq üstə Türk və Azərbaycan əbədi dostluğunun rəmzi olan bu tamaşanı xüsusi sevgi ilə alqışladılar. Tamaşadan sonra çıxışlar oldu. Öz çıxışlarında əsərin yaratdığı coşqu barədə danışan İqdır millət vəkili (MHP) Sinan Oğan, ASİM-DER başkanı Göksəl Gücbey, İqdır Universitetinin rektoru Prof.Dr. İbrahim Haqqı Yılmaz və digər rəsmi nümayəndələr bu tamaşanın soyqırımı həqiqətlərinin üzə çıxarılmasında böyük əhəmiyyət daşıdığını və əsərin Türkiyənin bütün şəhərlərində göstərilməsinin vacibliyini qeyd etdilər. Millət vəkili Sinan Oğan tamaşanın təkcə Türkiyə Cümhuriyyətində deyil, hətta Avropanın mərkəzi şəhərlərində də oynanılmasının daha doğru olduğunu və bu istiqamətdə hər cür yardımçı olmaq niyyətini bildirdi. Mərasimin sonunda şəhər rəhbərliyi adından teatrın kollektivinə mükafatlar təqdim olundu.
Ertəsi gün, martın 23-də teatrın kollektivi Qarsda keçirilən Qars-Azərbaycan Kültür və Dayanışma dərnəyinin Qars Xalq Egitim Mərkəzində keçirdiyi, əslən Gəncə şəhərindən olan Artsit Səttar Güldürün xatirəsinə həsr olunmuş gecəyə qatıldı. Təntənəli mərasimə Qarsın məşhur aktyoru Səttar Güldürün nəvələri Nəsrin Əskəran Ünal və İlham Əskəran da dəvət olunmuşdular. Gecədə biz dahi Üzeyir Hacıbəylinin “Arşın mal alan” operettasından parçalar oynadıq. Qeyd edək ki, həmin il operettanın 100 yaşı qeyd olunurdu. Tamaşa “O olmasın, bu olsun” operettasının qəhrəmanı Məşədi İbadın monoloqu ilə başlayır, sonra “Arşın mal alan”a keçid alır və sonda yenə Məşədi İbad tamaşaya yekun vuraraq sənətsevərləri növbəti qastrolda bu əsərin tamaşasına dəvət edirdi.
Bu məqamda, Azərbaycan teatr sənəti tarixi üçün yeni olan, bizim aşkar etdiyimiz onu da qeyd etmək yerinə düşür ki, 20-ci əsrin əvvəllərində Gəncə şəhərindən Qarsa pənah aparmış Səttar Güldür adlı azərbaycanlı gənc aktyor (o Səttar Güldür ki, ilk Türk sinemasında rol almışdır!) Azərbaycan teatrının məhz Qars şəhərində bünövrəsini qoymuş, uzun müddət teatr öz fəaliyyəti ilə həmin bölgədə xeyli tanınmış, hətta böyük Atatürk Qarsda onların tamaşasına baxmışdır.
25 mart
tarixində Manisada, Manisa valisinin xahişi ilə “Arşın
mal alan” tamaşası da oynanıldı. Bu tamaşaya təşrif buyuran Manisa Valisi Xəlil
İbrahim Daşöz tamaşalardan sonra kollektivin bir neçə
üzvünü öz iqamətgahında qəbul etdi.
Vali, belə möhtəşəm tədbirlərin həyata
keçirilməsi üçün atılan cəsarətli
addımlara görə Heydər Əliyev Fondunun prezidenti
Mehriban Əliyevaya və vitse-prezident Leyla Əliyevaya, təşkilati
işlərin həyata keçirilməsinə dəstək
olduqlarına görə isə Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət
və Turizm Nazirinə, Binəqədi Rayon İcra Hakimiyyətinin
başçısına təşəkkür və
salamlarının çatdırılmasını bizdən
xahiş etdi. Görüşün sonunda biz tərəfdən
nazirimiz Əbülfəs Qarayevin adından Valiliyə hədiyyə,
Valiliyin adından isə teatra vali tərəfdən hədiyyə
və ödül təqdim olundu.
“Arşın
mal alan” operettası mart ayının 26-da
Quş adasının teatr salonunda da böyük uğurla
oynanıldı. Quş adası Bələdiyyə
başqanı M. Esat Altungün tamaşadan məmnun
qaldığnı söylədi.
Mart ayının 27-də isə İrəvan
Teatrının Uşak Universitetinin müəllim və tələbə
heyəti ilə görüşləri keçirildi. “Uşak Bələdiyyəsi
Atatürk Kültür Mərkəzi”ndə kollektiv
“Soyqırımı tarixinin dastanı” tamaşasını təqdim
etdi. Salondakı qonaqları və
tamaşaçıları oynanılan tamaşanın təsirindən
göz yaşlarına qərq edən əsərin təsir
qüvvəsi sonda yenə böyük coşqu yarada bildi.
Tamaşanın finalındakı mübarizlik, əzmkarlıq,
dönməzlik səhnələri və aktyorların söylədiyi
“Qalx ayağa, Azərbaycan!” xitabından sonra teatrın
kollektivi izləyiciləri marşın sədaları
altında sona qədər ayaq üstə izlətmək məcburiyyətində
qoydu. Tədbirdə Uşak Valisi Mehmet Ufak Ərdən,
Uşak Bələdiyyə Başqanı Nevzat Turan, Uşak
Universitetinin rektoru Prof. Dr. Sait Çəlik, Uşak Barosu
Bayan Kantar, Türk Ocakları Başkanı və digər rəsmilər
iştirak edirdilər. Tamaşanın sonunda səfərin
təşkilatçılarına təşəkkürlər
söylənilməklə teatrın kollektivinə
ödüllər təqdim olundu.
Bütövlükdə,
C. Cabbarlı adına İrəvan Dövlət Azərbaycan
Dram Teatrının Türkiyə Cümhuriyyətinə
qastrol səfəri boyu bütün şəhərlərdə
təkrar olunan bu səmimi qarşılanma ümumilikdə Azərbaycan
xalqına, dövlətinə, mədəniyyətimiz və
teatr sənətimizə olan sevginin, ehtiramın göstərici
idi.
Belə
beynəlxalq layihələrdən birini 26 fevral 2015-ci il tarixində Gürcüstan Mədəniyyət
və abidələrin qorunması nazirliyi və Heydər
Əliyev adına Tiflis Dövlət Peşəkar Azərbaycan
Dram Teatrının bir qrup sənətkarları ilə birgə
həyata keçirdik. Layihə yenə də Heydər
Əliyev Fondunun vitse-prezidenti Leyla Əliyevanın “Xocalıya
ədalət!” beynəlxalq təbliğat və təşviqat
kompaniyasına uyğun olaraq gürcü dramaturqu Nodar
Dumbadzenin əsasən “Didro” hekayəsinin və müxtəlif
əsərlərinin motivləri əsasında Tiflis
Teatrının aktyoru və rejissoru Turqay Vəlizadənin
quruluşunda hazırlanan çox maraqlı bir
tamaşanın nümayişi ilə gerçəkləşdi.
Tamaşada İrəvan Teatrının sənətkarları,
əməkdar artist Vaqif Kərimov, Esmiralda Şahbazova ilə
yanaşı gənc istedadlı aktyorlar Əhliman
Ərşadlı, Şəbnəm Cəbrayılova, Samirə
Hacıyeva, Solmaz Məmmədova, Ceyhun Əliyev və Tiflis
teatrını istedadlı aktyorları Aslan Məmmədovla
Leyla Qasımova da iştirak edirdilər. Müharibə əleyhinə
hazırlanmış, azərbaycan və gürcü
xalqlarının, eləcə də müharibələrə,
soyqırımına məruz qalmış bütün
xalqların dərdini ehtiva edən bu beynəlxalq layihəyə
9 aprel 2015-ci il tarixdə Tiflis şəhərində
yekun vurulacaqdır.
Teatrımız Binəqədi Rayon İcra Hakimiyyətinin
təşəbbüsü ilə də bir neçə layihə
həyata keçirmişdir. İşimiz A.
Babayevin “Xilaskar” əsərinin tamaşaya hazırlanması
başlandı. Binəqədi Rayon İcra
Hakimiyyətinin yeni rəhbərliyinin təşəbbüsü
ilə ardıcıl olaraq bir neçə yeni layihələr
həyata keçirildi. Rayon ərazisində
20 yanvar qurbanlarının xatirəsinin əbədiləşdirilməsi
məqsədi ilə ucaldılmış “Güllə
yağışı” abidəsinin önündə baş
tutmaqla davam etdirildi. Bu məkanda, bəzi əlavələr
etməklə “Söyqırımı tarixinin dastanı” mənzum
tamaşasından parçalar oynadıq.
Daha sonra rayon rəhbəri ardıcıl olaraq əlavə
bir neçə layihələrin də ərsəyə gəlməsinə
təşəbbüs və köməklik göstərdi. Ümummilli Lider Heydər
Əliyevin 90 illiyi yubileyinə həsr olunmuş, Binəqədi
Rayon İcra Hakimiyyətinin təşəbbüsü ilə,
teatrın baş rejissoru Oruc Qurbanovun quruluşunda
hazırlanmış müəllifi olduğum müstəqillik
tariximizin yaranmasına, ulu öndər Heydər Əliyevin
siyasi fəaliyyətinin fenomenal cəhətlərinə həsr
olunmuş, Heydər Əliyevçilik – Azərbaycançılıq
ideyasının bədii təcəssümü olan
“Qurtuluş dastanı” tamaşası İrəvan
Teatrının məhsulu olaraq, 2013-cü ildə Akademik Milli
Dram Teatrının səhnəsində oynanıldı.
Qürurla
qeyd etməliyəm ki, öz əzəl məkanına
dönmək arzusunu heç vaxt unutmayan və buna görə
də repertuarında vətənpərvərlik ruhu
aşılayan əsərlərə həmişə
müraciət edən və siyasi mövzulara geniş yer verməklə
sənət meydanında özünü ifadə etməyə
çalışan İrəvan Teatrı ulu öndər Heydər
Əliyevin fenomenal qüdrətini təcəssüm etdirən
daha bir neçə böyük əsərə səhnə
həyatı verdi. A. Babayev “Xilaskar”, İftixar “Qurtuluş
dastanı”, “Nurlu ömrün anları”, ümummilli liderimiz
Heydər Əliyevin, cənab prezident İlham Əliyevin və
Heydər Əliyev Fondunun prezidenti, Azərbaycan mədəniyyətinin
hamisi Mehriban Əliyevanın da obrazlarının yer
aldığı, möhtərəm prezidentimizin 50 illiyi
yubileyi ərəfəsində onun quruculuq missiyasına həsr
olunmuş “İşıqlı, nurlu, sabah” mənzum
dramının və dövlət sifarişi yolu ilə, ulu
öndərin bədii obrazının təcəssüm
tapdığı tanınmış şair-dramaturq Hidayətin
”Burdan min atlı keçdi” əsərlərinin tamaşaya
hazırlanmasında böyük səy göstərdi. Bu faktı qürurla ifadə etmək yerinə
düşür ki, Ulu öndərin bədii obrazının
geniş miqyasda səhnə təcəssümü ilk dəfə
məhz İrəvan Teatrında, həm də ayr-ayri nəhəng
əsərlər vasitəsi ilə
reallaşmışdır.
Bu reallıqda, oynanılan bütün əsərlərdə
aktyor kimi taleyimə nəsib olan, ümummilli liderimizin bədii
obrazının səhnə təcəssümünü
yaşamaq imkanı həyatımın ən fərəhli və
unudulmaz hadisəsi kimi qürurverici bir faktdır.
Onu da diqqətə
çatdırmaq yerinə düşür ki, Dr. Zihni
Papaqçının “Söyqırımı abidəsinin
dastanı” və müəllifi olduğum “Soyqırımı
tarixininn dastanı” əsərlərində Osmanlı dövlətinin
nəhəng sərkərdəsi olan Nuru Paşanın bədii
obrazı Azərbaycan Teatr məkanında ilk dəfə
İrəvan Teatrının səhnəsində öz təcəssümünü
tapdığı kimi, türk yazarı Demet Çizməlinin
“Cümhuriyyətin ilk sədasi” əsərində isə
Türkiyə Cümhuriyyətinin yaradıcısı,
böyük öndər Mustafa Kamal Atatürkün və
ünlü türk sərkərdəsi Kazım Qara Bəkir
paşanın bədii obrazları da ilk dəfə İrəvan
Teatrının səhnəsində
canlandırılmışdır.
2013-cü
ildə Binəqədi Rayon İcra Hakimiyyətinin təşəbbüsü
və dəstəyi ilə aşağıda adları çəkilən
mənzum əsərlərin yazılması və tamaşaya
hazırlanaraq Binəqədi Rayon İcra Hakimiyyətinin
“Kültür salonu”nda premyeralarının oynanılması da
(noyabr ayının 7-də “Azərbaycan bayrağı
günü” münasibəti ilə “Azərbaycan
Bayrağı”, Ulu Öndər Heydər Əliyevin əbədiyyətə
qovuşma tarixi ərəfəsində ümummilli liderimizin
anım münasibəti ilə dekabr ayının 12-də
“Nurlu ömrün anları”, 2014-cü ilin 17 yanvar
günündə 20 Yanvar qəhrəmanlarının anım
mərasimi üçün “Qalx ayağa Azərbaycan!”) İrəvan Teatrının yerli icra orqanı ilə
müştərək fəaliyyət dinamıkasından xəbər
verən bir hadisədir.
Həmin
layihələrdən biri ilə, Gürcüstan Teatr Xadimləri
İttifaqı və “Günəş” Assosiyasının dəvəti,
Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi və Binəqədi
Rayon İcra Hakimiyyətinin birgə dəstəyinə əsasən
2014-cü ilin 8-12 may tarixlərində Gürcüstan
Respublikasının Tiflis, Rustavi, Qardabani, Marneuli, Bolnisi (Kəpənəkçi
kəndi), rayonlarında “Nurlu ömrün anları”
tamaşasını oynayan teatrının kollektivi
böyük heyətlə qastrol səfərində oldu. Səfər ənənəvi olaraq, Tiflis şəhərində
ucaldılmış Ulu Öndər Heydər Əliyevin
büstünün, gürcü, azərbaycanlı teatr xadimləri
və ziyalıların ziyarəti ilə başlandı.
Qeyd etməliyəm
ki, Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi ilə
yanaşı Binəqədi Rayon İcra Hakimiyyəti tərəfindən
İrəvan Teatrı ilə aparılan belə sıx əməkdaşlıq
prinsipi məhz cənab prezidentin mədəniyyətin
inkişaf prosesinə yerli dövlət və hökumət
orqanlarının yaxından dəstək prioritetidir.
Bu
günlərdə “Çanaqqala zəfəri” adlı daha bir
yeni beynəlxalq layihənin gerçəkləşməsinə
start vermişik. Türkiyəli
yazıçı D.Çizməlinin “Cümhuriyyətin ilk sədası”
əsəri əsasında hazırlanan eyniadlı
tamaşanın premyerasının tamaşaçılarımıza
təqdimatı gözlənilir. Azərbaycan
teatr səhnəsində ilk dəfə nümayiş olunacaq
bu tamaşa 1919-cu ildə qardaş Türkiyədə baş
verən hadisələrdən, tarixdə məşhur olan
“Ərzrum Konqresi”ndən bəhs edir. 24 aprel 2015-ci il tarixində, Çanaqqala zəfərinin
yüz illiyinin kutlanma törəninə Azərbaycandan
türkiyəli qardaşlarımızla birgə səslənmək
məqsədi ilə bu mühüm əhəmiyyətli beynəlxalq
layihədə iştirak etmək üçün müəlliflə
yanaşı, Kazım Qarabəkir paşanın qız
övladı hörmətli Timsal Qarabəkir və “Anadolu
Aydınlar Ocağı”nın başkanı professor – doktor
İbrahim Öztək dəvət olunacaqlar.
Diqqətəlayiq
məsələ budur ki, İrəvana dönmək eşqini
hər zaman özündə yaşadan İrəvan Teatrı
heç vaxt təkcə sənət məkanı kimi fəaliyyətini
məhdudlaşdırmamışdır, həm
varlığı ilə, həm də yaratdığı vətənpərvər
ruhlu nəhəng tamaşalarla, torpaqlarını zəbt
etmiş və onu isti yurd-yuvasından didərgin salmış
düşməninə qarşı qəhrəmancasına
mübarizə mövqeyində dayanmışdır. İnanıram ki, bu mövqe İrəvan Teatrı
üçün hər zaman priaritet məsələ kimi aktiv
qalacaqdır və kollektivimiz ölkə
başçısının apardığı uğurlu siyasət
sayəsində, respublikamızda gedən bu günkü parlaq
inkişafın sabahımıza apardığı
işıqlı yolda üzərinə düşən sahədə
hər zaman öz işini aktiv fəaliyyət prinsipləri
üzərində davam etdirəcəkdir.
İrəvan Teatrı olaraq biz, dövlətimizin ona
göstərdiyi etimadı bütün sənət
bacarığımız, düşüncəmiz, vətənpərvərliyimiz,
vətəndaşlığımız, azərbaycançılığımız
və deportasiya həyatı yaşadığımızı
heç vaxt unutmamaq qüdrətimizlə, var
gücümüzü hər zaman qüvvədə saxlayacaq və
xalqımızın xidmətində ləyaqətlə
dayanacağıq.
İftixar
Sənətşünaslıq üzrə
fəlsəfə doktoru,
əməkdar mədəniyyət
işçisi
kaspi.-2015.-3 aprel.-S.11.