“Kişilərin
şəklini çəkmək
istəmirəm”
Aygün Həsənovanın sözlərinə görə,
rəssam şəkil
çəkərkən qəhrəmanının
daxilini görməlidir
Yaradıcı ruh insanın dünyaya gəldiyi andan başlayaraq onun daxili aləmi
və xəyal dünyasını realizə
edir. Əgər bir insan böyük yaradıcı
ruha sahibdirsə, o zaman sevdiyi bir
işlə məşğul
olub, seçdiyi sahənin dərinliklərinə
varsa, həmin yaradıcı ruh mütləq özünü
büruzə verəcək.
Çünki yaradıcılıq daxildən qaynayan bulaq kimidir, o, qeyri-ixtiyari qaynayır.
Müsahibim də belə
insanlardandır.
Gənc rəssam Aygün Həsənova Azərbaycan
Dövlət Mədəniyyət
və İncəsənət
Universitetinin modelyer-rəssam
ixtisasını bitirib. Ailədə 3 bacıdırlar. Üçü
də müxtəlif istiqamətlər üzrə
gedərək, özlərinə
uğurlu karyera
qurublar. Bacıları da onun kimi uşaqlıqdan rəssamlığa meyil salsalar da, onlar
gələcəklərini başqa
istiqamətdə görüblər.
Aygün
deyir ki, rəssamlığı gələcəkdə
sevərək çalışacağı
ixtisas kimi görüb və bu sənətin arxasınca gedib. Universiteti bitirən kimi də işə qəbul olunub.
Rəssamlıq texnikasını inkişaf
etdirməkdə müəlliməsi
Aydan Dadaşova ona çox kömək olub. Universitetə qəbul olan vaxt akvarelin bütün detallarını
müsahibimə məhz
Aydan Dadaşova öyrədib. Gənc rəssam
müəlliminə ömür
boyu minnətdar olacağını bildirir.
- Universiteti bitirdikdən sonra hansı işlərdə çalışdınız?
İxtisasınızı necə təkmilləşdirdiniz?
- Ümumiyyətlə, həyatda
bir prinsipim var, öyrənmək lazımdır, öyrənməsən,
inkişaf edə bilməzsən. Mən indi
də öyrənirəm.
İşə yeni qəbul
olanda çalışdığım
şirkətdə yeni
texnologiya hökm sürməkdə idi.
Belə ki, orada elektron
şəkillər çəkirdik.
Mənim
də o sahəyə böyük həvəsim
var idi. İlk işim olaraq elektron planşetlərdə
şəkillər çəkməyə
başladım. Hər gün
mütəmadi şəkildə
öz üzərimdə
işləyirdim. Hər dəfə
özüm üçün
nələrisə kəşf
edirdim. Bir il orada
çalışdıqdan sonra
başqa bir işə qəbul oldum. Həmin şirkətdə isə mobil telefonlar üçün oyunlar, proqramlar hazırlanırdı. Mən də
həmin oyunlar üçün dizaynlar, şəkillər çəkirdim.
Bu günə kimi xeyli iş dəyişmişəm.
Çalışdığım sahələrin hamısı
da elektron rəssamlığa aid olub.
Uşaqlar üçün komedi şəkillər çəkmişəm. Videoproqramlarda çalışmışam. Biz orada animasiyalar
hazırlayırdıq. Düzdür,
bu birbaşa olaraq mənim sahəm olmadığı
üçün çox
çətin gəlirdi.
Hesab edirəm ki, hərə öz işi ilə məşğul olsa, daha yaxşı olar. İşlədikcə başa düşdüm
ki, bu, mən
deyiləm. Bir müddət
fotostudiyada çalışdım.
- Siz modelyer-rəssam ixtisasına
yiyələnmisiniz. Bəs moda
ilə bağlı hər hansı layihələriniz olmayıb?
- Əlbəttə. İşlərimdən əlavə, moda eskizləri çəkirəm. Moda ilə bağlı müxtəlif şirkətlərlə çalışıram. Hazırda çalışdığım iş arzularımın işidir. "Hypnotica” şirkəti ilə çalışıram. Bizim komandamız çox peşəkar insanlardan ibarətdir. 4 ildir ki, onlarla işləyirəm, bir-birimizi yaxşı başa düşürük. Belə bir şirkətdə çalışdığım üçün özümü xoşbəxt hiss edirəm.
- "Hypnotica” şirkətində nələr edirsiniz? Hansı layihələrə imza atmısınız?
- Orada müasir video-meppinqlə məşğuluq. Video-meppinq az müddətdir ki, yaranıb və əsasən Fransa və Almaniyada nümayiş etdirilirdi. Son zamanlar bizim video-meppinqlər təkcə MDB ölkələri ərazisində deyil, həm də Avropada nümayiş olunub. Bu, ilk növbədə ötən il Praqanın mərkəzi meydanında Xocalı faciəsinə həsr olunan "Winds of Sorrow” layihəsidir. Düzdür, mən orada iştirak etməmişdim, ancaq bu bizim şirkətin uğurudur. "SUR/REALISM” isə İspaniyada "FIMG” festivalında göstərildi. Layihəyə "Münsiflərin seçimi” adı verilmişdi. "Light of Time” Moskvada festivalda nümayiş olundu. Biz bunları Azərbaycandan "Hypnotica” kimi təqdim edirdik. Bu sahə Azərbaycanda o qədər də inkişaf etməyib. Bacardığımız qədər çalışırıq ki, bu sahəni inkişaf etdirək. 4 ildir bizə maraqlı gələn hər cür arxitekturalar üzərində çalışmışıq.
- Özünüzün
işləmək üçün
emalatxananız varmı?
- Dostlarımla bərabər kiçik bir emalatxana götürmüşük. Vaxt tapdıqca orada şəkillər çəkirəm və işləyirəm. Biz onu iş saymırıq. Bu, incəsənətin ən maraqlı növlərindən biridir. İşə gedəndə demirik ki, ofisə gedirik, deyirik ki, emalatxanaya gedirik. Hər hansı bir sifarişimiz olanda öz işimizi görürük. Ən çox akvarellə, sulu boya ilə şəkillər çəkirəm. Bəzi rəssamlar karandaş qrafikanı çox sevir. Sulu boya təmiz rəngdir. Orada rəngləri kirlətmək olmur.
- Çəkdiyiniz qadın obrazlarında qışqıran, hayqıran, dəlisov, qəhrəman qadın rəsmlərinə üstünlük verirsiniz. Bunun səbəbi nədir? Bəlkə həmin qəhrəmanın yerinə özünüzü qoyursunuz?
- Özümü o qədər də güclü qadın hesab etmirəm. Elə şəkillərim var ki, insanlarda neqativ hisslər yaradır. Deyirlər ki, nə üçün belə şəkillər çəkirsən? Deyirəm ki, mən insanlar ondan pis enerji alsın deyə çəkmirəm. Hansı ki, o şəkillərdə qəhrəmanların əli-ayağı olmur. Mən həmin şəkillərdə qəhrəmanlarımın daxili aləmini göstərməyə çalışmışam.
- Nə üçün kişi
obrazına müraciət etmirsiniz?
- Çünki qadınları daha yaxşı tanıyıram. Qadın qadını daha yaxşı başa düşür. Hərdən olur ki, hər hansı hekayəni oxuyanda ağlımda qadın obrazı yaranır və onu çəkməyə başlayıram.
- Qeyd etdiniz ki, o qədər də güclü qadın deyilsiniz. Rəsmlərinizə baxanda isə bunu demək çox çətindir.
- Heç kim özünə güclü insan deyə bilməz. Şükürlər olsun ki, o qədər də böyük çətinliklər görməmişəm. Qadınlar fiziki cəhətdən zəif olmasına baxmayaraq, kişilərdən çox güclüdürlər. Faktor kimi qadınlar kişilərə nisbətən çox güclüdürlər. Bu, feminist bir fikir deyil. Mən qadını daha yaxşı başa düşürəm. Kişilərin daxilini bilmirəm deyə, hədər yerə onların şəklini çəkmək istəmirəm. Bir-iki dəfə cəhd etdim kişi şəkli çəkəm, gördüm ki, içimdən gəlmir. Gördüm ki, adi, mənasız bir şəkil alındı.
- Nədən
ilhamlanırsınız?
- Hər hansı bir hekayədən, gündəlik gördüyüm hər şeydən. Ancaq daha çox fantaziyamı işə salıram.
- Şəkillərinizin
çoxuna buynuzlu
qadın işarələri qoyursunuz. Bununla nə demək
istəyisiniz?
- Buynuz bir simvoldur. Bütün şəkillərimdə simvollardan istifadə edirəm. Buynuz mərdlik, müharibəyə hazır, həyatda döyüşkən, mübarizə aparan, qalib gələn qadın deməkdir. Çox zaman mənə deyirlər ki, sən satanistsən. Mən bunu eşidəndə çox gülürəm. Daha sonra dedim ki, nə fikirləşirlər fikirləşsinlər.
- Tez-tez
divarda divar boyu rəsmlər çəkirsiniz. Çətin
deyilmi?
- Əksinə, divar boyalarından istifadəni çox sevirəm. Bizdə divar boyaları ilə məşğul olan çox az adam var. Bu işə 2012-ci ildən başlamışam. İlk dəfə müdirdən xahiş etdim ki, onların studiyalarında rəsm çəkim, o da razılıq verdi. Və çox razı qaldılar. Sonra davamlı olaraq çəkməyə başladım. Ondan sonra sifarişlər gəlməyə başladı. Elə şəkillər var ki, bir aya, eləsi də var ki, 3 günə çəkirəm. Böyük işlər gec həll olur. Divarda şəkil çəkmək çox maraqlı işdr.
- Ev
dizaynerliyində sizə müraciət edirlərmi?
- Əlbəttə, edirlər. Hər rəssamın öz fərdi xətti olur. Mən də öz dəst-xəttim üzrə çəkirəm. Çalışıram ki, öz seçdiyim istiqamətdə qalım. Dostumla öz sahəmizdə yeniliklər etməyə çalışırıq. Mən modaya aid nəsə etmək istəyirəm. Nəsə etməsəm, düzgün olmaz.
- Bu
sənəti seçərkən valideynlərinizin sizə
münasibəti necə oldu?
- Onlar mənə dəstək oldular. Onlar incəsənəti çox
sevirlər. Bu sənəti seçmək
üçün özləri
mənə məsləhət
gördülər.
- Ailə üzvlərinizin şəklini
çəkirsinizmi?
- Yaxın adamların şəklini çəkirəm.
Onları yalnız cizgi
filmləri obrazlarında
çəkə bilərəm.
- Evdə divarlarınızı necə,
boyayırsınızmı?
- Buna icazə vermirlər. Həyətin divarına kiçik
kəpənəklər çəkmişəm.
İndi deyirlər ki, həyətdə nəsə
çək, mənim
isə ona vaxtım olmur.
- Cəmiyyətimizdəki
qızlardan fərqlisiniz,
bu, nədən irəli gəlir?
- Əslində ailədən də, çevrədən də çox şey asılıdır. Əgər fərqlənmək mühitdən asılı olsaydı, mən çox sıxıcı olardım. Öz üzərimdə çalışıram, yeniliklər axtarışındayam. Dünyada baş verən hadisələri mütəmadi olaraq izləyirəm. Hesab edirəm ki, rəssam ətrafa diqqət yetirməlidir ki, obrazlar beyninə həkk olunsun. O, şəkil çəkərkən qəhrəmanının daxilini görməlidir.
Xəyalə
Rəis
Kaspi.-2016.-12 may.-s.14