Zülfiyyə Qurbanova: “Anam mənim
üçün qəhrəman qadındır”
Səhnə onun tozunu udanlar üçün bir məbəddir. Doğma, isti bir ocaqdır. O ocaq ki, onun tüstüsü sönmür. Bu tüstünü isə sönməyə qoymayan sənət fədailəri, teatrların yaradıcı heyətidir. Onlar həyatının ən gözəl illərini məhz bu sənətə qurban verirlər. Qazancları isə yalnız bir tamaşaçı alqışı olur. Bu alqış, bu sevgi onlar üçün böyük bir dünyadır. Onlar bu dünyada özlərini xoşbəxtlərin xoşbəxti hesab edirlər. Elə qonağımız Bakı Bələdiyyə Teatrında biri-birindən maraqlı obrazlar yaradan tanınmış aktrisa Zülfiyyə Qurbanova kimi. 10 ildir ki, Bələdiyyə Teatrında çalışan aktrisa ilə söhbətimiz gözlədiyimizdən də maraqlı keçdi. Uşaq kimi saf və tez həyəcanlanan bir qızın hekayəsini dinlədik. Qəlbinin istisi, hərarəti üzünə yansımışdı. Uşaqlığı, şıltaqlığı, saflığı hər halından bəlli idi. Danışdıqca hiss edirdik ki, həyatda ən çox anasına bağlıdır. Onun dünyasında anası ən dəyərli varlığıdır. Zülfiyyə xanımla söhbətimiz elə dəhlizdə başladı. Gəlişindən xarici filmlərin baş qəhrəmanına oxşatdım onu. Bunu dilə gətirdikdə isə əslində ona belə bir təklifin gədiyini bildirdi.
- Bir neçə il bundan qabaq Türkiyə şirkətlərinin birindən belə bir təklif almışdım. Hətta bütün məsələləri müzakirə edib, razılığa da gəlmişdik. Sonra iş rəsmiyyətə çevriləndə danışdığımızdan tamam başqa bir şey göstərdilər. Belə başa düşdüm ki, onlar Azərbaycanlı aktrisalara qarşı istifadəçilik edirlər. Əslində xaricdən gəldiyim üçün mənə daha çox qonorar verilməli idilər. Qalmağım, yeməyim, digər xərclərim hamısı ödənməli idi. Mən onların mətbuat işlərini də həll edəcəkdim. Qonorarım danışdığımızdan qat-qat az olduğunu görəndə roldan imtina etdim.
- Başqası olsaydı simasının tanınması üçün xarici seriallara çəkilməyə razılıq verərdi.
- Onda
teartda üç tamaşada baş rol oynayırdım. Nədənsə
risk eləmədim. Ancaq bu gün o təklifi qəbul
etmədiyim üçün peşmançılıq hissi
keçirmirəm. Düşünürəm
ki, bəlkə də getsəydim alınmazdı. Mən hər zaman içimdəki səsə
inanmışam. O səs məni heç zaman
yanıltmayıb. Mənim 6-cı hissim çox
güclüdür. Əgər bir şeyi
içdən istəmirəmsə o baş vermir. Qarşımdan qara pişiyin keçməsi, tək
səbrin gəlməsi kimi inanclara inanmıram. Mən ictimai nəqliyyatdan çox istifadə edirəm.
Bəzən tək səbir gətirəndə
fikir verirəm ətrafda hamı mənə baxır. İkinci dəfə onu yenidən gətirirəm.
İnsana elə baxırlar ki, sanki "bir işin arxasınca
gedirdim, sən səbir
gətirdin deyə mənim
işim alınmayacaq”.
Hər insanın həyatında peşman olacağı
məqamlar var. Mən ailəmə bağlı insanam. Anam mənim
üçün qəhrəman qadındır.
Özümü anamın yanında xoşbəxt hiss edirəm.
Ona aşırı dərəcədə
bağlıyam.
- Ananız sizin aktrisa
olmağınıza qarşı çıxıbmı?
- Anam
özü də incəsənət adamıdır. 35 ildən çox Sumqayıt Mədəniyyət
evinin rəhbəri vəzifəsində
çalışıb. O, mənim hər bir uğuruma
sevinir. Fransaya Kann festivalına gedəcəyimi
anama deyəndə, onun keçirdiyi hisslər nəyəsə
desən dəyərdi.
- Yəqin
ki, ananızın həyata keçirmək istədiyi
arzuları olub. Onları həyata keçirmək
istəyiniz varmı?
- Anam
İncəsənət Universitetini bitirib. O, çox gözəl
qadındır. Düşünün ki, mən onun atılan
dırnağı ola bilmərəm. Təbiiliyi,
mərdliyi,
gözəlliyi ilə insanı heyran edir. Kim istəmir ki, qızını filmlərdə,
seriallarda görsün? Anam çəkildiyim
filmlərə, seriallara baxır. Səmimi
deyirəm ki, mənim çəkilmədiyim filmlərə
baxmır (gülürük).
O,
Ədil İsgəndərovun üç illik kursuna gedib. Müəyyən
səbəblərdən teatrda qalmayıb. Teatr mühiti onu sıxıb. Bilirsiniz ki, teatrda
çalışmaq asan deyil. Çox
şükür ki, bizim Bələdiyyə teatrındakı
mühit çox yaxşıdır.
- Siz "Həyat sən nə qəribəsən?”
serialında mənfi qəhrəman olan Ağca rolu ilə bəzi
tamaşaçıların nifrətini
qazanmışdınız. Ananızın bu
rolla bağlı reaksiyası necə oldu?
- Anam
baxanda deyirdi ki, "Can bala serialda öz həyatının
tam əksini canlandırırsan”. Rolda olarkən
belə ağlayanda normal həyatda ağladığım kimi
ağlayıram. Heç bir dərmandan və
başqa vasitələrdən istifadə etmirəm. Bu elə bir şeydir ki, onun qarşısını
almaq mümkün deyil. Anam deyir ki, bircə
ağlamağın həqiqətdir. Açığı
o mənim ağladığımı görəndə pis
olurdu.
- Bələdiyyə Teatrında hazırda vəziyyət necədir?
- Hər
şey qaydasındadır. Tamaşalarımızı
nümayiş etdiririk, festivallara gedirik. Ötən
mövsümün sonunda yazıçı Rəfail
Oğuztürk Dağlının "Nargin faciəsi” əsəri
əsasında Tural Baxışın rejissorluğu ilə bir
tamaşa hazırladıq. Əsər Azərbaycan-Türkiyə
qardaşlığından bəhs edir. Türkiyəli
qardaşlarımızın azərbaycanlılara dəstəyindən
söhbət gedir. Oynadığımız
obrazlar tarixi qəhrəmanlardır. Hazırda
köhnə tamaşalarımızın bərpa məşqləri
gedir.
- 10 ildir Bələdiyyə
teatrında çalışırsınız. Digər
teatrlardan təkliflər almısınızmı?
-
Çox olub. Müxtəlif teatrlardan təkliflər
almışam. Ancaq imtina etmişəm.
Mənə öz teatrım, kollektivim əzizdir.
Artıq kollektivə öyrəşmişəm,
biz burada bir ailəyik.
- Deyirlər
teatrın rəhbəri Amaliya Pənahova sərt və qəddar
idarəçidir.
- Bilmirəm
bu imici kim yaradıb? Ancaq məsələ
heç də belə deyil.
Səmimi deyirəm ki, belə bir şey
yoxdur. Biz seriallara çəkiləndə
o bizim adımıza çox sevinir. Hər
bir uğurumuzu alqışlayır. Xarici
qonaqlarla görüşlərdə teatrın
aktyorlarını təqdim edərkən deyir ki, mənim
aktyorlarım Azərbaycanda tanınmış, peşəkar
aktyordurlar. Azərbaycanın serial və
filmlərində "at oynadan” simalardır. Siz Amaliya xanımla
yol yoldaşı olsanız görərsiniz ki, onun bizə
münasibəti necədir. Qastrol səfərlərində
bizimlə elə davranır ki, sanki biz onun doğma
övladıyıq. Bizi yedizdirir,
sağlamlığımızın qayğısına
qalır. Daha nə etsin? Dünyanın bir çox ölkələrinə
qastrol səfərlərinə getmişik. Bizim üçün hər şeyin ən
yaxşısını edir. Ən
yaxşı otellərə, ən yaxşı kafelərə
aparır.
- Şəraitdən söhbət
düşmüşkən. Teatrınızın
şəraiti necədir? Yenə əvvəlki
kimidir?
- Kaş
ki, bizim yeni binamız ola. Hazırda
müxtəlif məkanlarda məşq edirik. Ancaq məşqlərimiz dayanmır. Biz də istəyirik ki, şəraitli binamız
olsun. İnşallah bizim də qrim
otağımız olar. Digər teatrlarda
tamaşalarımızın premyerası olanda baxıb deyirəm,
gör necə gözəl qrim otaqları var. Bilirsiniz ki, bizim
əvvəllər çox yaxşı şəraitimiz olub.
Ümidlərimiz böyükdür.
- Sosial şəbəkənizi
yaxından izləyirəm. Orada sizə qəribə
suallar ünvanlanır. "Bu sizsiniz?”,
"Şəkildəki qıza bənzəyirsinizmi?” Onlara hansı cavabları verirsiniz?
- Elə
suallar çox verilir. Hərdən mənə
yazırlar ki, "siz həyatda da oynadığınız
obrazlar kimisiniz?”. Ondan əvvəl "Son hədd” filmində
də mənfi obraz
canlandırırdım. Əvvəllər bu tip
mesajlara cavab verirdim, sonra bunun faydasız olduğunu görüb
cavab yazmıram.
- Rejissorlar sizə nə
üçün mənfi obraz verirlər?
- Bunun səbəbini
bilmirəm. Rejissorlar bilirsə mənə də
desinlər (gülürük).
- Necə bir qadını
canlandırmaq istəyərdiniz?
-
Seriallarda polis qadını oynamaq istəyərəm. Çünki onlar zəhmli və başqa xarakterli
olurlar. Bir də təkbaşına
uşaq saxlayan, acınacaqlı həyatı olan, məşəqqətli
ömür sürən, eyni zamanda kövrək, öz
ayağı üstə dura bilən qadını
canlandırmaq istəyərəm. Mütəmadilik,
eynilik insanı sıxır. Çalışırsan
ki, yaratdığın obrazı digərinə bənzətməyəsən.
Mən bilirəm ki, polis qadın obrazı mənə
yaraşar. Çünki özümün
də o tərəflərimi bilirəm. Uşaqları
üçün hər şeyi edən bir insan da
canlandırmağı məmnuniyyətlə istəyərəm.
Hər insan özünü daha yaxşı
tanıyır, hansı tərəfinin yaxşı inkişaf
etdiyini də bilir. Təsəvvür edin ki, iki ildir ki, eyni
obrazları canlandırırsınız. Düzdür
bu obraz insanın özünə təsir etmir, ancaq həyatına
sirayət edir. Bir dəfə
canlandırdığım obrazı mənə desələr
ki, yenidən oyna oynaya bilmərəm. Mən
hafizəmi təmizləyirəm. Çəkildiyim
obrazlara yenidən baxmıram. Həmin ərəfədə
bir dəfə baxaram, növbəti dəfə baxmaram.
- Hazırda hər hansı film və
ya serial təklifi varmı?
-
Hazırda məşhur rejissor Elmar İmanovun filminə
çəkilmişəm. Filmdə Azərbaycan
kino tarixində sözünü demiş sənətkarlarla tərəf
müqabiliyəm. Filmin təşkilatçıları
almanlardır. Film hələ ki, montaj
prosesindədir. Orada müsbət obraz
canlandırıram. Hələ ki, serial təkliflərini
dəyərləndirmək rejimindəyəm. Ürəyimcə olan bir rol olarsa razılıq verərəm.
- Bildiyimiz qədəri ilə bu sizin
Elmar İmanovla
ilk işiniz deyil?
- Bu bizim
üçüncü işimizdir. Mən onun iş prinsipini
çox bəyənirəm. Elmar aktyora
aşırı sərbəstlik verir. Hesab
edirəm ki, rejissor aktrisa tərəfdən o zaman udur ki,
aktrisaya sərbəstlik verir. Aktrisa həmin
situasiyada sərbəst davranır, hər zaman təbiiliyini
saxlayır.
- Bəs teatrda improvizələr
edirsinizmi?
- Əlbəttə. Teatr elədir ki, yüngül
improvizə qaçılmazdır. İnsanıq, robot
deyilik ki. İlk premyerada aktrisa improvizədən
çəkinir, istəyir təmiz və gözəl
oynasın. Tamaşanı mütəmadi
oynayandan sonra tamaşa bişir və özününküləşir.
Ondan sonra improvizə edirsən.
- İndiyə qədər aktrisa olmağın
peşmançılığını çəkmisinizmi?
- Hər
insanın həyatında ani peşmançılıqlar olur.
Hərdən düşünürsən ki, bəlkə
aktrisa olmasaydım həyatda bu qədər çətinliyim
olmazdı. Ancaq tamaşaçı
alqışı hər şeyi unutdurur. Mən
ictimai nəqliyyatdan çox istifadə edirəm. İnsanların mənə qarşı münasibətini
görəndə çox sevinirəm. İnsan
düşünür ki, buna görə müəyyən
şeylərdən keçməyə dəyərdi.
- Bir də
səhnə tozu deyilən bir şey var.
- Elədi.
Tamaşanı oynayandan sonra
düşünürsən ki, görəsən ikinci
tamaşanı nə vaxt oynayacağam.
Xəyalə Rəis
Kaspi.-2017.-16 noyabr.-S.12.