“5 aydır saçlarıma əl gəzdirmirəm”
Pantomima Teatrının aktyoru və
direktoru Elman Rəfiyev: “İncəsənətə
özümü insanlardan fərqləndirmək
üçün gəlmişəm”
Ötən həftə Xəzər televiziyasında yayımlanan "Ata ocağı” serialının çəkiliş prosesində iştirak etmişdik. Gecə-gündüz çalışan serialın yaradıcı heyətinin tamaşaçı sevgisini heç də asan əldə etmədiyinin şahidinə çevrildik. Serialın baş qəhrəmanlarından biri - Niyaz obrazını canlandıran əməkdar artist, Pantomima Teatrının direktoru, istedadlı aktyor Elman Rəfiyevlə çəkiliş prosesləri yekunlaşdıqdan sonra söhbət etdik. Müsahibimizi səhnədə, efirdə izləsək də, belə bir obrazda onu ilk dəfə görürdük. Serialda içki düşkünü, əyyaş birini canlandıran aktyor bunun üçün heç bir kompleks keçirmədiyini, əksinə, aktyorun hər rola istənilən zaman hazır olmasının vacib olduğunu vurğuladı.
-
Elman müəllim, imicinizlə, obrazınızla tam bir
içki aludəçisi ab-havası yaratdınız.
- Mən buna məyusluq hissimi bildirə bilmərəm. Əksinə. Xarakterik rolları ifa etməyi çox sevirəm. Hesab edirəm ki, aktyor bir ampluada özünü tanıtmamalıdır, bütün obrazları oynamağı bacarmalıdır. Niyaz da mənim yaradıcılığımda fərqli bir obraz idi. Obraz bu səbəbdən məni özünə çəkdi. Aktyor mənfi və müsbət obrazı canlandırmağı bacarmalıdır. Serialın çəkiliş prosesindən "İnstagram” səhifəsində paylaşdığım Niyazın şəklinin altında yazırlar ki, "sənə bu da azdır”, "gərək o araq butulkasından əl çəkəydin” və sair. Mən buna məyus olmuram. Sevinirəm ki, tamaşaçıları bu obrazın həqiqiliyinə inandıra bilmişəm. Demək nəyəsə nail olmuşam ki, tamaşaçı mənə bunları yazır.
- Adətən
aktyorlar tamaşaçıların nifrətini qazanmamaq
üçün çox zaman mənfi rollara çəkilməyə
razılıq vermirlər.
- Elədir. Mən də bunu müşahidə etmişəm. Baba olduqdan sonra efirlərə tez-tez çıxmağa başladım. Efirdə özümü rahat şəkildə olduğum kimi təqdim etdim. Həyatda da eləyəm, çox pozitiv insanam. Müxtəlif kanallarda verilişlərdə çıxışlar etdim. İndi tamaşaçılar məni bu obrazda görəndə deyirlər ki, axı sən belə insan deyildin. Deyib-gülən, enerjili, şən birisən. Aktyor, əgər yaxşı aktyordursa, bütün bunları bacarmalıdır. Aktyor mənfi obrazı da, qəhrəman sevgili obrazını da, əzazil adamı da canlandırmağı bacarmalıdır. Bu, aktyorun böyüklüyüdür. Onun nə qədər işinin peşəkarı olmasından xəbər verir.
- Baba olandan sonra həyatınızda
nələr dəyişdi?
- Babalıq həqiqətən də çox gözəl hissdir. O, sözlə ifadə olunacaq deyil. Yaradıcılıq baxımından soruşursunuzsa, uzun müddət idi ki, seriallarda çəkilmirdim. Sonuncu dəfə "Aramızda qalsın” serialında iştirak etmişdim. Onunla da hər şey aramızda qaldı, heç kim bilmədi (gülürük). Ondan sonra heç bir seriala çəkilmədim. Uzun müddətdən sonra belə bir təklif aldım, düşündüm ki, niyə də olmasın.
- Sizə hər hansı rol təklifi gələrkən fikirləşirsinizmi ki, artıq babayam. Baba statusu da ağır olur axı.
- Qətiyyən. Hər zaman düşünürəm ki, nə özümü baba kimi, nə də Pantomima Teatrının direktoru kimi aparım. İstəyirəm ki, hər kəs məni adi bir aktyor - Elman Rəfiyev kimi tanısın. İncəsənətə insanlardan özümü fərqləndirmək üçün gəlmişəm. Bunu həmişə qeyd etmişəm. Mən insanlardan fərqli olmaq üçün aktyorluq sənətini seçdim. Çünki xoşuma gəlirdi ki, efirə çıxanda məni tanısınlar.
- Niyaz obrazına razılıq verərkən qorxmadınızmı ki, sizin imicinizə xələl gətirər? Axı siz Pantomima Teatrının direktorusunuz.
- Məni hər yerdə Pantomima Teatrının aktyoru və ondan sonra direktoru kimi təqdim edirlər. Xalq məni aktyor kimi tanıyır. Məni hansısa bir obrazda görəndə demirlər ki, bu aktyor Pantomima Teatrının direktorudur. Sadəcə mətbuat işçiləri bilir ki, mən teatrın direktoruyam. Bunu adi, sıravi vətəndaşlar bilmir. Mənim vəzifəm budur. Aktyor kimi bu obrazın öhdəsindən gəlməliyəm. Qətiyyən düşünmürəm ki, bu, karyerama xələl gətirər. Düşüncəmdə canlandırdığım obraz bir çox rejissorlar üçün mesaj oldu. Yəni mən bunu bacarıram. Düzdür, imicimdə çox dəyişiklik oldu. Çünki heç vaxt bu saç düzümündə gəzməmişəm. Sonuncu dəfə bu cür saçım 2007-ci ildə Şamil Nəcəfzadənin "Qala” filminə çəkiləndə olmuşdu. Həmin film üçün 4 ay saçıma əl vurmağa qoymadılar. İndi də 5 aydır saçlarım dağınıqdır, əl gəzdirmirəm. Bu mənim üçün faciə deyil. Bu obrazı yaratdıqdan sonra küçəyə çıxanda çox adam məni tanımır. Küçəyə çıxanda tamam fərqli bir formada çıxıram. Panamamı başıma qoyuram, rəngli paltarlar geyinirəm. Mənim özümə məxsus imicim var. Çünki mənim içimdə həyat eşqi var. Bu mənim həyat şüarımdır. Şəhərə çıxanda, insanların geyimlərinə baxanda ürəyim sıxılır. Çünki hamı qara və boz paltarlar geyinir. Ancaq mənim qarderobuma nəzər yetirsəniz, görərsiniz ki, geyimlərim rəngbərəngdir. Belə ki, orada yaşıl, qırmızı, sarı - hər rəng var.
- Bununla
diqqət çəkmək istəyirsiniz?
- Biz aktyorluq sənətinə ona görə gəlmişik ki, cəmiyyətdən seçilək, fərqlənək. Uşaq yaşlarımda mərhum sənətkarımız Siyavuş Aslanın şan-şöhrətinə baxırdım və düşünürdüm ki, mən də belə bir aktyor olacağam. İnsanlar məni sevsinlər, tanısınlar. Tamaşaçıların sevgisini qazanmaq o qədər də asan məsələ deyil. Yəni əvvəlcədən fərqli düşünən və öz istəkləri olan bir insan olmuşam. Ona görə də rəngli geyimlər mənim həyat tərzimdir. Qara geyimlərə üstünlük vermirəm. Rəngli geyinmək daha yaxşıdır. Çünki həm aktyor kimi, həm də insan kimi seçilirsən. Bunun nəyi pisdir ki?
- Elman müəllim,
canlandırdığınız Niyaz obrazı ilə gündəlik
olaraq rastlaşırsınızmı? O cür
insanlara münasibətiniz necədir?
- Əlbəttə, rastlaşıram. Bizim serialda baş verən hadisələr real həyatdan götürülüb. Azdırmı, Azərbaycanda belə ailələr? Canlandırdığım bu əyyaş obrazımın 3 prototipi var. Onların hərəsindən bir şey götürmüşəm. Onlardan biri bizim məhəllədə yaşayır, hansı ki, obrazın bəzi elementlərini ondan götürmüşəm. Digərlərini qiyabi olsa da tanıyıram. Onlar efirə baxanda özlərini görürlər. Yəni Niyaz obrazında yalnız bir əyyaşı tam olaraq canlandırmamışam.
- Onlar bilirlərmi ki, siz bəzi
elementləri onlardan götürmüsünüz?
- Bilirlər. Bu onlara
xoş gəlir.
Düşünürlər ki, gör
e, bizdən də nəsə götürürlər,
bu hərəkəti ancaq mən edirəm (gülürük).
Aktyor daim müşahidə etməyi bacarmalıdır.
Danılmaz faktdır ki,
siması məşhur
olan aktyorlar ictimai nəqliyyatdan, metrodan, avtobusdan istifadə etmirlər, çox vaxt piyada gəzmirlər.
Amma öz şəxsi avtomobilim olmasına baxmayaraq, siz daim məni avtobusda, metroda görə bilərsiniz.
Çünki məncə, aktyor
insanlar arasında olmalıdır ki, müşahidə qabiliyyəti
artsın. Axı insanların
çox olduğu yerlərdə hər cür insan tipi var və sən
istənilən anda onların həyatını
canlandıra bilərsən.
Baxın,
indi mənim əyyaş obrazımın
tarixçəsi bitdi.
Niyaz əyyaşlığı atdı.
Onun üçün yeni bir obraz dönəmi
gəlməlidir. Hazırda əyyaşlıqdan
adi insana çevrilən insan prototipi axtarıram. Yəni ki, o, arağın dəmi gələndə nələr edir, hansı tutmaları olur.
- Bu serial
sizi sanki yenidən canlandırdı.
- "Ata ocağı” serialına böyük ümidlərim var. Bu serial haqqında
xoş sözlər eşidirəm. Sosial şəbəkədə insanlar yazırlar ki, indiyə qədər niyə üzə çıxmırdınız?
Bəlkə də mən
məqamı gözləyirdim
ki, normal rol təklifi gəlsin və seriala çəkilim. Serialların çəkilməsi gözəl
haldır, ancaq hər seriala çəkilən aktyorlardan
deyiləm. Öz sənətimə,
peşəmə qiymət
verməyi bacaran insanam. Sevirəm ki, sənətimə
qiymət versinlər.
Bu sənət dəyərli, müqəddəs
sənətdir. Onun ucuzlaşmasını
heç istəmərəm.
- Qeyd etdiniz ki,
məqam gözləyirmişsiniz.
Axı zaman da öz sözünü
deyir...
- Hər şey qismətdən asılıdır.
Al Paçino 40 yaşından sonra məşhurlaşmağa başladı.
Bu yaşa kimi onu heç kim tanımırdı.
Ancaq 40 yaşından sonra o, dünyanın bir nömrəli aktyoru oldu. Mənim nə yaşım var ki... Hələ cəmi
46-dır. Mən demirəm ki,
Al Paçinoyam. Gərək tamaşaçı
qarşısına elə
çıxasan ki, o səni qəbul edə. Artıq tamaşaçı qarşısında müəyyən
bir imicim var idi. Elə bir məqam yetişmişdi ki, tamaşaçıya mənim
başqa obrazlar da canlandıra biləcəyimi göstərmək
lazım idi. Gözlədiyim məqam da elə bu idi.
Mənə elə gəlir
ki, "Ata ocağı”
serialı ilə o məqamı əldə edə bilmişik. İnsanlar
Elman Rəfiyevin digər
tərəfini də görə bildilər.
- Həm teatra rəhbərlik etmək, həm də böyük məsuliyyəti olan bir obrazı canlandırmaq sizə çətin gəlmirmi?
- Əsla. Mən işimi sevirəm.
Bu seriala çəkilmək
mənim teatr işimə heç bir maneçilik törətmir. Teatrda işlərim
öz axarı ilə davam edir.
- Bir az da Pantomima Teatrından
danışaq. Hazırda teatrda
hansı proseslər gedir?
- Hazırda teatrda iki tamaşa üzərində gərgin
iş gedir. Tamaşanın biri noyabrın
əvvəli, digəri
isə gələn ilə gözlənilir.
Pantomima bir az çətin
janr olduğu üçün bir tamaşanı tez ərsəyə gətirmək
mümkün olmur.
- Adətən siz tamaşa haqqında qabaqcadan məlumat vermirsiniz.
- Elədir. Öncədən məlumat vermək
bizim prinsipimizə ziddir. Bircə onu deyə bilərəm ki, bu tamaşada qeyri-adi şeylər görəcəksiniz.
- Düşünürsünüz
ki, öncədən yeni tamaşa haqqında danışsanız,
bunun düşər-düşməzi
olar?
- Xeyr. Əzəl gündən biz bu
yolu tutmuşuq və öz ənənəmizə də
sadiqik.
Xəyalə Rəis
Kaspi 2017.-31 oktyabr.-
S.12.