Mehriban Zəki:
“Hər bir yaradıcı insanın həyatı boyu toxuya biləcəyi
bir obraz var”
tanınmış aktrisa, Əməkdar
artist Mehriban Zəkinin müsahibəsi
Dağlar
Yusif: Mənim üçün var performativ roman, var performativ
sənət, bir də var performativ insanlar. İndi
qarşımızda oturan Mehriban Zəki başdan-ayağa
oyundur, kodlaşdırılmış mətndir. Hansı ehtiyacdan doğur bu “oynamaq”, bu performativlik?
Mehriban Zəki:
Məncə, bu tam təbiidir. Ünsiyyət,
tanışlıq prosesi… həyat başdan-ayağa oyundur.
Bu oyunun qaydalarına görə, gizlənirsən,
bəzən inciyirsən, bəzən küsürsən –
bunlar hamısı oyundur. Bəzi insanlar
bunu dərk eləmirlər və həyatı axarına
buraxır, sanki şüursuz yaşayırlar. Adamlar da var ki, həyatı teatr diliylə desək
bir “deystviya” (əməl – red.) kimi dərk və idarə edirlər.
Keçin günahımdan, mən o adamlardanam.
Könül Əliyeva-Cəfərova:
Oyundan danışdıq… Məndən
ötrü ən qəliz oyun “zamanla oyun”dur. Gerçək zaman içindəki Mehriban Zəki və
Mehriban Zəkinin içindəki zamanla oyun qura bilirsizmi?
M.Z.: Hə…
elə suallar verəcəksizsə, gərək “ora” enək…
D.Y: Enəcəyik də, hələ
bu harasıdır…
M.Z.: Ora
enmək üçün də bir az geri
getmək gərək. Zamanı qavramaq, dərk eləmək məqamına
enmək gərək… Zamanı idarə etmək
mümkün deyil.
K.Ə-C: Məncə, mən hələ
ki, içimdəki zamanı idarə etməyi bacarıram…
M.Z.: O sizə
elə gəlir… Nə içindəki, nə
dışındakı zamanı idarə eləmək
mümkün deyil. Hələ içindəki zaman
dışındakı ilə mübarizəyə qalxarsa… Deməli, bir dəfə Fransadayam, 32 yaşım
vardı. Mən də, hardasa, 35
yaşıma qədər heç yaşımı göstərmirdim,
22-23 yaş verirdilər. Orada yaşdan
söhbət düşdü, oğlanlar mənə 24-25
yaş verdilər. Qızlar düz
gözümün içinə baxıb 32 dedilər. Mat
qaldım ki, bunlar necə baxdılar, necə gördülər,
necə bildilər. Bu mənada, kameranı da
sevmirəm. Kamera qarşısında zamandan gizlənmək
olmur, adamın içini elə dəqiq göstərir –
içindəki neqativi də, pozitivi də faş edir…
K.Ə-C: Kameranı sevmirsiz…
M.Z.: Yox!
K.Ə-C. Amma sizə sual vermişdilər
ki, “teatr, yoxsa kino?”, kinonu
seçmişdiz.
M.Z.: Nə
olsun… O da bir oyun idi… İndi o sualı yenə versəniz,
TEATRı seçərəm (Gülüşürük…)
D.Y: Bu günün təptəzə
Mehriban Zəkisini hansı rejissor, hansı dramaturq və nahayət,
hansı rol “açıb tökə”, göstərə bilər?
Gözaltı elədiyiniz bir rol varmı ki, onunla bütün
düşüncələrinizi realizə edə bilərsiz?
M.Z.:
Rejissor kimi məni kəşf eləyən bir nəfər
olub, allah ona qəni-qəni rəhmət
eləsin – Vaqif İbrahimoğlu. Çox təəssüf
ki, ondan sonra onun qədər bilən, görən, konstruktiv
düşünən ikinci bir insana rast gəlməmişəm,
baxmayaraq ki, çox rejissorla işləmişəm. Bilirsiniz, bu arada nəsillər arasında
böyük bir uçurum oldu. O nəsillərin
arasında mən və məndən sonrakı nəsil
itdi-batdı, parlaq nümayəndələr olmadı. Sizin nəslinizdən gözləyirəm. Nəzər
yetirirəm, ağıllı beyinlər, sağlam
düşüncəli gənclər var. Bir az
dəliqanlılıq, bir az üsyankarlıq – eybi yox, qoy
olsun. Gənclik də bunu tələb edir.
D.Y.: Gələk
o rola…
M.Z.: O
rola gələndə isə, mən adlar açıqlayıb
altından xətt çəkmək istəmirəm.
D.Y.: Xətlərdən
qorxmaq lazım deyil. Bir-iki xətt çəksək,
məncə, pis olmaz.
M.Z.: Yox,
xətt çəkmək lazım deyil. Mən
öləndə də heç xətt çəkilməyəcək.
Çünki bizim ölümümüz xətt
çəkmir. Sadəcə olaraq,
formamızı dəyişirik – bir substansiyadan, başqa
substansiyaya keçirik. Arzular, istəklər var, amma mən
20 il əvvəl arzuladığımı
indi arzulaya bilmərəm.
D.Y.: Təbii,
söhbət indinin Mehriban Zəkisindən gedir, burada oturan
Mehriban Zəkidən…
M.Z.: Deməyəcəyəm
K.Ə-C.: Amma bir dəfə
demişdiniz. Demişdiz ki, yaxşı bir
klassik əsərdə oynamaq istəyərəm, məsələn,
Medeya. Gülzar xanımın (Gülzar
Qurbanova – red.) Medeyasını
görmüsünüz?
M.Z.:
Görmüşəm.
K.Ə-C.: Aha… Bəs, Medeyanı
oynamaq bir istək kimi bundan sonra yarandı, yoxsa əvvəldən
içinizdə bir Medeya sevdası var idi?
M.Z.:
(Gülür) Necə ki, hər bir aktyorun içində Hamlet
oynamaq arzusu var, hər bir aktrisa da Medeyanı, Karmeni,
Fedranı, Kleopatranı, Anna Kareninanı oynamaq istəyər…
Əgər mənə Medeya rolu təklif olunsa,
imtina eləmərəm. Təbii,
başlayaram araşdırmağa ki, niyə mən Medeyanı
oynamaq istəyirəm.
D.Y.: Guya “niyə?”sini
bilmirsiz də?
M.Z.: Deməyəcəyəm
(gülür). Bir neçə il bundan əvvəl
festivalların birində rus rejissor Pavel Çuxrayla
görüşdük, xeyli söhbət elədik. Mən hələ
o ərəfədə (2007-ci il) filmə
çəkilirdim deyə, bir az fakturamı dəyişmişdim:
sarı saç, gözümdə açıq rəngli
linza. Bir az, belə deyək də, stereotip
düşüncədə olan “qlamurka”. O cür
görünüşümə baxmayaraq, həmin rejissor deyəndə
ki, siz Medeyasınız, mən təəccüb eləmişdim,
yəni bu qlamur obrazın içində Medeyanı görə
bilmişdi. Sonralar Mikayıl (rejissor Mikayıl Mikayılov –
red.) belə bir ideya ilə gəldi ki, bəs, “Medeya”nı trilogiya kimi hazırlamaq istəyir: Klimin,
Evripidin və Anuyun. Mən də dedim ki, Anuy mənimdi, onu
heç kəsə vermə. Sona xanım
(Sonaxanım Mikayılova – red.) və Gülzarla (Gülzar
Qurbanova – red.) Klimin “Medeya”sını
bitirdi. Sonra bizdən asılı olmayan səbəblərdən
trilogiya ideyası qaldı böyrü üstə. Ona görə, əvvəlcədən deyəndə
alınmır (gülür). Ölür fikirlər…
enerjisi sovrulur… keçir gedir… Düzdür,
Medeyanı hələ ki, bu yaşda oynamaq olar. Amma
düşünürəm, 5 il də, 10
il də keçsə, çətin olacaq. Hə?
D.Y.: Yox,
məncə. Təbii, siz onu daha dəqiq
bilirsiz. Məncə, yaş sənətçini köhnəltmir,
əksinə, təzələyir, əgər içi təmizdirsə…
M.Z.:
Sözünüzün qüvvəti. Baxın,
siz bunun nəzəri həllini deyirsiniz. Mən
indi onu texniki tərəfdən izah edim. Gənc
aktyorun, gənc insanın üzündə yalnız məsumluq,
təmizlik və paklıq var. Və sən onun içindəkini
üzündə duya bilmirsən, görə bilmirsən.
O, içindəkini, hissiyyatını üzü ilə,
gözü ilə ifadə eləmək texnikasını
bilmir. Yaşlandıqca isə insanın
içi “çölünə” yazılır. İçindəkini ifadə etmək
üçün artıq heç bir canfəşanlığa
ehtiyac qalmır. Üzündəki qırışlar ilmə-ilmə
toxuyur adamı… Yazıq o kəs ki, qadın-kişiyə
bölmürəm, o qırışların qədrini bilmir…
K.Ə-C.: Mehriban xanım, Yuğdan
bayaq sadaladığınız o monumental rolları oynamaq
eşqinə getdiniz?
M.Z.:
(Duruxur) Yox, ona görə getmədim. Mən
Yuğdan getmədim, fiziki olaraq uzaqlaşdım. Uzaqlaşdıqca da başa düşdüm ki, mən
hələ də ordayam. Televiziya
kanallarından, saytlardan, jurnallardan müraciət edib
müsahibələr alırlar, məni Yuğ teatrının
yetirməsi kimi təqdim edirlər. Siz söhbət edəndə
Yuğdan danışırsız… hər yerdə Yuğ
teatrı… Deməli, mən Yuğdan getməmişəm!
K.Ə-C.:
2005-ci ildə getmişdiz…
M.Z.:
Getmişdim…
K.Ə-C.:
Müəllimdən (Vaqif İbrahimoğludan-red.) heç vaxt
sizin adınızı eşitmədim.
M.Z.:
Küsmüşdü məndən.
K.Ə-C.:
Bilirəm.
M.Z.: Adımı eşitməmisizsə,
hardan bilirsiz ki, məndən küsmüşdü?
K.Ə-C.:
Çünki küsdüyü adamların adını
çəkmirdi. Nə Fəxrəddin Manafovun, nə sizin, nə
Bəxtiyar Xanızadənin… Axır vaxtlar
heç Aydın Talıbzadənin də, Afaq Məsudun da
adını çəkmirdi.
M.Z.:
Əslində, adını çəkdiyiniz adamların
hamısını çox istəyirdi – Fəxrəddin müəllimi
də, Aydın müəllimi də, Bəxtiyar müəllimi
də… Məni də dünyalar qədər
sevirdi. Arada bəhanəylə zəng eləyidi ki,
Mehribanya, filan hadisə nə zaman olub, yaxud filan
ödülü nə zaman almısan və s. Yəni demək
istəyirəm ki, əlaqəni qırmırdı.
K.Ə-C.: Bəlkə gözləyirmiş
ki, geri qayıdasız?..
M.Z.: …Mən
də qorxurdum ki, gələrəm, bir söz deyər,
acılayar.
K.Ə-C.: Son nəfəsində
görüşə bildinizmi müəllimlə?
M.Z.: Yox,
görüşmədim.
K.Ə-C.:
İçinizdə ona demək istədiyiniz, amma deyə bilmədiyiniz
sözlər qaldı, yəqin ki?
M.Z.: Yox,
qalmadı. Mən teatrdan getmək məqamında
ona demək istədiklərimi demişəm. Mən Vaqif müəllimin təklifiylə, təkidiylə
başqa teatrda işləməyə getdim. O mənə
deyirdi ki, sən bu teatrda bir külçəsən. Orada səndən məmulat
düzəldəcəklər. Artıq elə
bir məqamdasan ki, sənin elədiklərini tirajlamaq
lazımdır. Get, işlə! Onun məndən
incikliyini də anlayıram, haqqı da vardı. Get
demişdi, amma bu o demək deyildi ki, məndən uzaqlaş, təbii
ki, bir ayağın burda olmalıdır. Mən
sizə bir söz deyim, niyə son anında onun yanına getmədim?
Ruh vəziyyətində mən Vaqif müəllimlə
elə bir ana, elə bir məqama gəlib çatmışam
ki, mənim onunla üz-üzə görüşüb
danışmağıma ehtiyac yox idi. Çünki
Yuğdan gedəndə yanına gəldim, dedim ki, Vaqif müəllim,
küsürsüz məndən, küsün. Necə ki mənim
anam filankəsdir, necə ki mənim atam filankəsdir, necə
ki mənim vətənim bu məmləkətdir – mən bunu
artıq dəyişə bilmərəm – belə
yazılıb artıq! Eləcə də mənim ustadım
Vaqif İbrahimoğludur – belə yazılıb artıq! Mənim üçün nə etmisinizsə, nəyi
qazandırmısınızsa, haqqınızı hala edin.
Halalın olsun, dedi və ondan sonra hər dəfə
hansısa məclisdə görüşəndə
salamımı soyuq, etinasız alırdı – küsməyi
oynayırdı. O bilirdi ki, mən onu necə sevirəm,
içim ondan ayrı deyil. Mən bunu göstəri
üçün demirəm, amma elə bir yer, elə bir
gün yoxdur ki, mən Vaqif müəllimi yad eləməyim,
onunla danışmayım.
D.Y.:
Mehriban xanım, var pozitiv nostalji, var neqativ nostalji. Mənə görə, Vaqif İbrahimoğlu Azərbaycan
teatrının ən pozitiv və ən neqativ nostaljisidir.
M.Z.:
Baxmayaraq ki, mən onunla görüşmədən
ayrıldım, amma mənim üçün neqativ deyil…
D.Y.: Yox,
neqativdir.
K.Ə-C.:
Dağlar, lütfən, fikrini əsaslandır.
D.Y.:
Formatımız söhbət olduğundan özümü
ixtiyar sahibi hesab edirəm. Bu gün Vaqif
İbrahimoğlu ən yeni Azərbaycan tarixi üçün
bir psixoloji kompleksdir. Məsələn, mən fikir verirəm,
biri işığı 2 dəfə
yandırıb-söndürür, ya 2 qapı qoyur, o dəqiqə
hamı deyir, sən Vaqif İbrahimoğlunun yolunu gedirsən. Biri deyir, V.İbrahimoğlu budur, biri deyir, odur – hərə
bir söz deyir. Axı, bir konkretlik
olmalıdır ki, biz də bilək, V.İbrahimoğlu “O”dur,
gedək “Bu” olaq.
M.Z.:
Dediyiniz o konkretlik heç vaxt olmayacaq!
D.Y.: Vaqif
İbrahimoğlu çox yerdən informasiyaları gətirdi
və onları stilizə eləməyi çatdırmadı.
Ona görə, V.İbrahimoğlunu hərə bir cür
yozur: biri Derridaya… biri Delyoza… o biri Şərq fəlsəfəsinə…
bu biri Qərbə…
K.Ə-C.:
Dağlar, qeyd elədiyin kimi, Vaqif müəllim hər tərəfdən
informasiyaları, ideyaları müəyyən düz xəttlə
gətirdi və bir məqamdan sonra – bifurkasiya nöqtəsində
onları səpələdi, payladı.
M.Z.: Bəli,
kim nəyi götürdüsə… Və o məqamda V.İbrahimoğlu başa
düşdü ki, konkretləşdirmə lazım deyil.
Misal üçün, o, 90-cı illərdə
tamaşanı qururdu, hələ dediyiniz o məqama –
bifurkasiya nöqtəsinə gəlib çatmamışdan,
tamaşanı tamaşaçının ixtiyarına
buraxırdı. O belə fikirləşir – bax, odur. Sən necə düşünürsən – bax, budur.
Hərənin özünün anlayış məqamı var.
Vaqif müəllimin düşüncə etibarilə ən
böyük uğuru odur ki, Vaqif İbrahimoğlu Azərbaycan
teatr məkanında var! Ondan zəhləsi gedənlər də
– hansılar ki, özünü ona dost hesab edirlər, amma
içlərində nifrət edirlər, onu qəbul etməyənlər
də, onu dəlicəsinə sevənlər də – hər kəsin
düşüncəsində artıq Vaqif İbrahimoğlu
fenomeni var. O da bunu anlayırdı, dərk eləyirdi. Son vaxtlarında da, Məryəm xanımın (Məryəm
Əlizadə – red.) vasitəsilə “Mən xoşbəxtəm”
deyəndə, anlayırdı ki, hansı sufilik məqamındadır.
Bax, bu da onun nailiyyəti idi.
D.Y.: Azdramadan gedəndə
demişdiz ki, mənə darlıq elədi,
çıxdım getdim. Sonra yenə
qayıtdız. Sizmi balacalaşdız, oramı
böyüdü, nə baş verdi?
M.Z.: Mən
daha da böyüdüm və anladım ki, özünü ifadə
eləmək üçün məkan vacib deyil. 2006-cı ildə Azdramaya gəldim, bir ildən sonra
çıxdım getdim. O vaxtı bu məqama gəlib
çatmamışdım, “dikbaşlıq” eləmişdim
ki, bəs, bura mənə dar gəlir…
K.Ə-C.:
Məkanın önəmi yoxdur dediniz, maraqlıdır,
Yuğ teatrının poetikasından, estetikasından
qaynaqlanan bir məqam var ki, aktyor səhnədə təkbaşına
varolmur. Tamaşaçıyla birbaşa
ünsiyyətdən enerjini alır və özü ona enerji
ötürür – enerji mübadiləsi baş verir deyək.
M.Z.: Birmənalı!
K.Ə-C.: Dəfələrlə
şahidi olmuşam ki, tamaşaçıyla enerji mübadiləsi
baş tutmursa, tamaşa alınmır. İbrus
teatrı da enerji mübadiləsinə imkan verirdi. Bəs,
Azdramada necə, mümkündürmü?
M.Z.:
Mümkündür. Əsas odur ki, tamaşa
düzgün qurulmuş olsun. Mən, təəssüf
ki, Azdramada 2 tamaşada oynamışam. Biri 10 il bundan əvvəl
Mirmehdi Seyidzadənin istedadsız bir əsəri “Füzuli və
Əsmər”də, ikincisi də düz 10 il sonra “Müsyö
İbrahim və quran çiçəyi”ndə oldu. Niyə
istedadsız tamaşa dedim? Bəlkə də
başqa biri üçün uğurlu idi, amma mənim
üçün o tamaşa uğursuz oldu. Niyə? Həmin o dediyiniz məqamda Mehriban Zəki
nəyi ifadə etmək istəyir, niyə bu tamaşanı
oynayır, nə üçün səhnəyə
çıxıb, niyə “Füzuli və Əsmər”, niyə
Mirmehdi Seyidzadə – bunların heç birini əsaslandıra
bilmədim. Nə öz enerjimi o tamaşaya
yükləyə, nə də ala bildim. Bu
belə. “Müsyö İbrahim və quran
çiçəyi” tamaşasında da o enerjini almadım.
Baxmayaraq ki, tamaşa gözəl idi,
Ərşad (rejissor Ərşad Ələkbərov – red.)
gözəl quruluş vermişdi, amma mən aktyor kimi istədiyimi
edə bilmədim. Bapbalaca bir rol… uzun illər idi ki, səhnədən
uzaq idim… O zaman səhnəyə çıxmaq həsrəti
o qədər güclü idi ki, o an gələn
təklifi həmən dəyərləndirdim. Əgər
mən imtina eləsəydim, səhnəyə çıxmaq
şansımı kayb edirdim. Çünki
başqa təklif yox idi.
D.Y.: Niyə təklif eləmirlər?
Mehriban Zəki, Fuad Poladov, Fəxrəddin Manafov, Pərviz Məmmədrzayev,
Məmməd Səfa, Qasım Nağı və b. kimi aktyoru
olan teatr bundan şərəf duymalıdır. Niyə
bu gün Azdramanın heç bir tamaşasında Mehriban Zəki
oynamır? Bəlkə, rejissorlar Mehriban Zəkidən
qorxur? Kaprizləriniz çoxdur?
M.Z.:
Kaprizlərim yoxdur, tələblərim var. Mən Akademik Milli
Dram Teatrının aktrisasıyam. Amma iki ildir,
heç bir tamaşada oynamıram. Baxmayaraq
ki, oynamaq istəyirəm, çox istəyirəm. Ancaq gedib üsyan eləmirəm ki, niyə mənə
rol vermirsiniz. Eləməyəcəyəm
də. Niyə? Mən varam! Mən
kimsəyə gedib deməyəcəyəm ki, bunu mənə
ver! Çünki əgər o rejissor məni
görmək istəməsə, mənə o materialı verməsə,
məni sevməsə, qəbul etməsə, məni həzm
etməsə, tamaşa o sevgiylə doğulmayacaq. Sevgiylə yapılmayan tamaşa heç vaxt
uğurlu alınmır. Ümumiyyətlə, sevgisiz
heç bir iş uğurlu alınmır. Mən
isə istəyirəm ki, görəcəyim hər bir işi
sevgiylə görüm, enerjini alım və
ötürüm. Niyə mən Rus Dram
Teatrındakı təklifi qəbul elədim? Teatr məkanının balacalığından,
böyüklüyündən asılı olmadan həmin o
enerjini paylamaq kimi prosesi orada yaşadım. İoneskonun əsərində işləmək
imkanını böyük sevgiylə qəbul elədim.
Çünki mənə kraliçanı
oynamaq yox, Marqaritanı oynamaq prosesi maraqlıdır. Bizdə çox zaman aktyorlar vəzifəni
oynayır (ironik göstərir, özü də
pıçıltıyla) Ah, mən kraliçanı
oynayacağam (normala qayıdır). O deyil! Söhbət kraliçanı oynamaqdan getmir. Məsələn, Rus Dram Teatrının “Mərasim”
tamaşasında Marqaritanı götürək. Niyə
Marqarita, niyə Marqarita belədir, niyə Marqarita
bütün tamaşa boyu susqundur? Bunu
açıqlamaq lazımdır. Əgər tamaşaya
baxanda məni bir az ikinci planda qalmış kimi
gördünüzsə, bu ondan qaynaqlanır ki, mən bu
tamaşada “oynamamaq”, “oynamaq hissindən imtina etmək” yolunu
seçdim. İçimdə o “ah, oynamaq… ah səhnə…”
hissini ram eləməyə çalışdım. Ən çətini budur. Marqarita
bir xarakter olaraq əzmli, ədalı biridir – elə ki, o hiss gəlirdi,
Ərşadla (tamaşanın rejissoru – red.) birgə
yığışdırırdıq onu. Bu
yox, o yox – susqun, dözümlü, prosesin sonunu gözləyən.
Və sonda o qadının – sevdiyi adamın ölüm mərasimini
təşkil edən qadının partlayışı… İoneskonun Marqaritasının yanında Medeya
çox bəsitdir.
D.Y.: Və siz həmin o enerjini bu
tamaşada aldınız?
M.Z.: Məhrəm
bir məqam var, sadəcə olaraq teatrdan
danışırıq deyə etiraf edirəm bunu, bəlkə
də başqa yerdə deməzdim. Neçə
illərdir, teatrda oynayırsan. Gəlib
çatırsan elə bir məqama ki, hiss edirsən, sən
artıq hər şeyi idarə edə bilirsən. Müəyyən bir pauza yaranır, səhnəyə
çıxmaqdan qorxursan. “Müsyö
İbrahim və quran çiçəyi”ndə belə bir məqam
vardı. Baxmayaraq ki, rol balaca idi, prosesi mən
aparmırdım, amma bir qorxu, bir həyəcan vardı
içimdə. Sonra eyni həyəcan “Mərasim”də
də oldu. Bütün məşq prosesi
boyunca o qorxu məni idarə edirdi. Birinci
tamaşada səhnəyə çıxan kimi,
tamaşaçını görən kimi elə bil “qan
yaddaşım” oyandı – bunu bilirsən, onu bilirsən.
İlk 5 tamaşa tamaşaçıyla məşqdir.
Gəldi… gəldi… və 6-cı tamaşada həmin o
manifestasiya baş verdi, kaş ki, onu
görəydiniz. Tamaşaçının hər
birini görürsən. Artıq sən
tamaşaçını idarə edirsən. Bax, yenə deyirəm, tamaşaçıyla enerji
mübadiləsinin baş verməsi üçün məkanın
böyüklüyü, kiçikliyi önəmli deyil.
D.Y.: Mehriban xanım, Aydın
Talıbzadə yazılarının birində
yazmışdı ki, sən demə, hər kəs Vaqifə xəyanət
eləməyə hazır imiş. Siz o Yuğun sənətkarı
kimi, o Yuğun yetirməsi kimi, bu gün teatrın vəziyyətini
necə qiymətləndirirsiz?
M.Z.: Belə
qiymətləndirirəm: nə olmalı idisə, o da olacaq. Belə olmalı idi ki, oldu. Yəqin
ki, söhbəti bir müddət əvvəl orada baş verən
proseslərə gətirəcəksiz. Dedik
ki, Vaqif müəllim dünyasını dəyişdi – bir
substansiyadan başqasına keçdi. İndi
Yuğ teatrı da başqa substansiyaya keçib. Vaqif
müəllim gəncliyində “mən gedirəm,
yanımdakılardan kim gəlir, gəlsin,
gəlməyənlər özü bilər” deyərək son
gününə qədər enerjisini, sevgisini, bildiyini
payladı, verdi, bölüşdü, öyrətdi, yönləndirdi.
Ondan sonra getdi, indi neyləyəcəksiniz?
Artıq məqam bizim məqamımızdır
– sizin, mənim, onun. Biz neyləyəcəyik?
Yuğçular necə idarə edəcək?
Mən onsuz da əvvəlcədən
çıxıb getmişdim.
K.Ə-C.:
Məsuliyyəti üzərinizdən atırsınız…
M.Z.: Yox,
məsuliyyətdən qaçmıram. Yuğ adına
payıma nə düşmüşdüsə, onu başqa məkanlarda
paylaşıram.
K.Ə-C.:
Özünüz ayrılıqda bir Yuğsunuz…
M.Z.: Bəli…
Hər birimiz ayrılıqda bir Yuğuq… İndi təklif
olunmuş vəziyyət budur – rəhbərlik dəyişilib,
məkan Kukla Teatrının məkanı… Əcaba,
bu sınaqlardan Yuğ teatrı necə çıxacaq? Bax, bunları həmən o “idarə olunmayan zaman”
göstərəcək. Onu da deyim ki, Yuğ teatr deyil,
Yuğ əqidədir, Yuğ düşüncədir, Yuğ
dalğadır…
D.Y.: Vaqif İbrahimoğlu sizi
yetişdirdi, bəs, siz kimləri yetişdirdiniz?
M.Z.:
Açığı, Vaqif müəllimdə olan paylaşmaq
ehtiyacı, paylaşmaq istəyi, şövqü məndə
indiyə qədər olmayıb. Amma 3 ildir ki,
Milli Konservatoriyada pedaqoji fəaliyyətə
başlamışam. Öyrədərək
öyrənmək prosesinin ləzzətini duyuram.
K.Ə-C.: Yubileyinizdə insanlara belə
bir sualla müraciət etmişdiniz: “Nəyə görə
yaşamağa dəyər” – özünüz bu suala cavab
tapmısınızmı?
M.Z.:
(Kövrəlir) Hər bir yaradıcı insanın həyatı
boyu toxuya biləcəyi bir obraz var. İnsan nə qədər
ki, sağdır, yaşayır, bu obraz tam deyil, hər gün
dəyişə bilər. Tam bilirsiz, nə zaman olacaq? Mən
öləndən sonra. Nə zaman ki, mən başımı
yerə qoyacağam, bax, o zaman siz gənclərin xəyalında
həmin obraz bütövləşəcək, tamlaşacaq. Həyatsa
yaşamaqdır… İnsan da həyatın onu öldürəcəyini
bilə-bilə yaşayır. Deməli, yaşamağa görə,
yaşamağa dəyər…/teatro.az/
Kaspi.-2018.-26 aprel.-S.10-11.