“Kinoya getdiyim
yerin rəhbəri olacağımı
düşünməzdim”
Leyli Mirzəyeva:
“Düşünürəm ki, işim məndən çox
üzdə olmalıdır"
Bakı Musiqi Akademiyasında fortepiano üzrə təhsil alıb. Təhsil aldığı yer Nizami Kino Mərkəzinə yaxın olduğu üçün qrup yoldaşları ilə dərsdən sonra tez-tez kinoya gedirmişlər. Amma bu gün o, Nizami Kino Mərkəzinin rəhbəridir. Deyir ki, nə vaxtsa bu mərkəzdə çalışacağı, rəhbər olacağı heç ağlına gəlməyib. Müsahibimiz Nizami Kino Mərkəzinin direktoru Leyli Mirzəyevadır.
- Bakı Musiqi Akademiyasını bitirmisiniz.
İxtisasınız nədir?
- Fortepiano üzrə oxumuşam. Sadəcə, işlər elə gətirib ki, heç vaxt o sahə üzrə çalışmamışam. Bitirəndən sonra "Kainat” Gənclik Mərkəzində layihələr üzrə koordinator işlədim. Sonra da elə başqa istiqamətlərdə davam etdim. Ümumilikdə, 5 ildir ki, Nizami Kino Mərkəzindəyəm. Ondan əvvəl isə 4 il başqa qurumlarda təcrübələrim var.
- Musiqi
öz seçiminiz olub? Yoxsa uşaqlıqdan
musiqiyə getmisiniz və buna
görə ali təhsili də o sahədə almısınız?
- Birinci sinifdə oxuyandan məktəblə paralel olaraq konservatoriyanın nəzdində fəaliyyət göstərən studiyanın şagirdi olmuşam. 11 il orada fortepiano üzrə təhsil almışam. Məktəbi bitirəndə isə təhsilimi Bakı Musiqi Akademiyasında almağa qərar verdim. 11 il musiqiyə getməyimlə yanaşı, ali təhsil üçün bu istiqaməti seçməyimdə başqa faktorların da rolu oldu. Belə ki, bizim ailəmizdə musiqiçilər çoxdur. Anam fortepiano müəllimidir. O faktorlar da təbii ki müəyyən mənada təsirini göstərdi. İnsanın daxili aləminin inkişafı üçün incəsənət çox önəm daşıyır. Mən də elə düşünürəm ki, bir insan kimi daxili inkişafım üçün bu, böyük təkan oldu. Amma sırf peşə baxımından, mənə o qədər də uyğun olmadı.
- Tələbəlik
illərində adətən, başqa sahəyə
meyillənənlər öz sahəsi
üzrə çalışmırlar. Tələbəlik illəriniz
necə keçib? İşləmisiniz o dövrlərdə?
- Mən oxuduğum Bakı Musiqi Akademiyası Nizami Kino Mərkəzinə yaxındır. Dərsdən çıxıb qrup yoldaşlarımla bura kinoya gəlirdik. Amma heç vaxt kinoya getdiyim yerin gələcəkdə rəhbəri olacağımı düşünməzdim. Tələbəlik illərində çalışmamışam, amma dövlət imtahanı verən günün sabahı artıq iş həyatına atıldım.
-
İdarəetmə, təşkilati işlərə meyil yəqin,
daha çox olub...
- Əslində, həmişə təşkilati işlərə maraqlı olmuşam. Birinci çalışdığım iş yerində vəzifəm layihələr üzrə koordinator olub. O iş məni sırf təşkilatçılıq cəhətdən çox maraqlandırdı. Hansısa layihəni sıfırdan başlayıb hazırlayırsan, icra edirsən və yekunlaşdırırsan. Bu proses çox maraqlı gəlirdi. Hazırkı işim təkcə idarəçilik, rəhbərlik deyil, həm də təşkilatçılıq tərəfi var.
- Bundan
öncə Nizami Kino
Mərkəzində marketinq üzrə
çalışmısınız. Bəs bu
sahəyə yönəlməyiniz necə oldu?
- Marketinqi öyrənməyə
xeyli vaxt sərf etmişdim. Bura gəlməmişdən
2 il öncə bir
sıra kurslara getmişdim,
təlimlərə qatılmışdım, bu
sahədə müxtəlif kitablar oxuyurdum. Amma bunları
öyrənərkən hardasa marketinq şöbəsində
çalışacağımı heç
düşünmürdüm, sadəcə,
maraqlı sahə olduğu üçün öyrənirdim. Mənə bu sahə ilə bağlı təklif gələndə,
içimdə bir az qorxu vardı, amma ümid edirəm ki,
öhdəsindən gəldim. Ondan sonra artıq marketinq istiqamətində
davam etdim.
- Rəhbər olaraq da marketinq
lazım olur?
- Əlbəttə ki,
rəhbərdə də
marketinq bilgilərinin
olması önəmlidir. Marketinq şöbəsi
ilə bir yerdə işləyirəm.
Düşünürəm ki, bütün
qurumlarda marketinq və rəhbər bir şöbə kimi çalışmalıdır.
Rəhbər marketinqin işini
bilməlidir ki, fikir bildirsin, marketinq mütəxəssisinin
etdiklərini qiymətləndirməyi
bacarsın.
- "Bu kino
ki var, bu,
çox qəliz məsələdir”. Səməndər Rzayevin "Bəyin
oğurlanması” filmində
səsləndirdiyi bu fikir dillər əzbəridir. Siz də
kino nümayişini təşkil edirsiniz.
Bəs filmin bu tərəfi necə, qəlizdir?
- Bəli, çox qəliz məsələdir.
Əslində, bu qədər
qəliz olacağını
heç düşünməzdim.
Ən çətin məqam isə tamaşaçının
zövqünü tutmaqdır.
Tamaşaçının hansı filmə
baxmaq istədiyini bilib işləməliyik.
Artıq
bunu çox yaxşı anlayırıq
və tamaşaçıların
istədikləri filmləri
seçib nümayiş
etdiririk. Bu gün Nizami Kino Mərkəzində izləyicilər
müxtəlif janrlarda
olan filmlər arasında seçim edə bilərlər.
Və hər kəs onun üçün maraqlı olan filmi tapa bilər.
- Özünüz
filmə baxansınız?
- Film izləməyi sevirəm, amma kinoteatrda izləməyə elə də vaxtım olmur. Əksər vaxtlarda kinoteatrda
filmi izləyən ən son izləyici mən oluram. Amma filmə maraq göstərən adamam.
- İki ildir, direktor təyin olunmusunuz, amma o qədər də üzdə deyilsiniz...
- Hə, düzdür. Mən artıq 5 ildir burda çalışıram,
ilk olaraq marketinq şöbəsinin müdiri
kimi çalışmışdım.
Ondan sonra direktor müavini oldum, 2 ildir ki, direktoram.
Əslində, düşünürəm ki, mənim işimdə üzdə olmağa ehtiyac yoxdur. İşim məndən çox
üzdə olmalıdır.
Ümid edirəm ki, işimlə bunu doğrulda bilmişəm.
- Səhərdən
gecə saatlarına qədər film nümayiş
olunur. Bəs rəhbərin iş rejimi necədir?
- Kinoteatrın iş rejimi gündəlik 14 saatdır. Mənim də iş rejimim belədir. Çalışıram ki, iş
gününün əsas
hissəsini işdə
olum. Təbii ki bizdə qeyri-standart
iş rejimidir. Bəzən tez gəlirik, bəzən iş çox olanda 15-16 saat da işləyirik. İşdən asılıdır. Lakin sevdiyim və mənə çox maraqlı bir sahə olduğu
üçün bu iş qrafiki ilə bağlı çətinlik hiss etmirəm.
- Bu, subay xanımın rejimidir...
- Bəli, bu iş
qrafiki məhz subay adam
üçün uyğundur.
Ailəli olsam, bəlkə də bir az çətin olardı (Gülür).
- İşdə irəliləmək
üçün işçi
özünü mütləq
göstərməlidir. Siz də çox da uzun olmayan
bir müddətdə
irəliləməyi bacarmısınız,
demək ki, özünüzü göstərmisiniz...
- Direktor müavini təyin olunmağım mənim üçün çox böyük məsuliyyət idi. "Nizami” kinoteatrının
77 yaşı var və bu illər
ərzində bir sıra adamlar direktor, direktor müavini kimi çalışıb və
mərkəzin tarixinə
nəzər salanda, adları çəkiləndə
gördükləri işlər
də bir növ xatırlanır.
Hələ müavin kimi
təyin olunanda düşündüm ki, mənim də adım o siyahıda olacaq və deyəcəklər ki, filan illərdə direktor müavini filankəs olub, filan işləri görüb. O məsuliyyəti
dərk edirdim və əlimdən gələn qədər işimi mükəmməl
görməyə çalışırdım.
İndi
o səylərimin nə
dərəcədə gözəl
nəticə verməsini
demək mən tərəfdən çətindir.
Ümid edirəm ki, özümü doğrulda
bilmişəm.
- Əvvəllər cəmiyyətdə
"qadından rəhbər
olmaz” düşüncəsi
var idi. Bunu bəlkə
də, qadınların
emosiyaları ilə davrandıqlarından dolayı
deyiblər. Xanım
rəhbər olaraq yanaşmanız maraqlıdır...
- Bu fikri o qədər də düzgün hesab etməzdim. Ola bilsin ki, emosional olmadığım
üçün belə
yanaşıram, mənim
üçün idarəetmə
o qədər də çətin deyil. Ümumiyyətlə, rəhbərlik xüsusiyyətinin
cinsiyyətə görə
bölünməsi məncə,
o qədər də doğru yanaşma olmazdı. Tarixə baxsaq, kifayət
qədər qadın rəhbərlər görərik
ki, öz işlərinin öhdələrindən
gözəl şəkildə
gəliblər. Kişi
də emosional ola bilər.
- Kompüter arxasında çox olursunuz, yoxsa işin içində olan rəhbərlərdənsiniz?
- Məni kompüter arxasında nadir hallarda görmək olar. Daim görüşlərdə, tədbirlərdə
oluram. Tez-tez zallara baş
çəkirəm. Düzdür, buna nəzarət edən işçilər
ayrıdır, amma mən özüm də baxıram. Bu elə ictimai
bir işdir ki, kompüter arxasında oturmaqla alınmaz.
- İşçilərlə
münasibətdə əsas
nələrə diqqət
edirsiniz?
- Nizami Kino Mərkəzi bizim üçün iş yeri deyil,
ikinci evimizdir. Burada məndən əvvəl direktor 3 il Vüqar
Zeynalov olub. Kinoteatrımız 2012-ci ildə yenidən
qurulanda bura rəhbər təyin olunmuşdu. O, bu mərkəzə ikinci nəfəs gətirdi, çox gözəl bir təməl qoydu. Mən bu gün onun işini davam etdirirəm. Burda ailə münasibəti
var. Heç vaxt rəhbər-işçi bölüşməsi
etmirik. Bəzən işlər çox
olanda heç bir əməkdaşımız
öz işini bitirməmiş evə getmir, çünki hər əməkdaşımız
öz işinə böyük məsuliyyət
və sevgi ilə yanaşır.
- Amma idarəetmə də elədir ki, təcrübə ilə təkmilləşir. Bu mənada ilk vaxtlarla indiki idarəetmə qabiliyyətinizi müqayisə
etsək, təcrübə
artdıqca nələri
öyrəndiniz?
- İdarəetmə böyük
məsuliyyətdir, çətindir. Direktor müavini keçəndə
bu, mənə bir az qorxulu gəlirdi. Düşünürdüm ki, birdən
yaxşı bacarmaram.
Amma qarşımda gözəl
nümunə var idi. Öncəki direktorumuzdan çox
şey öyrənmişdim.
Direktor olan andan çox
yaxşı rəhbər
olduğumu deyə bilmərəm, bəlkə
də səhvlərim
olub, amma çalışıram, öz
üzərimdə işləyirəm.
Rəhbərlərlə bağlı ədəbiyyatlar
oxuyuram. İdarəetmə çox çətindir.
Hər şey qədərində
olmalıdır. Ciddilik,
səmimiyyət, tələbkarlıq
və s. hər şey normasında olmalı və heç birini həddindən artıq göstərməməlisən.
- Sizə görə, uğurun sirri nədir?
- Daim öz üzərində
çalışmaq. Mən başqa
bir sahədə təhsil alsam da, tamam başqa
istiqamətdə fəaliyyət
göstərirəm. Hər hansı
vəzifəyə gəlirdimsə,
o işin dərinliyini
öyrənməyə çalışırdım.
Xarici dil biliyi lazım
olurdusa, onu tam öyrənmək üçün
səy göstərirdim.
İnsan üzərində
işləməklə məqsədinə
nail ola bilər.
Mən buna inanıram, əminəm ki, belədir. Öz məqsədinə doğru getmək və öz üzərində işləmək.
- Maraqlıdır,
əvvəldən rəhbər
olmaqla bağlı məqsədiniz olub ki, indi direktorsunuz?
- (Gülür) Əslində,
uşaq vaxtı deyirdim ki, 30 yaşımda rəhbər
vəzifədə işləyəcəm. Konkret bu
istiqamətə kökləndiyimi
deyə bilmərəm,
amma daxilən belə bir istəyim
vardı. İşlər də elə gətirdi ki, artıq o istək reallaşdı.
Aygün Asimqızı
Kaspi 2018.- 2 fevral.-
S.8.