QONAQLIQ
Hekayə
Yolçuluq onu yormuşdu. Zarafat deyil, gecə səhərə kimi yol gəlmişdi, həm də Qazax-Bakı qatarı ilə. Öz-özünə
deyinirdi: " zəhərə dönsün
kasıblığı, ağlı
olan da plaskartda
yol gedər? Yan-yörəndəkinin iyi-qoxu, xorultusu bir yana, üstəlik
də vaqondan-vaqona keçənlərin tapa-turupu,
fısıltısı, xısıltısı
adamı təngə gətirər. Onu ən
çox yandıran isə, yol yoldaşı
Ehsan Kəpəzin yaradıcılıq "əsərlərini
dinləmək məcburiyyətində
qalması idi. Amma haqq üçün,
adamın yazdıqları
şeirdən başqa
nəyə bənzəsə
də, kişi
bütün yaradıcılığını
əzbər bilirdi. Hətta bir anlıq yol yoldaşının fövqəladə yaddaş
tutumuna həsəd də aparmışdı.
Əlindəki sovetski
papka, elə bil arxivdi, içində
kim yoxdu,
nə yoxdu, şeirlərini də ki elə həvəslə,
ehtirasla deyir, şeirbilməzlər ağzıaçıq
dinləyər şairi.
Deməli, kişi yanılmıyıf Kəpəz
təxəllüsünü götürəndə...
...Budəfəki
çəkilişə dəvət
alanda əməllicə
təəccüblənmişdi. Televiziya kanalı hara, əyalət şairi hara? Görəsən, onu nə məqsədlə çağırırdılar
Bakıya? Axırıncı dəfə efirə əyalət kanalında çıxmışdı.
Uzun götür-qoydan
sonra budəfəki çəkilişə razılıq
vermişdi. Həm də onu verilişə dəvət
edən inandığı,
güvəndiyi bir dostu idi. Təbii ki, bu dostu
da xahiş etmişdi ki, mərhum şair dostu ilə bağlı xatirələrini
söyləsin. Ortada bir
müəmmalı məsələ
var idi; işin-gücün bu vədəsində, üstəlik
də pul-para yox, neyləsin? Düşünüb-daşınandan sonra iki tay un almaq üçün ayırdığı
50 manatı götürüb,
"Allaha pənah,
deyərək yola çıxmışdı.
Qatara birtəhər
çatdı. Rahat-rahat sabahkı günü
planlaşdırdı. Deməli, ilk növbədə deyilən
çəkilişdə olacaq,
sonra uzun müddətdir sosial şəbəkədən tanıdığı,
dostluq etdiyi, rəsmlərini sevə-sevə
paylaşdığı rəssamla
görüşəcək, sonra bir-iki istəyən-sevən
dostlarla görüş
və gecə yenidən qatarla evinə-eşiyinə dönəcəkdi.
Gəncədə qatara minən, şairi görən kimi ikiəlli onunla görüşən
Ehsan Kəpəz, Hacıqabula qədər onun nəinki qulaqlarını, gözlərini,
hətta fikirlərini
də "mazol eləmişdi. Dəqiq yadında deyil
nə vaxt yuxuya getdiyi. Bircə onu bilirdi ki,
arada böyür-başdan
deyinənlər olsa da, Ehsan yenə
də susmurdu. Hətta bir-iki dəfə ondan kitablarını soruşmuşdu, o isə çantasını əlləri
ilə bərk-bərk
tutaraq, "yox, təəssüf ki, kitablarımdan üstümdə
yoxdur deyə, cavab vermişdi. Axı cəmi bir kitab
götürmüşdü. O da rəssam dostunun adına
yazılmışdı.
Bakıya çatanda çox sevindi. Ehsan hələ yuxuda
idi. Az
qaldı ki, Biləcəridəcə düşsün
və onun "əsərlərini dinləmək
əzabından qurtulsun.
Amma, deyəsən, Kəpəzin
də şeirə həvəsi qalmamışdı.
Yuxulu idi...
Çəkiliş başa çatandan sonra Bakıda tanıdığı ünvan
olan 28 May metrosunun yanına getdi. Ən məşhur məkanda Cabbarlının heykəlinin
altında dayanaraq, üzünü görmədiyi
dostuna zəng etdi:
- Oo, şair, xoş gəlifsən! Həmişə böyük şəhərlərdə.
Rəssamın mehriban səsi,
dost qarşılamağa tələsməsi
onu sevindirdi. Düşündü; "kişi el-oba
adətini yenə saxlayır, qonaqsevərdi.
Dedi:
- Xoş günün olsun, dərdiş, bə mən burdayam.
- Harda, şair?
- Bu, Cəfər Cabbarlının
heykəlinin yanında.
- Ayə, ay şair, orda nə işin
var, heç olmasa Səməd Vurğunun yanına gəlsən...
- Yaxşı, şair, gəlerəm ora.
- Gözdüyürəm...
Aradan iyirmi dəqiqə keçməmiş, əlində
qara planşet, bəstəboylu, bir az dolu,
dən-dən saçları
pərişan halda dağılmış bir nəfərin ona tərəf gəldiyini görüb, yaxınlaşdı.
- Salam əleyküm. Mən Bəxtiyaram.
Dostu sevincək əlini ona uzatdı və dedi:
- Xoş gördük, şair, xoş gəlmisən. Şeirlərini
oxumuşam, əladı
ha... Bəs necə tanıdın
məni?
- Nəvlem, elə kompüterdə görmüşdüm,
ordan yadımda qalıfsan. Təzə kitabımı da gətirmişəm səninçün
- Ay çox sağ
ol. Vallahi məni sevindirdin.
Amma kitabı belə verməzlər, gedək bir yerdə onu tərtəmiz yuyaq sonra. Və birdən dayandı: - Şair, mən orucam...
- Hası oruş, dərdiş?
Dostu dərin bir qəhqəhə çəkdi
və:
- Şairsən dəəəə,
həm də əsil şair. Deyirəm
ki, oruc tutmuşam, amma istəyirəm bir üz-üzə oturaq... Şairin də üzündə təbəssüm oyandı.
Hətta
oruc tutan adama "Allah qəbul eləsin, deməyi də unutmadı. Gəlsənə günaha
batmayaq, - dostu dedi.
- Nə deyirəm dərdiş.
Onlar qabaqlarına
çıxan ilk yeraltı kafeyə
yaxınlaşdılar. Kafe kiçik olsa da, sərin və sakit idi. İkilikdə söhbət etmək üçün əla bir məkan seçdiklərinə sevindilər.
Üz-üzə əyləşdilər, ofisianta yemək sifariş etdikdən sonra, ordan-burdan söhbətə başladılar.
Bir azdan söhbət butulkadakı
şəffaf "can dərmanının sayəsində
daha maraqlı məcraya yönəlmişdi.
Bayaqdan bəri kənd həyatından, ot biçimindən
danışan şair
artıq, ədəbiyyatda
kor atı minib köndələninə
çapanlardan söz
açırdı. Hərdən öz əsas sənətini qoyub, ədəbiyyatı incəliyinə
qədər çözən
masa dostuna heyranlıqla baxsa da, "rəssamlıqda vəziyyət necədi, deyə soruşmaq istəyir, lakin, dostu yenə də maraqlı ədəbi çözümləri
ilə ona imkan vermirdi. Hətta şairin ilk kitabını əlinə
alan rəssam,
kitabın avtoqrafına
da nəzər yetirmədən içindəki
şeirlərə diqqət
edir və "əhsən sənə deməkdən yorulmurdu.
Məclis iki saata yaxın
davam etdi. Dostlar deyə-gülə
kafedən çıxanda
rəssamın telefonuna
zəng gəldi.
- Alo.
-
..............
- Sən Allah, bağışla,
tamam yadımnan çıxıb.
-
...............
- Zəng çatmırdı?
-
.............
- Ola bilər. Orda yəqin ki şəbəkə tutmur.
-
............
- Hə yerin altındadı.
Belədi dəəə, telefon
şəhərin göbəyində
tutmur.
-
...........
- Gəlirəm, oldu.
Telefon söhbətindən sonra üzünü şairə
tutdu:
- Bir vacib görüşüm
var idi, telefona zəng çatmırmış... Şairə
gələn zəngi eşidib: - Götür, götür, yəqin sənə də zəng çatmırmış,
deyə, sözünü
yarımçıq qoydu.
- Alo... alo, səsin
asta gəler, dayan.. Şair telefonu səsgücləndiriciyə qoydu.
- Alo, ayə, ay şair, bə belə olarmı, mən Cabbarlının heykəlinin yanında qalmışam, sənə
də zəng çatmır...
Şair
qeyri-ixtiyari yanındakı
adama baxdı: - Sən Metin
bəy döyülsən?
- Yooox, mən şair Bahəddin Barlıyam...
Metin bəy hələ də telefonun o başında şairi məzəmmət
edirdi. Şairi isə kitabı düşündürürdü, axı onda cəmi
bir kitab var idi, onu
da Metin
bəyə söz vermişdi. İndi Bahəddin Barlıdan kitabı necə geri qaytarsın...
İradə Aytel
Kaspi 2018.- 24 fevral .- S.22.