“Ən yaxşı
tamaşaçım və müəllimim anamdır”
Səbinə Məmmədova:
“Sənətimdəki ilk sevincimlə ilk “şillə”mi eyni zamanda aldım”
Gənc Tamaşaçılar Teatrının istedadlı aktrisası Səbinə Məmmədova Rusiyanın Mədəniyyət Nazirliyinin dəstəyi və Rusiya Teatr Xadimləri İttifaqının təşkilatçılığı ilə baş tutan XII Beynəlxalq Yay Teatr məktəbində təhsilini başa vuraraq vətəninə geri dönüb. Aktrisa dünyanın 30 teatrı və Rusiyanın 40 şəhərindən olan teatr aktyorları ilə birgə Moskvada keçirilən Beynəlxalq Yay teatr məktəbində ölkəmizi təmsil edib. Səfərdən dönər-dönməz "Kaspi”-nin qonağı olan Səbinə Məmmədova səfər təəssüratlarını bizimlə bölüşdü. Onunla ilk dəfə 5 il bundan öncə - teatra yeni gəldiyində görüşmüşdük. O zaman ilk debütünü yaşayan gənc aktrisa bu 5 il ərzində teatrda irili-xırdalı bir çox tamaşalarda biri-birindən maraqlı obrazlar canlandırıb. Teatrda bir çox obrazların müəllifi olan aktrisaya müasir Leyli deyənlər də az deyil. Bu da onun "Leyli və Məcnun” tamaşasındakı Leyli obrazından irəli gəlir. Uşaqlar isə onu "Çeburaşka” kimi tanıyır və sevirlər.
- Səbinə xanım, istərdik söhbətə yay məktəbindəki iştirakınızdan başlayaq.
- Əslində yay məktəbinə ötən il getmək istəyirdim. Qismət elə gətirdi ki, iyunda Qazaxıstanın Astana şəhərinə qastrol səfərimiz baş tutdu. Bu da yay məktəbi ilə üst-üstə düşürdü. Ona görə də fikrimdən daşındım. Ancaq bu il istəyimə nail oldum. Əmin oldum ki, insan bir şeyi həqiqətən, ürəkdən istəyirsə, o arzusu mütləq həyata keçir. Yay məktəbinin elanı verildiyini eşidəndə, sənədlərimi hazırlamağa başladım. Bizim teatrda səhnə plastikasından dərs deyən müəllimimiz Ceyhun Dadaşovdan mənə kömək etməyini xahiş etdim. Sağ olsun, o da öz dəstəyini əsirgəmədi. Son ana qədər elə zənn edirdim ki, artıq məni qəbul etməyiblər. Hətta bunun üçün böyük ruh düşkünlüyü yaşayırdım. Dostlarım mənə qəbul olunduğumu deyəndə, sevincimin həddi-hüdudu yox idi. Adlarımız açıqlandıqdan sonra ilkin mərhələdə bizə bir çox materiallar verdilər ki, onları oxuyub, hazır şəkildə məktəbə gedək. Ora gedənə qədər bir ay ərzində 5 bədii film, 3 sənədli film, 4 animasiya filmi izlədim, 1 kitab oxudum. Bu bir ayda öyrəndiklərimin özü belə mənim üçün bir məktəb oldu.
- Sosial şəbəkədən izlədiyim qədəri ilə, dərsləriniz çox səmərəli keçib.
- Bəli, bu məktəbdən çox şey öyrəndim. Bir klassik əsər hazırladıq. Mən orada müasirliyi qoruyaraq maraqlı bir obraz təqdim etdim. Sonda münsiflər heyəti də ifamı bəyəndiyini qeyd etdi. Heç bir kompleks hissi yaşamadan çimərlik geyimi ilə səhnəyə çıxdım. Mühit tamama başqa idi. Rejissorlar aktrisaya obrazı həvalə edərkən onun boyunun, çəkisinin heç də fərqinə varmırlar. Rejissorlar üçün istedad hər şeydən öndə gəlir.
- Şərq qadınına bənzədiyiniz üçün yəqin ki, sizə o tip bir obraz həvalə ediblər.
- (Gülürük) Orada mənə "gözəl, cazibədar, istedadlı Şərq qadını” deyirdilər.
- Hansı ölkənin aktyorları ilə tanış olmaq imkanı əldə etdiniz?
- MDB ölkələrinin aktyorları daha çox idi. Ərəb Əmirliklərindən, ABŞ-dan, Şotlandiyadan və digər ölkələrdən, o cümlədən dost və düşmən ölkələrin nümayəndələrini bu məktəbdə görmək mümkün idi.
- Hazırda çalışdığınız teatrda əsas mövzu teatr rəhbərliyinin dəyişməsidir. İndi teatrda hansı proseslər gedir?
- Mən orada təhsil alarkən sosial şəbəkələrə girmək üçün vaxtım yox idi. Bu xəbəri eşidəndə çox təəccübləndim. Çünki biz belə bir dəyişikliyin olacağını gözləmirdik. Ümid edirəm ki, yeni rəhbərimiz Naidə xanım da Mübariz müəllim kimi bizləri başa düşəcək və daim öz dəstəyini əsirgəməyəcək.
- Sosial şəbəkədən söz düşmüşkən, "Facebook”da, "İnstagram”da çox aktivsiniz. Bunu işinizin bir parçası hesab edirsinizmi?
- Sosial şəbəkələrdə
çox olmuram. "İnstagram”
səhifəmi 3 ildir ki, açmışam. 3 il ərzində 20 mindən çox izləyicim var. Mənə yazılan mesajların hamısına cavab yazmağa vaxtım olmur. Əslində sosial şəbəkəyə
zamanım olduğu müddətcə daxil oluram.
- Mesajların içərisində
sevgisini bildirən, evlilik təklif edənlər necə, varmı?
- (Gülürük) Hər
gün evlilik təklifi alıram desəm, yalan olar. Amma onların içərisində sevgisini
etiraf edənlər, mənimlə görüşmək
istəyənlər də
az deyil.
- Tənqidlərlə aranız
necədir?
- Yaxşıdır. Ancaq bəzən
bizdə tənqidlə
təhqirin yerini səhv salırlar. Misal üçün, mənim
ən yaxşı tamaşaçım, müəllimim
anamdır. Elə məni
ən çox tənqid edən də odur. O, mənim bütün tamaşalarıma baxıb
və mənim bir nömrəli tənqidçimdir. Özü filoloqdur,
işinin peşəkarıdır,
Azərbaycan dilinin qrammatikasını gözəl
bilir. Səhnədə hansı sözün
vurğusunu düz deməyəndə, evdə
onun mənə izahını verir. Anam məni tərifləsə
də, tənqid etsə də, ona inanıram.
- Səbinə xanım, müasir Leyli olmaq çətindirmi?
- Müasir düşüncə
ilə Leyli olmaq çox çətindir. Tamaşanın rejissoru Nicat
Kazımov tamaşanı
hazırlayanda bizə
hadisənin yaşandığı
dövrdən bəhs
etdi, obrazın yaşadığı hadisələri
danışdı. Amma əlbəttə
ki, əsas yük aktyorların öhdəsinə düşür.
Gərək araşdırıb canlandıracağın obrazın
hansı mərhələlərdən
keçdiyini öyrənəsən.
Obrazı mənə həvalə
edəndə, Leyli haqqında məlumat topladım. Hətta mənə dedilər
ki, Leyli ilə Məcnun həqiqətən ər-arvad
olublar və uzun müddət uşaqları olmayıb.
Və o variantların içindən
bizim pyesə uyğun variantı seçdim və onu işləməyə başladım. Leylini olduğu
kimi canlandırmaq üçün başladım
uzun yubkalar, dikdaban ayaqqabılar geyinməyə. Belimi bağlayırdım,
ayaqlarıma stul bağlayırdım ki, yerişim ağırlaşsın.
Kim deyirsə ki Leyli arıq,
sısqa bir qız olub, bu, doğru deyil. Şərq qadını həmişə
dolu olub.
- "Leyli və
Məcnun” tamaşasında
ərəb sözləri
çox idi. Onları əzbərləmək
necə?
- Mənə desələr ki, bir şey
əzbərlə, mən
heç vaxt onu əzbərləyib səhnəyə çıxa
bilmərəm. Onu mütləq
şəkildə başa
düşməliyəm. O sözlərin mənasını
bir-bir açdıq. Evdə də ərəb-fars lüğət kitabım
var, ondan da bir az faydalandım. Teatrda Nicat Kazımovun,
evdə də anamın köməkliyi ilə Leylinin sözlərini mənimsədim.
- "Leyli və
Məcnun” tamaşasından
əvvəl Bəhram
Osmanovun quruluş verdiyi "Müharibə”
tamaşasında da yerişinizlə diqqət
çəkmişdiniz.
- Bu tamaşada da özümə bir yeriş tapmışdım.
"Müharibə” tamaşasındakı
Semira 13 yaşında
zorlanmış bir qızdır. Müharibənin ən ağır
dövrləridir və
Semira yaşadığı
hadisələr nəticəsində
artıq qız deyil, bir qadındır.
Onun bütün hormonları dəyişib, haradasa istəklər yaranıb.
Bəhram müəllimlə oturub zorlanan qızın yeriş formasını fikirləşib
tapdıq. O, təxminən
oğlan kimi gəzməli idi. Mənim üçün bu obrazı canlandırmaq bir qədər çətin idi.
- Çox gənc yaşınızdan sizi seriallarda görürük.
- İlk dəfə "Həyat varsa”, sonra "Bir ovuç torpaq”, "Bir ailəm var”, "Məryəm” və sair seriallara
çəkildim. 2 ildir
ki, Media Master prodakşın məni
dəyərləndirir. Prodakşının rəhbəri Rüstəm
Əliyev, quruluşçu
rejissor Şahin Qəhrəmanla işləmək
mənə çox rahatdır və böyük bir təcrübədir.
- Və çəkildiyiniz
"Ögey ana” serialının ötən
həftə final bölümü
yayımlandı. Ögey ananın
doğma qızı olmaq necə hissdir?
- Cəmilə obrazı serialda beş
əsas obrazdan biri idi. Bu obrazı canlandırmaq üçün uzun saçlarımdan imtina etdim. Mənim üçün hər seriala yeni imiclə çıxmaq önəmlidir.
Çox
maraqlı bir obraz idi. 21 yaşında sentimental, melanxolik, müasir, ətrafdakı insanların
fikri ilə razılaşan, hüquqlarını
tapdalamağa icazə
verməyən Səbinədən
bir hissə var idi onda.
- Seriala baş rolla gəlməyin özü bir uğur deyilmi?
- Bəlkə də. Hətta həmin ərəfələrdə sosial
şəbəkədə mənə
"səni kim
tapşırıb?”, "kimin
adamısan?” - kimi mesajlar yazırdılar. O zamanlar bu sözlər mənə çatmırdı.
İllər keçdikcə, anlayıram ki, baş rola çəkilmək
üçün hər
şey etməyə hazır olan insanlar varmış.
Məncə, insanın niyyəti
düz olduqdan sonra, yerdə qalan hər şey düzələndir.
Alın yazısını
kim silə
bilər ki?
- Peşəkar səhnədəki
ilk obrazınızı xatırlayırsınızmı?
- Əlbəttə. "Hasarın o üzü” tamaşasındakı Çiçək
obrazını heç
zaman unutmaram. Səhnədə bütün arzuladığım
obrazları oynaya bilərəm, amma Çiçəyin mənə
verdiyi ilk həyəcan,
ilk təəssüratı heç bir obrazımdan ala bilmərəm.
Həyatdakı bütün ilklər
gözəldir. Bundan sonra
"Qırmızı papaq”
tamaşasında rol aldım.
- Yadımdadır, bu obrazlarınızdan sonra "İlin ən gənc aktrisası” mükafatına layiq görüldünüz.
- Bu mükafata layiq görüləndə çox sevindim. Düzdür, sevincimi bir az qırdılar və bu mənim üçün gözlənilməz oldu. Sənətimdəki ilk sevincimlə ilk "şillə”mi eyni zamanda aldım. Zaman öz sözünü deyir. Bu mükafatı alanda qəlbimi qıran insanlar indi deyir ki, o mükafat gənclərə verilməlidir. O vaxt teatrda məndən başqa gənc aktrisa yox idi axı. 24 yaşım var idi, uğur qazanmışdım və inanırdım ki, səhnədə qazandığım nailiyyətlərimlə heç kimi məyus eləməmişəm.
- Bu 5 ildə dəstəkçiniz kimlər olub?
- Ən birinci dəstəkçim anamdır. O mənə həm maddi, həm də mənəvi dəstəkdir. O qədər çətin günlərim olub ki... "Cəhənnəmdən gələn məktublar” tamaşasından əvvəl obraz canlandırarkən səhnədən çıxıb, anama zəng vurdum, bildirdim ki, daha teatrda işləməyəcəm. Anama qorxduğumu, bacara bilməyəcəyimi dedim. Anam mənə elə ürək-dirək verdi ki, səhnədə var gücümlə çalışmağa başladım.
- Səbinə xanım, sizin rəqsə olan marağınızdan da xəbərdarıq. Rəqsin həyatınızdakı yeri haradadır?
- Rəqs mənim üçün ayrı bir dünyadır. Bütün həyatım rəqsdir, biz həyatda gəzmirik, rəqs edirik. Rəqs aktyor üçün çox böyük mərhələdir.
Xəyalə Rəis
Kaspi.- 2018.- 18 iyul.-
S.7.