Nicat Əli: “Müəllimimə dedim ki,
bu serialda sizi bir az söydürəcəm”
Nicat
Əli: “Müəllimimə dedim ki, bu serialda sizi bir az
söydürəcəm”
Aktyor Nicat Əli ilə 6 il bundan öncə Mirzə Fətəli Axundzadənin uşaqlığını canlandırdığı “Sübhün səfiri” filmindəki obrazından sonra görüşmüşdük. O zaman Nicat əməkdar artist Pərviz Məmmədrzayevin “Simsar” teatr studiyasında fəaliyyət göstərirdi. İkimiz də yeni idik, mən mətbuatda, o da sənətdə. Maraqlı söhbətimiz alınmışdı.
O gündən bu günə Nicat çox dəyişib, elə mən də. Bu gün Nicat ölkənin hüdudlarını aşıb, xarici seriallara çəkilir, müxtəlif obrazlar yaradır və hazırda Azərbaycan Dövlət Musiqili Teatrının aktyorudur. Hər zaman reytinqlərdə ön sıralarda yer alan serialların əsas qəhrəmanlarını canlandırıb və canlandırmaqda davam edir. Səhnədə isə plastikası ilə neçə-neçə “köhnə” artistə nümunə ola biləcək bir aktyordur. Sonuncu dəfə onu Musiqili Teatrda tamaşaya qoyulan, Əli Əmirlinin qələmə aldığı və Mehriban Ələkbərzadənin rejissorluq etdiyi “Nuri-didə Ceyhun” tamaşasında gördüm. Ceyhunun oğlunu canlandıran Nicat obrazı qısa olsa da səhnədə duruşu, jestləri, mimikaları, səhnə plastikası ilə diqqət çəkməyi bacardı…
O an dedim ki, 6 ildən sonra Nicatla yenidən
görüşməyin zamanıdır. Və
budur, Nicat Əli qonağımızdır.
– Görüşməyəli həyatınızda
nələr dəyişib?
– Sonuncu dəfə
sizinlə görüşəndə Pərviz Məmmədrzayevin
rəhbərliyində olan “Simsar” Teatr studiyasında fəaliyyət
göstərirdim. Teatr studiyamız
bağlandıqdan sonra mən Türkiyənin dövlət
kanalı olan TRT-də yayımlanan “Zəngin kız, fakir
oğlan” serialına çəkildim. Orada
azərbaycanlı həkim Ramin obrazını
canlandırdım. Ramin obrazı ilə bir
mövsüm o serialda rol aldım. Onların
layihəsinin bir qolu da Azərbaycanı təmsil edəcək
bir personajın olması idi. Bu obraz da mənə
qismət oldu.
– Sizi o seriala necə dəvət
etdilər?
–
Serialı çəkən prodakşın kastinq
keçirirdi. Bu kastinqə bir neçə
aktyor öz sənədlərini göndərmişdi. Həmçinin də mən. O aktyorların
içində mənim şəkillərimi bəyəndilər.
Danışıqlardan sonra bir müddət
durğunluq yarandı və düşündüm ki, artıq
təklif qüvvədən düşüb. Amma sonda dedilər ki, bir həftə içində
biletinizi alıb, Türkiyəyə gəlməlisiniz. Mən də Bakıdakı işlərimi həll
edib Türkiyəyə yollandım.
– Hazırda Türkiyədə film sektoru sürətlə
inkişaf edir.
Bəs o biznesə qatıldıqdan sonra yeni təkliflər
almadınızmı? O aləmə qoşulmaq
üçün ən ideal fürsəti əldə
etmişdiniz.
– Əslində film təklifi almışdım. Bacımın
toyu olacaqdı və bu səbəbdən vətənimə gəldim.
Həmən layihə də səhv etmirəmsə,
gerçəkləşmədi. Əgər
orada konkret işin yoxdursa, qalıb boş-boşuna vaxt
keçirməyə dəyməz. “Zengin
kız, fakir oğlan” serialı ilə də elə burada
müqavilə bağladım və iştirak etdim.
Geri döndükdən sonra Musiqili Teatrda işləməyə
başladım. Qısametrajlı və tam metrajlı
filmlərə çəkildim. Belə ki,
Babək Şirinsifətin çəkdiyi
“Üçüncü günün adamı” filmində erməni
leytenantını canlandırdım. Hesab
edirəm ki, o obrazın öhdəsindən layiqincə gəldim.
Həmin filmdə erməni ləhcəsini
götürmək üçün erməni mətnləri
oxuyurdum və erməni filmlərini, proqramlarını izləyirdim.
O dilin ləhcəsini əzbərləməyə
çalışırdım ki, obrazımı tam ifadə edə
bilim. Çox təəssüf ki, həmin film
dublyajla efirə getdi. Mənim orada səsləndirdiyim
danışıq sanki itdi. Sinxron dublyaj
olundu. Düzdür dublyaj öz səsimlə
oldu, amma əziyyətim hədər getdi. Düşmənin
dilini bilmək lazımdır. Biz də
müəyyən qədər öyrəndik ki, düşmən
də olsa onu düzgün canlandıraq.
– Döndükdən sonra Musiqili Teatrda
çalışdınız. Maraqlıdır nə
üçün məhz Musiqili teatr?
– Əslində İncəsənət Universitetində
musiqili teatr fakültəsini bitirmişəm. Bunun
üçün Musiqili teatra üstündük verdim. Digər teatrlara getməməyimin çox səbəbi
var. İstəməzdim ki, indi o səbəblərdən
danışım. Musiqili teatr mənim
üçün yeni bir səhifə idi. Musiqili
teatr da prestijli teatrlardandır. Ola bilər,
bu teatrı seçmək üçün öz səbəblərim
də var. Burada özümü çox yaxşı hiss edirəm,
necə deyərlər, öz qabımdayam. Teatrımızın direktoru Əliqismət Lalayev gənclərə
çox dəstək olur. Məni işə
götürdükdən sonra müxtəlif rollar həvalə
olundu. Son olaraq Mehriban Ələkbərzadə
məni “Nuri-didə Ceyhun” tamaşasına dəvət etdi.
– Bu tamaşada obrazınız
kiçik olsa da, ifanız diqqət çəkirdi. Bu imkanları “Simsar” Teatr Studiyasındamı
qazanmısınız?
– Pərviz
müəllimlə müəllim-tələbə, ata
–oğul münasibətindəyik. Hər zaman
diqqəti üzərimdə olub. Müəllimimin
başını uca etməyi özümə borc bilirəm.
Mən onun təmsilçisiyəm. O,
özünü mənə köçürüb və mən
onu təmsil edirəm, onun adıyam.
“Nuri-didə Ceyhun” tamaşasında obrazım kiçik
olsa da, yadda qalan oldu. Müəllimlə bir-birimizin
energetikamızı çox gözəl bilirik, plastikamıza,
oyun tərzimizə yaxşı bələdik. Sanki eyni məktəbin tələbəsiyik. O
mənə toxunduqda, baxanda belə onun nə edəcəyini
bilirəm. Səhnədə bir-birini başa
düşmək heç də asan deyil. Bu
tamaşanın qəribə bir energetikası var. Belə
tamaşalarda deyilir ki, rolun böyüyü-kiçiyi yoxdur.
Elə tamaşa var ki, nə etsən də rolun
kiçikliyi özünü göstərir. Ancaq bu tamaşada elə deyil.
–
Deyirsiniz ki, universitetin sizə öyrədə bilmədiklərini
“Simsar” studiyası öyrətdi?
–
Universitet mənim təməlim oldu. Bir növ əlifba
rolunu oynadı. Ədifbadan sonra biz kitab
oxumağı öyrəndik. Mən ikinci
kursdan Pərviz müəllimin studiyasına getdim və praktikamı
orada qazandım. O, bizi yetişdirirdi, cəmiyyətə
atırdı ki, cəmiyyətdə bərkiyin. Elə tərəf-müqabillərim olurdu ki, onlar
illərdi ki, səhnədə işləyirdilər. Ancaq yeri gələndə mən onlardan üstün
olurdum. “Simsar” mənim plastikamı
inkişaf etdirdi. Pərviz müəllimdən
çox şey öyrənmişəm. Təkcə
teatr deyil, kinonu da ondan öyrənmişəm. Bünövrəni düz qoyanda insan düzgün
yolla addımlayır. Bünövrə
düzgün qoyulmayanda isə istər-istəməz büdrəyirsən.
Binanın təməlini əyri qoyanda o kənardan
əyri görsənir.
– Deyirlər aktyor rezin kimidir. Bu fikirlə razısınızmı?
– Bəli.
Aktyor rezin kimi olmaq məcburiyyətindədir.
Elələri var ki, hazırda odun kimidir. Hara qoyursansa tərpənə bilmir. Aktyor istənilən obraza girmək üçün
bunu etməlidir. Həm fiziki, həm də
psixi olaraq. Beyin olaraq da buna hazır
olmalıyıq. Elə aktyor var deyir ki, mən
bu rolu oynamaram. Çünki beyni ona
hazır deyil, çünki orada özünü narahat hiss
edir. Mənim bu baxımdın heç bir
problemim yoxdur. Həm plastikama, həm də
beynimə arxayınam. Müəllimimiz bizi hər
cür sınaqdan çıxarıb.–
Nicat Əli hansı obrazları canlandırmaz?
– Rejissor
məni inandıra bilməsə ki, ona mən lazımam, o
obrazı canlandırmaram. Əgər mən erməni
rolunu canlandırmışamsa, bundan o tərəfi yoxdur, hər
bir obrazı canlandıraram. Yeri gələndə
mən erməni obrazını qəbul etməzdim. Deyərdim ki, erməni mənim düşmənimdir.
Ancaq o da bir roldur, onu da kimsə
canlandırmalıdır. Mən bu
obrazın məsuliyyətini üzərimə
götürdüm və o obrazı oynadım.
– İlk dəfədən “Sübhün səfiri” kimi
böyük filmdə oynadınız. İlk yaxşı
oldu deyə, davamı da uğurlu gəldi.
– Elədir.
“Sübhün səfiri” filminə çəkiləndə
ikinci kursda oxuyurdum. 20 yaşım var idi.
Hiss etdim ki, M.F.Axundzadənin uşaqlığını
canladırmağın özü böyük məsuliyyətdir.
Filmin rejissoru Ramiz Həsənoğlu ilə Akif
Rüstəmov məni seçdi. Sınaq
bitdikdən sonra Ramiz Həsənoğlu yaxınlaşıb,
kimin tələbəsi olduğumu soruşdu. Heç
gözləmədiyim halda əlini uzatdı və dedi ki, mənim
təşəkkürümü müəlliminə
çatdırarsan. O an özümü çox xoşbəxt
hiss etdim. Belə insanların
qarşısında bu sözü eşitmək mənim
üçün böyük bir fəxrdi. Bu filmdən
sonra “Sirr”, “Döngələr”, “Son hədd”, “Zengin kız,
fakir oğlan”a çəkildim, hazırda isə “İmtahan”
seriallına çəkilirəm.
– Bu
gün “İmtahan” serialında Pərviz obrazını
canlandırmaq yəqin ki, təsadüfdür.
– (gülürük)
Müəllimə dedim ki, üzrlü sayın, sizin
adınızla bağlı obraz canlandırıram, ancaq sizi
bir az söydürəcəm.
– Ancaq bu
dəfə sizi mənfi obrazda gördük.
–
Açığı bu vaxtacan mənfi obraz
canlandırmamışam. Seriala filmin rejissoru
Ramin Nəbiyev dəvət etdi. Orada
canlandırdığım Pərviz Universitetin
dekanının oğludur, özündən razıdır, ata
hesabına böyüyən bir uşaqdır. Ramin bildirdi ki, ssenari yazılır. Mənə maraqlı gəldi. Bu tip serial Azərbaycanda
yox idi, çox tutarlı oldu. yüksək
reytinqlər yığdı. Uşaqların
hamısı sanki öz roluna düşüblər. Ötkəm müəllim universitetdə də
dekanım olub, filmdə də. Bu komanda
bir-birini çox istəyir. Serial da buna
görə tutarlıdır. Bir-birimizdən
gələn energetika tamaşaçıda müsbət emosiya
yaradır. İnsanlar həyatda bir-birinə
bələd olanda bu efirdə də özünü göstərir.
– Film və
teatr səhnəsi tamamilə fərqli sahələrdir. Sizin
üçün bunları bir-birindən fərqləndirən
nələrdir?
– Səhnə
çox böyükdür. Səhnədən səhnəyə
də çox böyük fərq var. Misal üçün,
Pantomima Teatrının səhnəsi başqadır, YUĞ
teatrının səhnəsi başqa. Hər
bir teatrın özünün hərəkət həcminin
böyüklüyü var. Akademik Milli Dram Teatrında etdiyin hərəkəti
sən Heydər Əliyev sarayında edə bilməzsən.
Kamera isə tam əksidir. Çox
kiçik oynamalısan. Teatrda əlini
uzadıb bayrmağınla nəyisə göstərirsənsə,
kamerada onun üçün bir baxışın bəs edir.
O baxış əli əvəz edir. Bu
balansı saxlaya bilsən həm teatrda, həm də filmdə
uğur qazana biləcəksən. Nə
vaxtsa bunun dozasını çox etsən, deyəcəklər
ki, bu pafosdur. Kamera minimalizmi sevir. Xırda baxışlar, tonun aşağı
olmağı. Teatrda biz yüksək səslə
danışmağa məcburuq ki, axır cərgə
eşitsin. Teatrın səsi ilə gəlib
kamera önündə mikrafona danışsam, deyəcəklər
bu qışqırır. Balansı saxlaya
bilən insan hər iki sahədə uğur qazanır.
-At
çapmağı, vokal ifaçılığı, tar
çalmağı, səhnə döyüşünü
bacarırsınız…
– Bəli…
Aktyor nə qədər çox şey bacarsa, səhnədə,
filmdə, bir o qədər zəngin görünər. İçi dolu olar. Bir filmdə
at çapmaq lazımdırsa, aktyor onu bacarmalıdır.
Hələ döyüş səhnələrində
tryukları belə özü edirsə, bu onun
üstünlüyüdür. Beləcə
də musiqi duyumu varsa, bir filmdə rəqs etməlidir, necə
edəcək? Dublyor onun yerinə rəqs
edə bilməz axı. Aktyorun ritmi
olmalıdır.
– Bəzən
deyirlər ki, istedad sonradan qazanılan bir şey deyil. Gərəkdir ki, istedadlı doğulasan.
–
Razıyam. İstedadlı doğulanların
şansı daha çox olur. Amma elə
insanlar var ki, istedad onlara minimum verilib. Ancaq
öz istəklərinin hesabına bu gün adlı-sanlı sənətkarlardır.
Onlar qarşılarına məqsəd qoydular və
özlərini inkişaf etdirdilər. İstedad
elə bir şeydir ki, onu təhsilinlə gücləndirmədin,
o bir yerə qədərdir və müəyyən müddətdən
sonra itəcək. Mən rolu bir dəfə
özüm kimi oynaya bilərəm. Növbəti
dəfə başqa rollar gələcək. Özümü başqa insana çevirmək
üçün bilməliyəm ki, bunu necə etmək
lazımdır.
– Bir aydır ki, ata olmusunuz. Ata olduqdan sonra həyatınızda nələr dəyişdi?
– Məsuliyyətim
artdı. Əslində, ömür boyu məsuliyyətim
olub. Mən elə övladlardan
olmamışam, rahat olum ki, məni anam saxlayacaq. 10 yaşımda atamı itirmişəm,
bacımı da, məni də anam təkbaşına
böyüdüb. Anamın yuxusuz gecələri,
çəkdiyi əziyyəti sayəsində bacımla bu
günə gəlib çıxmışıq. Anamın üzərimizdə olan əziyyətini yerə
vura bilməzdim. 10 yaşından bəri hər il pilə-pilllə məsuliyyətim artıb və
mən hər zaman məsuliyyətimi hiss etmişəm.
Övladım dünyaya gələndə məsuliyyət mənim
üçün yeni bir hiss olmadı. Onsuz da mənim
məsuliyyətim üzərimdə var idi. Ancaq çox qəribə hisslər keçirdim.
Bunun necə bir hiss olduğunu sözlə ifadə etmək
mümkün deyil. Sanki bir möcüzəyə
toxunursan, inanmağın gəlmir ki, bu uşaq sənindir.
–
Övladınızı gələcəkdə səhnədə
görmək istəyərsinizmi?
– Məndən
yaxşı aktyor olacaqsa, niyə də yox. Məni
üstələyəcəksə, ölkə sərhədlərini
keçəcəksə, əgər bacaracaqsa, əlbəttə.
– Nicat
Əli necə bir ata olacaq?
– Anam məni
necə tərbiyə edibsə, mən də öz
övladımı o tərzdə böyüdəcəm. Bir
dost, yeri gələndə sərt, yoldaş və ata.
Rəis, Xəyalə. Teatrşünas
Kaspi 2018.- 24 may.- S.11.