Niftulla Əsgərov: “Bu obrazıma görə
hətta məni söyürdülər”
“Allah-təala da mənə belə
bir qismət yazıb ki...”
Mayın 27-də Prezident İlham Əliyev mədəniyyət
xadimlərinə fəxri adların verilməsi ilə
bağlı sərəncam imzaladı. Həmin gün
siyahıda adı olan sənətkarların sevincinin həddi-hüdudu
yox idi. Bu sevincdən Lənkəran
Dövlət Dram Teatrına da bir pay düşdü.
Teatrın istedadlı aktyoru Niftulla Əsgərov əməkdar
artist fəxri adına layiq
görüldü. 2014-cü ildə teatrın
inkişafında xidmətlərinə görə Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyinin "Fəxri mədəniyyət
işçisi” döş nişanı ilə təltif olunub.
1995-ci ildən
N. B.Vəzirov adına Lənkəran
Dövlət Dram Teatrında çalışan Niftulla Əsgərov
ömrünü məhz bu teatra həsr edib,
çalışdığı müddətdə
irili-xırdalı bir çox rollar ifa edib. O, teatrda S.M.Qənizadənin "Xor-xor” əsərində
Seyfulla, İ.Məlikzadənin
"Gəl qohum olaq”ında Camal, H.Abbaszadənin "Həzi Aslanov”unda Bekişvilli,
Ü.Hacıbəyovun
"Olanlardan-keçənlərdən”ində
Atamoğlan əmi, N.B.Vəzirovun
"Hacı Qənbər”ində Qıdı Kirvə,
E.İsgəndərzadənin "Qalxın məhkəmə
gəlir”ində Bəhruz, H. Mirələmovun "Vicdanın hökmü”ndə Aşot, B. Nuşiçin
"Nazirin xanımı”nda Çeda, N.Nərimanovun "Nadir
şah”nda Əliəşrəf bəy və sair obrazlara səhnə
həyatı verib.
Son
dövrdə çəkilən "My name is İntiqam”,
"Bayram axşamı”, "Bığ əhvalatı” filmlərində,
hazırda isə "Xalxın evi” serialında əsas obrazlardan
birini canlandırır.
- Niftulla
müəllim, ilk olaraq sizi təbrik edirik. Çox
istərdik ki, təəssüratlarınızı bizimlə
bölüşəsiniz.
- Qismətdə
varsa, o gəlib öz sahibini tapır. Bu mənim
taleyimdə var imiş ki, mənə nəsib oldu. Hər şeyin bir məqamı var. Demək ki, məqam
bu günə imiş. Yəqin ki, səlahiyyətli
şəxslər nailiyyətlərimi nəzərə
alıb və məni bu ada təqdim ediblər. Əslində, heç gözləmirdim. Ayın 27-si saat 1-də Xalq artistimiz Qabil Quliyev mənə
zəng edib zarafatcasına bildirdi ki, sən artıq Əməkdar
artistsən, bundan sonra hərəkətlərində daha məsuliyyətli
olmalısan. Şok vəziyyətində
idim. Mənə qəribə gəlirdi.
Düşünürdüm ki, doğrudanmı
mən bu ada layiq görülmüşəm.
- Qabil
müəllim demiş, bu işin məsuliyyəti də
ağırdır.
- Onun
dediyi söz həqiqətən doğrudur, məsuliyyəti
ağırdır. Gərək o məqamları
saxlaya biləsən. Bundan sonra da
davamlı olaraq xalqıma, teatrıma xidmət edəcəm.
- 23 ildir
ki, Lənkəran Teatrındasınız...
- Elə
bilirəm Lənkəran Teatrına dünən gəlmişəm.
Bu teatrda müxtəlif obrazlar yaratmışam.
Ancaq oynadığım obrazların əksəriyyətini
unutmuşam.
- Bu teatr sizə nə
qazandırıb?
- Hər
şey. Həyatda yaşamağı, onu dərk etməyi,
mehriban kollektivi, yaxşı dostları...
Lənkəran Teatrı mənə yol göstərib. Teatr mənə
insanlarla rəftarı, insanlığı, insanlara sevgini
öyrədib. Teatr məni istiqamətləndirib.
Teatr çox ağır ocaqdır. Teatr səhnəsinə hər kəs
çıxıb, ağzına gələni deyə bilməz.
Səhnəyə çıxan hər bir aktyor məsuliyyət
hiss etməlidir. Mən hər dəfə səhnəyə
çıxanda o məsuliyyəti üzərimdə hiss edirəm.
O aktyor ki, həyəcan keçirərək səhnəyə
çıxmadı, o aktyor deyil. Kimliyindən
asılı olmayaraq tamaşaçı ilə üz-üzə
duranda heç olmasa o həyəcanı yaşamasa mən o
aktyorun peşəkarlığına şübhə edərəm.
- 23 ildə çoxlu obrazlar
canlandırmısınız. Aktyor olaraq sizə
qarşı qısqanclıq olubmu?
- Teatr
canlı sənət ocağıdır. Hər an hər
şey ola bilər. Bəzən
olub ki, rejissorlarımız tamaşa hazırlayarkən mənə
dublyor yazmayıblar. Fasiləsiz olaraq səhnədə
çalışmışam. Hətta eyni
rolu oynamaqdan tamam yorulmuşam. Ancaq
heç vaxt həvəsdən düşməmişəm.
Yaratdığım bütün obrazları sevərək,
ondan zövq alaraq oynamışam. Elə
rollarım var ki, onlar mənim üçün çox
doğmadır. Ancaq ürəyimcə
olmayan rollar da canlandırmışam.
- Onlar hansı obrazlardır?
- Elə
mənfi obrazlarım olub ki, o obraza nifrət etmişəm. Misal üçün ermənilərin alçaq sifətlərini
yaratmışam. Mən erməni
obrazını ürəkdən oynamamışam. Amma deyirlər ki, sən o obrazı canlandıranda o
qədər özündə olmamısan ki, o qəddarlığı
çox gözəl göstərmisən. Hətta bu obrazıma görə məni qiymətləndirdilər
də. Düzdür, mən heç vaxt mənfi
obrazları oynamaq istəməmişəm. Ancaq rejissor həvalə edirsə, nə deməli?
Kinolarda, seriallarda da erməni obrazı
canlandırmışam. Hətta bir dəfə işdən
evə gedəndə bir tamaşaçı mənə
yaxınlaşıb dedi ki, "Utanmır, o boyda erməni
bizim aramızda gəzir. Hələ sən bunun
sifətinə bax”. Bu obrazıma görə
hətta məni söyürdülər.
- Belə hallarda aktyor
olmağınıza peşmanlıq hissi keçirmisinizmi?
- Bu mənim
taleyimdir. Məktəbdə oxuyan zamanlarda
müxtəlif obrazlar canlandırırdım. Bizim ədəbiyyat müəllimimiz tədbirlər
keçirirdi. Mən orada xırda rollar
oynayırdım. Müəllimim deyirdi ki,
sən gələcəkdə yaxşı aktyor olacaqsan.
Nə yalan deyim, peşman deyiləm. Çünki bu sənət halal sənətdir.
İnsanların gözü qarşısında
işləyirsən, gizli çalışmırsan. Burdan qazandığın çörək də
halal olur. Biz bu çörəyi alın tərimizlə,
tər tökə-tökə, hiss, həyəcan keçirərək
qazanırıq. Mən ikinci dəfə
dünyaya gəlsəydim yenə də aktyor olardım.
- Lənkəranlı
tamaşaçılar sizi yaxşı tanısa da paytaxt
tamaşaçıları sizi "My name is İntigam” filmindəki
obrazınıza görə tanıdılar.
-
Televiziya çox sürətli informasiya yayan bir vasitədir. Bizim teatrımızda elə sənətkar aktyorlar
var ki, ancaq onları üzə çıxarmaq olmur. Bəzən deyirlər ki, əyalətdə elə
gözəl aktyorlarımız var ki, onlar gizlənib. Əslində onlar gizlənməyib, onları
tanıdan, efirlərə dəvət edən yoxdur. Bəzən mənə deyirlər ki, siz indiyə qədər
harada idiniz? Niyə sizi gizlədiblər?
Mən həmin filmdən sonra daha da
yaxşı tanındım. Rejissorlar
gördülər, seriallara dəvət etdilər. Düzdür, əyalət teatrında baş verəni
ancaq həmin rayon bilir. Bizim də "Cənub”
televiziyamız var. Onlar da çalışmalıdılar ki,
öz bölgələrinin aktyorlarını
tanıtsınlar. Çünki peyk vasitəsi
ilə onlar da izlənilir.
- Ancaq
sizin simanızla sanki Azərbaycan komediya filmlərinə,
seriallarına yaşlı ata obrazı gəldi.
- Elə
deyirlər. Bizim bu dəqiqə çox
istedadlı rejissorlarımız var. Və bunların çoxu
da gənclərdən ibarətdir. Adam
onlara baxıb təəccüb edir. Tanınmış
teatr rejissoru Bəhram Osmanov deyir ki, elə bir yaş həddindəsən
ki, üz cizgilərində nuranilik və ata obrazı var. Mən
elə bir qoca obrazı gətirmişəm ki, o hər kəsə
inanır və onu aldadırlar. "Xalxın evi”
serialına da, "My name is İntiqam” filminə də baxdıqda
görərik ki, oradakı ata şorgöz kimi göstərilir.
Ancaq elə deyil. O hər şeyə
inanır və onu aldadırlar. Obrazlarım çox da mənfi
tip deyil.
- Bu məşhurluq sizə çox
gec gəlmədimi? Bunu gecikmiş məşhurluq
hesab etmək olarmı?
-
Canlandırdığım obrazlar yerinə düşdü. Bəlkə də mən gəncliyimdə o
rolları oynaya bilməzdim. İndiki
görünüşüm o obrazların ifası
üçün daha münasibdir. Allah-təala
da mənə belə bir qismət yazıb ki, sən bu
yaşdan sonra ad alıb məşhur olacaqsan. Bəlkə də gənc olsaydım, belə
yaxşı obrazlar yarada bilməzdim, sevilməzdim. Demək ki, xalq məni belə görmək istəyib.
- Bunu təcrübə ilə əlaqələndirirsiniz?
- Təcrübə,
təcrübə, təcrübə… Heç kim
öz sinəsinə döyə bilməz ki, məşqsiz, təcrübəsiz,
oxumadan səhnəyə çıxa bilərəm. Gərək təcrübən olsun ki, o obrazı
ifadə edə biləsən. Zəhmət
çəkəsən. Təcrübə
ilə istedad birlikdə vəhdət təşkil etməlidir.
- İndiki komediya serialları əvvəlkilərin
yerini vermir və hətta yeni çəkilənləri
uğursuz adlandıranlar da az deyil. Bu mövzu ilə bağlı sizin fikriniz necədir?
-
Müqayisə etdikdə hər dövrün öz
hökmü var. Hər dövrdə də istedadlı insanlar
yaşayıb. İndi müasir dövrdür,
kosmos əsridir. 60-70-ci illərdə
çəkilmiş filmi 4-5 ilə çəkirdilər.
Ancaq indi bir filmi ay yarıma çəkirlər.
Elə fraqmentlər var ki, gözləyirdilər
ki, günəş çıxsın, ay getsin sonra çəksinlər.
İndi isə günəşin
batmasını, buludun getməyini özləri kompyuterlə həll
edirlər. Bu onların iki dəqiqəsini
alır. Məsələ
burasındadır ki, keçmişdə olan o komediyalar bu dəqiqə
də baxılır və adama ləzzət edir. Mən uşaqlıqda hər zaman onlara
baxmışam, indi də baxıram. 1977-ci
ildə «Qərib cinlər diyarında» filminə çəkilmişdim.
Orada mən Qara cini oynayırdım. Amaliya xanımla. O vaxt mənə 77 manat 30 qəpik
pul vermişdilər. O pulun qəbzini hələ də
saxlayıram. Düzdür, indiki komediyalarla əvvəlki
komediyalar arasında fərq var. Amma gəlin indiki
tamaşaçının zövqünü də nəzərə
alaq. Bugünkü
tamaşaçının zövqü tamamilə fərqlidir.
Misal üçün «Ögey ana» filmində
aktyor deyir ki, mənim bu qara buluddan gözüm su içmir.
Gedim o qara buludun qabağını tutum. İndiki tamaşaçıya bu sözü deyə
bilərsənmi? Tamaşaçını
aldatmaq olmaz, ona yalan danışmaq olmaz. Tamaşaçı
həqiqəti, faktı olduğu kimi görmək istəyir.
Müasir dövrün komediyalarının da
öz tamaşaçısı var. Bizim keçmiş komediya
filmlərimizə hörmətimiz var və biz onlardan öyrənməli,
nümunə götürməli, yeni-yeni əsərlər
yaratmalıyıq.
- Bölgə teatrlarının
aktyorlarının siması çox az
tanınır. Ancaq Lənkəran teatrı bu
çərçivələri aşıb. Ötən il Lənkəranda "Günəşim ol”
serialı çəkilirdi. Və teatr heyətinin
o serial vasitəsi ilə siması tanındı. Siz də bu filmlə məşhurlaşdınız.
Lənkəran
teatrnı bu baxımdan uğurlu və
şanslı hesab etmək olarmı?
- Teatrın rəhbərliyindən çox şey asılıdır. Kiməsə bir vəzifə verilibsə, vəzifə yalnız o stol demək deyil, o kresloda müxtəlif xarakterli insanlar əyləşib. Biri var ki, sən o vəzifəni göyə qaldırasan, bir də var ki, vəzifə səni göyə qaldırsın. Bizim teatrda rəhbərlik həmin o vəzifəni göyə qaldırır. Bizim gözəl rəhbərliyimiz olub. Teatrımızda münaqişə olmayıb. Başqa teatrlara baxanda rejissorlarla direktor arasında hər zaman münaqişə olduğunu görürük. Bizim aktyorlarımız bir-biri ilə mehribandırlar hər zaman. Teatrımızın bəxti onda gətirib ki, ona aktyorları başa düşən rəhbərlik gəlib. Bu sənəti anlayan, aktyorların dilindən başa düşən Tofiq Heydərov gəlib. Ondan əvvəl də İslam Həsənov rəhbərlik edib. O da aktyorlarla yaxşı işləyirdi. Kənardan hansısa başqa bir sahənin insanını gətirib direktor qoymayıblar.
Xəyalə Rəis
Kaspi 2018.- 31 may.-
S.11.