Milli təhsil quruculuğu
tarixi
Və ya Azərbaycan
Xalq Cümhuriyyəti dövründə müəllimlərin
ilk qurultayı
Azərbaycan
Xalq Cümhuriyyəti dövründə (1918-1920) 1918-ci
il dekabrın 13-dən 28-dək olan müddətdə milli təhsil quruculuğu tariximizdə əhəmiyyətli
rolu olmuş xalq və ali-ibtidai
məktəb müfəttişlərinin, müəllim və pedaqoqların, təhsil işçilərinin ilk qurultayı keçirilmişdir. Həmin əlamətdar hadisədən 100 il
keçməsinə
baxmayaraq Bakı şəhərində, 2-ci real məktəbinin zalında
Xalq Maarif Nazirinin
müavini Həmid bəy Şahtaxtinskinin sədrliyi ilə
keçirilmiş qurultayın
materialları müasir dövrdə
də unudulmur və bu gün də dərin hörmət və ehtiramla
öyrənilir, tədqiq edilir
və gənc nəslin elmi - pedaqoji biliyinin
artırılmasında
istifadə edilir. Azərbaycan
xalq maarifi və məktəbinin bu və ya digər tarixi mərhələlərdə
necə inkişaf etdiyini, hansı inkişaf mərhələlərindən
keçdiyini öyrənmək hər zaman olduğu kimi, bu
gün də zəruridir. Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti İlham Əliyevin qeyd etdiyi kimi: "Azərbaycan təhsil
tarixi hər birimizin fəxr
etdiyi nailiyyətlərlə zəngindir. Azərbaycan müəllimləri
bütün tarix boyu, təhsildə varisliklə
novatorluğu, ənənə ilə islahatın vəhdətini
öz fəaliyyətlərində əks etdirmişlər....”
"Təhsil əsri” adı qazanmış XXI əsr Azərbaycan
təhsilinin də yeniləşməsini və müasirləşməsini
tələb edir”.
Qurultay nümayəndələrindən
dərsliklər üzrə seçilmiş komissiyanın
iclası da dekabrın 17-də keçirilmişdir. Dərsliklər
barədə seçilmiş komissiyanın tərkibi
aşağıdakı təcrübəli pedaqoq və təhsil
mütəxəssislərindən ibarət idi:
1. Bakı quberniyası xalq məktəblərinin
direktoru Sultan Məcid Qəniyev;
2. Şuşa və
Cavanşir qəzaları xalq məktəbləri müfəttişi
Həşim bəy Nərimanbəyov;
3. Naxçıvan qəzası xalq məktəbləri
müfəttişi-Rəşid bəy Əfəndiyev.
Məsələ ilə bağlı məruzə
Rəşid bəy Əfəndiyev tərəfindən təqdim
edilmişdir:
Komissiya əldə olan dərsliklərə
baxdıqdan sonra onlardan aşağıdakıları
yararlı hesab edərək ibtidai məktəblərdə təcrübədən
keçirməyi qərara aldı:
1. Birinci bölmədə ilk dərslərin
deyilməsi üçün Mahmud bəy Mahmudbəyonun
"Türk əlifbası” və Aleksey Osipoviç
Çernyayevskinin "Vətən dili” dərsliyi qənaətbəxş
hesab edilsin.
2. İbtidai məktəblərin
həmin bölməsində hesab dərsi üzrə Qafur Rəşadın
hesab dərsliyi qəbul edilsin.
3. İbtidai məktəblərin ikinci bölməsində dil və oxu dərsi üçün Bakı müəllimlərinin tərtib etdikləri kitablar (adları göstərilmir-R.S.) hələlik qənaətbəxş hesab edilsin.
4. Bu bölmədə
hesab fənni üzrə hələlik Qəbulovun "Rəhbər-Hesab”
dərsliyi və Həmid bəy Usubbəyovun hesab elmi
kitabı qəbul edilsin.
5. 3-cü
bölmədə dil fənni üçün Rəşid bəy
Əfəndiyevin "Bəsirət-ül-ətfal”
kitabından istifadə edilsin.
6. Bu bölmədə
hesabdan dərs keçmək üçün Həmid bəy
Usubbəyovun "Elm-Hesab” kitabı qəbul edilsin.
7. 4-cü və
5-ci bölmələrdə Abdulla Şaiqin "Gülzar” və
Ağayevin müntəxəbatı "Ədəbi əsərlərin
toplusu” təcrübədən keçirilsin.
8. Qafur Rəşadın "Rəhbər Sərf”
və Axund Yusif Talıbzadənin "Sərf-Türkisi”.
9. Ali-ibtidai məktəblərin bölmələrinin
ilk və son buraxılışına Saleh Zəkinin təbiətşünaslığı
keçirilsin.
10. Ali-ibtidai məktəblərdə
həndəsə üzrə "Elm-İndus” həndəsə
dərsliyi təcrübədən keçirilsin.
11. Təbiətşünaslıq üzrə dərslik
məruzədə göstərilməmişdir.
12. Ali-ibtidai məktəblərdə
coğrafiya fənni Həsən Fəridin yeni coğrafiya fənni
üzrə tədris edilsin.
13. Tarix fənni
üzrə hansı dərslik və kitabın tövsiyə
edildiyi barədə komissiyanın iclas protokolunda heç
bir məlumat qeyd edilməmişdir.
14. Digər yazılmış əsərlərlə
bağlı komissiya yalnız Mirzə Məmməd Axund
oğlunun "Hesab Sorğuları” sərlövhəli
kitabına baxaraq qərar almışdır ki, aradan
qaldırılması tələb olunan bəzi nöqsanlar
müəllifin nəzərinə çatdırılsın.
Qurultayın
Xalq Maarif Nazirinin müavini Həmid bəy
Şahtaxtinskinin sədrliyi ilə dekabrın 18-də keçirilmiş növbəti iclasında əvvəlki
iclaslarda iştirak etmiş nümayəndələrdən əlavə
olaraq, Lənkəran qəzası xalq məktəbləri müfəttişi
G.N.Teterevyatnikov da iştirak edirdi. İclasın gündəliyinə
müzakirə üçün beş məsələ
çıxarılmışdır:
1. 1918-ci ilin
yanvar-dekabr ayları üzrə müəllimlərin tam şəkildə
ala bilmədikləri maaşları barədə;
2. Məktəblərin
dava-dərman və dərslik vəsaitləri ilə təmin
edilməsi üçün dövlət xəzinəsindən
müəyyən məbləğin ayrılması;
3. Məktəbi idarə etdiyinə, gimnastika, nəğmə,
peşə dərslərini keçdiyinə görə
müəllimlərin mükafatlandırılması;
4. İdarə "upravski” məktəblərinin maliyyələşdirilməsi barədə;
5. Müəllimlərin təqaüd kassaları barədə.
Qurultayda aparılmış gərgin
müzakirələrin nəticəsi olaraq
həmin məsələlərin həlli
yolları müəyyən edilmişdir. Qurultayda iclasların gün
ərzində fasiləsiz olaraq
gərgin keçdiyi barədə hökumətin mətbu
orqanı olan "Azərbaycan” qəzetində də
məlumat verilmişdir.
İbtidai məktəblərin
(zemski; normal; prixodski adlanan
aşağı ibtidai məktəblərin -R.S.) eynitiplilik
prinsipinin həyata keçirilməsi məqsədilə respublikada
fəaliyyət göstərən və
son nəticə etibarilə eyni məqsəd güdən bütün aşağı ibtidai
məktəblərin
"Azərbaycan
Respublikası Xalq Maarif
Nazirliyinin aşağı ibtidai
məktəbləri”
vahid termini altında birləşdirilməsi, xalq müəllimlərinin hüquqi
vəziyyətinin eyniləşdirilməsi,
onlar arasında əvvəlki dövrlərdə yol
verilmiş
ayrı-seçkiliyin
aradan qaldırılması və
onların saxlanması xərclərinin dövlət xəzinəsindən maliyyələşdirilməsi;
Cəmiyyətlə məktəblər arasında
mübahisələr
doğuran, məktəb və müəllimlərin nüfuzuna
xələl gətirən
məktəblər üzrə məktəb mükəlləfiyyətləri barədə icma qərarlarının ləğv edilməsi; yeni tədris
proqramlarının işlənib hazırlanması, dərsliklərin seçilməsi; məktəbdən xaric
təhsil və bununla
bağlı məktəb kitabxanalarının təşkili; şagirdlərin tarixlə
vətənpərvərlik
ruhunda tərbiyələndirilməsi üzrə işlərin qoyuluşu; uşaq və
pedaqoji jurnalların buraxılması; uşaq bağçalarının yaradılması; ibtidai məktəblərdə bədən tərbiyəsi işinin
təşkili; müəllim
qıtlığı
problemi və onun həlli yollarının araşdırılması; müəllimlərin əməyinin ödənilməsi və
s. həlli təxirə
salınmadan tələb
olunan məsələlər üzrə müvafiq
qərarlar qəbul edilmiş, təklif və
tövsiyələr
verilmişdir ki, bu da
öz dövrünün tələblərinə uyğun yeni məktəb quruculuğu və
məktəb
islahatı işində olduqca
əhəmiyyətli
olmuşdur. Təsadüfü
deyildir ki,
qurultayın, dekabrın 24-də
xalq təhsili üzrə baş
idarənin rəisi A.Əmirovun sədrliyi
ilə
keçirilmiş
iclasında Nuxa-Ərəş rayonu
xalq məktəbləri müfəttişi, ali pedaqoji
təhsilli Abdulla bəy
Əfəndiyev (görkəmli
pedaqoq Rəsid bəy
Əfəndiyevin
qardaşıdır -R.S.)
təklif etmişdir ki,
qurultayın fəaliyyətini əks
etdirən hesabat tərtib
edilsin və çap
edilərək
bütün müfəttişliklərə göndərilsin. Onun fikrincə, qurultayda
müzakirə edilən məsələlər və
qəbul edilmiş qərarlar, məktəb-tədris və
təlim-tərbiyə
işlərinin müxtəlif
sahələri üzrə irəli
sürülən
elmi-pedaqoji ideya və
təkliflər
respublikada aparılan yeni məktəb quruculuğu işində olduqca
əhəmiyyətlidir və təhsil
işçilərinin, o cümlədən direktor, müfəttiş və
müəllimlərin fəaliyyət proqramına çevrilməlidir. Müfəttiş A.Əfəndiyevin təklifi
qurultay tərəfindən qəbul
edilmişdir.
Qurultayın qərarlarını əsas
tutan Xalq Maarif
Nazirliyi sonralar həmin
qərarların bir çoxunun həyata
keçirilməsi məqsədilə Azərbaycan Xalq
Cümhuriyyəti Hökuməti və
Parlamenti
qarşısında məsələ qaldırmış və
müvafiq qərar və
qanunların qəbul edilməsinə nail
olmuşdur ki, onlardan da bəzilərini qeyd
edirik: 1) Xalq müəllimlərinin hərbi
mükəlləfiyyətdən azad
edilməsi; 2)Türk (Azərbaycan-R.S.) ştiftinin əldə edilməsi
üçün Xalq Maarif
Nazirinin sərəncamına 200 min rubl həcmində pul vəsaitin ayrılması; 3) Lazımi kitabların alınması üçün Xalq
Maarif Nazirinin sərəncamına 18
min rubl həcmində pul vəsaitinin ayrılması; 4) Yoxsul ailələrdən olan
şagirdlərə
müvəqqəti
olaraq birdəfəlik müavinətlərin verilməsi; 5) Aşağı ibtidai
məktəb müəllim və
qulluqçularının
maaşları barədə Parlament
tərəfindən qəbul edilmiş
qanun və başqaları.
Qeyd edəök ki, bu
qurultayda müzakirə edilmiş
məsələlər və qəbul edilmiş qərarlar, irəli sürülmüş elmi-pedaqoji
ideya və təkliflər 1919-cu
il avqustun 20-dən
sentyabrın 1-dək olan
müddətdə
Bakı şəhərində Azərbaycan xalq
müəllimlərinin keçirilmiş növbəti qurultayında bir qədər də
inkişaf etdirilərək təkmilləşdirilmiş və
respublikanın təhsil və
maarif işçilərinin fəaliyyət proqramına çevrilmişdir. Məktəbləri ölkənin əsas
mədəni
dayağı kimi qiymətləndirən, şəxsi mənfəət ardınca
qaçmayaraq həyatını respublikanın kənd, rayon və
şəhərlərində
pedaqoji fəaliyyətə sərf
edən, savadlı gələcək nəslin
yetişdirilməsi
kimi son dərəcə əhəmiyyətli işlə məşğul olan
müəllim və pedaqoqların qarşılaşdıqları problemlərin müzakirə edilməsi
və onların həlli
istiqamətində
müvafiq qərarların
qəbul edilməsi
əlbəttə ki,
son dərəcə böyük əhəmiyyət kəsb
etmişdir.
Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti dövründə müəllim və pedaqoqların ilk qurultayının materialları bu gün də tədqiq edilir və öyrənilir. Qurultayda qəbul olunmuş qərarların məlum səbəblər ucbatından tam şəkildə həyata keçirilməsi mümkün olmasa da, milli təhsil quruculuğu tariximizdə əhəmiyyətli rolu və xidmətləri olmuşdur. Həmin qurultayın təşkilində və fəaliyyətində yaxından iştirak etmiş tanınmış müəllim və pedaqoqlar, maarif fədailəri böyük hörmət və ehtiram hissi ilə yad edilir, həmin təcrübədən gənc nəslin elmi-pedaqoji biliyinin artırılmasında, onların vətənpərvər ruhda tərbiyə olunmasında bu gün də istifadə edilir. Azərbaycanda təhsilin inkişafında, pedaqoji və elmi-pedaqoji kadrların hazırlanmasında xidmətləri olan pedaqoji elmlər doktoru, akademik Hüseyn Əhmədovun qeyd etdiyi kimi: "Xalqımızın zəngin milli və ümumbəşəri elmi-pedaqoji dəyərlərini tədqiq etmək, onları üzə çıxarmaq, onlara yeni nəfəs vermək, gənc nəslin elmi-pedaqoji biliyinin artırılması işində ondan istifadə etmək bütün zamanlarda olduğu kimi, bu gün də aktualdır”.
Qurultay nümayəndələrindən dərsliklər
üzrə seçilmiş komissiyanın iclası da
dekabrın 17-də keçirilmişdir. Dərsliklər barədə
seçilmiş komissiyanın tərkibi
aşağıdakı təcrübəli pedaqoq və təhsil
mütəxəssislərindən ibarət idi:
1. Bakı quberniyası xalq məktəblərinin
direktoru Sultan Məcid Qəniyev;
2. Şuşa və
Cavanşir qəzaları xalq məktəbləri müfəttişi
Həşim bəy Nərimanbəyov;
3. Naxçıvan qəzası xalq məktəbləri
müfəttişi-Rəşid bəy Əfəndiyev.
Məsələ ilə bağlı məruzə
Rəşid bəy Əfəndiyev tərəfindən təqdim
edilmişdir:
Komissiya əldə olan dərsliklərə
baxdıqdan sonra onlardan aşağıdakıları
yararlı hesab edərək ibtidai məktəblərdə təcrübədən
keçirməyi qərara aldı:
1. Birinci bölmədə ilk dərslərin
deyilməsi üçün Mahmud bəy Mahmudbəyonun
"Türk əlifbası” və Aleksey Osipoviç
Çernyayevskinin "Vətən dili” dərsliyi qənaətbəxş
hesab edilsin.
2. İbtidai məktəblərin
həmin bölməsində hesab dərsi üzrə Qafur Rəşadın
hesab dərsliyi qəbul edilsin.
3. İbtidai məktəblərin ikinci bölməsində dil və oxu dərsi üçün Bakı müəllimlərinin tərtib etdikləri kitablar (adları göstərilmir-R.S.) hələlik qənaətbəxş hesab edilsin.
4. Bu bölmədə
hesab fənni üzrə hələlik Qəbulovun "Rəhbər-Hesab”
dərsliyi və Həmid bəy Usubbəyovun hesab elmi
kitabı qəbul edilsin.
5. 3-cü
bölmədə dil fənni üçün Rəşid bəy
Əfəndiyevin "Bəsirət-ül-ətfal”
kitabından istifadə edilsin.
6. Bu bölmədə
hesabdan dərs keçmək üçün Həmid bəy
Usubbəyovun "Elm-Hesab” kitabı qəbul edilsin.
7. 4-cü və
5-ci bölmələrdə Abdulla Şaiqin "Gülzar” və
Ağayevin müntəxəbatı "Ədəbi əsərlərin
toplusu” təcrübədən keçirilsin.
8. Qafur Rəşadın "Rəhbər Sərf”
və Axund Yusif Talıbzadənin "Sərf-Türkisi”.
9. Ali-ibtidai məktəblərin bölmələrinin
ilk və son buraxılışına Saleh Zəkinin təbiətşünaslığı
keçirilsin.
10. Ali-ibtidai məktəblərdə
həndəsə üzrə "Elm-İndus” həndəsə
dərsliyi təcrübədən keçirilsin.
11. Təbiətşünaslıq üzrə dərslik
məruzədə göstərilməmişdir.
12. Ali-ibtidai məktəblərdə
coğrafiya fənni Həsən Fəridin yeni coğrafiya fənni
üzrə tədris edilsin.
13. Tarix fənni
üzrə hansı dərslik və kitabın tövsiyə
edildiyi barədə komissiyanın iclas protokolunda heç
bir məlumat qeyd edilməmişdir.
14. Digər yazılmış əsərlərlə
bağlı komissiya yalnız Mirzə Məmməd Axund
oğlunun "Hesab Sorğuları” sərlövhəli
kitabına baxaraq qərar almışdır ki, aradan
qaldırılması tələb olunan bəzi nöqsanlar
müəllifin nəzərinə çatdırılsın.
Qurultayın
Xalq Maarif Nazirinin müavini Həmid bəy
Şahtaxtinskinin sədrliyi ilə dekabrın 18-də keçirilmiş növbəti iclasında əvvəlki
iclaslarda iştirak etmiş nümayəndələrdən əlavə
olaraq, Lənkəran qəzası xalq məktəbləri müfəttişi
G.N.Teterevyatnikov da iştirak edirdi. İclasın gündəliyinə
müzakirə üçün beş məsələ
çıxarılmışdır:
1. 1918-ci ilin
yanvar-dekabr ayları üzrə müəllimlərin tam şəkildə
ala bilmədikləri maaşları barədə;
2. Məktəblərin dava-dərman və dərslik vəsaitləri ilə təmin edilməsi üçün dövlət xəzinəsindən müəyyən məbləğin ayrılması;
3. Məktəbi idarə etdiyinə, gimnastika, nəğmə,
peşə dərslərini keçdiyinə görə
müəllimlərin mükafatlandırılması;
4. İdarə "upravski” məktəblərinin maliyyələşdirilməsi barədə;
5. Müəllimlərin təqaüd kassaları barədə.
Qurultayda aparılmış gərgin
müzakirələrin nəticəsi olaraq
həmin məsələlərin həlli
yolları müəyyən edilmişdir. Qurultayda iclasların gün
ərzində fasiləsiz olaraq
gərgin keçdiyi barədə hökumətin mətbu
orqanı olan "Azərbaycan” qəzetində də
məlumat verilmişdir.
İbtidai məktəblərin
(zemski; normal; prixodski adlanan
aşağı ibtidai məktəblərin -R.S.) eynitiplilik
prinsipinin həyata keçirilməsi məqsədilə respublikada
fəaliyyət göstərən və
son nəticə etibarilə eyni məqsəd güdən bütün aşağı ibtidai
məktəblərin
"Azərbaycan
Respublikası Xalq Maarif
Nazirliyinin aşağı ibtidai
məktəbləri”
vahid termini altında birləşdirilməsi, xalq müəllimlərinin hüquqi
vəziyyətinin eyniləşdirilməsi,
onlar arasında əvvəlki dövrlərdə yol
verilmiş ayrı-seçkiliyin aradan
qaldırılması və onların
saxlanması xərclərinin dövlət xəzinəsindən maliyyələşdirilməsi;
Cəmiyyətlə məktəblər arasında
mübahisələr
doğuran, məktəb və müəllimlərin nüfuzuna
xələl gətirən məktəblər üzrə məktəb mükəlləfiyyətləri barədə icma qərarlarının ləğv edilməsi; yeni tədris
proqramlarının işlənib hazırlanması, dərsliklərin seçilməsi; məktəbdən xaric
təhsil və bununla
bağlı məktəb kitabxanalarının təşkili; şagirdlərin tarixlə
vətənpərvərlik
ruhunda tərbiyələndirilməsi üzrə işlərin qoyuluşu; uşaq və
pedaqoji jurnalların buraxılması; uşaq bağçalarının yaradılması; ibtidai məktəblərdə bədən tərbiyəsi işinin
təşkili; müəllim
qıtlığı
problemi və onun həlli yollarının araşdırılması; müəllimlərin əməyinin ödənilməsi və
s. həlli təxirə
salınmadan tələb
olunan məsələlər üzrə müvafiq
qərarlar qəbul edilmiş, təklif və
tövsiyələr
verilmişdir ki, bu da
öz dövrünün tələblərinə uyğun
yeni məktəb quruculuğu və
məktəb
islahatı işində olduqca
əhəmiyyətli
olmuşdur. Təsadüfü
deyildir ki,
qurultayın, dekabrın 24-də
xalq təhsili üzrə baş
idarənin rəisi A.Əmirovun sədrliyi
ilə
keçirilmiş
iclasında Nuxa-Ərəş rayonu
xalq məktəbləri müfəttişi, ali pedaqoji
təhsilli Abdulla bəy
Əfəndiyev (görkəmli
pedaqoq Rəsid bəy
Əfəndiyevin
qardaşıdır -R.S.)
təklif etmişdir ki,
qurultayın fəaliyyətini əks
etdirən hesabat tərtib
edilsin və çap
edilərək
bütün müfəttişliklərə göndərilsin. Onun fikrincə, qurultayda
müzakirə edilən məsələlər və
qəbul edilmiş qərarlar, məktəb-tədris və
təlim-tərbiyə
işlərinin müxtəlif
sahələri üzrə irəli
sürülən
elmi-pedaqoji ideya və
təkliflər
respublikada aparılan yeni məktəb quruculuğu işində olduqca
əhəmiyyətlidir və təhsil
işçilərinin, o cümlədən direktor, müfəttiş və
müəllimlərin fəaliyyət proqramına çevrilməlidir. Müfəttiş A.Əfəndiyevin təklifi
qurultay tərəfindən qəbul
edilmişdir.
Qurultayın qərarlarını əsas
tutan Xalq Maarif
Nazirliyi sonralar həmin
qərarların bir çoxunun həyata
keçirilməsi məqsədilə Azərbaycan Xalq
Cümhuriyyəti Hökuməti və
Parlamenti
qarşısında məsələ qaldırmış və
müvafiq qərar və
qanunların qəbul edilməsinə nail
olmuşdur ki, onlardan da bəzilərini qeyd
edirik: 1) Xalq müəllimlərinin hərbi
mükəlləfiyyətdən azad
edilməsi; 2)Türk (Azərbaycan-R.S.) ştiftinin əldə edilməsi
üçün Xalq Maarif
Nazirinin sərəncamına 200
min rubl həcmində pul vəsaitin ayrılması; 3) Lazımi kitabların alınması üçün Xalq
Maarif Nazirinin sərəncamına 18
min rubl həcmində pul vəsaitinin ayrılması; 4) Yoxsul ailələrdən olan
şagirdlərə
müvəqqəti
olaraq birdəfəlik müavinətlərin verilməsi; 5) Aşağı ibtidai
məktəb müəllim və
qulluqçularının
maaşları barədə Parlament
tərəfindən qəbul edilmiş
qanun və başqaları.
Qeyd edəök ki, bu
qurultayda müzakirə edilmiş
məsələlər və qəbul edilmiş qərarlar, irəli sürülmüş elmi-pedaqoji
ideya və təkliflər 1919-cu
il avqustun 20-dən
sentyabrın 1-dək olan
müddətdə
Bakı şəhərində Azərbaycan xalq
müəllimlərinin keçirilmiş növbəti qurultayında bir qədər də
inkişaf etdirilərək təkmilləşdirilmiş və
respublikanın təhsil və
maarif işçilərinin fəaliyyət proqramına çevrilmişdir. Məktəbləri ölkənin əsas
mədəni
dayağı kimi qiymətləndirən, şəxsi mənfəət ardınca
qaçmayaraq həyatını respublikanın kənd, rayon və
şəhərlərində
pedaqoji fəaliyyətə sərf
edən, savadlı gələcək nəslin
yetişdirilməsi
kimi son dərəcə əhəmiyyətli işlə məşğul olan
müəllim və pedaqoqların qarşılaşdıqları problemlərin müzakirə edilməsi
və onların həlli
istiqamətində
müvafiq qərarların qəbul
edilməsi əlbəttə ki, son
dərəcə
böyük əhəmiyyət kəsb
etmişdir.
Azərbaycan
Xalq Cümhuriyyəti dövründə müəllim və
pedaqoqların ilk qurultayının materialları bu
gün də tədqiq edilir
və öyrənilir. Qurultayda
qəbul olunmuş qərarların məlum
səbəblər ucbatından tam
şəkildə həyata keçirilməsi mümkün olmasa
da, milli təhsil
quruculuğu tariximizdə əhəmiyyətli rolu və xidmətləri olmuşdur. Həmin qurultayın təşkilində və
fəaliyyətində
yaxından iştirak etmiş
tanınmış müəllim və
pedaqoqlar, maarif fədailəri böyük hörmət və
ehtiram hissi ilə
yad edilir, həmin təcrübədən gənc nəslin
elmi-pedaqoji biliyinin artırılmasında,
onların vətənpərvər ruhda
tərbiyə
olunmasında bu gün
də istifadə edilir. Azərbaycanda təhsilin inkişafında,
pedaqoji və elmi-pedaqoji kadrların
hazırlanmasında xidmətləri olan pedaqoji elmlər
doktoru, akademik Hüseyn Əhmədovun
qeyd etdiyi kimi: "Xalqımızın zəngin
milli və ümumbəşəri elmi-pedaqoji
dəyərlərini tədqiq etmək, onları üzə
çıxarmaq, onlara
yeni nəfəs vermək, gənc nəslin
elmi-pedaqoji biliyinin artırılması işində ondan
istifadə etmək bütün zamanlarda
olduğu kimi, bu gün də aktualdır”.
RAFİQ SƏFƏROV
Kaspi 2018.- 24 oktyabr. - S.15.