“Mafiya
babası” 80 yaşında
"Uzaqda, lap uzaqda, göl kənarında
ev almaq istəyirəm”
Onun adı keyfiyyətli kinonun təminatıdır. Möhtəşəm
aktyorluq şöhrəti onun şəxsiyyətinə də
böyük maraq yaradıb: kitablar, müsahibələr, məqalələr...
25 apreldə Alfredo Ceyms Paçino - Al Paçino 80
yaşını qeyd edib. Aktyor özünü əla hiss
edir. Başgicəlləndirici şöhrətinə
və məşhurluğuna baxmayaraq, həmişə Hollivud
qaydaları ilə yaşamağa üstünlük verib.
O, özünün mənfi rollar oynadığı
dünyasını sevir. Xaş atası, bank
soyğunçusu, kazino sahibi – hər personaj Hollivud ulduzunun
ifasında kinematoqrafiya hadisəsinə çevrilib. Al Paçino hazırda özündən 40 yaş
kiçik olan həyat yoldaşı ilə xoşbəxt
yaşayır. Yubileyi münasibətilə
dünya mediasında "Mafiya babası 80 yaşında” deyə
yazılar dərc olunur.
-
Bilirsiniz, bir çox aktyorlardan "kinoda ən çox
yadınızda qalan epizod hansıdır?” deyə soruşanda
"Xaç atası”nda sizin restoranda qayğılı oturub,
"sizə pistolet verilsin, yoxsa hələ yox” deyə
düşündüyünüz səhnəni
xatırlayırlar. Bu epizod sizin
üçün də cəlbedicidir?
- Bunu
eşitmək mənə sünilik və yaltaqlıq təsiri
bağışlayır. Belə bir məşhur
filmdə çəkilmək pis deyildi, düz deyilmi? Həmin
an ola bilsin ki, mən çəkilişlərə
nə qədər tab gətirəcəyimi və nəhayət,
nə vaxt qovulacağımı düşünürdüm. Çünki həmin vaxt studiyada bu barədə
söhbətlər gedirdi.
- Haver
Bardem sizin haqqınızda deyib: "Mən Allaha inanmıram,
mən Al Paçinoya inanıram...”
- Hə,
mən bu barədə nəsə eşitmişəm. Bardemi xoşlayıram, o, gözəl aktyordur. Necə olubsa, mən onunla bir saata yaxın söhbət
etmişəm və görünür, o, indi nə istəyirsə,
onu da deyir. Açığı, əslində
belə şeylər haqqında düşünməyi
xoşlamıram. Məni "əfsanə”
və ya başqa bir adla çağırmağın mənim
üçün heç bir əhəmiyyəti yoxdur. Daha doğrusu, deyə bilmərəm ki, bu, mənim
xoşuma gəlir, ya yox.
- Bəs sizdə,
oynadığınız və ya oynamadığınız
rollara qarşı təəssüf hissi varmı?
- Yox, bu sərsəmlikdir.
Oynaya bilmədiklərim başqa aktyorlara məxsusdur,
bu, onların haqqıdır. Dəqiq bilirəm
ki, nə vaxt roldan imtina etmişəm və ya
razılaşmışamsa, demək, məhz onu istəmişəm.
"Xaç atası”ndan sonra mən künoda
fasiləsiz çəkildim. Sanki arxamda avtomatlı adam gəzirdi və məni dayanmağa qoymurdu.
Düzünü desəm, həmin dönəm
o vaxtdan mənə dumanlı görünür. Bunun mənasını nə o vaxt başa
düşürdüm, nə də indi. Mən
utanırdım, ruhdan düşürdüm. Amma
görünür ki, 70-ci illərdə ətrafımda baş
verənlər iş baxımından düzgün idi. "Xaç atası”nın başgicəlləndirici
uğurundan sonra mən son 20 ildə 18 filmə çəkildim.
8 dəfə "Oskar” nominantı oldum. Ancaq mükafatı əlimə 1993-cü ildə
"Qadın ətri” filmindəki Polkovnik roluna görə
aldım. Bir çox aktyorlardan fərqli
olaraq, mən kinoulduz olsam da, teatra qayıtdım. Yalnız teatr məndə aydın düşünmə
və həqiqət hissini qoruyub saxlaya bilir.
-
"Xaç atası”nda da çəkilməkdən imtina
edirmişsiniz...
- Belə
deyim, bunu da istəmirdim. Axı Frensis Ford Koppaladan başqa
heç kim mənim bu filmə çəkilməyimi
istəmirdi. O, əlbəttə, bir qədər axmaqdır,
dediyindən dönmədi. "Prodüserlər
mənim bu rolda oynamağımı istəmirlər. Mən sənin başqa filmlərində oynayaram” desəm
də, xeyri olmadı. Hələ məni
teatr səhnəsində görəndən sonra bir sevgi filmində
oynamağa məcbur etmişdi. Mən
Koppolanın yaşadığı San-Fransiskoya uçdum.
Orda Spilberq, Lukas kimi rejissorlar da yaşayırdı və
hamısı film çəkmək istəyirdi. Mən həmin vaxt özümü teatr aktyoru hesab
edirdim, ancaq onların entuziazmı şeytan kimi adamı yoldan
çıxarırdı. Düzünü desəm, onlar
mənim gözlərimdə başqa planetdən gəlmiş
adam kimi idilər. Hətta
onların rəyləri də studiyalara təsir edə
bilmirdi. Prodüserlər üçün
mənim teatrda ən nüfuzlu mükafat olan "Toni”
mükafatı almağımın heç bir dəyəri yox
idi. Mən "Xaç atası”nda
Koppolanın mənə görə işini itirəcəyindən
qorxurdum. Onun Maykl Karleon rolunda çəkilməyim
də rejissorun inadkarlığının nəticəsi idi.
Həmçinin, produserlər Marlen Brandonu da istəmirdilər.
- Yəqin
ki, o vaxtdan sonra belə bir situasiya ilə
qarşılaşmadınız ki, sizi rola çəkməkdən
imtina etmək istəsinlər...
- Niyə
ki? O vaxtdan sonra da belə hallar olub. Bir çox
hallarda mən imtina edərək başqa aktyorlara yol
açmışam. Məsələn, mənə
"Möhkəm qoz” filmində rol verirdilər. Mən imtina edəndən sonra Bryus Uillis əla
karyera qazandı. "Ulduz müharibələri”ndəki
roldan imtinam Arrison Ford üçün əla şans oldu.
Mən o zaman roldan imtina edirəm ki, ssenaridən
heç nə başa düşmürəm.
- Doğrudur ki, "Gözəlçə”
filmində Culiya Robertslə oynamalı idiniz?
- Hə,
amma mən rolu Riçard Girə verdim və ona dünyada ən
gözəl qadın sehrbazını oynamaq fürsəti
yaratdım.
- Bəs
niyə "Xaç atası”ndan sonra çəkildiyiniz filmlərdəki
möhtəşəm rollarınızı yüksək qiymətləndirmirsiniz?
Axı o filmlər çoxdan kino tarixinə
köçüb.
- Mən
özümü rinqdə boksçu kimi hiss edirdim. Nokdaun yenidən ayağa qalxmağa və rinqə
qayıtmağa kömək edir. Çox
qaynar həyatdır. Hə, bir də mən
çox içirdim. Hələ yeniyetmə
çağlarımdan içkiyə aludə idim, amma sonra lap
həddimi aşdım. Mən həmişə
içkili vəziyyətdə olurdum. 1977-ci ildə alkoqolla
vidalaşdım. Özüm-özümə
inanmırdım, amma dostlarım mənə çox kömək
etdi.
- Həyatınızdakı
qadınlardan Dayen Kitonla uzun müddət
yaşayıbsınız...
- Hə,
mən Dayenlə 80-ci illərdən yaşamağa
başladım. O zaman mən ilk dəfə olaraq
özümü kifayət qədər normal insan hesab edirdim.
Heç yerə tələsmək lazım deyildi, sadəcə,
daxili gücünü toplamaq və düşünmək... Teatrda oynayırdım. Olsun ki,
bu, mənim həyatımda o dönəm üçün ən
gözəl fürsət idi. Bir gün Dayen mənə
ultimatum verdi: "Nədir, yenidən
uşaqlıq və gəncliyinin keçdiyi it damına
qayıtmaq istəyirsən?” O, ağıllı qadın idi və
sözləri mənə toxundu. Dayen mənə "Sevgi dənizi”nin ssenarisini verdi. Bu ssenari mənim
kino karyeramı bərpa etdi. Amma biz Dayenlə
ayrıldıq. Bu, çox uzun söhbətdir.
İnsanlar bəzən bir-birini anlayaraq da
ayrılmalı olurlar.
- Sonuncu məhəbbətiniz-
argentinalı model Lusila Sala ilə görünür, daha
uyğun xarakteriniz olub.
- Lusila ilə
2005- ci ildə ziyafətlərin birində tanış
olmuşuq. Amma hərdən Lusila deyir ki, biz 49
ildir ki, tanışıq. Düzdür, əvvəl bir
müddət dost olmuşuq. O, sözün həqiqi mənasında
mənim ürəyimi oxuyur. Sevimli Dayenin xatirlərində
yazdığı kimi: "Mənim qaçılmazlığım
gözlərimdədir”.
- Bəlkə
elə buna görə Al Paçino bütün
qadınların ağlını başından alır...
- Təkcə
bir şeyi bilirəm- "Xaç atası”ndan sonra
şöhrətlənəndə küçədə məni
görən qadınlar "O...Maykl” deyərək, yanımdan
laqeyd ötmürdülər. Mən hərdən
gözəl qadın görəndə dayanır və
salamlaşıram. Və mən onun əlini
əlimə alıb sonra özümlə apara bilirdim. O
zaman mən ehtiyatsızlıqla əylənirdim, bəzən
də depressiyaya düşürdüm. Xoşbəxtlikdən,
irəli getmək üçün imkanlar oldu...
- Doğrudur ki,
meneceriniz pullarınızı çəkib gedib və siz
milyonlar itiribsiniz?
-
Doğrudur... Amma nə etmək olar, dünya belədir.
Lusila "İşimizi davam etdirək”- deyə təsəlli
verdi. Bununla da məsələ
bağlandı. Onda mən rola görə
15 milyon alırdımsa, indi 5 milyon alıram. Yaxud əlimə
pistolet götürməyə razılaşsam, 7 milyon... Nə etmək olar? Bu da
reallıqdır. Reklamda çəkilirəm,
mülk satıram, bankdan kredit götürürəm, Adam
Sendlerlə komediyada çəkilirəm. Ən
əsası, uşaqlara mənim filmlərim xoş gəlir.
Məgər bu azdır?
- Nyu-Yorkdan Los-Ancelesə niyə
gəldiniz?
- Dostum Marlon Brando həmişə deyərdi ki, heç
vaxt dava etmə və Kaliforniyada yaşama. Davalardan
qaçmağı bacardım, amma Brandonun ikinci məsləhətinə
əməl edə bilmədim. Bura əkizlərə
görə, onlarla vaxt keçirmək üçün gəldim.
Onların anası Baverli Dangelo ilə burada
ayrı-ayrı evlərdə yaşamışıq. İndi bütün bunlar çox mürəkkəb
olub. Burda ev götürmüşəm.
Turistləri bura gətirirlər ki, Al
Paçino burada yaşayır. Uşaqlar
üçün buralar çox rahatdır: hovuz, böyük
bağ, oyun meydançası...
-
Böyük qızınız, 25 yaşlı Culiya da
aktrisadır...
- Hə,
mən buna görə fəxr edirəm. O, daim
axtarışdadır və ona nə maraqlıdırsa, onunla
da məşğul olur. Yadımdadır, orta məktəbdə
oxuyanda müəllim məni məktəb tamaşasına
dəvət etdi. Beləcə, obraza girdim.
Bu, mənim xoşuma gəlirdi, amma tamaşa
zamanı ürəyim bulanırdı. Məni
düz tamaşanın ortasında səhnədən
çıxardılar. Müəllimə,
çirkli pillələrlə, yaşadığımız
beşinci mərtəbəyə qalxmağa tənbəllik eləmədi.
Mən anam və nənəmlə orada balaca, kasıb bir evdə
yaşayırdım. Atamın 18 yaşı
olanda mən doğulmuşdum. O, 20 yaşı olanda
artıq anamı tərk etmişdi. Mən 16
yaşım olanda məktəbi atdım, işləmək
lazım idi. Amma teatra həvəsim
vardı, boş vaxt tapan kimi sınaqlara qaçırdım.
Bəlkə də onda anamı dəhşətli
kasıblıqdan və iztirablardan qurtarmaq, atam gedəndən
sonra yaralanmış qəlbinə məlhəm olmaq mənim
yeganə fantaziyam idi. Anam xəstələnəndə mən
onun yanına gəlib
"Darıxma, mən artıq əla iş
tapmışam, hər şey yaxşı olacaq, bizim
çoxlu pulumuz olacaq” deyərək təsəlli vermək
istədim. Onun ölümünə qədər məni məşhur
rejissor Elia Kazan dinləmələrə
çağırdı, ancaq mən gecikdim... Anama,
mənim məşhurluğumu görmək qismət
olmadı.
- Siz pərəstişkarlarınızın
əlindən nə edirsiniz? Axı sizi hər
yerdə izləyir, selfi çəkdirmək istəyirlər.
Populyarlığınız əvvəlki
kimidir, sərhəd tanımır...
- Mən həmişə adamlara hörmətlə
yanaşmağa çalışıram. Şəkil
çəkdirirəm, avtoqraf verirəm, əllərini
sıxıram. Amma axırıncı dəfə
nə vaxt supermarketdə olduğumu xatırlamıram. Və son 50 ildə doğma Nyu-Yorkun yeraltı
keçidlərində olmamışam. Uşaqlarla
mənə asan deyil. Onlar, məni heç
kəsin tanımadığı uzaq yerə getmək istəmirlər.
Bir gün uzaqda, lap uzaqda, göl kənarında ev almaq istəyirəm. Bu, mənim
arzumdur. Amma bunu reallaşdırmaq üçün ən
azı bir il gözləmək lazım gələcək...
Rusiya mətbuatından
tərcümə etdi
Təranə Məhərrəmova
Kaspi 2020.- 6 may.- S.15.