İnsandaşlıq etirafının acısı

 

Şair  Mirze Mirimli  "TUTMA  ƏLLƏRİMDƏN...." adlı şeirinə "Küçədə bir uşaq dilənirdi" aydınladıcı  epiqraf da verib...

 

Mirze Mirimlinin həmin  şeirini  oxudumbütöv bir gün çox ağır iztirablı hisslər keçirdim... Samil Ehmedovun səmimi yanaşmasından sonra  bu qeydləri rəva bildim... Şamil şair və həssas oxucu yanaşması ilə bir beyti misal gətirir və sonda qeyd edir: " sağ ol"dan başqa heç nəyim yoxdur"... Şamil müəllim lirik şairklassik ruhlu xanəndə olduğu üçün insani rahatsızlığın nə demək olduğunu yaxşı bilir... o, oz qeydi ilə şairin uğurunu təqdir etdiyini bildirib...

Bəli, cəmiyyətin gələcəyinə bütün fəsadların müəllifi bizik,  yaşı ilə cəmiyyətin taleyinə  cavabdeh olanlar...

Qeydlərdən əvvəl  müəllifin şəklinə baxdım... Düşünürəm ki, şairin poetik boyartımı əsil kamillik çağındadır...

Bəli , şeir əsil insandaşlıq ağrısı ilə yazılıb...

Bir az da çarəsizlik motivində, acizanə  ağrı ilə   misralar bir birinin arxasınca düzülür...

Tutma əllərimdən, tutma balaca,

 Burax əllərimi, qoy çıxım gedim.

 Nə dayın, nə əmin, atan deyiləm,    Mən yol adamıyam, tay çıxım gedim.

Yəni heç mənim özümbir  yönlü gündə deyiləm....əgər yönlü gündə  deyiləmsə sənə nə köməyim dəyə bilər...Aləm yığılıb gəlsə də içindən üşüyəni qızdırmaq olmaz...

Mirzə Mirimli içindən üşüməyin candaşlığını yaşayır... bu yanğı insandaşlıqla  nə qədər müşayiət olunursa  bir o qədər təsirli olur...

Vətəndaşlıqdan yox , söhbət insandaşlıqdan gedir..

Bəlkə şairinəlindən tutan uyğur  ukrain, rus,...uşağıdır... İraqlı uşaqdır... və əlbəttə azərbaycanlı uşağıdır, zəlzələdən  hər kəsini itirmiş türk balasıdır...Suriyalıdır, fələstinlidir,...Axır ki, taleyinə cavabdeh olduğumuz  insan övladıdır...Yetimə can-can deyən çox olar...çörək verən az... belə xalq deyimi var indi görün Mirzə bu ifadəni necə əridib qəlibə salır...

Təsəlli verənin çox olar bəlkə,

Vallah  birində də çörək tapılmaz.

Mən səfər üstəyəm, yolum uzaqdı,

Döyərsən  qapımı, açan tapılmaz Döy mənim qapımı, döy çıxım gedim.

 Əslində gücünün çatdığından imtina etmir... onu da yaxşı bilir ki, insandaşlıq çox qıtlaşıb...Messinin gəlişinə milyonlar xərcləyən sahibkar gözünün kökü saralan uşaqların nəinki yanından, lap meyitlərinin üstündən keçib pulu  Avropa cüvəllağısının başına səpir... öz puludur... nə deyək...ancaq onu deyirik ki onun pulu çox olsa da insandaşlığı yoxdur... hayıf 15 milyondan... Əslində Mirzənin dediyi budur... bu təzadı göstərmək istəyib...

Arılı notlarla şeir davam edir, ata, əmi, böyük qardaş, nəhayət insandaşlıq ağrısı, yanğısı ilə...

 Dönüm torpağına, daşına dönüm,

 Küskün payızına, qışına dönüm,

 Burax əllərimi, başına dönüm,

Sayan saydığını çoxdan sayıbdı ,

Sən sayacaqsan, say çıxım gedim.

  Burada uşaq fələyin obrazına çevrilir hər şeyi o həll edir... yəni uşağın dərdini çəkən , Messinin ayaqlarına milyonları döşəyən yaxasını kənara çəkə bilməz... fələyin sayğacı artıq işə düşüb...

Hər şeyi taleyin adına yazıb,

Min ildir qəflətdə yatanam bala.

Səni dilənməyə mən öyrətmişəm,

Qonşunam, yadınam, atanam bala

Söy mənim gorumu, söy çıxım gedim!

Bu misraları oxuyanda qeyri ixtiyari dedim, ay Mirzə , dilindən öpürəm... ağzındakı ət parçasını yox, özünü, kimliyini ifadə imkanı verən Azərbaycan  dilini... Axı həqiqətən  hər şeyi qismətin ayağına yazmaqla ətalət xəstəsiyik... bu gün elə bilirik  Allahın izni olmasa uşaq dilənə bilməz, allahın iradəsi ilə Messi Azərbaycanlı kütbeyin milyardetin pullarının üstüncə yeriyir...Axı bu düşüncə bizi çürüdür... bu xurafatdır... bu din deyil... xristianlar belə düşünərmi...

Mən şairlə birgə çox acı etirafın  ağrısını yaşadım...

Bəli Mirzə Mirimli  ağrını qəlbindən keçirdiyi gücdə yazıya gətirib...

Şeirin gücü həyatiliyindədir...

 

  Əli Rza Xələfli...

Kredo  2024.- 19 dekabr (¹75-76).- S.5;16.