Ən böyük uğurlar hələ irəlidədir
Sumqayıt şəhər F.Əmirov adına Uşaq
Musiqi məktəbindən xoş təəssüratla...
Bu uşaqlara - elə bütün uşaqlara -elə-belə
baxmayaq. Nədən ki,
onlar böyüyüb
böyük, bəziləri
isə lap böyük olanda bu «elə-belə» baxışımıza görə
«peşman» oluruq. Sonralar bu yüz minlər
içərisindən çıxan
dahi təklər, nəhəng onlar, məşhur yüzlər
haqda yanğılı
bir hisslə azmı düşünmüşük
ki, görəsən,
o Üzeyir bəy, Q.Qarayev, F.Əmirov, «kəndçinin
biri!» deyə lisey direktoru tərəfindən qovulan
Rossini uşaqlıqda necə olublar?..
Keçmişdən gələcəyə...
«Uşaqlar bizim gələcəyimizdir»sə,
deməli, biz də onların keçmişiyik. Birimiz
«keçmiş», birimiz
«gələcək». Bəs
«indi»? Əlbəttə,
söhbət bütün
dövrlərin «indi»sindən gedir. «Keçmiş» və «gələcək» arasında
rejissorluq edən məhz «indi» deyilmi? İndi işləri uğurla, qaydasınca qurursansa, bütün bunlar bir azdan yaxşı
keçmişə çevriləsi,
yaxşı gələcəyə
bünövrə olası
deyilmi?
Bu mülahizə tək
elə mənlik deyil; Sumqayıt şəhər F.Əmirov
adına Uşaq Musiqi məktəbinin direktoru Elşən
Quliyevlə birgə qənaətimizdir. Və əsl musiqi
adamlarının rəngarəng takt və çevik ritmlərlə
yüklənmələrinə rəğmən, mən də
bu yazımı ayrı-ayrı bölmələrə bölməli
oluram.
Öncə qısa müsahibə
- Elşən müəllim,
eksklüziv bir müsahibə almaq fikrindəyəm və hiss
edirəm ki, Siz bu məsələdə də ənənəviliyə
əl verən müsahib deyilsiz...
- Əlbəttə.
Tutalım, bu məktəblə əlaqədar
verəcəyiniz «neçə
şagird, neçə
müəllim, neçə
ixtisas» kimi suallarınıza mən də kəmali-ədəblə
«650 şagird, 218 müəllim,
14 ixtisas» kimi cavablar verdim. Bu rəqəmlər 5 artıq, 3 əskik olsaydı, noolacaqdı - məsələnin mahiyyəti,
fəlsəfəsi artıb-əskiləcəkdimi?..
- Onda bayaqkı ayaqüstü söhbətimiz zamanı klassik zaman ölçülərinə
qoşduğumuz «indi»yə dair bir
əlavəniz qalıbsa,
buyurun.
- Təbii,
bu bizim kəşfimiz deyil. Biz, sadəcə, «indi»ni xüsusi
aksentlə vurğulayırıq.
Yəni, bilirsiz, dili söz, əli qələm tutanlar hər fürsətdə vurğulayırlar
ki, «keçmişinə
güllə atanları
gələcək topa
tutacaq». Bəs «indi»yə, indiki
çağına laqeydlərin
suçu yoxmu?
Əlbəttə. Baxın,
keçmişimizlə bağlı
bütün əyər-əskiklərə
görə babalarımızı
günahlandırırıq. Tutalım, niyə bizim üçün Qarabağ problemi qoyub gediblər. O cümlədən, «bu ağıl-baş, bu fənd-filanla gələcəyimizi
necə quracaqsız?»
- deyə oğul-uşaqlarımızı,
yeniyetmələri danlayırıq.
Bəs həmin babaların davamçısı
və sabahkı nəslin babaları olan bizlər necə, öhdəmizə
düşən bütün
işlərimi yerinə
yetiririk? Deyim ki, bu suala
az adam müsbət
cavab verə bilər. Yəni öz çağının
yaraqlarını yağlayıb-sazlamayanlar,
mədəni-mənəvi «atını» tumarlamayanlar hər hansı bir qınaq atəşindən sığortalımı?
- Demək
istəyirsiz ki, hər şey keçmiş və gələcək arasındakı
«indi» körpüsündən
keçir?
- Əlbəttə. Özü
də əgər bu körpü keçərli deyilsə,
sənin nə keçmişindən gələcəyinə
bir şöhrət karvanı keçəsidi,
nə gələcəyindən
keçmişinə. Fərqinə varmısınızmı,
bir naqolay işə qol qoyanda, deyirik “görəsən, qonşu,
camaat bunu görsə nə deyər?” Fikirləşmirik
ki, bəs özümüz buna nə deyərik...
- Gəldik
mətləb üstünə.
Bax, elə bu saat
özünüz haqda,
bu məktəblə bağlı iş-gücünüz
barədə nə deyərdiz?
- Mənim
sizə özüm və iki ilə
yaxındı direktoru
işlədiyim bu musiqi müəssisəsi haqda daha dəqiq
və əyani məlumat üçün
iki təklifim var. Birincisi budur ki, bura gələrkən
həyət-bacası, eksteryerilə
tanış olduğunuz
bu məktəbin dərs və məşğələ otaqlarını,
digər interyer elementlərini də gözdən keçirəsiz
və qarşınızdakı
bu 5 fotoalbomu tələsmədən, peşənizə
uyğun işgüzar
bir maraqla səhifələyəsiz...
Fotoalbomları vərəqlədikcə...
O fotoalbomları
ki, hər biri 40 səhifədən ibarətdir və hər səhifədə
4 şəkil yerləşdirilib.
Deməli, 200 səhifə, 600 fotoşəkil. Hər səhifədəki
şəkillər ayrıca
bir tədbiri əks etdirir və deməli, son 2 ildə bu məktəb
200 mərasimin təşkilatçısı
və iştirakçısı
olub.
Bu fotolardan söz
açmazdan öncə özüm bir neçə kəlmə
deyim ki, Elşən müəllim həddən ziyadə təvazökar
insandı. Özü, fəaliyyəti, uğurları
haqda danışmağa
vadar ediləndə isə, «ağzı ağrıya-ağrıya» dillənir.
Elmi məcmuələrdə çap
olunmuş məqalələri,
dövri mətbuatda getmiş yazı və müsahibələri,
iş stolu üstündəki qovluqlarda
«susan» - «səsi sabah çıxası» elmi-nəzəri qənaətləri
haqda yalnız dili çaşandan-çaşana
beş-üç kəlmə
deyə ya deməyə. Bir sözlə, onun leksikonu «edərəm»lərdən çox, «etdim»lərdən ibarətdir.
Qarşımdakı
qalın albomlar, insan ömründən çox qalan fotolar isə
Elşən müəllimin bu məktəbdəki fəaliyyətinin
- belə demək mümkünsə, sənəd-səfiri
kimi hesabat verir.
Əhatəli bir tərcümeyi-hal,
təfsilat-təfərrüatlı bir anket təəssüratı
yaradır məndə bu albomlar. Bu fotoşəkillər Bakıdan
vurub Şəkidən
çıxır, Sumqayıtın
ekzotik dənizkənarı
parkında böyük
əhali bayramlarını
rövnəqləndirib, Saray
qəsəbəsindəki əlil
uşaqlar evini musiqi, çal-çağır
nuruna qərq edirlər. Bu fotolordakı balaca-balaca ifaçılar ölkəmizin
Asəf Zeynallı, Mikayıl Müşfiq kimi musiqi və
söz nakamlarını
milli duyğularla uyğulayıb, Motsartları,
Qlinkaları bəşəri
dəyərlərlə sayğılayırlar.
Bu şəkillərə
mənbə olan tədbirlərin adları
da rəngarəngdir:
«Not bayramı», «Buta», «Muğam gecələri», «28 May - Azad Ay», «İncəsənət
- incə sənət»,
«Qurban bayramı», «Oğlanlar - xor kollektivi», «Sumqayıtla ucalanlar»...
Bu albomlarda
ağrılı-acılı tədbirlərdən soraq verən
fotolar da az deyil. Baxışlara qətl təəssüratı
çiləyən «Xocalı...», «20 Yanvar», «Sarayda bir mərhəmət
evi var...» və s.
Ən böyük uğurlar hələ irəlidədir
Söhbətimizin əvvəlində
Elşən müəllim düz deyirmiş; bu
uşaqların onlar üçün yaradılmış
bü mükəmməl dərs və məşğələ
otaqlarında pis oxumağa haqları yoxdur. Əgər Elşən
müəllim də bir çox başqaları kimi, «neynim, mənə
verilən budur, mən də bunu verirəm» desəydi, indi
burada - özü demişkən, 650 şagird, 218 müəllim,
14 ixtisas faktlarından başqa, heç nədən
danışmağa dəyməzdi.
Məktəbin əldə
etdiyi uğurlar, haqqında fəxarətlə söz
açılası faktlar isə kifayət qədərdir. Məktəbin müəllimləri
arasında Səbuhi Əliyev, Ruhəngiz Quliyeva kimi respublika
müsabiqəsinin diplomuna,
Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyinin Fəxri Fərmanına layiq görülmüş
pedaqoqlar var. Sevil, Lalə, Etibar, Pərvanə, Vüqar, Bəsirə, Cəmilə, Adil, Məlahət, Qönçə,
Sədaqət, Həmidə,
Tükəzban, Hicran kimi fədakar müəllimlər var. Bu təcrübəli insanlardan dərs alıb respublika miqyasında ad çıxarmış Ülviyyə
və Günay Məmmədovalar, Şəfəq
Kərəmova, Fuad Əlizadə, Elçin Qasımov kimi laureatlar, diplomantlar, qalib şagirdlər var.
Hələ
qarşıda bu məktəbin çox uğurları, bu millətin
yeni-yeni Hacıbəyliləri, Qarayevləri, adını
daşıdıqları Əmirovları var...
Tahir Abbaslı
Mədəniyyət.- 2010.- 2 aprel.- S. 12.