Komediya aktrisasının
acı taleyi
Lütfiyyə Səfərova
haqqında yazı hazırlamaq üçün
uzun illər onun tərəf-müqabili
olmuş Novruz Qartalla görüşəndə
ilk sözü məhz
bu oldu: «O, teatrımızın nazlı-duzlu
aktrisası idi». Bu səmimi dost oxşaması Lütfiyyə xanımın
portretinin çox dəqiq ifadəsidir. Həqiqətən də,
Lütfiyyə xanım
operetta artisti üçün zəruri
olan bütün keyfiyyətlərə malik
idi - koloritli, cazibədar xarici görünüş, şuxluq,
insanpərvərlik və
qulağayatımlı avaz...
Onun Gülnazı, Asyası, Afəti, Nazlısı, Balaxanımı və digər rollarının əks-sədası Bakıdan
çox uzaqlarda yerləşən bölgələrimizə
də gedib-çıxırdı
- qastrol səfərləri
ərzində onun oyun tərzinə valeh olanlar Ş.Qurbanov
adına Musiqili Komediya Teatrının tamaşalarını görmək
üçün məxsusi olaraq paytaxta üz tuturdular. Şəmsi Bədəlbəylinin
rəhbərlik etdiyi,
sorağı 1963-cü ildə
Moskvada baş tutan Azərbaycan mədəniyyəti dekadasından
gələn ozamankı
«muskomediya»nın səhnəsində qoyulan
«O olmasın, bu olsun», «Arşın mal alan», «Milyonçunun
dilənçi oğlu»,
«Nənəmin şahlıq
quşu», «Ev bizim, sirr bizim»
kimi tamaşaların cazibə qüvvəsi teatr tariximizin qürurverici səhifəsini
yazıb.
Lütfiyyə Səfərova
Asəf Zeynallı adına Musiqi
məktəbini və
Xarici Dillər İnstitutunu bitirib. Musiqili Komediya Teatrına
1963-cü ildə Süleyman
Ələsgərovun məsləhəti
və dəvəti ilə gəlib. İndiki nəsil onu «Sizinlə gülə-gülə», «Şirbalanın
sonuncu məhəbbəti»,
«Bankir adaxlı» və «Volqalı canan» teatr və
televiziya tamaşalarındakı
bir-birindən fərqli
obrazlarda görüb alqışlayıb. 2008-ci
ildə Lütfiyyə
Səfərova teatrdan
aralanıb. Ürəyinin
sözünə baxmaması,
şəkərli diabet
və hafizəsinin zəifləməsi tamaşaçıları
ilə görüşlərinə
xələl gətirə
biləcəyi üçün
bu qərara gəlmişdi. 4 nömrəli
xəstəxanaya yerləşdiriləndən
bir həftə sonra bu il
martın 1-də dünyasını
dəyişib. 68 yaşının
tamamına 10 gün qalmış... Sadalanan xəstəliklər əsəb
sarsıntısından xəbər
verir. Bəs təmkinli, həyatsevər,
ünsiyyətcil bir xanımın səhhətinin
belə pozulmasına səbəb nə idi? Qırx ildən çox
onun həmkarı, sənət dostu olmuş Musiqili Komediya Teatrının truppa müdiri Novruz Qartal Lütfiyyə
xanımın həyat
və sənət yolundan danışarkən
ürək ağrısı
ilə vurğuladı
ki, adamın gərək axırı yaxşı olsun, Lütfiyyə xanımda
əksinə oldu...
Novruz Qartal: «Lütfiyyə xanımın
əsli Şuşadan
idi. Ailənin tək övladı idi. Atasını çox tez itirib. Mətbəədə
işləyən anasına
dayaq olmaq üçün Lütfiyyə
xanımın qayğısını
bibisi çəkib. Onu həmişə təmkinli, dedi-qodulardan uzaq olan xanım-xatın
bir qadın, işinə, sənətinə
çox ciddi yanaşan aktrisa kimi tanımışıq.
Kimdənsə kobudluq
görəndə, yersiz
söz eşidəndə
sakitcə təəccübünü
bildirməklə kifayətlənirdi.
Bir qədər gec ailə qurdu.
Teatrımızın ovaxtkı
işçilərindən biri Rasim Dadaşzadə
ilə evləndilər.
İki oğul anası oldu - Azər və Samir. Samiri həmişə
özü ilə qastrollara aparırdı. Təəssüf ki, Lütfiyyə xanımın
ailə səadəti
uzun sürmədi - yoldaşı ilə ayrıldılar. Rasim ondan sonra iki
dəfə evləndi.
Lütfiyyə xanım
isə uşaqları
təkbaşına böyütdü,
oxutdu, evləndirdi. Onu da deyim
ki, boşanmalarına
baxmayaraq, keçmiş
qayınanası ilə
qayınatasının qeydinə
qalmağı özünə
borc bilirdi».
Lütfiyyə Səfərovanın
əsəblərinin pozulmasının
səbəbləri şəxsi
həyatındakı uğursuzluqlarla
bağlı idi. Oğlanlarının hər ikisinin
ailələrinin dağılması,
böyük oğlunun
ölkə xaricinə
köçməsi və
orda əcnəbi qadınla evlənməsi Lütfiyyə xanımın
xiffətini artırırdı.
Fəxri ad ala bilməməsi də ona təsir
edirdi. Və bütün çətinlikləri
Lütfiyyə xanım
təkbaşına dəf
etməli oldu.
N.Qartal: «Lütfiyyə xanım bütün ömrünü yalnız
bugünkü günün
ovqatı ilə yaşayan insanlardan idi. Heç vaxt sonrakı günləri barədə
fikirləşməyib. Mən
maddi mənada deyirəm. Yadıma gəlmir ki,
o, harasa hədiyyəsiz getsin - hamının könlünü
açmağı çox
xoşlayırdı. Həm
təbiəti belə
idi, həm də Şəmsi Bədəlbəylinin rəhbərliyi
altında işləyənlərin
sonuncu nümayəndələrindən
biri idi. Yaxşı ki, Şəmsi müəllimin
ənənəsi bu günə qədər qalıb - bizim teatr dedi-qodunun nə olduğunu bilmir.
Bilirsiz, teatrda idarəçilik elə qurulmalıdır ki, aktyor özünü
lazımlı şəxs
kimi hiss etsin. Çünki
teatr həm də aktyorundur. Onun potensialı, bacarığı tam gücü ilə istifadə edilməli və qiymətləndirilməlidir».
Samirə Behbudqızı
Mədəniyyət.- 2010.- 23 aprel.- S. 6.