Bahar fəlsəfəsi
Muzey Mərkəzi
son illər ənənə
halını almış
mövsümi sərgiləri
davam etdirir. Bu dəfə
tamaşaçılara “Baharın
fəlsəfəsi” adlı
sərgi təqdim olunub.
Sərgidə 50-dək
rəssamın 150-dən çox rəngkarlıq, qrafika, heykəltəraşlıq
və dekorativ-tədbiqi sənət əsərləri
nümayiş olunur. Əsərlər mövzu
baxımından bir neçə qrupa bölünüb. Birinci
zalda tamaşaçıları ölkəmizin müasir incəsənət
üzrə daha çox tanınmış ustalarının əsərləri,
ikinci zalda xalqımızın ən sevimli bayramı olan
Novruzun nikbin rənglərini əks etdirən əsərlər
təqdim edilir.
Namiq Məmmədovun kətandan,
yağlı boyadan və kollajın çətin
texnikasından istifadə edərək çəkdiyi “Sevənlər”
və “Qaçan qadınlar” əsərləri, Eldar Babazadənin
“Külək” əsəri diqqəti cəlb edir. Həyat və
bahar rəngi olan qırmızı rəng Əmirulla
İsrafilovun “Bələnmiş dəvə”, Emin Əsgərovun
böyük ölçülü “Cakuzi”, Vüqar Əlinin
“Novruz” üçlüyündə, Nazim Məmmədovun
“Güllər içərisində”, Leyla Nəsibovanın
tünd-qırmızı tonlarda olan “Kompozisiyalar”ında
maraqlı rakurslarda işlənib.
Məlik Ağamalovun
qlamur “Qızıl rəng üzərində
qızılgüllər” əsəri qırmızı tonda
parlayır. Qırmızı rəngin dəyişməz
yol yoldaşı olan qara rəng
də nəzərə
çarpmır, amma əbədi mövcudluğu
ilə həyatın bu şadlığını
kölgə altına
alır. Bu həm də Elçin Bünyadovun “Kart” əsərində fal stolunun üzərindəki
alaqaranlıqda və Nuranə Mirmövsümovanın
“Uçuruma gedən yolda” əsərindəki qara kəpənəklərdədir...
İştirakçılar tərəfindən qadın
mövzusu daha zərif lirizmlə verilmişdir. Bu, Nairə
Rüstəmovanın “Nyu”
seriyasında, İsa Məmmədovun “Güllər
arasında qız”, Rəna Əmrahovanın “Məhəbbət” və başqa əsərlərdə
özünü büruzə
verir.
Sərgidəki rəsm əsərlərində qəhrəmanlığa
da yer ayrılıb.
Hicran Əliyevin “Mif” və “Atlantida”
əsərləri bu qəbildəndir. Qrafika baxımından Yusif Mirzənin çox da böyük olmayan, xəfif rənglərlə bir bahar axşamında Ay işığında at təsvir olunan “Əbədi” əsərini qeyd etmək olar.
Heykəltəraşlıqda
isə ən əvvəl Məmməd Rəşidovun işləri
diqqəti cəlb edir. Burada məsələ işlərin
həcmində deyil, materialın qeyri-adiliyindədir.
Daha çox buzu və ya
suyu xatırladan sınmış şəffaf
şüşədən hazırlanmış
mozaika maraqla seyr edilən əsərlərdəndir.
Ümumilikdə
qalereyada sərgilənən əsərlərin hər biri əsl
bahar ab-havası yaradır.
Yeganə
Mədəniyyət.- 2010.- 30 aprel.- S. 15.