“Karmen”lə
növbəti görüş
Fransız bəstəkarı
Jorj Bizenin məşhur əsəri
Opera və Balet Teatrında tamaşaya qoyulub
Azərbaycan paytaxtının sənətsevərləri dekabrın 1-də növbəti dəfə məşhur Fransa bəstəkarı Jorj Bizenin dünya şöhrətli “Karmen” operasının tamaşasına toplaşmışdılar. Prosper Merimenin eyniadlı novellası əsasında Jorj Bizenin musiqi dili ilə yaratdığı “Karmen” hazırda Dövlət Opera və Balet Teatrının repertuarını bəzəyir. Tamaşada Karmen rolunda Əməkdar artist Fidan Hacıyeva, digər rollarda Əməkdar artist İnarə Babayeva (Mikaela), Fərid Əliyev (Xoze) və Anton Feştanq (Eskamilyo) oynayırdılar.
“Karmen” ilk dəfə səhnəyə 1875-ci il martın 3-də Parisdə qoyulub. Lakin əsər o vaxt bəstəkara uğur gətirməmişdi. Çünki burjua cəmiyyəti əsərin qəhrəmanlarının xalqın nümayəndələri olmasını, operanın romantik sonluqla deyil, qısqanclıq zəminində qətllə başa çatmasını qəbul edə bilməmiş, bayağı əsər adlandırmışdı. Zaman keçdikcə “Karmen” öz layiqli qiymətini aldı, dünya opera səhnəsinin incilərindən birinə çevrildi. O vaxtdan “Karmen”in dünya turu davam edir, ən nüfuzlu teatrlar bu əsəri mütləq öz repertuarlarına salırlar.
Operada Merimenin novellası yeni səpkidə təqdim olunub. Bize Karmenin
xarakterini məişət
xırdalıqlarından təmizləyərək
onun üsyankar təbiətini, daxili təmizliyini qabardıb, Xozeni isə romantik qəhrəman kimi deyil, şərəf,
ləyaqət və məhəbbət kimi gözəl hisslərini bir anlıq ehtirasa qurban verən zəif və iradəsiz bir obraz kimi
təqdim edib.
S.Qalli-Marye, Y.Obraztsova, İ.Arxipova,
M.Maksakova, F.Muxtarova kimi məşhur opera ulduzları müxtəlif
illərdə yaddaqalan
Karmen obrazları yaradıblar. Bu gün Karmen partiyasına öz möhürünü vuran
sənətkarlardan biri
də Azərbaycan
Opera və Balet Teatrının aparıcı
solisti Fidan Hacıyevadır. Bu çətin partiya onun vizit kartına,
dünya opera səhnəsinə
aparan yolda mayaka çevrilib.
Lap elə bu yaxınlarda Romada peşəkar opera ifaçıları
arasında keçirilən
nüfuzlu beynəlxalq
müsabiqədə uğur
qazanmasında da, heç şübhəsiz,
təqdim etdiyi Karmen partiyasının rolu az olmayıb…
Opera və
Balet Teatrındakı
son tamaşada F.Hacıyeva
Azərbaycan səhnəsinin
Karmeni adını əbəs yerə daşımadığını bir daha təsdiq
etdi. Onun qüsursuz musiqi
mədəniyyəti, gözəl
vokal texnikası, ehtiraslı çalarlarla zəngin messo-sopranosu, intonasiya tərzi, mükəmməl dramatik istedadı, zahiri gözəlliyi ən ciddi musiqisevərlərin də zövqünü oxşadı. Tamaşada Xoze
partiyasını opera səhnəmizin
parlamaqda olan ulduzu Fərid Əliyev ifa edirdi. Onun Xozesi Karmeni
ürəkdən sevir,
lakin bu məhəbbət onu nəcibləşdirmir, əksinə,
cinayət yoluna aparır. Ümumiyyətlə, tamaşada Karmen-Xoze
antaqonizmi qabarıq şəkildə verilib.
Karmenin ictimai çərçivəyə
sığmayan çılğın
təbiəti Xozenin daxili mühafizəkarlığını,
zəif xarakterini qəbul edə bilmir. Münasibətlərin gərginləşərək dözülməz həddə
çatması “olum, ya ölum” seçimini
labüd edir. Arzularının reallıqla üst-üstə
düşmədiyi bir
həyatda yaşamaqdan
təngə gələn
Karmen Xozenin onun köksünə sancdığı bıçağı
talenin qisməti kimi qəbul edir. F.Hacıyeva və F.Əliyev dueti faciəli məhəbbət səhnəsini
böyük ilhamla yaradır...
Rejissor Hüseyn Əliyevin quruluş
verdiyi tamaşada
aktyorların mükəmməl oyunu sayəsində
Azərbaycan səhnəsində “Karmen”lə daha
bir görüş tələbkar
və minnətdar paytaxt
tamaşaçılarının gurultulu
alqışları ilə başa
çatdı.
Mədəniyyət.- 2010.- 3 dekabr.- S. 6.