“Ən böyük rəssam Yaradanın özüdür”
Rəssam Rəşad Mehdiyevin
sənət dünyası
özünəməxsus, fərqli
və rənglidir...
...Onun
sənət aləmi geniş, sirli və fəlsəfidir...
...Onun
əsərləri duyğulu, düşündürücü
və təsirlidir...
...Onun
yaratdıqları çoxqatlı və bütövdür...
...Onun
təsvirləri sənətkarlıq baxımından
heyranedicidir...
Dövlət Rəssamlıq
Akademiyasının baş müəllimi, Rəssamlar
İttifaqının üzvü, incəsənət nəzəriyyəsi
üzrə fəlsəfə doktoru Rəşad Mehdiyev yeganə
azərbaycanlı rəssamdır ki, 2006-cı ildə Birləşmiş
Millətlər Təşkilatında fərdi sərgisi
keçirilib. BMT-nin tarixində
bu fakt hələlik
ilk və sonuncu olaraq qalmaqdadır. Dünyanın bir çox ölkələrində
fərdi sərgisi keçirilən, əsərləri böyük marağa səbəb olan rəssam Rəşad
Mehdiyevlə ilayrıcında bir az sənətdən, bir az fəlsəfədən, bir
az indidən və gələcəkdən
danışdıq...
Sənət dairəsi
Gözünü
açanda hər tərəfdə rəng gördü, elə
bil dünyanın bütün rəngləri onun
görüşünə gəlmişdi. Ağlı kəsəndə
atasının sehrli fırçasına heyranlıqla
tamaşa elədi. Məktəbə gedəndə
siniflərinin rəssamı olub bütün uşaqların
rəsm tapşırıqlarını o
çəkdi. Günlərin birində ən yaxın
sirdaşının fırça olduğunu
anladı və bu dostluq get-gedə
möhkəmlənib ömürlük dostluğa çevrildi.
Atası
Xalq rəssamı, professor Rafiq Mehdiyev sənət
seçimini oğlunun ixtiyarına buraxdı. Rəşad da qəlbinin
səsinə, ürəyinin istəyinə qulaq asıb,
Tanrının verdiyini - rəssamlığı missiya kimi qəbul
etdi.
- Mənim
bir rəssam, ən əsası bir insan kimi yetişməyimdə
atamın böyük rolu olub. O, həm mənim müəllimim
, həm də həyatda mənəvi dayağım idi. Eyni zamanda
atam mənə vizual sənətin incəliklərini, rəssamlıqda
peşəkar düşüncə formalarını, incəsənət
tarixinin faktorları və təhlilini aşılayıb.
Haşiyə:
Əzim Əzimzadə adına Rəssamlıq Texnikumunda, daha
sonra Mədəniyyət və İncəsənət
Universitetində təhsil alıb. 1991-ci ildə
təhsilini Türkiyənin Memar Sinan adına
Gözəl Sənətlər Universitetində davam etdirib. 1996-cı ildən
Rəssamlıq Akademiyasında baş müəllim kimi pedaqoji fəaliyyətə
başlayıb.
Çərçivə
içində çərçivədənkənar
Hansı
mövzuda və hansı janrda olursa-olsun Rəşad öz
düşündüklərini, öz duyduqlarını və
öz gördüklərini çəkir. Daxilindəki sənətkar
azadlığı, sənətə baxışı o qədər
hüdudsuzdur ki, yaratdıqları, çəkdikləri
hansısa çərçivədə olsa belə, çox
vaxt çərçivəyə sığmır.
“Kətanın
üstündə nə çəkirsənsə çək,
təki professional olsun. Nəinki tamaşaçı, rəssam
da öz içində çəkdiyinin sənət əsəri
olduğuna inanmalıdır” - deyir Rəşad Mehdiyev.
O istənilən
mövzuya öz baxışı, öz düşüncəsi
ilə yanaşır, hər bir əsərini yeni formada
tamaşaçılara təqdim edir və onları heyrətləndirməyi
bacarır. Onun yaratdığı
rəsmlər təkcə məşhurların
şəxsi kolleksiyalarında deyil, dünyanın bir sıra
muzeylərində də qorunub
saxlanılır. Müxtəlif ölkələrdə -
ABŞ, Rusiya, Türkiyə, Gürcüstan, İtaliya,
Avstriya və s. sərgiləri nümayiş olunan rəssamın Bakıda üç fərdi sərgisi keçirilib.
Sənətin öz qanunları var
-
İnsanları hansı mövzular
düşündürürsə, onlar mənim
üçün də maraqlıdır. Sənət
adamlarını isə
daha çox bəşəri mövzular
düşündürür. Baxır, o mövzuya kim necə münasibət göstərir, necə
yanaşır, o aləmi
necə görür. Sənətin öz
qanunları var, o qanunlar çərçivəsində sən
o aləmə daxil olmalısan. Sənətə yeni baxış, yeni kolorit, yeni forma,
özünəməxsusluq gətirirsənsə,
tamaşaçı onu görüb
qiymətləndirəcək. Sənətdə özünü təsdiqləyib
uğurlar qazansa da, Rəşad Mehdiyev rəssamlığın çətin
bir sahə olduğunu da deyir:
- Rəssam olmaq
çox çətindir. Çünki
rəsmi çəkmək
azdır, onu yaratmaq
lazımdır. Sən öz
daxili aləmini hər
gün inkişaf
etdirməlisən, dünyagörüşünü,
biliyini artırmalısan, dayansan,
tükənəcəksən. Üstəlik bildiklərini kimə
isə öyrətməli, ötürməlisən ki, o yenidən
sənə qayıtsın. Çətin sahədir, həm də
deyərdim ki, çox
çətin həyat tərzidir.
Haşiyə:
“1960-1980-ci illərdə Azərbaycan dəzgah
qrafikasının inkişaf yolları” mövzusunda
araşdırmalar aparan, sanballı elmi iş ortaya qoyan Rəşad
Mehdiyev incəsənət nəzəriyyəsi üzrə fəlsəfə
doktorudur.
- Atam
Rafiq Mehdiyev də həmin dövr Azərbaycan
qrafikasının bir nümayəndəsi idi. Baxmayaraq ki, onun yağlı boya ilə işlədiyi əsərləri
çoxdur, - deyən
gənc rəssam da atası
kimi bildiklərini və öyrəndiklərini
sevə-sevə tələbələrinə öyrədir.
Dölətiin mədəniyyətimizə və incəsənətimizə
göstərdiyi qayğıdan, diqqətdən də ürəkdolusu
danışır.
Əsərlərinə
ad qoymağı sevməsə də, “Sufi”, “Dairə”, “Leyla”,
“Vaqif Gərayzadə”, “Tərəzi”, “Ağac”, “İlanlarla rəqs”
kimi əsərlərinin adı ilə mövzusu bir-birini
bitkin şəkildə tamamlayır.
Yaradıcılığında
simvollara geniş yer verən rəssam deyir ki, bu sənətdə
simvollar çox şeyi ifadə edir.
Yola
salmağa hazırlaşdığımız 2010-cu ili
yaradıcılığında uğurlu il adlandıran Rəşad
Mehdiyev ilboyu çalışdığını deyir. “Ola bilsin ki,
kimsə bir il, beş il,
on il əsərlərini
təqdim etməsin, amma on
ildən sonra elə əsərlər təqdim
etməlidir ki, mədəniyyətimizin
inkişafına öz
töhfəsini versin.
Fikrim var ki, aprel ayında
Bakıda fərdi sərgimi keçirim. Necə
alınacaq, bunu bəri
başdan deyə bilmərəm, ancaq belə bir planım var”.
Sənətdə
istədiyinə nail olduqca, xoşbəxtlik hissləri
keçirən sadə, istedadlı, təvazökar rəssam
Rəşad Mehdiyev söhbətimizin sonunda “Ən
böyük rəssam Yaradanın özüdür”, - deyərək
yuxarı baxdı... Göylər həmişəki kimi sakit idi...
Təranə Vahid
Mədəniyyət.- 2010.- 29
dekabr.- S. 9.