Sənət eşqi, sadiqlik keyfiyyəti
1950-ci ilin soyuq qış günündə Məmmədovlar
ailəsinin evini bir körpə nəfəsi isidir. Ailənin birinci övladının adını
Tamilla qoyurlar. O günlərdən bizi yarım əsrdən çox vaxt ayırır. Bu yaxınlarda Tamilla xanım altmış illik yubileyini tanınmış aktrisa kimi dostları və ailəsi ilə birlikdə qeyd etdi. Görəsən,
bu illərdə o nələri qazanıb, nələri itirib?
Orta məktəbə
Bakıda - 190 saylı məktəbdə başlayan Tamilla Məmmədova
həm də rəqs və gimnastika ilə məşğul
olur. Oynamağı çox
sevir və bu onun gələcək
sənətinə də
müsbət təsir
edir. Elə o vaxtdan, məktəb
kollektivi ilə birlikdə çəkildiyi
uşaq səhnələrində
ifa etdiyi rollar onda aktrisalığa
həvəs yaradır.
Çəkiliş səhnələrində
aktrisaların oyunlarını
həvəslə izləyir.
Bir gün onu “Sevil”
filmində uşaq rolu oynamağa dəvət edirlər. Atası həvəskar aktyor, anası isə rəqqasə olmalarına baxmayaraq, mentalitet məsələsi
bəhanə gətirilir
və razılıq verilmir. Daim bu həvəsi içində boğur, heç kəslə paylaşmır. Hətta məktəbi bitirdikdən
sonra da sənədlərini heç
bir ali məktəbə
vermir. Bir müddət atası ilə birlikdə yol-tikinti idarəsinin kadrlar şöbəsində
işlədi. Daha sonra sənədlərini Axundov adına İnstituta təqdim edir. Və tarix
imtahanından qiymət
ala bilmədiyi üçün qəbul
edilmir.
Nəhayət, içində
böyütdüyü sənət
sevgisi hər şeyə qalib gəlir. 1973- cü ildə Azərbaycan Dövlət İncəsənət
İnstitutunun dram və kino aktyoru
fakültəsinin axşam
şöbəsinə daxil
olur. Həm işləmək, həm də oxumaq çətin olsa da, öhdəsindən gəlir.
Səhnəyə isə
ilk dəfə I kursda olarkən Aktyor evində
çıxır. “İnstitutun nəzdində fəaliyyət
göstərən Aslan
Ələkbərovun rəqs
dərnəyinin konsertində.
İlk böyük səhnəni burada görən Tamilla xanım 1976-cı ildə
Kukla Teatrına gəlir. O dövrdə tələbələr Milli
Dram Teatrına getdiyi halda, o burada çalışmağa
üstünlük verir.
Bir neçə müddət kurs keçdikdən sonra «Cırtdan» tamaşasında
Arıq rolunu oynayır. Bundan sonra bir-birinin
ardınca gələn
«Uşağı necə
əyləndirməli?»də
(S.Dağlı) Qurbağa,
«Ac qulağım, dinc qulağım»da (F.Məmmədov) Tülkü, «Dədə Qorqud»da (E.Quliyev
və A.Əbilov) Şir, «Madarın dastanı»nda (Ə.Vəliyev) Şah qadın, «Mehriban dostlar»da E.Xovart
Helli və s. tamaşalarda uğurlu rollara imza atır. 1988-ci ildə rejissor Namiq Ağayevin quruluş verdiyi Ədbürrəhimbəy Haqverdiyevin
«Pəri cadu» tamaşasında oynadığı
Hafizə obrazı «Ən yaxşı qadın rolu» mükafatı ilə təltif olunur.
Aktrisa bir sıra beynəlxalq
teatr festivallarında iştirak edir, xarici ölkələrdə
qastrol səfərlərində olur. Bu
qastrol səfərləri
onun yaddaşına maraqlı hadisələr yazır. Hindistan səfərində tamaşa
zamanı baş verən hadisəni belə xatırlayır.
“80- ci ildə “Məşədi İbad” və “Cuqquş” tamaşaları ilə Dehli şəhərində
qastrolda idik. Filmlərdə gördüyümüz
bu yerdə tamaşa göstərmək
bizim üçün
sevindirici idi. Mənimlə birlikdə aktrisalar-Xədicə Səidova,
Şəfiqə Axundova,
Elmira Hüseynova, Rəhilə İbadova, aktyorlar- Şahmar Hüseynov, Oqtay Dadaşov da getmişdilər. “Cuqquş”
tamaşası oynanılırdı.
Biz də milli geyimdə, başımızda çadra,
əllərimizi yuxarı
qaldırıb, əl-ələ
vermişik. Elə bil sədd yaratmışdıq.
Arxa cərgədə
aktyorlar kuklaları oynadırlar. Bu zaman isti ölkə
olduğu üçün
projektorun ətrafına
yığılan həşəratlar
bayıra açılan
yerdən bədənimizə
doluşdular. Tamaşa
getdiyi üçün
tərpənə bilmirdik.
Onlar da bədənimizdə gəzib
bizi narahat edirdilər. Sona qədər bir təhər dözüb, tamaşanı göstərdik.
Həmişə dostlarımızla
bu anı xatırlayır, deyib-gülürük”.
Sənətinə
böyük məhəbbət bəsləyən Tamilla
xanımın sevinci də, kədəri də teatrla
bağlıdır. “Teatrda hər şey yaxşıdırsa, deməli,
mən də yaxşıyam”. Sevindiyi, tapdığı xoş anları saysız-hesabsızdır.İtirdiyi isə yalnız gəncliyidir. Ancaq o özünü
ruhən çox cavan hiss edir.
Həyata bu qədər bağlı olması kuklalarla, habelə gənc kollektivlə işləməsindədir.
O, işləməkdən yox,
işsizlikdən yorulur.
Teatrdan danışanda
onun gözləri dolur, burda keçirdiyi
günlərdən çox
həvəslə danışır.
Son on ildə istər
teatrda, istərsə də şəxsi həyatında baş
verən hadisələr onu çox kövrəldir. Aktyor dostu Həsənağa
Hüseynovun ölümü
bütün kollektiv kimi, onu da
üzür. Deyir, xoşbəxt olduğum anlarda nə isə mane olur.
Sevincimi sona qədər yaşaya bilmirəm.
Sənətindəki
uğurlarına görə, həmişə çox sevdiyi,
daim qəlbində yaşatdığı müəllimi
Lütfü Məmmədbəyova minnətdardır. “Onun öyrətdikləri daim dadima çatır.
O həmişə deyərdi
tamaşa zamanı heç vaxt tamaşaçının gözünün
içinə baxmayın.
Çünki bu, həyəcan hissini azaldır. Mən də aktyorlara bildiklərimi öyrətməkdən
yorulmuram”.
Bir sevdiyi insanlara, iş
yerinə, hətta əşyalara daim sadiqliyi var Tamilla
xanımın.. Bunu Kukla Teatrında otuz beş illik fasiləsiz
fəaliyyəti də təsdiqləyir.
Hazırda Kukla Teatrı
Həmkarlar Təşkilatının sədri və 1995-ci ildən
aparıcı səhnə ustası işləyən Tamilla
xanıma uzun ömürlülüyə də sadiqlik
arzusuyla...
Günel Qəhrəmanova
Mədəniyyət.- 2010.- 26 fevral.- S. 7.