Sənətinin
vurğunu
Rəssamlıq
insanın mənəvi aləmindəki duyğularını cəmiyyətlə
bölüşməyin ən maraqlı yoludur. Eskizlər,
etüdlər, şəkillər onun təəssüratlarını,
qabiliyyətini, gördüklərini öz hisslərilə mənalandırmaq
bacarığını üzə çıxarır. Kino rəssamı
isə filmlərdə ssenarist, quruluşçu rejissor və
operatorla birlikdə bir müəllif kimi iştirak edir. Filmin bədii
keyfiyyətləri xeyli dərəcədə rəssamın
işindən də asılıdır.
Ömrünü bu sənətə bağlayan fırça ustalarından biri ötən əsrin 50-ci illərindən bir çox milli kinofilmlərimizin ərsəyə gəlməsinə dəyərli töhfələr vermiş istedadlı rəssam, Əməkdar incəsənət xadimi Cəbrayıl Əlimuxtar oglu Əzimovdur.
Cəbrayıl Əzimov 1926-cı il mayın 7-də
Bakıda anadan olub. Uşaqlıqdan rəssamlıga meyl
göstərib. 1946-cı ildə Ə.Əzimzadə adına
Rəssamlıq məktəbini, 1953-cü ildə
Ümumittifaq Dövlət Kinematoqrafiya İnstitutunun Bədii
dekorativ tərtibatçılıq fakültəsini bitirib. Həmin
ildən “Azərbaycanfilm” kinostudiyasında quruluşçu rəssam
işləyib. “Doğma xalqıma”, “Sevimli nəğmə”,
“O olmasın, bu olsun” (N.Zeynalovla birgə), “Qızmar günəş
altinda”, “Uzaq sahillərdə”, “Onu bagışlamaq olarmı”,
“Mən rəqs edəcəyəm”, “İnsan məskən
salır” və s. filmlərə bədii tərtibat verib. Rəssamı
olduğu filmlərə baxarkən sənətkarın
güclü rəssamlıq duyumu, hadisəyə bədii
yanaşma təxəyyulü açıq-aydın hiss olunur.
C.Əzimov bədii tərtibat verdiyi filmlərdə
dekorasiyaların, kostyumların hazırlanmasında milliliyə
çox fikir verib. Kino rəssamı qabaqcadan işlədiyi əsər
üçün mövzu ilə nə qədər
yaxşı
Bu baxımdan C.Əzimovun quruluşçu rəssam kimi
yer aldığı “Uzaq sahillərdə” filmini xüsusi qeyd
etmək olar. Məşhur kinorejissor Lukov bu filmə
baxdıqdan sonra rəssama demişdi: “Mən Triest şəhərində
olmuşam, şəhəri və onun ətrafını
yaxşı tanıyıram. Yaratdığınıza
tamaşa etməmişdən qabaq düşünürdüm
ki, xüsusi arxitekturaya və təbii yerlərə malik olan
Triest şəhərini, onun ətrafını verə bilməyəcəksiniz,
ancaq indi fikrimi geri götürürəm. Bu doğrudan da həmin
Triest və həmin yerlərdir».
Ümumiyyətlə, rəssamın fikirləşdiyi,
çəkdiyi eskizlərin ugrunda əsas şərt onun hadisələri,
obrazları yadda saxlaması ilə baglıdır. Rəssam
formalarla, rənglərlə, tonlarla, işıq-kölgələrlə
cürbəcür rakurslarla, detallarla əsərin ana xəttinin
və obrazların yaranmasında aktiv iştirak etməlidir.
C.Əzimov sənətdəki əzmkarlığı ilə
bir çox festivallarda mükafatlara, 1964-cü ildə
respublikanın Əməkdar rəssamı adına layiq
görülüb. 1966-cı ildə “İnsan məskən
salır” filminə verdiyi bədii tərtibata görə
adı ümumittifaq kino və teatr rəssamları sərgisinin,
həmin ildə ”Leyli və Məcnun” filminə çəkdiyi
eskizlərə görə isə Azərbaycan teatr və kino
rəssamlarının kataloquna salınıb.
1969-cu il iyulun 7-də dünyasını dəyişən
C.Əzimov həyatdan erkən getsə də, parlaq istedadı
ilə yaratdığı sənət əsərləri
keçmişimizin, bugünümüzün və
sabahımızın silinməz izləridir. Onun
yaradıcılıq mirası S.Mümtaz adına Dövlət
Ədəbiyyat və İncəsənət Arxivində
qayğı ilə qorunur.
Tura Abdiyeva
Mədəniyyət.-
2010.- 2 iyun.- S. 10.