Mayda xatırlananlar
Peşəsindən asılı olmayaraq
hər bir sənətkarın özünəməxsus
cəhətləri var. Hətta onların bir çoxu eyni fəsildə, eyni ayda, bəzən
eyni gündə doğulmalarına baxmayaraq,
eyni peşə sahibləri olsalar belə bir-birlərindən
fərqlənirlər. Bu
yazıda eyni fəsildə, eyni ayda doğulan iki sənətkarı xatırlayacağıq. İkisi
də Azərbaycanın
unudulmaz xanəndələridir.
Hər ikisi musiqi sənətinin sirlərini dahi Üzeyir bəydən alıblar.
Hüseynağa Soltan oğlu Hacıbababəyov
1898-ci il mayın 19-da Şamaxıda
anadan olub. Lirik-tenor səsə malik olan bu
gəncin ifası erkən yaşından ətrafdakıların diqqətini
cəlb edir. Tezliklə o, sənət yoluna qədəm qoyur. Bu yol nə
qədər uğurlu
olsa da, məşəqqətləri az
deyildi. Bircə bunu demək
kifayətdir ki, o səhnəmizdə milli qadın ifaçılarının olmadığı
dövrlərdə uzun
zaman səhnədə
Leyli, Əsli, Gülçöhrə, Gülzar
kimi qadın obrazlarını oynayıb,
musiqi mədəniyyətimizin,
teatr sənətimizin
inkişafına öz
töhfəsini verib.
H.Hacıbababəyov 1928- ci
ildə Konservatoriyanı
bitirib, 1920-1960-cı illərdə
Azərbaycan Dövlət
Opera və Balet Teatrının solisti olub. Vaxtilə
qadın obrazları yaratdığı əsərlərdə
sonralar baş qəhrəmanları - kişi
rollarını bacarıqla
ifa edib. Bu sırada Ü.Hacıbəylinin “Leyli və Məcnun”unda Məcnun, “Əsli və Kərəm”ində Kərəm, Z.Hacıbəyovun
“Aşıq Qərib”
operasında Qərib və başqa obrazları qeyd edə bilərik. Bədii məzmunu və musiqi dilini bir-biri ilə mükəmməl uzlaşdıran Hacıbababəyov
Azərbaycan opera səhnəsində yaratdığı
bu və digər obrazları ilə xalqın rəğbətini qazanıb.
H.Hacıbababəyov muğam və xalq mahnılarının,
eləcə də bəstəkar mahnılarının
mahir ifaçısı
olub. Xalqımızın ifaçılıq sənətinə
məlahətli səsi
ilə gözəl töhfələr bəxş
edən sənətkar
1938-ci ildə Xalq artisti fəxri adına layiq görülüb. H.Hacıbababəyov
1972-ci il noyabrın
10-da Bakıda vəfat
edib. May ayında doğulan, bu gün xatirələrdə
yaşayan digər sənətkarımız Şirzad
Hüseynovdur. O da milli opera səhnəmizdə
yaddaqalan obrazlar yaradıb.
Erkən yaşlarından muğama
maraq göstərib, gur və məlahətli
səsi, gözəl ifası ilə diqqət çəkib. Dini
mərasimlərdə, dram
tamaşalarında çıxışlar
edən Ş.Hüseynovun
sorağını eşidən
Üzeyir bəy onu Opera və
Balet Teatrına dəvət edir. O, əvvəlcə xorda oxuyur. Sonra isə
Ş.Hüseynova aparıcı
rollar tapşırılır.
“Leyli və Məcnun” operasında əvvəlcə Zeyd, İbn-Səlam, sonra isə Məcnun rolunu oynayır. Bundan başqa opera səhnəsində “Əsli və Kərəm”də Kərəm və Sofi, M.Maqomayevin “Şah İsmayıl” operasında Şah İsmayıl və digər obrazları yaradır.
Ş.Hüseynovu digər opera müğənnilərindən
fərqləndirən bir
cəhət də odur ki, o, vokal
üslublu obrazları
da yarada bilib. Onun ifa etdiyi Koroğlu obrazı buna nümunə ola bilər. Əlbəttə,
Məcnunla Koroğlu obrazları arasında məzmun və ifaçılıq baxımından
nə qədər fərqin olması aydındır. Amma Ş.Hüseynov bu rolların hər birini özünəməxsus
tərzdə yaratmışdı.
Hətta o, klassik
rus və Qərb operalarında da əsas rolları
ifa edib.
Sənətinin fədaisi olan Ş.Hüseynov 1950-ci ildə
Opera və Balet Teatrından uzaqlaşmasına
baxmayaraq, müxtəlif
mədəniyyət ocaqlarında
çalışaraq ömrünün
sonuna qədər mədəniyyətimizin inkişafına
xidmət edib. O, 1943-cü ildə
Əməkdar artist fəxri
adına layiq görülüb. Amma bu sənətkar
üçün ən
böyük ad, həm
də bu gün onun yazılı
mənbələrdə, lent yaddaşlarında və canlı xatirələrdəki
əbədiyaşarlığıdır.
1906-cı ilin
14 mayında dünyaya
gələn sənətkar
elə may ayında -
10 may 1971-ci il il tarixdə vəfat edib.
Yaxşı sənətkarı
xalq həmişə anır və yad edir . Hüseynağa Hacıbababəyov və Şirzad Hüseynov da daim xatırlanan sənətkarlardır.
Səadət Təhmirazqızı
Mədəniyyət.- 2010.- 19 may.- S. 5.