“Kino gecikən məhəbbətimdir”
Mələk
Abbaszadə: “Azərbaycanın qadın milli qəhrəmanlarının,
şəhid qızlarımızın obrazlarını kinoda
canlandırmaq istərdim”
Bu
yaxınlarda “Üns” Teatrının dəvəti ilə sovet
kinosunun sonuncu mogikanlarından olan görkəmli aktyor,
SSRİ Xalq artisti, Rusiya Dövlət Kinematoqrafiya Universitetinin
(keçmiş Ümumittifaq Dövlət Kinematoqrafiya
İnstitutu) professoru Aleksey Vladimiroviç Batalov
Bakının qonağı oldu. Fərəhli haldır ki, Azərbaycanın
aktyorluq sənətində onun yetirmələri də var. Bu
gün onlardan biri - Əməkdar artist, S.Vurğun adına Rus
Dram və “İbrus” teatrlarının aktrisası Mələk
Abbaszadə ilə söhbətimizi diqqətinizə
çatdırırıq.
- Mələk xanım, uzun illərdən
sonra müəlliminizlə görüşün təəssüratlarını
bizimlə bölüşmənizi istərdik.
- Sevinclə deməliyəm ki, bu
20 il ərzində sevimli müəllimimiz heç dəyişməyib.
Yenə də əvvəlki kimi əzmli, mətin, iradəlidir.
Həyatı boyu qoruduğu mənəvi kodeksi, inanılmaz dərəcədə
sadəliyi, parlaq yumor hissini hələ də özündə
saxlayır, ondan ətrafdakılara güc, qüvvət,
müsbət enerji gəlir. Batalov bizə təkcə
aktyorluğun sirlərini deyil, öz şəxsi nümunəsi
ilə yüksək mənəviyyata, ziyalılığa,
işgüzarlığa yiyələnməyin sirlərini də
öyrədirdi. Sonra ondan əxz etdiyimiz bu keyfiyyətlər
bizə yalnız səhnədə yox, həyatda da çox gərək
oldu. Ustadın 83 yaşı olmasına baxmayaraq, hafizəsi əvvəlki
kimi möhkəmdir. Diplom işimdə oynadığım əsərin
hazırlıq prosesi ilə bağlı elə detalları
yada salırdı ki... təəccübümü gizlədə
bilmirdim. Onu doğma şəhərimizdə görmək mənim
üçün əsl bayram oldu. Əvvəlki illərdə
Moskvada olarkən dəfələrlə Batalovu görməyə
getsəm də, müxtəlif səbəblərdən bu
görüş baş tutmamışdı. Onu da deyim ki,
oktyabrın 31-i mənim doğum günümdür və bu ərəfədə
sevimli müəllimimlə Bakıda görüşməyim,
hesab edirəm ki, taleyin mənə hədiyyəsidir.
- Necə oldu ki, aktyorluq sənətini
seçdiniz?
- İncəsənəti
uşaqlıqdan sevmişəm, kiçik yaşlarımdan
balerina olmaq arzusunda idim. Müəyyən səbəbdən
baletə gedə bilməsəm də, bu sevgim məni incəsənətdən
ayrılmağa qoymadı, Xoreoqrafiya Məktəbində xalq rəqsləri
şöbəsində təhsil aldım. Orta məktəbi
bitirəndən sonra ali təhsil almaq üçün Moskvaya
getmək istəyirdim, amma valideynlərim buna razı deyildilər.
Atam istəyirdi ki, nənəmin adını
daşıdığım kimi elə onun sənətinə də
yiyələnim. Nənəm Mələk Rzayeva-Abbaszadə
vaxtilə tanınan pediatr olub. Elə ata və ana tərəfdən
qohumlarımızın çoxu həkim idi. Amma ata babam
İslam Abbaszadə gənclik illərində kinematoqrafiya sahəsində,
sonra televiziyada çalışmışdı.
Görünür, incəsənətə maraq, məhəbbət
mənə elə genetik kodlarla ondan keçib. İş elə
gətirdi ki, orta məktəbi bitirdiyim il Ümumittifaq
Dövlət Kinematoqrafiya İnstitutuna Bakıda da qəbul
imtahanları keçirildi. Mən imtahanları uğurla verib
çoxdan arzusunda olduğum ali məktəbə daxil oldum.
Valideynlərim yenə etiraz etsələr də,
qarşıma sədd çəkmədilər. Anam Həbibə
Bəhri ixtisasca rəssamdır, uzun illər “Azərbaycan
qadını” jurnalında bədii redaktor olub. Atam Fuad Abbaszadə
isə ixtisasca filoloq idi, eyni zamanda, turizm sahəsində
işləyirdi, müasir dünyagörüşlü insan
olduğundan öz istəyini mənə zorla qəbul etdirmədi.
Bircə onu dedi: “Əgər hiss etsən ki, bu sahədə
özünü doğrulda bilməyəcəksən, dərhal
geri qayıt”. Yeri gəlmişkən, onu da deyim ki, sonralar atam
mənim təkidimlə “Yaşlılar” filminə, dörd
klipə çəkildi. Eyyub Yaqubovun oxuduğu
“Yağış yağır” mahnısına Elxan Cəfərovun
çəkdiyi klipdə çətir altında gedən
yaşlı cütlük mənim valideynlərimdir (təəssüf
ki, atam bu yay dünyasını dəyişdi...).
Ali təhsili uğurla başa
vurdum. Hərdən atamın tövsiyəsini xatırlayıb
seçimim barədə tərəddüd etsəm də,
gözəl insanlar olan yaxşı müəllimlərin əhatəsində
idim. Elə Batalovun anabir qardaşı - baş müəllimimiz
Boris Ardov bir dəfə belə yanlış addım
atmağımın qarşısını aldı.
İnstitutdan xaric olunmaq üçün yazdığım ərizəni
cırıb atmasaydı, kim bilir sonrakı aqibətim necə
olacaqdı. Ümumiyyətlə, bu qardaşların hər
ikisi gözəl qabiliyyətləri, istedadları ilə bərabər,
həm də sözün əsl mənasında yüksək
səviyyəli insanlardır. İnandıqları gənc tələbələrə
həmişə qayğı ilə, həssaslıqla
yanaşır, onları itirmək istəmirlər.
- Bəs ali təhsildən
sonrakı fəaliyyətiniz barədə nə
danışardınız?
- 1992-ci ildə Azərbaycanda
keçirilən gözəllik yarışmasında qalib gəlib
Türkiyəyə dəvət aldım. Sonra Şimali Kiprdə
60-a yaxın ölkənin iştirakıyla keçirilən
“Miss dünya” yarışmasında özümü
sınayıb “Zəriflik gözəli” nominasiyasını
qazandım. İşləmək üçün çox
ölkələrdən dəvətlər gəlsə də,
qardaş Türkiyəni seçdim və burada məşhur
“Başak Gürsoy” və digər məşhur agentliklərdə
6 ilə yaxın fotomodel kimi çalışdım.
İstanbulda olduğum müddət ərzində iki seriala
çəkildim, Müammər Karaca Teatrında alman rejissor tərəfindən
səhnəyə qoyulan “Gənc qız və dəniz”
monotamaşada səhnəyə çıxdım.
Vətənə döndükdən
sonra isə S.Vurğun adına Dövlət Rus Dram və
“İbrus” teatrlarında işləməyə başladım.
On beşə yaxın tamaşada əsasən baş rollarda
çıxış etmişəm. Onu da deyim ki, son zamanlar
teatrımıza kənardan rejissorlar dəvət olunur. Bu,
çox yaxşıdır, teatra canlanma, yeni nəfəs gətirir,
aktyorların stimulu artır.
- Tamaşaçılar sarıdan gileyli deyilsiniz ki?
- Teatr mədəniyyət məbədidir,
bura gələnlər
sonda mənən zənginləşməlidirlər. Əksər tamaşaçılar nədənsə
ciddi əsərlərə
çox da üstünlük vermirlər.
Əsasən yüngül tamaşalar
“rəğbətlə” qarşılanır.
Çox
vaxt bizim teatrların tamaşalarının
xaricdən qastrola gətirilən səhnə
əsərlərinin səviyyəsindən
üstün olduğunu
görürük. Amma nədənsə
tamaşaçı burada
professionallıq axtarmır,
xarakter obrazlar onu cəlb etmir.
Buna təəssüflənməyə
bilmirəm.
- Bu yaxınlarda “Kabusun gözü ilə” filmində də baş rolda çəkilmisiniz...
- Bəli, bu mənim kinoda
debütümdür. Kinoya çəkilmək
çoxdankı arzum olsa da, heç
cür alınmırdı.
Gah mənə verilən rolu bəyənmirdim, gah da xoşuma
gələn rollar qismətim olmurdu. Xarakterik, təzadlı rolları ifa etməyi çox sevirəm. Oynadığım əsərlərin hamısında məna axtarmışam. Kino mənim gecikən məhəbbətimdir, nəhayət
o, cavabını tapdı.
Güman
edirəm ki, bu mənim ekranda
sonuncu filmim olmayacaq.
- Şəxsi
həyatınızdan heç
danışmadınız.
- Ailədə
iki oğlumuz - Mikayıl və Cavanşir böyüyür,
ikisini də çox sevirik, tərbiyələri ilə
ciddi məşğul
oluruq. Həyat yoldaşım Fuad
heç vaxt yaradıcılıq işlərimdə
mənə mane olmur.
Əksinə, həmişə dəstək verməyə
çalışır. Premyeralarım olanda dostlarımız
deyir ki, onun da mənim
qədər həyəcan
keçirdiyi üzündən
görünür. Mənə kömək,
mənəvi dayaq olduqlarına görə Fuada, anam Həbibə
xanıma hədsiz minnətdaram.
- Daha hansı rolları ifa etmək istərdiniz?
- Fransanın
Milli Qəhrəmanı
Janna Darkın obrazını
yaratdığım kimi
istərdim ki, Azərbaycanın qadın
milli qəhrəmanlarının
- Salatın Əsgərovanın,
Gültəkin Əsgərovanın,
torpaqlarımızın azadlığı
uğrunda canlarından
keçən digər
döyüşçü qızlarımızın da
obrazlarını səhnədə,
ekranda canlandırım.
- Sizi qarşıdan gələn
doğum gününüz
münasibətilə təbrik
edib, cansağlığı,
yaradıcılıq uğurları
arzulayırıq.
- Mən də sizə minnətdaram.
İradə Əsədova
Mədəniyyət.-
2010.- 27 oktyabr.- S. 12.