Kukla Teatrında “Xeyir və Şər”
Abdulla Şaiq adına Azərbaycan Dövlət Kukla Teatrının başlıca
vəzifəsi gənc
nəslin sağlam, vətənpərvər, hər
sahədən məlumatlı
böyüməsini və
hərtərəfli inkişaf
etməsini təmin etməkdir. Bu baxımdan
da teatrın müraciət etdiyi dahi şairimiz Nizami Gəncəvinin qələminin məhsulu olan “Xeyir və
Şər” əsərinin
tamaşasının tərbiyəvi
əhəmiyyəti böyükdür.
Tamaşada uşaqların şüurlarında
dostluğa, səmimiyyətə,
yoldaşlığa, sədaqətə
dair tərbiyəvi ideyalar aşılanır.
Tamaşada Xeyir obrazı
bir çox müsbət xüsusiyyətləri
ilə bərabər sevgilisinə qarşı sədaqətli, vəfalı
olması tamaşanın
əsas leytmotivini təşkil edir. Səhnə əsərində təsvir
edilən əsas məqamlar rejissor tərəfindən əsərə
quruluş verilən zaman müəyyən qədər dəyişib,
müasirləşdirilərək rejissor yozumu ilə aktyor ifasının uyğunluğu
nəticəsində daha
baxımlı alınıb.
Tamaşanın başlanğıcında aktyorların səssiz hərəkətləri, davranışları
olduqca maraqlı və təbii təsir bağışlayır.
Əsas məsələ ondadır
ki, tamaşanın sonunda Xeyirin müsbət, Şərin
isə bədxah olması artıq aşkar olur. Bununla da Şər qüvvə öz cəzasına çatır.
Uşaq psixologiyasını yaxşı bilən, onu düz xətlə
inkişaf etdirməyi
bacaran teatrımızın
baş rejissoru, Əməkdar incəsənət
xadimi Rəhman Əlizadənin quruluşunda
əsərin əsas ideyası qabarıq və uşaqların zövqünü oxşayan
tərzdə tamaşaçılara
çatdırılır. Tamaşada Xeyir rolunu oynayan-aparıcı Rəhim Rəhimov, Şər zalımı ifa edən-aparıcı Cəmilə Allahverdiyeva obrazları yüksək səviyyədə canlandırmağa
nail olublar.
Ümumiyyətlə, tamaşanın yüksək
səviyyədə, xoşagəlimli
alınmasında istər
rejissor işi, al-əlvan, göz oxşayan rəssam işi, istərsə də tamaşaya can-qan verən sexlərin zəhməti təqdirəlayiqdir. Tamaşada istifadə
edilən görkəmli
bəstəkarımız Fikrət
Əmirovun gözəl
musiqisi tamaşanın
ritminə, ruhuna uyğun seçilib.
Hüseyn Əhmədov,
Dövlət Kukla Teatrının Ədəbi
dram
hissəsinin müdiri,
Əməkdar mədəniyyət
işçisi
Mədəniyyət.-
2010.- 29 sentyabr.- S. 6.