“Teatr mənim üçün
fərqli dünyadır”
“Səhnədə
səmimi olmaq ən vacib göstəricidir. Çünki
keçirdiyin hisslərlə tamaşaçını aldatmaq
mümkün deyil”
Sevgisi
uğrunda mübarizə aparan, təmiz hislərinə görə
həyatından belə keçməyə razı olan qəhrəmanlar
ta uşaqlıqdan hər birimizin pərəstiş etdiyi
obrazlar olub. Bəs, görəsən, səhnədə sevə-sevə
seyr etdiyimiz qəhrəmanların obrazlarını yaradan,
onların sevgisini, həyəcanını
tamaşaçıya çatdıran sənətçilər
hansı hissləri keçirirlər.
Dövlət Gənc
Tamaşaçılar Teatrının gənc aktrisası
Günel Məmmədova artıq yeddi ildir
çalışdığı bu səhnədə müxtəlif
xarakterli rollar oynayıb. Bununla belə aktrisa öz sevgisi
uğrunda mübarizə aparan, çarpışan qəhrəmanların
onun sənət ampluasına daha yaxın olduğunu deyir.
- Teatrın səhnəsində
Viktoriya, Cülyetta kimi obrazlar yaratmısan. Bu obrazları səhnədə
yaşamaq üçün aktrisaya nə lazımdır?
- Önəmli olan hisslərdir. Sevgi də Tanrının insana verdiyi hisslərdən biridir. Obraza o qədər
yaxınlaşmalısan ki,
daxilindəki sevgi hissi ilə tamaşaçını inandırmağı
bacarasan. Bu hiss hər
kəsə əzizdir.
Səhnədə səmimi olmaq,
məncə, ən vacib göstəricidir.
Çünki keçirdiyin hisslərlə
tamaşaçını aldatmaq
mümkün deyil.
- Tərəf-müqabilin
kimliyi necə, çoxmu önəmlidir?
- Təbii ki, önəmlidir. Bəzən həyatda tanımadığın
biri ilə səhnədə sevgili olmalı olursan. Həmkarım Rasim Cəfər
həmişə deyir
ki, tərəf-müqabilini
bəyənməsən, çalış
onun simasında xoşagələn nə isə tapasan və sevgini ora yönəldəsən.
Sevgili rolunu ifa edərkən
daha çox obrazı təsəvvürümdə
canlandırıram. Məsələn, Cülyettanı ifa etdiyim zaman yalnız
Romeonu düşünürəm.
- Elə bir rol varmı
ki, onu özünə
daha yaxın bilirsən?
- Cülyettanı
oynamağı arzulamışam
və bu da mənə qismət oldu. Eyni zamanda müxtəlif xarakterli rollar oynamaq istərdim. Mənfi qəhrəmanları canlandırmaq
mənə maraqlıdır.
- Bir qədər keçmişə
qayıdaq. Aktyorluq sənətinə necə gəldin?
- 4-5 yaşından
rəqslə məşğul
olurdum. Ona görə səhnəyə
adət etmişdim.
Yəni səhnə uşaqlıqdan
mənə yaxın olub. Artıq yeddi ildir ki, professional səhnədəyəm.
Gənc Tamaşaçılar Teatrında
çalışmaqla yanaşı,
bu ildən Akademik Milli Dram Teatrında da tamaşaya dəvət almışam. Həmin teatrda
hazırda Bertold Brextin “Kuraj ana və onun
uşaqları” əsəri
əsasında səhnələşdirilən
tamaşada (rejissor Rafiq Əliyev) lal qız Katrin
rolu üzərində
işləyirəm. Çətin, psixoloji roldur.
- Teatrla bərabər kinoda da çəkilirsən. Daxilən hansı sənə daha yaxındır: kino yoxsa teatr?
- Hələ orta məktəbdə oxuyarkən filmlərə
çəkilməyə başlamışam.
“Yalan” (Nərgiz), “Tərsinə çevrilən
dünya” (Dilarə),
“Bir insanın yaxşılığı”, “Yuxu
yaddaşı” və
s. filmlərdə çəkilmişəm.
Düzünü deyim ki, əvvəllər kinonu özümə daha yaxın bilirdim. Ancaq indi hər ikisi
mənə yaxındır.
Teatr canlıdır. Səhnədə olarkən tamaşaçıdan
enerji alıram. Obrazın keçirdiyi hissləri ötürməyə çalışıram.
Kino da ayrı
bir aləmdir. Hər hansı epizodda kiçik hərəkətlə
və ya bir baxışla çox şey demək olur.
- Bu günə
qədər ən çox sevdiyin rolun hansı olub?
- İstənilən
rol çox vaxt aktyora əziz
olur. Viktoriya (“Viktoriya”), “Nensi” (“Oliver Tvistin macəraları”), Cülyetta (“Romeo və Cülyetta”) ən sevimli rollarımdır. “Məhv olmuş
gündəliklər” tamaşasındakı
Anjel rolu sevmədiyim obraz idi. Onu çox götür-qoy
etdim. Lakin nümayişdən sonra mənə qarşı tamaşaçı rəğbətini
hiss elədim.
- Yəqin kinoda da, teatrda
da özünə kənardan baxıb qüsurlar tapırsan?
- Təbii ki, qüsurlar olur. Kino elədir
ki, bir dəfə
çəkildin bitdi getdi. Ancaq teatrda oynadıqca
qüsurları görürsən.
Aktyor özü daha yaxşı bilir ki, necə oynayır.
Ətrafdakı tənqid və
ya təriflərə
baxmayaraq özün daha yaxşı təhlilçi olmalısan.
- Gənc, subay xanım üçün aktrisa olmaq çətin deyil ki?
- Öncə ailəm aktrisa olmağımı istəmirdi. Lakin sonra səhnəyə sevgimi görüb mənə dəstək oldular. Anam hər tamaşama gəlir. Birlikdə müzakirə də edirik. Aktyorluq elədir ki, tamaşanı vaxtında çatdırmaq və obrazın daxilinə varmaq üçün çox çalışmalı oluruq. Günlərlə məşq edirik. Bu da zehni və fiziki yorğunluğa səbəb olur. Ona görə də ətrafında sənəti anlayan insanların olması olduqca vacibdir. Teatr mənim üçün fərqli dünyadır. Aktrisalıqdan kənar özümü təsəvvür etmirəm. Arzu edirəm ki, yeni-yeni tamaşalar səhnələşdirilsin, qocaman, peşəkar teatr sənətçiləri ilə yanaşı, gənclər də işləsin. Müasir quruluşlarla tamaşaçıları sevindirək.
Reyhan İsayeva
Mədəniyyət.-
2011.- 21 dekabr.- S. 12.