«Şərqin muğam-məqam
sistemləri müqayisəli təhlildə»
Beynəlxalq Muğam Festivalı ərəfəsində
son konfrans oldu
Fevralın
7-də Azərbaycan Bəstəkarlar
İttifaqında «Şərqin
muğam-məqam sistemləri
müqayisəli təhlildə»
adlı elmi-nəzəri
konfrans keçirildi.
Konfrans martın 14-21-də Bakıda
keçiriləcək II Beynəlxalq
Muğam Festivalı və festival çərçivəsində
düzənlənəcək simpoziuma hazırlıq məqsədi daşıyırdı.
Konfransda çıxış edən
Bəstəkarlar İttifaqının
sədri Firəngiz Əlizadə artıq bir ildir ki,
Beynəlxalq Muğam Festivalı ərəfəsində
tədbirlər keçirildiyini
nəzərə çatdırdı:
“Festival çərçivəsində keçiriləcək simpozium
çox mühüm tədbirdir. Çünki UNESCO səviyyəsində keçirilir. Simpoziumda dünyanın
müxtəlif ölkələrindən
20-dək alim çıxış
edəcək. 5-6 çıxış Azərbaycandan
təqdim olunacaq.
Onu da deyim ki,
simpozium öz əhəmiyyətini daha da yüksəldib. Ona görə ki, bu artıq təkcə
Azərbaycan musiqisinə,
muğamına həsr
olunan simpozium deyil, həm də məqam-muğam mədəniyyətinə həsr
olunmuş alimlərin
yığıncağıdır».
Sonra sənətşünaslıq namizədi
Cəmilə Həsənova
«Azərbaycan musiqisində
məqamların qarşılıqlı
əlaqələrinin tədqiqi
məsələləri» mövzusunda
çıxış etdi.
Natiq böyük bəstəkar
Üzeyir Hacıbəyli
tərəfindən məqam
nəzəriyyəsinin işlənib
hazırlandığını bildirdi. Azərbaycan Milli Konservatoriyasının
aspirantı Meyser Koyya “Rast” muğamının
məqam və metro-ritmik xüsusiyyətlərinin
müqayisəsi (eyniadlı
İran, İraq, Buxara, Türk və Azərbaycan muğamı əsasında)”
mövzusunda çıxış
etdi. Bildirdi ki, Şərq
musiqisinin məqam əsasları həmişə
musiqiçiləri düşündürüb.
Sənətşünaslıq namizədi Elmira Pənahovanın
«Yaxın və Orta Şərqin musiqi sistemlərində məqam strukturlarının
qarşılıqlı müqayisəsi»
mövzusunda çıxışı
oldu: «Yaxın və Orta Şərq
xalqlarının musiqisini
araşdıran zaman həmişə bir məqama - qohumluq əlaqələrinə fikir
verirdik. Bu xalqlar
daim bir-biriləri ilə münasibətdə
olublar. Üzeyir Hacıbəyli də
öz işlərində
qeyd edib ki, Azərbaycan və bir çox
Şərq, türk xalqlarının musiqi sistemi demək olar ki, eynidir».
Tədbirdə digər iştirakçıların
da maraqlı çıxışları oldu.
Gülər
Mədəniyyət.-
2011.- 9 fevral.- S. 4.