“Qatarın
altına atılan qadın” və ya sənətkarın
sonrakı taleyi
Milli Dram Teatrında premyera
Sənət adamlarından bəhs
edən tamaşa mövzusu, səhnə yozumu və öz
obrazlarını sevə-sevə oynayan aktyorların yüksək
peşəkarlığı ilə yadda qaldı.
Yazıçı Afaq Məsud, quruluşçu rejissor, Naxçıvan Muxtar Respublikasının Əməkdar incəsənət xadimi Mehriban Ələkbərzadənin birgə yaradıcılıq işi olan “Qatarın altına atılan qadın” tamaşası real həyatın bir parçasıdır. Şöhrət tacını itirmiş aktrisanın son həyat rolu hər kəsi düşündürdü, kədərləndirdi və təəssüfləndirdi.
Hadisələr son dayanacaqda - dəmir
yolu vağzalında baş verir. Bu, sənət
ömrünü yaşamış insanların son
dayanacağıdır. Buradan nostalji dolu keçmiş həyat
işıqlı, gələcək isə qaranlıq
görünür. Səhnədən uzaq düşmüş
aktrisa, yazdıqları heç kimə lazım olmayan
yazıçı bu məkanda qarşılaşır. Hər
ikisi geriyə yol olmadığını bilir. Keçmiş,
indi və ümidsiz gələcək bir müstəvidə
birləşir.
Dövlət Gənc
Tamaşaçılar Teatrının aktrisası Kəmalə
Hüseynova Gültəkin Sarabskaya obrazını olduqca
inandırıcı, həyati və yüksək peşəkarlıqla
oynayır. Bəlkə ona görə ki, bu obrazı Kəmalə
Hüseynova çoxdan gözləyirdi: “Çoxdan idi ki, belə
bir obraz oynamaq arzusunda idim. Bu, daxilimdəki qadın
obrazlarından biridir”.
Akademik Milli Dram Teatrının
aktyoru, Əməkdar artist Cəfər Namiq Kamalın
yaratdığı Xasay Dilgir obrazı da həyatını
yanlış bir ideologiyaya sərf edən və sonda səhvini
anlayan tipik ziyalı obrazlarından biridir. İnandığı
bütlər yerə çırpılaraq
parça-parça olsa da, Xasay Dilgir həyatının ən
ağır anlarında belə ləyaqətini qoruyub
saxlamağa çalışır. Bu obraz keçmişini
itirmiş bir insanın obrazıdır.
Cəfər Namiq Kamal
yaratdığı obraz barədə belə deyir: “Xasay Dilgir
vaxtı ilə dramaturq olub, əsərlər yazıb,
lojalarda oturub, çox hörmətli bir adam olub, həyat elə
gətirib ki, zamanla ayaqlaşa bilməyib, həyatın dibinə
yuvarlanıb”.
Həyatın dibindən təkrar həyata qayıtmaq üçün isə artıq nə vaxt, nə də nərdivan olur. Xasay Dilgir bunu bildiyi üçün yaddaşını ara-sıra itirir və yaşamaq uğrunda daha mübarizə aparmır.
Tamaşada tumsatan rolunu Əməkdar artist Hicran Nəsirova, nəzarətçi rolunu Elxan Quliyev, qəzetsatan rolunu Rəşad Bəxtiyarov ifa edirdi. Gənc aktyor Elnar Qarayevin yaratdığı dilənçi obrazı epizodik olsa da, yaddaqalan rollardan biri oldu.
Xatırladaq ki, tamaşaçıların alqışla qarşıladığı səhnə əsərinin quruluşçu rəssamı Dövlət mükafatı laureatı, Xalq rəssamı Nazim Bəykişiyev, musiqi tərtibatçısı Vüqar Camalzadədir.
Təranə Vahidqızı
Mədəniyyət.-
2011.- 22 iyun.- S. 7.