Zamanın sınağından keçmiş
rəssam - Böyükağa
Mirzəzadə
XX əsr
Azərbaycan təsviri sənətinin parlaq nümayəndələrindən
biri, Xalq rəssamı, Dövlət mükafatı laureatı
Böyükağa Mirzəzadə 1921-ci il fevralın 21-də
Bakıda anadan olub. Əzim Əzimzadə adına Rəssamlıq
Məktəbini bitirdikdən sonra 1940-cı ildə Moskva Rəssamlıq
İnstitutuna daxil olub. Lakin 1941-ci ildə Böyük vətən
müharibəsinin başlanması səbəbindən təhsilini
davam etdirə bilməyib, sonralar Azərbaycan Dövlət
İncəsənət İnstitutunda təhsil alıb.
Əmək fəaliyyətinə
Azərbaycan Rəssamlıq Texnikumunun müəllimi kimi
başlayan Böyükağa Mirzəzadə digər görkəmli
sənətkarlarımızla birlikdə milli rəssamlıq məktəbinin
müasir tələblər səviyyəsində
qurulmasında və müvafiq təhsil prosesinin təşkil
olunmasında yaxından iştirak edib. Ömrünün son
günlərinədək pedaqoji fəaliyyətlə məşğul
olan rəssam Mədəniyyət və İncəsənət
Universitetində kafedra müdiri, Rəssamlıq
Akademiyasının professoru, yaradıcılıq
emalatxanasının rəhbəri vəzifələrində
çalışıb, zəngin təcrübəsini, bilik və
bacarığını gənc rəssamların
hazırlanması işinə sərf edib.
Gənc yaşlarından
yaradıcılıqla məşğul olan Böyükağa
Mirzəzadə mahir fırça ustası kimi tanınıb.
Artıq 1950- ci illərdə onun
yaradıcılığının aparıcı janrı
müəyyən olunur. Portret janrında işləməyə
üstünlük verən rəssam əsərlərində
ifadəli poza, jest vasitəsilə qəhrəmanların
simasını, onların fərdi xüsusiyyətlərini,
xarakter və əhval-ruhiyyəsini dəqiqliklə əks
etdirməyə nail olub. Azərbaycan incəsənət
ustalarının silsilə portretləri rəssamın
yaradıcılığında xüsusi yer tutur. Bu sırada
rejissor Şəmsi Bədəlbəylinin, dirijor və bəstəkar
Niyazinin və xalçaçı rəssam Lətif Kərimovun
portretlərini göstərmək olar.
Böyükağa Mirzəzadə
təsviri sənətin bir çox sahələri ilə - rəngkarlıq,
qrafika, monumental divar rəssamlığı, eləcə də
heykəltəraşlıqla məşğul olaraq yüksək
sənət nümunələri yaradıb. Rəssamın
fırçasının məhsulu olan natürmort və mənzərə
janrında o cümlədən tematik, tarixi, ədəbi-bədii
mövzulu əsərlər çoxluq təşkil edir. Azərbaycan
torpağının füsunkar gözəllikləri və təbii
sərvətləri, onun qəhrəman övladlarının
şücaəti sənətkarın
yaradıcılığının ilham mənbəyini təşkil
edib. Rəssamın yurdumuzun tarixi abidələrini əks etdirən
tabloları nikbinlik və milli qürur hissi
aşılayır.
Böyükağa Mirzəzadə
teatr-dekorasiya sənəti sahəsində də böyük
nailiyyətlər əldə edib. Onun İ. Əfəndiyevin
“Mənim günahım”, Z. Bağırovun “Qayınana”, İ.
Kalmanın “Bayadera”, “Milyonçunun dilənçi oğlu” və
s. əsərlərin tamaşalarında yaratdığı
dekorasiyalar mütəxəssislər tərəfindən
yüksək qiymətləndirilib.
Rəssamın əsərləri
Azərbaycan Dövlət İncəsənət Muzeyi, Nizami
adına Milli Azərbaycan Ədəbiyyatı Muzeyində, digər
muzeylərin ekspozisiyalarında nümayiş etdirilir. Azərbaycan
incəsənətinin ölkəmizin sərhədlərindən
uzaqlarda tanınmasında da sənətkarın mühüm
xidmətləri olub. Əsərləri xarici ölkələrin
sərgi salonlarında və rəsm qalereyalarında müvəffəqiyyətlə
nümayiş etdirilib.
2007-ci ildə dünyasını dəyişən
rəssamın əsərləri onun çoxşaxəli
yaradıcılığı barədə sənətsevərlərdə
zəngin təəssürat yaradır. Onun rəngləri
sanki insanlarla danışır. Bu rənglərin öz
musiqisi, ruhu, istisi, soyuğu var. Onlar insanı sanki rəngarəng
bir dünyaya aparır...
Flora
Əliyeva
Mədəniyyət.-
2011.- 2 mart.- S. 15.