Dost itkisinin acısı
Onun
ölüm xəbərini soyuq qış günü, səhər
tezdən aldıq. Teatr Xadimləri İttifaqında səhnə
texnikası üzrə müdir işləyən Həsən
Məmmədovun ağır xəstəliyə düçar
olduğunu, əməliyyat olunduğunu bilirdik, fəqət
sağalacağına ümidimizi itirməmişdik.
Həsən Məmmədov
Bakının yuxarı məhəlləsində
doğulmuşdu. Bir neçə il bundan əvvəl
itirdiyimiz təvazökar insan, uzun illər teatrlarımızda
çalışmış şair-dramaturq Cahangir Məmmədovun
qardaşı idi. Çoxdan tanıdığım, zahirən
qaraqabaq görünən Həsən müəllimin ədəbiyyata,
poeziyaya çox bağlı olduğunu sonradan öyrəndim.
Bəyəndiyimiz şeirləri bir-birimizə ötürər,
sonra isə müzakirə edərdik. Mənə şeirlərini
əzbərdən oxuyurdu. «Bəs niyə bunları çap
eləmirsiniz» soruşanda «Mən heç bunları
kağıza da yazmıram, kimə lazımdır?»
cavabını verirdi. Görünür, mənsub olduğu ailəyə
verilmiş Allah vergisindən ona da bir pay
düşübmüş.
Hər kəsin qibtə edə biləcəyi
gümrahlığı, işgüzarlığı, məsuliyyəti,
yaradıcılıq fantaziyası vardı.
15 yaşında Gənc
Tamaşaçılar Teatrına gəlmiş, həyatını
bu səhnədə keçirmişdi. O, təpədən-dırnağa
qədər teatr adamı idi, bütün varlığı ilə
teatra bağlı idi. Onun görmədiyi, baxmadığı
tamaşa ola bilməzdi və hər bir tamaşa haqqında
mükəmməl mülahizə yürütmək
bacarığına malik idi. Son illər Teatr Xadimləri
İttifaqının səhnəsində
çalışırdı. Həm əla mütəxəssis
olduğundan, yəqin ki, həm də ehtiyac ucundan şəhərin
bu başından o başına qaçırdı. Gah
«İbrus» teatrında, gah «Üns» yaradıcılıq səhnəsində
tamaşaları idarə edirdi. Ən mümkünsüz
işlər Həsən Məmmədovun əlində
mümkünə çevrilirdi. Rejissor Azər Paşa Nemətovun
«Afinalı Timon» tamaşası üçün
düşündüyü ideyanın - səhnənin
döşəmə örtüyünün hər səhnədə
qalxaraq müxtəlif məkanlara çevrilməsini - bu
ağır işi məhz o, həyata keçirə
bilmişdi. Son böyük işi isə Beynəlxalq
Çexov festivalının «İpək yolu» mərhələsində
göstərilən tamaşalarda oldu. Rus Dram Teatrının səhnəsinə
«Aureliyanın oratoriyası» və «Yağış»
tamaşalarının qurulması üçün nə qədər
zəhmət çəkdi. Dekabrın əvvəlində
yaman soyuqlamışdı, öskürürdü.
Zarafatından qalmayıb deyirdi ki, «Yağış»
tamaşasında islanmışam, mənə soyuq dəyib». Nə
yazıq ki, onun düşündüyü kimi deyildi.
Uzun-uzadı müalicələr bir nəticə vermirdi. Bir
balaca yaxşı olan kimi işə qaçırdı. Həyatı
qaç-qovda keçən bu adam sanki əcəlin əlindən
baş götürüb qaçırdı.
Bu bir mistikamı, ya təsadüfmü,
bilmirəm, Həsən müəllimin torpağa
tapşırıldığı gün bütün həyatını
həsr etdiyi Gənc Tamaşaçılar Teatrında «Əcəl
atı» əsərinin ilk tamaşası göstərilirdi... Həsən
Məmmədov da əcəl atını minib başqa bir səmtə,
haqq dünyasına doğru gedirdi.
Kəmalə
Cəfərzadə,
Azərbaycan
Teatr Xadimləri
İttifaqının
Məsul katibi
Mədəniyyət.-
2011.- 4 mart.- S. 15.