Bakı
Turizm İnformasiya Mərkəzi yeni layihələr həyata
keçirəcək
Bəxtiyar
Qılıncov: ““Turizm ili” çərçivəsində
görmək istədiyimiz işlər çoxdur”
Azərbaycanda
turizm sahəsində yüksək fəallığı ilə
seçilən qurumlardan biri də Azərbaycan hökuməti
ilə BMT-nin birgə layihəsi əsasında yaradılan
Bakı Turizm İnformasiya Mərkəzidir. Mərkəz
2006-cı ilin sonlarından fəaliyyət göstərir.
BTİM-in direktor müavini Bəxtiyar Qılıncov bizimlə
söhbətdə qurumun gördüyü işlər, «Turizm
ili»ndə həyata keçiriləcək layihələr barədə
danışdı:
- Azərbaycan prezidenti tərəfindən
2011-ci ilin «Turizm ili» elan olunması ilə əlaqədar turizm
infrastrukturunun inkişaf etdirilməsi, turizmin müxtəlif
növlərinin yaradılması, kadr
hazırlığının
yaxşılaşdırılması və s. istiqamətlərdə
mühüm işlər görülməkdədir. Bu işlər
regionlarda da sürətlə davam etdirilir. Biz də bu işlərdə
yaxından iştirak etməyə
çalışırıq. Bakı Turizm İnformasiya Mərkəzinin
Azərbaycanın 6 rayonunda - Quba, Xaçmaz, Şamaxı,
Şəki, Gəncə və Zaqatalada turizm-informasiya mərkəzləri
fəaliyyət göstərir. Adlarından da
göründüyü kimi, onlar respublikamızın turizm
potensiallı rayonlarındadır. Bu mərkəzlər vasitəsilə
regionlarda turizm imkanları araşdırılır, tarixi abidələrimiz,
yaşayış kompleksləri, hotellər, turbazalar,
müalicəvi istirahət mərkəzləri, ov məkanları
və ümumiyyətlə turizm anlayışına daxil olan
yerlər haqqında məlumatlar toplanılır. Sonra bu məlumatlar
Bakı Turizm İnformasiya Mərkəzinin saytında
(www.bakutourism.az) yerləşdirilir. Regional turizm informasiya mərkəzlərində
ekskursiya marşrutları da yaradılır. Bununla
yanaşı, bölgələrdə fəaliyyətimizi
genişləndirmək niyyətindəyik.
Hazırda Qusar rayonunda Şahdağ qış-yay turizm kompleksi inşa olunur. Turizm bölgəsi kimi artıq ölkəmizdən kənarda da tanınan Qəbələ rayonunda müasir tələblərə cavab verən mehmanxanalar, istirahət mərkəzləri fəaliyyət göstərir. Bunu nəzərə alaraq Bakı Turizm İnformasiya Mərkəzi də Qəbələ və Qusarda turistlərə xidmət səviyyəsinin artırılmasını təmin etmək məqsədilə turizm informasiya mərkəzlərinin yaradılmasını nəzərdə tutur.
Bundan əlavə, Bakı Turizm İnformasiya Mərkəzi «Silk Way Travel» turizm şirkəti ilə birlikdə Heydər Əliyev Beynəlxalq Hava limanında iki köşk açıb. Ölkəyə gələn turist artıq hava limanında onun üçün zəruri olan məlumatlar, hotellər, istirahət yerləri, görməli yerlər və s. barədə informasiya əldə etmək istəyir. Həmin köşklərdə Azərbaycanın turizm potensialını tanıdan, təbliğ edən müxtəlif reklam-çap materialları yerləşdirilib.
BTİM-in yeni layihələrindən biri də «Bakı şəhərinin qonaq kartı»dır. Bununla bağlı bir çox mehmanxana və restoranlarla müqavilələr imzalanıb. Ölkəmizə gələn qonaq bu kartı əldə etməklə Bakının mehmanxana və restoranlarının xidmətindən güzəştlə istifadə edə bilər.
- Turistlər bu kartları hansı şərtlərlə əldə edə biləcəklər?
- Bakı Turizm İnformasiya Mərkəzi ilə müqaviləsi olan mehmanxana və restoranlara həmin kartlar təqdim edilir. Kartla bağlı məlumatlar və bizimlə əməkdaşlıq edən turizm müəssisələrinin siyahısı artıq mərkəzin saytında yer alıb. Həmin kart vasitəsilə turistlər mehmanxanalarda, turizm şirkətlərində, avtomobil icarəsi şirkətlərində, kafe və restoranlarda müxtəlif endirimlər və güzəştlər əldə edə bilərlər. Onu da qeyd edim ki, MDB məkanında belə kart hələlik yalnız Minskdə və Bakıda tətbiq olunur.
- Bir müddət əvvəl Bakı Turizm İnformasiya Mərkəzi Rusiya Turizm Sənayesi İttifaqına üzv oldu. Bu üzvlük Azərbaycan turizminə hansı töhfəni verə bilər?
- BTİM-in Rusiyanın sözügedən təşkilatına üzv olması Azərbaycanın turizm potensialının bu ölkədə daha geniş tanıdılması məqsədini daşıyır. Qonşu ölkələr də daxil olmaqla, turizm fəaliyyəti ilə məşğul olan 650-dən çox qurum Rusiya Turizm Sənayesi İttifaqının üzvüdür. Bundan əlavə, 1993-cü ildən fəaliyyət göstərən təşkilat 1300 hotel, turizm şirkəti, sanatoriya-istirahət müəssisəsi, turizm təhsili verən ali və orta ixtisas məktəbi və digər qurumların maraqlarını qoruyur. İttifaqın Rusiyanın 70 şəhərində filialı var. Qurum turizm sahəsinə dair müxtəlif çoxsaylı tədbirlər, treninqlər keçirir. Azərbaycanda fəaliyyət göstərən turizm-informasiya mərkəzlərinin əməkdaşlarının bu tədbirlərdə iştirakı onların peşə hazırlığına və s. müsbət təsir edəcək. Digər tərəfdən, bu ittifaqa üzvlük ölkəmizin turizm potensialının təbliğinə imkan yaradır. Rusiya Turizm Sənayesi İttifaqının saytında Bakı Turizm İnformasiya Mərkəzinin banneri yerləşdirilib. Həmin saytın ziyarətçiləri eyni zamanda bizim mərkəzin də saytına daxil ola bilirlər. Gələcəkdə Rusiya Turizm Sənayesi İttifaqı ilə daha geniş əməkdaşlıq etmək niyyətindəyik.
- Hazırda turizm mütəxəssislərinin müzakirə etdiyi məsələlərdən biri də ölkəmizin geniş əhatəli turist xəritəsinin tərtib olunması ilə bağlıdır. Bakı Turizm İnformasiya Mərkəzi belə bir xəritənin yaradılmasını planlaşdırırmı?
- Mərkəzimiz Bakıya aid turist
xəritəsi buraxıb. Regionlar hələlik bu xəritəyə daxil deyil. Biz
Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinə Azərbaycan
üzrə turist xəritəsinin yaradılmasında
yaxından kömək edə bilərik. Bu xəritə
çox lazımlı və əhəmiyyətlidir. Hər
bir turist ölkəyə gələndə harada dincəlmək,
hansı bölgədə necə xidmətlərin təklif
olunması və s. barədə ətraflı məlumat almaq
istəyir. Əvvəllər belə xəritə mövcud
idi. Ola bilər ki, sonradan ona zəruri dəyişikliklər
etmək üçün həmin xəritəni
yığışdırıblar. Çünki turizm
inkişafda olan sahədir, infrastruktur dəyişir, yeni istirahət
mərkəzləri, turizm marşrutları yaranır. Bu
baxımdan turist xəritəsinə də vaxtaşırı
dəyişikliklər etmək lazım gəlir.
- Ötən ilin sonunda Bakı
Turizm İnformasiya Mərkəzi «Millennium» turizm şirkəti
ilə «Bakı Siti tur» adlı şəhər turları təşkil
etmişdi. Bu turlar davam edirmi?
- 2010-cu ilin noyabrından bu layihə
həyata keçirilir. Turlar hər gün saat 12-dən 17-dək
Azadlıq meydanı-Rəşid
Behbudov-A.Bakıxanov-İnşaatçılar-Şəhidlər
xiyabanı-Funikulyor-Azneft meydanı-İçərişəhər-Qız
qalası-Şirvanşahlar sarayı və Opera və Balet
Teatrı marşrutu üzrə həyata keçirilir. Bələdçi
marşrut boyu yerləşən tarixi abidələr, mədəniyyət
ocaqları və digər obyektlərlə bağlı tur
iştirakçılarına ətraflı məlumat verir.
«Bakı Siti tur» Azərbaycanın turizm potensialının və
mədəni irsinin geniş təbliğ olunması, eyni
zamanda gənc bələdçilərin peşəkar səviyyədə
formalaşdırılması məqsədilə təşkil
edilib. Dünyanın hər bir ölkəsində şəhər
turları var. Bu layihə də dünya təcrübəsinə
əsaslanır.
- «Turizm ili» ilə əlaqədar
daha hansı layihələri həyata keçirməyi
planlaşdırırsınız?
- Bakı Turizm İnformasiya Mərkəzi tərəfindən «Ən yaxşı mehmanxana saytı» adlı müsabiqə elan olunub. Bu müsabiqə mehmanxana servisinin yaxşılaşdırılması məqsədilə həyata keçirilir. İştirak etmək istəyən mehmanxanalar çoxdur. Sənədlərin qəbulu başa çatdıqdan sonra münsiflər heyəti tərəfindən araşdırma aparılacaq və qaliblər müəyyənləşdiriləcək. Bundan əlavə, 2-ci Milli Turizm Müsabiqəsinin keçirilməsini planlaşdırırıq. Müsabiqəyə sentyabrın 27-də, Dünya Turizm Günündə yekun vurulacaq. Azərbaycanın turist marşrutları ilə bağlı nəşr hazırlamaq niyyətindəyik. Nəşr yaxın aylarda işıq üzü görəcək. Bir sözlə, «Turizm ili» çərçivəsində görmək istədiyimiz işlər çoxdur.
Fəxriyyə Abdullayeva
Mədəniyyət.-
2011.- 27 may.- S. 10.