“Kukla teatrı sənətçisinin akademik təhsil alması vacibdir”
Beynəlxalq kukla teatrları festivalı çərçivəsində
şəhərimizə təşrif buyuran qonaqlardan biri də
UNİMA-Türkiyə Milli Mərkəzinin prezidenti Mevlut
Özhandır. Ondan festivalla bağlı fikirlərini öyrəndik.
- Azərbaycanda ilk dəfə
keçirilməsinə baxmayaraq festival çox gözəl təşkil
olunub. Təbii ki bu festivalın təşkili Azərbaycan mədəniyyətinin
təbliği, tanıdılması ilə yanaşı, həm
də başqa ölkələrin kukla teatrları vasitəsi
ilə həmin ölkələrin mədəniyyətini, adətlərini
tanımaq baxımından çox önəmlidir. 16 ölkədən
20-dən çox kollektivi bir araya toplamaq ilk festival
üçün çox böyük uğurdur. Müxtəlif
xalqların tamaşalarını izləyirik və hər
birinin özünəməxsus texnikalarla işlədiyinin
şahidi oluruq. Bir həftə ərzində tamaşalarla
yanaşı elmi simpoziumun keçirilməsi də təqdirəlayiqdir.
Bu simpoziumda hər bir ölkə öz kukla teatrı
haqqında məlumat çatdıra bilir.
Türkiyədə də kukla teatr
sahəsi inkişaf etməkdədir. Azərbaycanda olduğu
kimi, bizdə də kilimarası tamaşaları
oynanılır, kölgə-qaragöz tamaşaları da həmçinin.
Dünyada tanınan bu teatr növünü (Qaragöz
tamaşaları) UNESCO Türkiyənin mədəni irs
nümunəsi kimi qəbul edib.
Türkiyədə ölkə
miqyaslı ilk kukla teatr festivalı 1983-cü ildə
keçirilib. UNİMA-Türkiyə Milli Mərkəzi
yarandıqdan (1990-cı ildə) sonra 1993-cü ildə beynəlxalq
festival təşkil etdik. Bu festival hər iki ildən bir təşkil
olunur. Bundan əlavə, Bursada hər il Bursa qaragöz və
kölgə oyunları festivalı da keçirilir.
Biz təşkil etdiyimiz festivallara
Azərbaycanın kukla teatrlarını da dəvət edirik.
Azərbaycanda kukla teatrı keçən əsrin əvvəllərində
yaransa da, bizim ilk dəvət etdiyimiz kollektiv Azərbaycan
Dövlət Kukla teatrının kollektivi olmuşdu. 90-cı
illərdə ölkəmizə ilk səfər edən rəhmətlik
Ələkbər Hüseynovun xatirəsini daima yad edirəm.
O, kukla teatrı sahəsində çox dəyərli sənət
adamı idi.
Dünyanın bir sıra ölkələrində
kukla teatrı aktyorlarını yetişdirən məktəblər
var.
Düşünürəm ki, kukla
teatr sənətçilərinin akademik təhsil alması
vacibdir. Bu sənət növü yaradıcılığa
çox açıqdır. Ən xırda bir müşahidədən
oyun düzəldilə bilər.
Bakı festivalının
davamlı olmasını arzulayıram.
L.Azəri
Mədəniyyət.-
2011.- 4 noyabr.- S. 14.