Turizm təhsilində beynəlxalq təcrübəni
tətbiq edirik
Nəsir
Nəsirli: «Turizmin inkişafı üçün nəzəri
məsələlərin həllində riyaziyyatın tətbiqinə
böyük ehtiyac var»
Onu
Azərbaycan Turizm İnstitutunun təməlini qoyanlardan biri
kimi təqdim edirlər. Ömrünü təhsilə həsr
edib. Bu gün də çalışdığı ali təhsil
müəssisəsində təhsillə bağlı yenilikləri
tətbiq etməyə, bu istiqamətdə layihələrin həyata
keçirilməsinə böyük zəhmət sərf edir.
Beləliklə, müsahibimiz ATİ-nin Turizm işinin təşkili
və idarəedilməsi fakültəsinin dekanı,
fizika-riyaziyyat elmləri namizədi Nəsir Nəsirlidir.
Oktyabrın 16-da 60 yaşını qeyd edəcək Nəsir
müəllim Turizm İnstitutundan öncə uzun illər
Naxçıvanda pedaqoji fəaliyyətlə məşğul
olub:
- 1973-cü ildən o vaxtkı
Naxçıvan Pedaqoji İnstitutunda riyazi analiz fənnini tədris
etmişəm, kafedra müdiri, dekan vəzifələrində
çalışmışam. 2006-cı ilin aprelindən isə
Azərbaycan Turizm İnstitutunun rektoru Cəfər Cəfərovun
dəvəti ilə bu təhsil ocağına gəldim.
İnstituta ilk tələbə qəbulumuz 200 nəfər
oldu. 125 nəfəri əyani, 75 nəfəri isə qiyabi təhsil
alanlar idi. Düzdür, çətinliklərimiz də oldu,
kollektiv formalaşmamışdı, işin bütün
ağırlığı bir neçə nəfərin
üzərində idi. Amma tezliklə turizm üzrə mütəxəssislər
tapdıq, pedaqoji heyət formalaşdı. Hazırda
institutumuzda müasir tələblərə cavab verən, tədris
metodunda yeniliklər edən və öz üzərində
çalışan müəllimlər dərs keçir.
Çünki bizim əsas vəzifəmiz keyfiyyətli, rəqabətədavamlı
kadrlar hazırlamaqdır.
- İxtisasca
riyaziyyatçısınız. Turizm kadrları hazırlayan
ali təhsil müəssisəsində riyazi biliklərin tətbiqini
necə xarakterizə edərdiniz?
- Mən indi ATİ-də ali riyaziyyat fənnini tədris edirəm. Turizm geniş bir sahədir. Yeni yaranmış bir sahə olduğu üçün hələ bir elm kimi qəbul edilmir. Amma turizmin inkişafı üçün nəzəri məsələlərin həllində riyaziyyatın tətbiqinə böyük ehtiyac var. Mən çalışıram ki, bu istiqamətdəki işlərimdə riyazi üsulları tətbiq etməklə yeniliklər edim. İstənilən adam turizmin nəzəriyyəsi ilə tanış ola bilər. Çünki turizm çoxtərəflidir. Hər şey turizmə yanaşma tərzindən asılıdır. Fəaliyyət sahələrinin, demək olar ki, hamısının turizmə müəyyən qədər təsiri var. Bu səbəbdən də mən riyaziyyatdan ayrılmamışam və bu istiqamətdə də fəaliyyətimi davam etdirirəm. İşim isə tədris prosesinin təşkilidir. Çalışırıq tədrisin keyfiyyətini yaxşılaşdıraq. Biz təhsildə Avropa standartlarına - Bolonya prosesinə qoşulduqdan sonra bu sahədə qarşımızda qoyulan ilk tələb də tədrisdə keyfiyyət təminatı məsələsidir. Bununla bağlı apardığım araşdırmalarda belə bir nəticəyə gəlmişəm ki, keyfiyyətli təhsil real əldə edilmiş təhsil nəticələrinin müəyyən edilmiş standartlara uyğunluq dərəcəsini ortaya qoyan bir təhsil sistemidir.
- Dediyiniz o keyfiyyət sistemini ATİ-də hansı formada tətbiq edirsiniz?
- İlk növbədə turizm təhsilində beynəlxalq təcrübəni tətbiq edirik. ATİ-də təhsili Avropa təhsil sisteminin - Bolonya sisteminin tələbləri əsasında formalaşdırırıq. Burada ilk növbədə keyfiyyət məsələsi ön plana çıxır, sonra keyfiyyəti təmin etmək üçün tələbələrin sərbəst işləməsinə maksimum şərait yaradırıq. Tələbə bilməlidir ki, nəyi axtarmalıdır, nəyi öyrənməlidir. Bunu da öyrənmək üçün çeviklik məsələsi var. Bolonya sisteminin tələblərindən biri də xarici təcrübənin tətbiqidir. Buna görə də biz Avropa İttifaqının bir neçə proqramlarında iştirak etmişik. Onların bəzilərində bizə yer verilib. Məsələn, Erasmus-Mundos proqramı çərçivəsində biz xarici əməkdaşlıq pəncərəsi proqramının üzvüyük, Avropanın 16 ölkəsi ilə təhsil əlaqələri saxlayırıq.
- Əməkdaşlıq etdiyiniz Avropa universitetlərindən necə, sizin tədris təcrübənizdən yararlanmaq üçün müraciətlər olurmu?
- Biz Avstriyanın Krems Universitetini Avropanın qabaqcıl ali təhsil ocağı kimi özümüzə tərəfdaş seçdik. Həmin universitet son 4 ildə öz kurrikulumunda bizim təhsil metodumuzdan istifadə etməklə bir neçə dəfə dəyişiklik etdi. Digər universitetlər də bəzi məsələlərdə bizim təcrübəmizdən yararlanırlar. Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsi üçün daima axtarışdayıq.
- ATİ yarandığı
gündən burada Bolonya sistemi tətbiq olunur. Necə hesab edirsiniz, bu sistem sizin
universitet üçün
köhnəlməyib?
- Düşünmürəm.
Çünki hələ Azərbaycanda
Bolonya sistemi tam həyata keçirilmir.
Bəzən bizim tələbələr
də deyirlər ki, niyə başqa
universitetlərdə belə
qaydalar tətbiq olunmur, amma bizdə
olunur. Bu proses tələbənin sərbəstliyi
üzərində qurulub.
Bolonya sisteminə görə, əgər tələbə hansısa
bir fənni bu institutda qavraya
bilməyibsə, o, həmin
fənni Azərbaycanın
Bolonya sisteminə qoşulmuş başqa ali məktəbində
sərbəst şəkildə
dinləyib imtahan verə bilər. Onun gətirdiyi qiyməti də biz qəbul etməliyik.
- Bu yaxınlarda
belə bir təklif səsləndi ki, tələbə 4 il ərzində
200 krediti toplaya bilibsə, dövlət imtahanından azad olunsun. Azərbaycan Dillər Universitetində eksperiment olaraq bunu bu il tətbiq etdilər. Sizcə, bu qaydanı
tətbiq etməyin vaxtıdırmı?
- Mən hələ bunu ölkəmizdə tətbiq
etmək üçün
bir zəmin görmürəm. Çünki tələbələrin cüzi
bir faizi məcburiyyət olmadan oxuyur. Hesab edirəm ki,
bunda da cəmiyyət günahkardır.
Tələbəni sərbəst seçimə
buraxırsan, gəlib
deyir ki, tutaq ki, məni
işə ofisiant götürdülər, amma
turizmə aidiyyəti
olmayan başqa birini menecer təyin etdilər.
Bu da tələbədə
istər-istəməz belə
bir fikir yaradır ki, o, nahaq yerə 4 il turizm
təhsili alıb. Ona görə də hər kəsi öz təhsilinə və bacarığına
görə işə
götürmək lazımdır.
Əks halda, cəmiyyətin
normal nizamı pozulur.
Bunu aradan qaldırmaq üçün də cəmiyyət özü özünü nizamlamalıdır.
Fəxriyyə Abdullayeva
Mədəniyyət.- 2011.- 14 oktyabr.-
S. 10.